Elektromobily budoucnosti jsou jedno z řešení a jen vývoj ukáže, zda je to cesta pro svět. Jenže historie nás poučila, tedy aspoň ty co se o to zajímají a dle mých zkušeností, to zase tak slavné není. Jeden příklad za všechny a věřte je jich dost, jen se o nich nemluví či neví, nebo dokonce jsou utajované a tím příkladem jsou Edison a Tesla, oba se pohybovali, mimo jiné v elektřině a dokázali toho hodně. Jak to dopadlo víme všichni, Edison a jeho následovníci uplatnili v elektřině vše co se dalo prodat a načem se dalo vydělat, Tesla přišel s tím, že by elektřina byla k dispozici v podstatě zadarmo a představte si že to jde, ale vše co věděl neprodal, bylo mu zabaveno či ukradnuto a to nejlepší pro občany v tajnosti zabaveno a utajováno. Prostě zadarmo to předci nejde, nebyli by boháči a ti ovládají svět , ať se nám to líbí či ne. Nedávno jsem měl tu čest se seznámit s vývojem co by zabezpečil dopravu téměř zadarmo a bez emisí pro každého. Samovýroba elektřiny a vodíku s kyslíkem a to bezpečně a využíval by se jen přebytek a ten je velmy slušný a bohatě by stačil. Nastínm o co šlo, doma by jste si vyráběli elektřiny pomocí vodíku a taby vám vyráběla vodík a ten by jste spalovali v automobilech či přeměňovali v elektřinu a to by mohl mít každý doma. Zatím se uvažuje o tom, že by byli čerpací stanice na vodík bez nutnosti jej rozvážet, každá stanice by si jeje díky technologii vyráběla sama a ten by se prodával do aut a ta by byla spalovací na vodím či elektroauta co by vodík využila k výrobě elektřiny.
Nyní dejte do toho model kapitalismu , tedy Edison versus Tesla a vyjde vám výsledek. Dle atorůje toto realizovatelné, jenže bez jakékoliv podpory a to ani v Německu co vykřikuje do světa, že chce vyrábět ekologocky a bez emisí atd. přesto toto nepodporuje. Je otázka proč a napovím, Edison versus Tesla.