Veřejná doprava v ČR kvůli koronaviru „krvácí“ jako nikdy v historii. Jak dlouho a za jakých podmínek ji držet při životě? - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Výpis příspěvků 1 až 5 (5)
 
přečíst (5) 10.10.20 21:46  ARA  (215907)

Autor je blbý jak daleko vidí no takže vlastně nevidí

Jasně zrušíme VHD a i ten zbytek ekonomiky, co ještě funguje, padne úplně. Už vidím sestry a doktory, jak jezdí do Motola autem. Budou doma, a o pacienty se bude starat kdo. I kdyby byli sebešlechetnější, tak prostě je ta doprava do práce bude stát tolik, že budou brát méně, než pokladní v supermarketu.

Řidiči mezinárodní autobusové dopravy právě našli uplatnění u DP Praha a podobných. Tam chybělo přes tisíc řidičů. Pro vysvětlení. Přes I.P.Pavlova projely za den desetitisíce aut. Ale kolik lidí metrem ? 3-8x tolik ?  Pražskou MHD jezdí za den až 1,5 mil lidí.  A jako kam ty auta dáme ? Kde je zaparkujeme? A to chceme dýchat jen COx? Myslím, že autor nezažil špičku tohoto pátku (9/10/2020), kdy byly zavřeny skoro 3 hodiny vjezdy do tunelů Blanka atd, protože dost lidí dostalo stejně pitomý nápad jet autem a a busech či tramvajích byly jen jednotky  či desítky cestujících, místo obvyklých stovek. VHD jede na hraně kapacity, aby odvezla to co má. Stačí se podívat na trtať Praha -Beroun. Přetížená, nerekonstruovaná, hlavní koridor. Do většiny stanic jedete autem 3x déle, než vlakem. Vlaky jezdí s kapacitou přes 600 míst. Nyný z důvodu rekonstrukce jezdí 2x za hodinu a i když jsou dle autora všichni doma, tak jezdí plné. 

Přesně výklad statistiky podle legendárního vtipu, kdy nevěřím žádné statistice, pouze té, kterou jsem si zfalšoval sám. Ale klidně VHD škrtneme, vrátíme se s republikou o 25 let zpět. (no ono už se tam pomalu a jistě ekonomicky vracíme). To teprve budeme skanzen uprostřed Evropy.

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (8) 11.10.20 00:10  Jan Novák  (215912)

Veřejná hromadná poprava?

..pokud už vás nikdo rovnou neokrade, nepozvrací nebo vám alespoň nepošlape nohy, tak si určitě odnesete luxusní zážitek v podobě dýchání všech možných pachů a výparů z různých individuí přesouvajících se s vámi ve stejné krabici. No fuj. Než podporovat takový hnus, tak by se měla podporovat výstavba širších víceproudých silnic a nových parkovišť..

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (4) 12.10.20 11:24  m.  (216005)

Veřejná hromadná poprava?

udelal jsem dobre, ze jsem na zacatku pandemie koupil auto. mam ted klid, nemusim resit socku plnou individui, ktery si kvuli omezene mentalni kapacite ani neumi poradne nasadit rousku. do socky uz se nevratim, zpetne na to koukam jakej je to hnus.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 11.10.20 00:37  ARA  (215907)

Veřejná hromadná poprava?

Názor krásný. Taky jsem jej cca před 12 lety měl podobný. Má to jednu drobnost. Kde? Na další planetě? Už ani nesbíráme tu vodu, co máme ještě z nebe zadarmo, protože jsme tu půdu zastavěli. Třetina Moravy, která ještě není v Praze, už zjistila, co je život bez vody. No vlastně bez vody není život. Stejně jako bez vzduchu. Přírodu nezajímají nějaká nesmyslná čísla na nějakých nesmyslných papírkách. (myšleno peníze). Jednou z odpovědíé přírody je Covid. (neřešme spekulace o laboratořích, armádách či netopýrech).  A to je jen pilotní akcička, přijdou pravděpodobně horší. Stačí když se o 50 cm zvedne oceán a V Bangladéši se zvedne 160-250 milionů lidí, protože jinak pochcípají jako krysy. Jak to vypadá v Holandsku ? Co Benátky ? Polovina Evropy bude zasypána takovou hordou lidí, že nějaká migrační vlna lidí z roku 2015 bude banalitou. 

