Firma Energetický Holding Malina a.s. - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Firma Energetický Holding Malina a.s. - Diskuze k tématu Firma Energetický Holding Malina a.s.


Výpis příspěvků 1 až 13 (13)
 
spíše nečíst (1) 27.04.23 18:59  TomVrz  (259924)

Zatím je všechno Ok

Zdravím všechny. Moje zkušenosti jsou takové, že to chce trochu trpělivosti. Smlouvu jsem podepisoval 05,2022, instalace začala za nějaké dva měsíce,ale všechno neproběhlo jak mělo. Pak čekání další měsíc na dodělávky. Pak už jen ta revize. Ještě jsem musel dát do pořádku hlavní jistič a to je s ČEZem také na nějakou dobu. Revize, to jsem čekal nějaké tři měsíce a fous, další měsíc s půl na první spuštění. Tady to už běží na plný výkon. Zatím bez problémů.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.04.23 15:57  THOMAS  (259063)

Zkušenost s Malinou

Dobrý den, potvrzuji, že vyrábím a znám jednoho dalšího kamaráda, který vyrábí. Dlouho jsem váhal, zda se podělit o můj příběh a nakonec jsem se rozhodl, že tak učiním. 07/2022 jsem uzavřel smlouvu s firmou Energetický holding Malina, a.s. (EHM) s tím, že k realizaci mělo dojít do 150 dnů od data zaplacení zálohy. Manažer EHM byl velmi příjemný, nápomocný a působil celkem profesionálním dojmem. Zálohu jsem uhradil a komunikace s firmou mi přišla celkem fajn. Firma na přelomu 11 a 12/22 FVE nainstalovala komplet (panely, střídač, baterie a kabeláž). Problém ale nastal následně, a to v několika věcech, za něž firma zčásti může a zčásti nikoliv:1) Problém s tzv. dálkovým odpojením FVE ( relativně nová povinnost každého výrobce mít toto nainstalované) - firma EHM jednak neměla dostatek zkušeností a také pravděpodobně komponenty2) Problém back-up (záloha v případě výpadku vnější sítě) - vlastnost, kterou sice chce spousta lidí, ale dle mého názoru vůbec netuší, co to vlastně znamená. Po svých zkušenostech bych tuto vlastnost vůbec nedoporučoval (maximálně jednu zásuvku back-up) zejména ve starší zástavbě, anebo po důkladné poradě s vlastním elektrikářem (problémem jsou např. světla, kde je fáze připojena správně, ale nula je proklemovaná se zemí) - na tomto problému v mém případě firma trávila 2 dny času a stejně se nepovedlo (ani nemohlo) back-up realizovat pro celý dům - navíc je to nesmysl, protože výkon měniče je 10kW a dům může mít příkon větší než 10kW = pak je back-up nefunkční. Toto firmě nezazlívám.3) Problém v hlavním vnějším rozvaděči - povinnost připravenosti se velmi různí a tudíž i v tomto případě museli lidé z firmy EHM přijet dvakrát.Nakonec v 03/23 došlo k úspěšné revizi. Následně (na dvakrát, ale přeci) k paralelnímu připojení k distribuční soustavě a výměně elektroměru.Řekl bych, že systém nyní funguje velmi dobře. Měnič je sice někdy hlučnější, ale to je dáno chlazením v případě většího příkonu/výkonu.Kolem sebe slýchám různou kritiku, která je pravděpodobně dána celkovým dřívějším řízením zakázek firmy EHM. Bohužel EHM není sama, která takto řídila zakázky, což se myslím ukáže časem...Já sám jsem chtěl několikrát ukončit spolupráci, ale nakonec jsem tak neudělal z důvodu pozitivních zakázek, které firma EHM dokázala zrealizovat. Upřímně si sám přeji, aby to firma přežila, jednak kvůli rozdělaným zakázkám a také kvůli servisu a zárukám stávajících zakázek. Po zkušenosti např. s firmou Schlieger (dopadlo to nakonec také dobře) jsem se naučil trpělivosti a pevným nervům. Držím všem palce a moc si přeji, abychom nešli polským scénářem.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (17) 05.04.23 15:33  Ladys  (258456)

