Nevim co jste zchladil, ale v autě z r. 2003 jsou původní baterie a dojede téměř stejně jako když bylo nový, a srovnávat BMS kola s autem, může jen opravdový elektrikář. To, že tomu nerozumíte, nemusíte být ale nutně zrovna elektrikář, takových je i z jiných oborů řada. Navíc, články v bicyklech, nářadí, sekačkách a dětských povozech atd. jsou jiné, než ty v autech, a o chlazení a vyhřívání jako má např Tesla, si mohou nechat jen zdát. Bohužel i např. eCitygo, Smart, a jiní, vsadilina malost baterie,a počítají stím, že se to "samo" nějak uchladí, a tepelný management nemají žádný, a buď mají žalostný nabíjecí poměry, anebo do dvou let má baterku "pečenou" a ztratí třebas třetinu kapacity (Leaf, kola, vrtačky, pily, atd.). Drátům zdar.
Odkazy k diskuzi Elektromobily jsou propadák. Češi dál kupují hlavně benzínové a naftové automobily
Elektromobily jsou propadák. Češi dál kupují hlavně benzínové a naftové automobily - zdrojová stránka k tématu diskuze Elektromobily jsou propadák. Češi dál kupují hlavně benzínové a naftové automobily.
Diskuse je uzavřena