Dne 1.3.2005 jsem náhodou zvedl telefonní sluchátko a na druhé straně se ozval příjemný, ale uspěchaný ženský hlas oznamující mi náhodné vylosování, a že už jsem prakticky majitelem týdenního, luxusního pobytu. Oznámila mi, že součástí předání "certifikátu" je i prezentace firmy Czech Vacation Center, která potrvá maximálně 90 minut. Nabídla mi několik ternínů ( 16:30, 20:00 v e třech dnech), a abych se ozval do 20:00, který s nich mi vyhovuje.
Co Vám mám povídat, pracuju v marketingu a jednání s klientem provádím denně...zvědavost zvítězila!!! Chtěl jsem vědět co to bude, a jak na to půjdou.
Dorazil jsem na danou adresu včas ( se svou partnrkou, jež pracuje ve stejném oboru ), zavedli nás do malé komůrky cca 2,5 x 2m s videem a ušmudlanou prezentační složkou, kde již sedělo několik důchodců. Téměř pořád u nás byla jedna ze slečen a bavila nás svými dotazy. Za 10minut nás tato slečna dovedla do velké místnosti s 6- ti stoly a hlasitou hudbou, u každého byly dva "zájemci" a jeden prodejce.
Prezentace byla velice dobře připravena, nazkoušena a bylo vidět, že vedení si dalo záležet. Tato show trvala skutečně 90 minut, ale překvapuje mne, že jsem dokázal vydržet čekat skoro hodinu na řeckou velitelku.
Dokud jsem neodmítl zaplatit +-300.000,- / 40 let za pronájem apartmánu bylo na všechno fajn, když jsem odmítl i platit jejich "leasing", vztahy definitivně ochladly. Odešel jsem se špatně okopírovanou A4 s propiskou naškrábanýma nečitelnýma údajema o mě. celkový dojem neserióznosti umocňovala řekyně, která co chvíly pérovala svoje podřízené.
Dělají špatnou reklamu RCI - společnosti s níž mám vlastní dobré zkušenosti a u které máme pronajatý apartmán ve Španělsku.