podvodná firma

Firma Energetický holding Malina Group nedodržela vůbec nic, pouze vybrali zálohu a následujícího 3/4 roku se neozvali, nic nedodali, na odstoupení od smlouvy nereagovali. Jedná se o jeden velký podvod. Zde přidávám jména a adresy všech osob, které se kdy podíleli na vedení této společnosti a to ať ve společnosti na kterou Malina navázala až do současné doby, třeba si s lidmi které podvedli rádi popovídají u sebe doma.Jan Urban, nar. 11.10. 1983, bytem Vlkova 507/16, Praha 3 a druhá adresa Jungmannova 747/28, Praha 1Jáchym Bém, nar. 23.8.1990, syn exprimátora Prahy Pavla Béma, bytem Nobelova 811/1 Praha 6, VokoviceCyril Regner, nar. 17.11.1986, bytem Široká 37/7, Praha 1Zdeněk Regner, nar. 7.2. 1947, bytem Široká 37/7, Praha 1Mgr. Vladimíra Kraftová, nar. 19.9.1977, bytem Klánova 537/64, Praha 4, HodkovičkyMgr. Michal Kolman, nar. 31.5.1985, bytem Bubenská 328/25, Praha 7, HolešovicePavel Novotný, nar. 1.5.1993, bytem Za pivovarem 843, Lázně BohdanečPetra Týmová, nar. 7.1.1980, bytem Dvořišťská 962, Praha 9, KyjeMarkéta Lušňáková, nar. 10.4.1990, bytem Severní 617, ŠenovŠárka Kůtová, nar. 22.10.1985, bytem Slámova 502, Prachatice
Dosavadní doporučení: přečíst (17)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 17.03.23 18:19  gold  gold22120zavinacgmail.com  (257678)

Customer satisfaction

Customer satisfactionDespite all the effort and money poured into CX tools by companies, customer satisfaction continues to decline. In the United States, it is now at its lowest level in nearly two decades, per data from the American Customer Satisfaction Index (ACSI). Consumer sentiment is also at its lowest in more than two decades. This negative dynamic in the customer-centric ecosystem in which we now live creates the challenge of figuring out what is going wrong and what companies can do to fix it.The short answer is that companies need to create an amazing customer experience. Customers no longer only compare companies to their competitors. They compare with the best companies and brands across industries. But satisfaction across the board is in decline! That begs the question: What customer satisfaction areas should companies tackle strategically to create greater profit at lower risk?توصيات الاسهم الامريكيةWe base our answer on research at the ACSI — analyzing millions of customer data points — and research that we conducted for our book, The Reign of the Customer: Customer-Centric Approaches to Improving Customer Satisfaction. For three decades, the ACSI has been a leading satisfaction index (cause-and-effect metric) connected to the quality of brands sold by companies with significant market share in the United States.Here are the top 10 areas to focus on to satisfy customers and create greater profit at lower risk:Customer Satisfaction is a Strategic AssetThe American Customer Satisfaction Index defines customer satisfaction as a strategic company asset that should be optimized. Satisfaction should not be maximized but also not ignored; optimization is the key. Companies thrive by delivering on customers’ satisfaction expectations in combination with quality, value, and complaint handling. The focus should then be to manage the optimization of satisfaction relative to customer expectations and company resources used.توصيات الذهبIt is important to understand this optimization of customer satisfaction since there is a complicated — and ultimately negative — relationship between satisfaction and market share. That is, while high and improving satisfaction in smaller companies drives market-share growth, maintaining high satisfaction once the market share is larger becomes more difficult. This is because with a larger market share typically comes a more heterogeneous customer base and more diverse customer behaviors, which makes delivering high satisfaction more difficult.Understand What Customers Expectتوصيات العملات What type of demands do customers have relative to their experiences with companies? Let’s start with the misnomer of sky-rocketing expectations. For the past 12 years, using ACSI data, customer expectations have been relatively steady at the macro level (across industries and companies), scoring between 79 and 82 on a 100-point scale (where 100 represents the highest expectations). Now, companies in the auto industry like BMW, Mercedes, and Toyota, seemingly always have much higher expectations than average (>90) from their customers that they have to manage.Despite the steady cross-industry expectations, the popular choice for many businesses is to aim higher and higher, and at least to “always exceed customer expectations.” Is this the future trend in customer expectations? Practically, it is a flawed argument since companies should avoid promising to “always exceed expectations,” as attempting such a strategy is not sustainable. Companies can and should delight the customer with an amazing experience but with realistic aims.Quality Performance MattersHow have customers’ quality perceptions evolved (brands, products, and services)? Important in this context is what constitutes quality. Quality, as measured within the ACSI, refers to reliability and customizability, but customizability dominates reliability as a driver of satisfaction. At the macro-level, for the past 12 years quality has been residing in the 79 to 83 range on a 100-point scale (where 100 is the highest quality). For example, Quaker has impressive scores on overall quality, with BMW and Publix peaking in product and service quality, respectively.A key issue moving forward is likely to be strategies for improving satisfaction in the absence of gains in perceived quality for many companies. Contrary to what managers often think, quality trumps price. More broadly, quality also trumps value as a driver of customer satisfaction across most economic sectors and industries. Plus, we live in a “mass customization” economy, which is reflected in satisfaction being more sensitive to the personalizability than the reliability of products and services.https:/ ...
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (19) 10.03.23 14:49  maxvera  (257455)

