Jediná varianta výroby od r.2035 - elektromobilita, je NESMYSL. SRN a Francie už couvají.
Proč se nepočítá s LPG, CNG, vodíkem ani s hybridy (průkopníkem je firma Toyota), považuji za ekoterorismus.
Jako občan EU požaduji informace a vysvětlení k návazným problémům elektromobilů:
1. Jaký je plán na recyklaci akumulátorů a budoucnost autobazarů pro sociálně slabší občany
2. Jak jsou proškoleni a technicky vybaveny hasičské jednotky v EU v případě požáru aut
3. Jaké je politické, právní a technické řešení ekologických dopadů u těchto aut včetně aplikace pojistných událostí v případě havárií
4. Extrapolaci a časové řady zvyšujících se cen el. energie v jednotlivých zemích EU a dopady na jednotlivé sociální skupiny do r. 2035 a v dalších letech.
5. Parkování v podzemních garážích ( v SRN se chystá zákaz z důvody bezpečnosti - jsou podobná rizika jako u LPG)
Jestliže si má ženich pŕíkazem vybrat jen jednu jedinou nevěstu (výhradně elektromobil), dostáváme se myšlením do středověku.
Řešením výroby levné a bezpečné el. energie do budoucna by bylo technické zvládnutí provozu fúzních reaktorů (místo současněho stěpení atomů v jaderných elektrárnách). Pak by elektromobilita měla velký smysl. Také nehořlavé akumulátory se snad někdy podaří technologicky vyřešit .Stále však zůstává problém ekologického řešení problematického odpadu - miliónů starých akumulátorů, úplně stejně jako miliardy miliard FVE panelů po celěm světě.