Po nekonečném a marném snažení o nějakou komunikaci s obchodní referentkou I.T. této firmy, jsem se nakonec rozhodla pro zveřejnění mých zážitků s jejich postupy při sjednávání obchodu. Referentky mají nejspíš za úkol obvolávat dvakrát či třikrát ročně úřady po celé republice a telefonicky sjednávají množství zboží, které dodají. Toto se děje v pracovní dobu potencionálních zákazníků a pod mírným nátlakem. Pokud máte zrovna rozdělanou práci a nad něčím uvažujete, tak se chcete rychle volajícího zbavit a tím také moc nepřemýšlíte a dopadnete jako já. Zřejmě dobrá taktika.
Už začátek hovoru, že nám dodávají papír, mne mělo varovat ! Následovalo, že jedou zrovna kolem a kolik nám ho mají přivézt. Lež už byla hned na začátku hovoru a pak začalo: „… a roušky nepotřebujete?“ „Ne, máme jich dost od voleb“ …. „ ….ale ony se budou hodit“ praví referentka.... takže nám přišlo roušek za 3 000,00 Kč. Jsme malá obec, takže toho máme na pět let. Papír byl zase předražený o 30,00 Kč. Člověk si pak říká, dobře mi tak!
Snažila jsem se s paní dohodnout. Vždy slíbila, že půjde za p. ředitelem a projedná to s ním a pak mi zavolá. Nezavolala ani jednou a ani na mé emaily neodpověděla. Takže, pokud se necháte takhle nachytat, tak se už ničeho nedovoláte.
Jsem docela klidný člověk, ale když ze mě někdo dělá blbce, tak udělám všechno proto, aby ho nedělali i z ostatních. Tak snad bude má recenze přínosem i pro ty, kteří věří ještě ve slušné jednání a návodem, aby se raději firmě ABUS PAP s.r.o. vyhnuli obloukem!