Nejak se mi to nezda. Podle mapy.cz je to 930 km. Tim ze zacina na 100% baterky si dal trosicku boost, kdyz ja vyjizdim, typicky tankuju u hranic a tedy nevyjizdim s "plnou". Stava se to i kvuli tomu, ze jeste treba nekoho nabirame v CR. Zaroven kdyz dojedu na cilove misto, nadrz nemivam prazdnou.Tedy potencialne v clanku chybi tyhle dva drobne detaily. Pokud doba nabijeni byla 25 minut, tak zastavka asi nebyla "cca 20 minut" ale spis "cca 30 minut", protoze predpokladam, ze se musi elektrina taky nekde zaplatit, odpojit kabel, atd. Tedy realne hodina a pul "tankovani". Coz ale znamena, ze pokud si chcete udelat delsi prestavku na obed, tak ostatnich prestavek se nezbavite, jako to muzete udelat u benzinoveho auta. Kdyz vam vyhovuji prestavky na pul hodiny tak fajn, me spis vyhovuji prestavky na 10 minut a jedna delsi.A dalsi vec, v clanku neni recena rychlost. Pokud s teslou jeli pomalinku za nakym kamionem, tak samozrejme usetrili energii. Pokud ale chteli jet normalni rychlosti a jet po dalnici 130-140, tak predpokladam, ze statistika by byla trosku jina. Posledni otazka je, jakou kapacitu mely baterie tesly. Protoze s vyssi kapacitou se baterie vybijeji pomaleji - ale auto je taky o dost drazsi.Takze ne, bez peclivejsich detailu je ten clanek spis reklama nez popis reality. Navic pokud dobre vim, nekdo pocital, jestli je ekologictejsi elektro auto nebo spalovaci motor v USA podle statu a energetickeho mixu toho statu... a typicky nejlepe vychazel hybrid. Elektroauta se fakt skoro nevyplati.