Výpis příspěvků
1
až
3
(3)
Ále no tááák!
Vzhledem k tomu, že elektromobily na špičkové úrovni se stávají výlučně záležitostí Číny, suroviny na výrobu baterií má také pouze Čína a o přijatelných bateriích se už deset let jenom žvaní, je úplně jedno, jak drahý v Evropě bude servis této tupé, slepé vývojové uličky automobility. Nablblý experiment, po bolševicku tlačený silou a ideovými žvásty, bez ohledu na ekonomickou realitu, je jenom drahý, hloupý vtip.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(6)
Vaše doporučení:
Ále no tááák!
Jen nutno dodat , že toto ideologické zelonorudé šílenství povede k naprosto bezprecedentnímu ožebračení desítek milionů obyvatel zejména EU . Bohužel svazáci , kteří jsou za to zodpovědní , za nic zodpovědnost nenesou . Viz.Timmermans a spol.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
Jen o třetinu?
Tak to je pro mě příjemně šokující zpráva. Měl jsem za to, že nejslabším místem elektromobility dnes je chybějící servisní infrastruktura a kvalifikovaní zaměstnanci, což mělo výrazně prodražovat servis. Jen o třetinu dražší servis je tedy pozitivní zpráva, přihlédneme-li k tomu, že ta infrastruktura se bude jen rozšířovat, a že servis je u elektromobilu v podstatě výjimečná záležitost, narozdíl od spalováků, které vyžadují pravidelný servis po celou životnost.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(6)
Vaše doporučení:
Diskuze Německo: Opravy elektroaut jsou o třetinu dražší než servis spalovacích vozů, další stránky: 1
Odkazy k diskuzi Německo: Opravy elektroaut jsou o třetinu dražší než servis spalovacích vozů
Německo: Opravy elektroaut jsou o třetinu dražší než servis spalovacích vozů - zdrojová stránka k tématu diskuze Německo: Opravy elektroaut jsou o třetinu dražší než servis spalovacích vozů.
Diskuse je uzavřena