Výpis příspěvků
1
až
5
(5)
Je elektromobilita zlo?
Rok jezdím denne autem na baterie vzdálenosti do 250 km a občas i delší výlety s rodinou. Akcelerace elektrického motoru je oproti motoru na naftu či benzín bezkonkurenční. Náklady na provoz minimální díky dobíjení doma v garáži trifazovou nabíječkou a vlastní solární elektrárnou. Záruční servis Ev stal 1500 Kč, za fabii, jsem zaplatil 4500 Kč. Porucha žádná. Dotace nejsou potřeba. Je tady velká skupina, pro kterou je elektromobilita výhodná. Ostatní nechť zůstanou u spalovacích motorů.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
(
3)
18.03.24 19:52
pav.
pav.molik
gmail.com
(
278479)
Elektromobilita je slepá ulička ve vývoji automobilismu.
Elektromobily jsou sofistikované zlo, jsou jakousi údernou pěstí zelených fanatiků proti soudně uvažujícím lidem, kteří velmi dobře vnímají velké nedostatky elektromobilů. Pro životní prostředí jsou elektromobily též nebezpečné, stačí si objasnit výrobu baterií do elektromobilů a další skutečnosti a souvislosti.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(3)
Vaše doporučení:
Abychom nedopadli jako v regionu Utrecht
Nemají ve špičce kapacity El energie,jen se mužeme tomu jejich zelenému,a genderovemu fanatismu smát,ale budiž to memento a poučení pro všechny natvrdlé , vesměs humanitarne v nesmyslných oborech vzdělaných rádoby intelektuàlů.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(3)
Vaše doporučení:
Zase dotace?!
Už mě to vážně se..! Chápu, že ten rozpočtový průser musí někdo zaplatit a že to musí být lidé jako já. Ale když už mě tahle vláda vysává z peněz, tak bych aspoň chtěl, aby hospodařila šetrně. A to jsou jednou dotace na elektroauta, jindy dotace na opravu staré barabizny po babce ... Zrušte dotace, sakra. Začněte šetřit u sebe!
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(6)
Vaše doporučení:
Hertz
Kdo nedávno četl o firmě Hertz co půjčuje automobily, a jak to dopadlo s jejími elektromobily by si v současnosti el auto nepořídil.Když to shrnu: vysoká cena, drahý servis, nutnost nabíjení a nedostatek stanic, dojezd...a v neposlední řadě to ze velký podíl vyrobené el je z uhlí u nas, a výroba baterií je velmi neekologická. To že auto nesmrdí je fajn. Ale je dobré tak na popojíždění pk městě s malým autem. Ne na dlouhé výlety s rodinným autem. ano má to svůj use case, ale všechna auta nemůžou být na elektřinu
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(11)
Vaše doporučení:
Diskuze Česko má 3. nejmenší podíl elektromobility v Evropské unii. Nová dotace má jeho situaci zlepšit, další stránky: 1
Odkazy k diskuzi Česko má 3. nejmenší podíl elektromobility v Evropské unii. Nová dotace má jeho situaci zlepšit
Česko má 3. nejmenší podíl elektromobility v Evropské unii. Nová dotace má jeho situaci zlepšit - zdrojová stránka k tématu diskuze Česko má 3. nejmenší podíl elektromobility v Evropské unii. Nová dotace má jeho situaci zlepšit.
Zasílání Denního souhrnu názorů na Česko má 3. nejmenší podíl elektromobility v Evropské unii. Nová dotace má jeho situaci zlepšit e-mailem.
Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Česko má 3. nejmenší podíl elektromobility v Evropské unii. Nová dotace má jeho situaci zlepšit.