Výpis příspěvků
1
až
4
(4)
Prý je to FUD
Prý je to FUD a sám CEO toto popřel. Údajně jen obměňují starší flotilu s větším nájezdem (100-150kkm), aby nemuseli sypat peníze do servisů. Prostě jako to běžně půjčovny dělají.Nicméně media to po celém světě převzala, aniž by si ověřila zdroje.
Dosavadní doporučení:
určitě nečíst
(4)
Vaše doporučení:
Prý je to FUD
Max Devaine: Jak prý? Stačí 10 sekund na to najít a ověřit si takovou informaci a poslechnout si přímo vyjádření CEO Hertz Stephena Scherre. (https://youtu.be/EOG5zr_KroE?si=F0pXXpLgTK1le44b) Potvrzuje přesně obsah článku, že se jim udržovat EV finančně nevyplatí a jejich odstraněním si zvýší cash flow. Článek publikoval např. Bloomberg, kterého tu někdo chce podezřívat, že si neověřuje zdroje. Ale bylo by lepší začít možná u sebe :-)
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
Hlavně baterie
ztrácí kapacitu až 12% ročně a v zimě tuplem. Zadarmo drahé...
Dosavadní doporučení:
přečíst
(10)
Vaše doporučení:
Hlavně baterie
Blábol. 12% degradaci baterie má Tesla po 8-10 letech a nájezdu čtvrt milionu kilometrů. Uvádí se, že na 80 % se dnešní baterie dostanou po cca milionu najetých km, to už máte běžný spalovací motor aspoň dvakrát vyměněný...
Dosavadní doporučení:
přečíst
(6)
Vaše doporučení:
Diskuze Autopůjčovna Hertz se chce zbavit cca 20 000 elektromobilů. Koupí místo nich vozy s klasickým pohonem, další stránky: 1
Odkazy k diskuzi Autopůjčovna Hertz se chce zbavit cca 20 000 elektromobilů. Koupí místo nich vozy s klasickým pohonem
Autopůjčovna Hertz se chce zbavit cca 20 000 elektromobilů. Koupí místo nich vozy s klasickým pohonem - zdrojová stránka k tématu diskuze Autopůjčovna Hertz se chce zbavit cca 20 000 elektromobilů. Koupí místo nich vozy s klasickým pohonem.
Diskuse je uzavřena