Zklamání a strach

Společnost Energetický holding Malina group a.s. se na začátku jevila seriozní. Smlouva, projekt, potvrzený slib dotace, montáž do 180 dnů. Ale 19.10.2022 montáž nedokončena, prý chybí 1 komponenta. Od té doby neustále urguji mailem, telefonem a dostávám jen plané sliby. Od začátku února 2023 už nikdo nebere telefon ani neodpovídá. Trpělivost už mi došla, ale nevím co dál. Odstoupila bych od smlouvy, ale kdo mi vrátí peníze. A našla by se firma, která by byla schopna a ochotna dokončit rozdělanou zakázku jiné firmy ? Jsme v pastí. Jsou nás určitě stovky. Viděla bych to na společnou žalobu.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (19)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (18) 10.03.23 18:32  František  frantisek.sipzavinacseznam.cz  (257463)

Zklamání a strach

Byl jsem ve stejné situaci jako Vy.Doporučuji okamžitě vypovědět smlouvu a věc předat advokátovi a soudu.Než jsem vypověděl smlouvu tak jen slibovali, po výpovědi přestali komunikovat.Po předání advokátovi a daní k soudu poslali celou zálohu zpět, okamžitě.Ted čekám na zaplacení penále z prodlení.Zaplatil jsem jen polatek soudu 1000,00 Kč.Poplatky advokátovi a soudu bude muset platiti f.Malina. Advokát mě ujistil,že jemu nic platit nebudu,vše bude platit Malina. Nebojte se.Je to ... Jediný co uměli je vyhrožování zablokováním na faceboku, v jejich skupině.Držím palce šíp
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (18)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 12.03.23 13:04  maxvera  (257455)

Zklamání a strach

Díky za info. O výpovědi smlouvy už jsem uvažovala, ale nevím, jak mi vrátí peníze, když už je velký kus práce hotov (panely a baterii mám namontovanou) jen chybí nějaké komponentya uvedení do provozu. To asi nebyla vaše situace ?
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 10.03.23 14:46  maxvera  (257455)

Zklamání a strach

Společnost se na začátku jevila seriozní. Smlouva, projekt, potvrzený slib dotace, montáž do 180 dnů. Ale 19.10.2022 montáž nedokončena, prý chybí 1 komponenta. Od té doby neustále urguji mailem, telefonem a dostávám jen plané sliby. Od začátku února 2023 už nikdo nebere telefon ani neodpovídá. Trpělivost už mi došla, ale nevím co dál. Odstoupila bych od smlouvy, ale kdo mi vrátí peníze. A našla by se firma, která by byla schopna a ochotna dokončit rozdělanou zakázku jiné firmy ? Jsme v pastí. Jsou nás určitě stovky. Viděla bych to na společnou žalobu.
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (11) 16.12.22 15:39  Filip Nesměrád  (253603)

Za mě úplně OK

Četl jsem recenze na všech možných fórech i skupinách na FB, soudím na základě zkušeností ostatních, které sdílely a některé bych bral s rezervou. Všechno se to točí kolem komunikace a termínů. Ano, komunikace by vždycky mohla být lepší, to určitě. Co jsem koukal, je to mladá firma a předpokládám, že zaměstnanci se tam ještě protočí. Termíny bych řekl, že ne všechny dokážou ovlivnit. Hodně lidí čeká na revizního technika a napojení ČEZem – tak jelikož obě věci ČEZ zařizuje a ne Malina, tak bych jí to za zlé úplně neměl. Pokud máte namontováno, sice třeba o 2 měsíce po termínu, Malina splnila všechno, co mohla. ČEZu konkuruje, tak bych možná spíš urgoval v tomhle ohledu ČEZ a neházel špínu na Malinu. Nechci jí nijak obhajovat, to vůbec ne, obzvlášť když všude propagují nejrychlejší instalaci v ČR, do 6ti měsíců a průměr z recenzí je tak 8 měsíců až 10(?). Já to s Malinou zkusil, jsem na začátku a uvidíme jak to půjde. Určitě chci využít toho, co teď všude propagujou, to Šetřím s Malinou. To mi přijde dost fér kompenzace, kterou by letadlo (jak se taky často objevuje) rozhodně nerozjelo. Trpělivost a nervy na to snad mám a zatím mohu doporučit, rychlost a kvalita komunikace byla dobrá.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (36) 06.10.22 15:51  Milan  (248941)

Jak dlouho ještě?

