Když se tato trať nově stavěla, bylo nám, cestující veřejnosti slibováno, že bude pro rychlost 120 km/hod. Nyní, téměř půldruhého roku po ukončení prací na kolejích, se stále jezdí od Vinohradských tunelů až před Hostivař padesátkou, přes nádraží Vršovice čtyřicítkou, tedy podstatně pomaleji než po staré trati přes Strašnice. Přitom nikde ani slovo vysvětlení. Nyní se nám slibuje, že od prosince 2022 se zkrátí jízdní doba mezi Prahou a Českými Budějovicemi o 20 minut., jak to jde dohromaddy? Copak občané, kteří cestují vlakem, nestojí ani za trochu solidnější informování?
Odkazy k diskuzi Firma Správa železnic, státní organizace
Firma Správa železnic, státní organizace - zdrojová stránka k tématu diskuze Firma Správa železnic, státní organizace.
Zasílání Denního souhrnu názorů na Firma Správa železnic, státní organizace e-mailem.
Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Firma Správa železnic, státní organizace.