Výpis příspěvků
1
až
1
(1)
Chybí vám tam Makro...
... co se týče loyality jde o bezkonkurenčně nejúspěšnější formát ("retail pro podnikatele"). Podmínka k nákupu, aktivní živnost byl skvělý nápad. Krom omezení na příjmově silnější (ne nutně z pohledu berňáku) lidi, kteří si jedou koupit víc, než pět rohlíků a dvě další položky z letáku, se taliáni elegantně vyhnuli i biči "doporučených cen". Jsou přece velkoobchod, ne? Další plus, bezproblémová eliminace nepoctivých zákazníků. Skutečně po všech stránkách výborně zvládnutý projekt.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Diskuze Český maloobchodní trh se již nachází na cestě od spokojenosti k loajalitě zákazníků, další stránky: 1
Odkazy k diskuzi Český maloobchodní trh se již nachází na cestě od spokojenosti k loajalitě zákazníků
Český maloobchodní trh se již nachází na cestě od spokojenosti k loajalitě zákazníků - zdrojová stránka k tématu diskuze Český maloobchodní trh se již nachází na cestě od spokojenosti k loajalitě zákazníků.
Zasílání Denního souhrnu názorů na Český maloobchodní trh se již nachází na cestě od spokojenosti k loajalitě zákazníků e-mailem.
Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Český maloobchodní trh se již nachází na cestě od spokojenosti k loajalitě zákazníků.