Spotřeba energie pro následný provoz elkekrických vozidel je zhruba 3x nižší než u fosilních vozidel. Tedy provoz výrazně efektivnější. 1 ltr nafty = 9,8 kWh enegie, tedy vozidlo při spotřebě 5-6 ltr na 100 km cca 54 kWh energie ( Octavie ). Tesla 3 Perfonmance 17 kWh / 100 km. Tedy energeticky je to lepší, ale možná jste myslal spotřebu elketrické energi. Ano ta poroste a je na nás, z čeho ji budeme vyrábět. Na planetu dopadá dost energie, vítr také poskytuje dost energie, přílivové elektrárny... V kombinaci s akumulací a vyvažovacími zdroji ( raději plyn než uhlí ) a částečně jádro se to dá. Ale nesmíme jako lidstvo pořád tvrdit, jak to nejde.
Odkazy k diskuzi IEA: Přechod na elektromobilitu a OZE dramaticky zvýší zájem o vzácné kovy a zeminy
IEA: Přechod na elektromobilitu a OZE dramaticky zvýší zájem o vzácné kovy a zeminy - zdrojová stránka k tématu diskuze IEA: Přechod na elektromobilitu a OZE dramaticky zvýší zájem o vzácné kovy a zeminy.
Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu IEA: Přechod na elektromobilitu a OZE dramaticky zvýší zájem o vzácné kovy a zeminy.