bohužel nám ve firmě utekla jejich faktura a byla zaplacena, teď přišla už předžalobní upomínka na následující fakturu, kterou jsem dostal do rukou já a začal to řešit:Dobrý den,Důrazně se na Vás obracíme ve věci uhrazení faktury č 202311193, zedne 17. 11. 2023 , která nebyla přes veškerá naše upozornění a upomínkydoposud uhrazena.Upozorňujeme Vás, že cenovou nabídku jste zaplatili na období roku 2023 aprotože jste 45 dnů před koncem období nám neoznámili, že na dalším trvánísmlouvy nemáte zájem, došlo automaticky k prodloužení smluvního vztahu nadobu neurčitou a na základě toho jste obdrželi výše uvedenou řádnou fakturu na další období.Naposledy Vás tedy důrazně žádáme o uhrazeníneprodleně, maximálně do 14 dnů od doručení této předžalobní výzvy (vesmyslu občanského soudního řádu).Zdůrazňujeme, že pokud nebude tato faktura uhrazena v této 14-denní lhůtě od doručení tétopředžalobní výzvy,bude pohledávka neprodleně předána soudu k soudnímu řízení, čímž Vámvzniknou zbytečné a značné náklady za soudní řízení a advokátní služby apohledávka bude také neprodleně předána vymáhací společnosti, která mávelké zkušenosti s rychlým vymáháním.okamžitě jsem poslal výpověď datovkou a e-mailme který jsem našel na jejich webu, samozřejmě zatím bez odpovědichtěl bych se vyhnout zaplacení té druhé faktury, jde to nějak? Můžu rozporovat tu službu že nebyla dodána? Nebo není cesty zpět a budu muset zaplatit i tu druhou?Zkoušel jsem volat na ČOI, ale mají úřední den až zítra, je to dnešní čerstvá věc, tak hledám jakoukoliv informaci, který by mi pomohla. Díky