Tak krátký článek a obsahuje jeden nesmysl za druhým. Pominu - li fakt, že Tesla pouze hromadí a dále generuje ztrátu, AUDI se zodpovídá svým akcionářům a vytváří projekt, který musí být ziskový. Nejsme malé děti, abychom se předháněli v tom, co má vyšší zrychlení. Zde jde o to dodat na trh výrobek, který bude odpovídat požadavkům zákazníků. Kolik lidí asi icení interiér Tesly, když do nej přesedne z uvedeného AUDI? Nebude se ptát: Za co vlastně u té Tesly platím? Vždyť působí jak z jiného století... Nehledě na zázemí zavedených značek. Kde musí zákazník Tesly vozidlo servisovat? kolik má v okolí servisů? A AUDI? ... a toto je teprve začátek. Až se přidá Porsche, BMW a posléze i lidovější značky, bude s Teslou amen. Tesle tikají hodiny a to v její neprospěch. I přes její rozsah na poli elektromobility se jedná o malou automobilku lokálního rozměru - něco méně, než Škodovka...
Odkazy k diskuzi Německé automobilky jsou až překvapivě pozadu, Tesla může slavit
Německé automobilky jsou až překvapivě pozadu, Tesla může slavit - zdrojová stránka k tématu diskuze Německé automobilky jsou až překvapivě pozadu, Tesla může slavit.
Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Německé automobilky jsou až překvapivě pozadu, Tesla může slavit.