A nebo odvaha či ochota vzít si drahý úvěr, to je celé. Ojetiny jsou velmi čistý trh ukazující tendence téměř bezprostředně, navíc auto je věc, jejíž koupi lze povětšinou odložit. Máme (IT) spoustu zákazníků z automotive, mj. dealery, ti tohle sledují cca od června. Neuspokojení zákazníci nových aut vysychají, lidi s našetřenými cca 400-500t na ojetinu vysychají, ochota úvěrovat ojetinu za 11-12 procent p.a. vysychá, ceny nemají kam růst. Ještě to chytne spoustu různých ran kvůli eurochaosu na trhu s auty jako takovými, ale pokud se nestane něco mimořádného, ceny budou stagnovat nebo klesat. Nakonec... dealeři musí z něčeho financovat sklady, velký prodejce má miliardový sklad jako nic. Plaťte za to bance 4-6 procent p.a. za miliardu, to si musíte vydělat třeba 5 milionů za měsíc jen na úrok. Budou to chtít vystřílet...
Odkazy k diskuzi Šest měsíců stejná cena. Ojetiny jako unikát v době vysoké inflace
Šest měsíců stejná cena. Ojetiny jako unikát v době vysoké inflace - zdrojová stránka k tématu diskuze Šest měsíců stejná cena. Ojetiny jako unikát v době vysoké inflace.
Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Šest měsíců stejná cena. Ojetiny jako unikát v době vysoké inflace.