Tak jsem se po dotazu, kdy nám firma Malina Group dokončí dílo (FVE), dozvěděl, že se asi někde vloudila chybička. Tato situace prý není standardní, vše prý zjistí a dají nám vědět. Po kolikáté již? Záloha zaplacena v plovině ledna, instalace po nekonečných urgencích v červenci. Komunikace prý probíhá standardně. Ha, ha, ha. Pokud nevoláme my, nikdo z firmy se neozve, nevysvětlí příčiny "skluzu"a neustálých oprav oprav. Dílo bez revize a ... po téměř 10 měsících.  A to mělo být hotovo v dubnu. Hotovo znamená dílo dokončené a předané. Nekonečné omluvy a sliby. Tato firma kašle na svůj vlastní harmonogram, slušnost a porušuje i OZ. Pokud se s MG nedohodneme (nyní už na významné slevě z ceny díla), budeme vše řešit právní cestou. V době podpisu smlouvy musela firma MG již vědět, že není schopna dostát svým závazkům.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (36)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (33) 11.09.22 13:18  naštvaná  (247828)

Tak tuto firmu ne

Malina group je firma mladá, nezkušená, velmi ambiciozní, s velmi dobrým marketingem. Moje zkušenosti s ní jsou hrozné. Jediné, co šlo hodně rychle, bylo podepsání smlouvy podepřené spostou chvály a slibů. Ač smlouva podepsána a zaplaceno 314 000,- začátkem ledna, dodnes (11.9.) není FVE funkční. Chybí revize a připojení k distribuční síti - 8 měsíců od podpisu smlouvy. Z naší strany nebyl žádný problém, nenastaly žádné technické problémy, ze strany Malina group se naopak nepovedlo dodržet vůbec nic. V době podpisu smlouvy slibovali realizaci do 4 měsíců, dnes to posunuli na 6 měsíců a nabízí k podpisu nové smlouvy baterii za 30 000,- zdarma. Instalaci a připojení HDO prováděly party Ukrajinců neschopné domluvit se česky. Na maily firma nereaguje vůbec, na kontaktní telefon. číslo také nemá smysl volat, protože lidé na linkách nic nevědí, nezařídí a ještě jsou arogantní. Takže, pokud uvažujete o FVE, v žádném případě Malina group. Rozhodně NEDOPORUČUJI!!!!

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (33)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (163) 21.03.22 13:15  Roman445  (242382)

spokojenost

jsem spokojeny, rychla domluva a instalace tepelného cerpadla. ted cekam na panely.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (163)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (192) 15.05.22 12:29  Karel  karel.rehakzavinacseznam.cz  (242136)

spokojenost

Zdravím, jak vám šlape FVE?

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (192)
Vaše doporučení:


Diskuze Firma Energetický Holding Malina a.s., další stránky: 1
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi Firma Energetický Holding Malina a.s.

Firma Energetický Holding Malina a.s. - zdrojová stránka k tématu diskuze Firma Energetický Holding Malina a.s..

Zasílání Denního souhrnu názorů na Firma Energetický Holding Malina a.s. e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Firma Energetický Holding Malina a.s..

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  675.00  0.00% 
 ČEZ  911.00  0.00% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 178.00  -0.08% 
 GEN DIGITAL  585.00  -0.17% 
 GEVORKYAN  256.00  -0.78% 
 KOFOLA CS  300.00  0.00% 
 KOMERČNÍ BANKA  810.00  +0.56% 
 MONETA MONEY BANK  109.20  -0.18% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 320.00  -0.39% 
 PHOTON ENERGY  43.90  -0.23% 
 PILULKA LÉKÁRNY  180.50  -10.20% 
 PRIMOCO UAV SE  990.00  0.00% 
 VIG  784.00  0.00% 
Komodity online
 Ropa 82.77 USD 19.07   
 Zlato 2398.57 USD 19.07   
 Stříbro 29.21 USD 19.07   
 Káva 238.48 USD 19.07   
 Cukr 18.69 USD 19.07   
 Bavlna 70.77 USD 19.07   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.