Výpis příspěvků
1
až
1
(1)
To je slušná blbost
Baterii do auta v Evropě nikdy nevyrobíte levněji než v asii. Navíc EU zavede clo na dovoz čínských aut, aby se nezhroutil náš trh a Číňané nám budou lifrovat baterky se slevou? Pokud by se i přes to dostala cena baterie o 40% dolů, pak cena vozu stejně neklesne i když baterie tvoří třeba polovinu ceny vozu. Mezitím se ekonomická situace opět zhorší a ceny budou stagnovat. Živit elektroauto je tragikomedie, vstupní investice nehorázná a nikdy se nezaplatí.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
Diskuze Aku pohon je stále využívanější u firem i veřejnosti. Baterie do elektroaut by do roku 2025 měly podle odhadu Goldman Sachs zlevnit o 40 %, další stránky: 1
Odkazy k diskuzi Aku pohon je stále využívanější u firem i veřejnosti. Baterie do elektroaut by do roku 2025 měly podle odhadu Goldman Sachs zlevnit o 40 %
Aku pohon je stále využívanější u firem i veřejnosti. Baterie do elektroaut by do roku 2025 měly podle odhadu Goldman Sachs zlevnit o 40 % - zdrojová stránka k tématu diskuze Aku pohon je stále využívanější u firem i veřejnosti. Baterie do elektroaut by do roku 2025 měly podle odhadu Goldman Sachs zlevnit o 40 %.
Zasílání Denního souhrnu názorů na Aku pohon je stále využívanější u firem i veřejnosti. Baterie do elektroaut by do roku 2025 měly podle odhadu Goldman Sachs zlevnit o 40 % e-mailem.
Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Aku pohon je stále využívanější u firem i veřejnosti. Baterie do elektroaut by do roku 2025 měly podle odhadu Goldman Sachs zlevnit o 40 %.