Výpis příspěvků
1
až
2
(2)
Blábol
Dobrý den, může mi někdo vysvětlit, jak to, že výroba ev produkuje mnohem více CO2 než konvenčních automobilů? Ev je v podstatě stolni počítač z něhož je možné vyměnit jednoduše všechny díly popřípadě ho přeinstalovat. Naopak v dnešní době nemáme odborníky na seřízení karburátoru. Odpis po nehodě je totožný se spalovaky. Hnutý rám = totalka. Normální auta jsou konstruována tak, aby se zdestruovala a posádka zůstala v rámci možností ochraněna. Rozdělala si autorka článku někdy v životě alespoň motor z pionýra?
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Říkám to stále.
EV nejsou něco, co by nahradilo vozidla se spalovacími motory, jsou neefektivní a hodí se pouze do měst na popojíždění jako nákupní tašky. Výkonné EV pak pouze ruinují rozpočet majitelů, a to mnohem více než srovnatelně výkonné supersporty. Jejich zůstatkové ceny padají rychleji než cokoli se spalovacím motorem. Pokud je EV s pohotovostní hmotností do 1,75 tuny, pak je s ním příjemné svezení, o tom žádná. Celkově se ale vlastnicky nevyplatí. O absenci recyklačního systému na akumulátory raději ani nemluvě.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(9)
Vaše doporučení:
Diskuze Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích, další stránky: 1
Odkazy k diskuzi Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích
Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích - zdrojová stránka k tématu diskuze Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích.
Zasílání Denního souhrnu názorů na Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích e-mailem.
Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích.