V článku zmíněné argumenty nepopírají "Že", ale vysvětlují "Proč". Popisují něco z toho co má vliv na výši nabídky a poptávky. Například výrobní náklady na straně nabídky. Které v některých případech, například krátkodobě, nebo u nějakého výrobku sponzorovaného ze zisku z ostaní produkce, z důvodu udržení pozice na trhu, nemusejí být rozhodující. Popírání výlučnosti tvorboceny nabídkou a poptávkou, je v lepším případě založené na nerozlišování "Že" a "Proč".
Odkazy k diskuzi Víkendář: Jak udělat z papouška dobrého ekonoma
Víkendář: Jak udělat z papouška dobrého ekonoma - zdrojová stránka k tématu diskuze Víkendář: Jak udělat z papouška dobrého ekonoma.
Zasílání Denního souhrnu názorů na Víkendář: Jak udělat z papouška dobrého ekonoma e-mailem.
Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Víkendář: Jak udělat z papouška dobrého ekonoma.