Zpátky na zem. Praha 7 kopíruje trendy z Prahy 8, kde z 2 proudé dálniční tepny Sokolovská se stal městský bulvár, P7 jde podobným směrem. Jen zbývá ty auta sešrotovat. Ono kdyby v těchto místech měli všichni garáže a 2 auta, tak by jsme museli vybudovat 4 patra podzemních garáží v ceně dalších 2-3 linek metra jen na skladování těch aut. Ten problém už je takto velký. A bude to ještě horší. K tomu plánování dopravních staveb je nyní v délce 10-15 let. Železnice se před 150 lety za 2 roky rovnou i uvedla do provozu. Toto kdyby jsme dnes uměli, tak si za ten šílený plánovaný dluh postavíme vysokorychlostní síť železnic skoro všude a najednou budete z centra Pardubic či Plzně za 20-30 minut v centru Prahy. Tomu dokážete konkurovat jen vrtulníkem a to ještě jen občas. Tento trend pochopili třeba v Německu už před 18 lety otevřenou VRT Frankfurt- Koln, kde ICE jedoucí 300 se směje řidičům Porsche v levém pruhu soubežné dálnice. 

A pro antiscifi, ve Vídni už mají čtvrť, kde jsou auta nežádoucí. Jak to, že byla rozprodaná rychleji, než nová výstavba v Praze?

Manhattan před 100 lety před ekologickou katastrofou (trus z koní do výšky cca 1m všude) zachránily auta. Dnes je to podobné, jen ten trus jsou auta. Musíme někam dál a většina populace ještě netuší, kam to bude.

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 11.10.20 01:17  Jan Novák  (215912)

Veřejná hromadná poprava?

..ano. Pokrok nezastavíš, pokud tedy nejde o zelenou módu. Protože vzdát se dobrovolně soukromí, pohodlí a bezpečí a místo toho s radostí a nadšeně zvolit sardinkový způsob přepravy za pokrok, ani za projev duševního zdraví takto přepravovaných, nepovažuji..

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:


Diskuze Veřejná doprava v ČR kvůli koronaviru „krvácí“ jako nikdy v historii. Jak dlouho a za jakých podmínek ji držet při životě?, další stránky: 1

Odkazy k diskuzi Veřejná doprava v ČR kvůli koronaviru „krvácí“ jako nikdy v historii. Jak dlouho a za jakých podmínek ji držet při životě?

Veřejná doprava v ČR kvůli koronaviru „krvácí“ jako nikdy v historii. Jak dlouho a za jakých podmínek ji držet při životě? - zdrojová stránka k tématu diskuze Veřejná doprava v ČR kvůli koronaviru „krvácí“ jako nikdy v historii. Jak dlouho a za jakých podmínek ji držet při životě?.

Zasílání Denního souhrnu názorů na Veřejná doprava v ČR kvůli koronaviru „krvácí“ jako nikdy v historii. Jak dlouho a za jakých podmínek ji držet při životě? e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Veřejná doprava v ČR kvůli koronaviru „krvácí“ jako nikdy v historii. Jak dlouho a za jakých podmínek ji držet při životě?.


Zprávy a články ke koronaviru a nemoci COVID-19

 Burza Prime 13:20 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  678.00  -0.29% 
 ČEZ  938.00  -0.21% 
 ERSTE  1 089.00  +0.28% 
 GEN(NORTON)  547.00  -0.55% 
 GEVORKYAN  255.02  -1.16% 
 KB  775.50  +0.06% 
 KOFOLA  300.00  +0.67% 
 MONETA  98.50  +0.72% 
 PHOTON  44.00  -2.22% 
 PILULKA  137.00  +0.74% 
 PM  15 440.00  0.00% 
 PRIMOCO   910.00  0.00% 
 VIG  717.51  +0.77% 
Komodity online
 Ropa 85.10 USD 13:02   
 Zlato 2339.31 USD 13:02   
 Stříbro 30.23 USD 13:02   
 Káva 232.66 USD 13:02   
 Cukr 19.30 USD 13:02   
 Bavlna 73.47 USD 13:02   
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.