Výpis příspěvků
1
až
9
(9)
To tam asi zaměstnávají lidí z Bohnic
Nedovedu si to jinak vysvětlit. Asi budu chtít po někom zpět 50% nákladů na benzín na 100km. Jezdím za 13 litrů po městě s dvoulitrovým turbo benzínem a tak mám kilometr za 5,60,- Kc, tj.100km za 560,-Kc. To kvůli tomu to dělali, zastropovani cen, ne? Co na to Kovanda? :-))) Se řežu smíchy, že zoufalství. Ale ještě že nám zavedli ty stejné USB-C nabíječky! Fakt super. Technologické firmy by doteď tápaly a utrácely zbytečně milý Jardy za vývoj nabíječek.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Nevíme sice nic zato to víme přesně.
Ty údaje v tabulce s přesností na halíře mají asi takový význam, jako rozbor radioaktivního uhlíku na Cimrmanových botách když poprvé přišel do Liptákova,bylo to 12. února 1910 plus mínus 200 let.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(4)
Vaše doporučení:
Cena kWh
Velká škoda, že nejsou uvedeny ceny za kWh, protože by pak možná spoustě lidí vrtalo hlavou, proč šíleně zdaněné nafta i benzín stojí méně než 5 kč/kWh, ale plyn a na něj navázaná elektřina stojí násobky.
Možná právě proto to tam raději nedaly.
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(3)
Vaše doporučení:
Cena kWh
Ještě je navádějte! Ty bezmoci jsou to fakt schopni zařadit do ceníku!
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
Cena kWh
Přepočítávání různých zdrojů u principiálně zcela odlišně pracujících motorů na kWh je taky nonsens. Zajímá mě především, za jakou cenu jak daleko dojedu. Nikoliv, kolik během toho ohřeju vzduchu, oceli, oleje, a kolik mechanických součástek rozpohybuju... U elektřiny už je většina energetických ztrát započtena v koncové ceně, u paliv nikoliv.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(2)
Vaše doporučení:
Cena kWh
Napadlo vás, že se dá Naftou i topit?
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Ty V - ole
Prý BEV za 99 Kč - to psal ten, co s tím nejezdí. BEV - ENYAQ bere když to jde 16kW / 100 Km, což je 160 Kč a to je jenom za předpokladu, že jedete 80, sám, bez klima, stěračů atd. Tedy uvádění nesmyslů je zavádějí a lidi uvádějí v omyl - není to trestné ? To je vnucování toho, že BEV je nejlevnější na provoz? A kde mají benziny stojany na nabíjení? Nemají... Tedy opět vládní komedie a podvod na hlupáky, co tomu naletí. Taková reklama co vnucuje něco...
Dosavadní doporučení:
přečíst
(6)
Vaše doporučení:
Ty V - ole
Tak ono by to hlavně chtělo vědět, z čeho jsou dané hodnoty vypočítané. Protože na veřejných stanicích dobíjí menšina uživatelů a doma nebo v práci rozhodně nemají 10 Kč/kWh.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(2)
Vaše doporučení:
BEV
Na dobíjecí stanici ČEZ je kWh (rychlonabíjení) za 18 Kč, tj. u BEV s menší spotřebou ("ať nežeru") 13,5 kWh/100 km je to kilometr za 2,43 Kč (+ poplatek za čas u stojanu), bez započítání ztrát při nabíjení (a že tedy při rychlonabíjení ztráty jsou). Tedy podstatně výš než v té nesmyslné státní tabulce. S autem nižší střední třídy na benzín jezdím aktuálně za 2,30 Kč/km (tankováním měřená spotřeba 5,5 l/100 km, akt. cena 41,9 Kč/l). Argument uvádět cenu při nabíjení doma neberu - sice bych nabíjel za 9,5 Kč/kWh (moje aktuální cena D26 před zastropováním), ale porovnávat by se mělo srovnatelné - "natankování" u veřejné stanice v nejkratším možném čase. Ještě chci podotknout, že při prakticky stejné ceně tankování elektřiny a benzínu u veřejné stanice nemá BEV z ekonomického hlediska nyní žádný smysl - cena pořízení násobně vyšší proti benzínovému autu stejné třídy, s nejistou životností, omezeným dojezdem, atd.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Diskuze Čerpací stanice musí nově uvádět porovnání nákladů u motorů na benzín, naftu, CNG, LPG i elektřinu, další stránky: 1
Odkazy k diskuzi Čerpací stanice musí nově uvádět porovnání nákladů u motorů na benzín, naftu, CNG, LPG i elektřinu
Čerpací stanice musí nově uvádět porovnání nákladů u motorů na benzín, naftu, CNG, LPG i elektřinu - zdrojová stránka k tématu diskuze Čerpací stanice musí nově uvádět porovnání nákladů u motorů na benzín, naftu, CNG, LPG i elektřinu.
Diskuse je uzavřena