Výpis příspěvků
1
až
1
(1)
A není to málo Antone Pavloviči? (pozor na bezpečnost státu)
Pro představu na tomto serveru. Ještě před touto COVID krizí rekonstruovat kotel parní lokomotivy 498.022 (modrý Albatros) byla v rozpočtové sumě 15-20 milionů a tisíce hodin dobrovolnické práce. Stát zvedá tuto podporu na cca 2-5 mio Kč. Dobře, je to pro hračičky a babičky nedokáží vysvětlit dětem, proč vláček dělá šššš, když skoro samy nezažili parní provoz.
Jenže Polsko si stovky parních lokomotiv nechalo v tajných depech (stejně jako starší dieselové stroje). Proč? Napadla někoho z Vás kybernetická válka, termonukleární zbraň, šedá bomba (mix atomovky a normální), které zničí veškerou elektroniku? Čím budeme v největší krizi jezdit? Čoudu za den roztopíte do druhého dne a můžete fungovat. Vlak uveze to, co neuveze 100 kamionů či tisíc aut. Ale my máme v ČR v muzeích asi 30 parních lokomotiv a funkčních asi 5-10.
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Diskuze MD: Finanční podpora historickým železničním vozidlům se zvýší na pět milionů korun, další stránky: 1
Odkazy k diskuzi MD: Finanční podpora historickým železničním vozidlům se zvýší na pět milionů korun
MD: Finanční podpora historickým železničním vozidlům se zvýší na pět milionů korun - zdrojová stránka k tématu diskuze MD: Finanční podpora historickým železničním vozidlům se zvýší na pět milionů korun.
Zasílání Denního souhrnu názorů na MD: Finanční podpora historickým železničním vozidlům se zvýší na pět milionů korun e-mailem.
Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu MD: Finanční podpora historickým železničním vozidlům se zvýší na pět milionů korun.