Elektromobily s vodíkovým článkem (Fuel Cell) se už vyrábí. Stejmě tak již existují články na metan - CH4, případně jiné uhlovodíky včetně elanolu. Vzhledem k podstatně vyšší účinnosti se vyplatí používat vysoce čisté palivo právě v nich. To je totiž slabina všech FC - jsou citlivé na nečistoty, proto se napříplad nedá použít CNG, mysel by se oddělit metan a ještě ho pravděpodobně přečistit. Z ýše uvedeného je zřejmé, ře taková přidružená výroba z odpadního CO2 elektromobilitu ohrozit nemůže, protože je celkem jedno, jestli je elektromobil poháněný akumulovanou elektrinou v baterích - BEV, nebo palivovým článkem - H2EV, pořád je to EV - electric vehicle. Podle mě by se ale měl Mittal soustředit právě na výrobu CH4 z CO2. Problém s etanolem, případně s meatnolem, je ten, že to dříve nebo později někdo zkusí pančovat do alkoholu.
Odkazy k diskuzi Další rána pro elektromobily? ArcelorMittal hodlá z CO2 dělat palivo etanol
Další rána pro elektromobily? ArcelorMittal hodlá z CO2 dělat palivo etanol - zdrojová stránka k tématu diskuze Další rána pro elektromobily? ArcelorMittal hodlá z CO2 dělat palivo etanol.
Diskuse je uzavřena