Jasně zrušíme VHD a i ten zbytek ekonomiky, co ještě funguje, padne úplně. Už vidím sestry a doktory, jak jezdí do Motola autem. Budou doma, a o pacienty se bude starat kdo. I kdyby byli sebešlechetnější, tak prostě je ta doprava do práce bude stát tolik, že budou brát méně, než pokladní v supermarketu.
Řidiči mezinárodní autobusové dopravy právě našli uplatnění u DP Praha a podobných. Tam chybělo přes tisíc řidičů. Pro vysvětlení. Přes I.P.Pavlova projely za den desetitisíce aut. Ale kolik lidí metrem ? 3-8x tolik ? Pražskou MHD jezdí za den až 1,5 mil lidí. A jako kam ty auta dáme ? Kde je zaparkujeme? A to chceme dýchat jen COx? Myslím, že autor nezažil špičku tohoto pátku (9/10/2020), kdy byly zavřeny skoro 3 hodiny vjezdy do tunelů Blanka atd, protože dost lidí dostalo stejně pitomý nápad jet autem a a busech či tramvajích byly jen jednotky či desítky cestujících, místo obvyklých stovek. VHD jede na hraně kapacity, aby odvezla to co má. Stačí se podívat na trtať Praha -Beroun. Přetížená, nerekonstruovaná, hlavní koridor. Do většiny stanic jedete autem 3x déle, než vlakem. Vlaky jezdí s kapacitou přes 600 míst. Nyný z důvodu rekonstrukce jezdí 2x za hodinu a i když jsou dle autora všichni doma, tak jezdí plné.
Přesně výklad statistiky podle legendárního vtipu, kdy nevěřím žádné statistice, pouze té, kterou jsem si zfalšoval sám. Ale klidně VHD škrtneme, vrátíme se s republikou o 25 let zpět. (no ono už se tam pomalu a jistě ekonomicky vracíme). To teprve budeme skanzen uprostřed Evropy.