Není mi jasné, odkud se pozitivní recenze berou (myslím, že si je chlapci vytvářejí sami). Já jsem naopak učinil mimořádně nepříjemnou zkušenost a nepamatuji si, že bych se u nějaké firmy s tak arogantním a neprofesionálním jednáním setkal. Po registraci a vytvoření objednávky jsem (kvůli rozpakům, jak přesně závadu popsat) volal v pracovní době do společnosti, kde to jen vyzvánělo a nikdo telefon nebral. Protože to mám jen 10 minut autem, rozhodl jsem se jim raději drona ukázat. Když jsem zazvonil u vrat, ozval se nějaký člověk (zjevně jednatel) s tím, že mají zavřeno (bylo cca 15:45). Ptal jsem se, proč tedy mají uvedenou otevírací dobu 8-16hod. Kde prý to mají napsané? Řekl jsem, že kromě webu, kde jsem to četl, taky na ceduli na vratech, u kterých stojím. Tak že tedy přijde ven. Na ulici se mě jednatel ptal na registraci a objednávku (obojí jsem měl), tak že si prý drona vezme. Dával jsem mu tašku „s kompletní sadou“ a pan jednatel, že chce jen dron. Dovolil jsem se zeptat, jestli opravdu jen dron, když mají uvedeno na webu v oddíle FAQ uvedeno, že je nutné předat „kompletní sadu“. Nato mi pan jednatel arogantně poklepal na rameno a odkázal mě na nějakou jinou firmu. Nakonec jsem rád, že jsem tam byl osobně, protože takové společnosti bych nesvěřil ani psa na vycházku (natož drona v ceně desítek tisíc Kč).