Hořký kalich potupy. Německé automobilky v Číně drtivě prohrávají, možná prý je bude muset sanovat německá vláda - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Okomentovat na twitteru

Okomentovat na facebooku


Výpis příspěvků 1 až 13 (13)
 
spíše nečíst (3) 16.10.24 08:03  Alex  (292356)

Eu

To se to hází na EU vlastní neschopnost. Nejde o GD, EU atp. K energetické transformaci se zavazaly téměř všechny státy na svete. GD není evropská specialita. Všude kolem nás to frcelo, jen evropské automobilky spaly. Čína chytla trend, tak nejspíš zvítězí. EU automotive není schopný ani konkurovat v infotainmentu. Když už ani jako evropané neumíme dodávat software, tak je to těžký. My dotujeme Tesly, USA dává daňovou úlevu na EV vyrobena v USA. Mnohem lepší přístup. My dotujeme vlastně americkou teslu.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (11) 16.10.24 00:30  Marcel  (292354)

Kovanda cinsky podrztaska

Pan Kovanda jede Vaskovu retoritu do roztrhani anal.yzy
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (11)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (17) 15.10.24 22:47  LeComte StGermain  (284268)

je skvělé když se v ČÍNĚ mluv o komunistech ...

a největší komouši a sociální inženýři sedí v EU
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (17)
Vaše doporučení:

přečíst (9) 15.10.24 21:45  ikaktus  (222380)

Čína bez regulací

Ano, v Číně si tingťang komouši vůbec nedělají starosti s životním prostředím - doly na vzácné zeminy jsou obrovské "měsíční krajiny" a pokud by se konaly veřejné protesty, tak lidi pozavírají.V demokraciích toto NELZE!To samé s patenty a duševním vlastnictvím - Západ v automotivu za posledních 60 let investoval miliardy $. Ťangové koupili špičkový model, do posledního šroubku vše okopírovali a přejmenovali originál. Dnes už jen pilují detaily na základech, které velmi draze zaplatil Západ.S Čínou bychom byli konkurenceschopní, pokud by tam místo Si Ti pandy šéfovala Von Leyno....
Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

přečíst (24) 15.10.24 18:46  Boris  (289788)

Ať zhebnou!

Nenasystné automobilky prodávající staré vozy za miliony můžou zhebnout, slzu za ně nikdo neuroní. Čínské vozy jsou levnější a podstatně kvalitnější. Jako zákazníkovi je mi zcela lhostejné, jestli ve škodovce nebudou bonusy, řídit se zákazník musí jen tím, co je pro něj výhodnější a kecy o domácím, rodinném, babiččině, tradičním ať si nechají do pohádek.
Dosavadní doporučení: přečíst (24)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (24) 15.10.24 17:27  Martyx  (268155)

je to úplně jinak pane Kovando

... a jsme opět u šmejdů ze SSA. Nokii totiž systematicky potápěl Microsoft hned od chvíle co se "strategicky" spojili. Stopli jim vlastní OS Symbian, nastrčená firma koupila od Nokie stovky patentů, a nakonec si celou krachující mobilní divizi relativně levně Microsoft koupil. Udělali vše aby zlikvidovali silnou evropskou firmu.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (24)
Vaše doporučení:

přečíst (16) 15.10.24 17:09  fmachh  fmachzavinacemanil.cz  (292290)

Karma velké nenažranosti Němců

se naplnila. Pro zisky vše zradili a našim komunistům nedali šanci, ale Čínským, jež jsou daleko horší a nebezpečnější , dali vše oč si řekli. Nyní to budeme platit všichni !!
Dosavadní doporučení: přečíst (16)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (30) 15.10.24 16:34  Expert  (272858)

Bulvár

Další pravidelná dávka zavádějících informací a výlevů mistra Kovandy. Již podle bulvárního nadpisu zdálky rozpoznatelných. Tentokrát se v nadpisu vyjímají populární slova "možný prý". Kombinaci těchto slov u článků, které se chtějí tvářit odborně, jsem snad snad ještě neviděl.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (30)
Vaše doporučení:

přečíst (46) 15.10.24 16:08  Heraklites Krakatis  (291915)

je to úplně jinak pane Kovando

cituji pana Kovandu: "Západ tuhými regulacemi a stále přísnějšími emisními normami házel svému autoprůmyslu klacky pod nohy."Kdyby nebyly nařízeny přísnější emisní normy, automobilky by dál vesele vyráběly auta se spalovacími motory !!! S přechodem na EV by začaly ještě později a velmi pravděpodobně by zkrachovaly ještě dřív. Je neuvěřitelné, jak dlouho byli vrcholoví manažeři automobilek slepí a hluší. Podobný případ byl v mobilních telefonech (krach Nokie). Západ si naivně myslel, že má navždy zajištěnou hegemonii, ale přišlo bolestivé probuzení. Bohužel až příliš mnoho politiků i "běžných občanů" si stále nechce přiznat, že elektromobil je výhodnější platforma než spalovák a stále dokola opakují blud, že elektromobilita je nesmysl. Šokující. A to ještě nedošlo k nástupu robotaxi, to bude teprve hukot.
Dosavadní doporučení: přečíst (46)
Vaše doporučení:

přečíst (24) 15.10.24 15:16  Radim  (292352)

Bohužel- zcela pravdivý článek

Navíc tento totálně negativní stav se nás minimálně ve formě nejrůznějších synergií týká opravdu moc. Z vedoucích struktur EU se stala elitní formace, která si rozděluje pohádkové výdělky a realita nebo budoucnost obyvatelstva je absolutně nezajímá.
Dosavadní doporučení: přečíst (24)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (15) 15.10.24 14:48  Kevlar  (240307)

Normální

Vzhledem k tomu, jak moc je česká ekonomika propojena s ekonomikou německou, ekonomicky jsme v podstatě jen jednou ze spolkových zemí Německa, tak nás musí zajímat co se děje s německou ekonomikou.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (15)
Vaše doporučení:

přečíst (21) 15.10.24 14:30  Martyx  (292351)

To je tak

když se tlustí kluci z BlackRock a Vanguard rozhodli vystoupit z VW, a investovat do čínských automobilek. Diesel gate byla taky jejich práce. Management VW se v tom plácá, a zkorumpovaná a zkostnatělá EU vymýšlí ....viny. Stále ještě platí, že všechny nitky vedou do SSA
Dosavadní doporučení: přečíst (21)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (10) 15.10.24 13:44  Přemek  (290187)

Normální

Pokud si zakážu státní podporu byznysu (ve skutečnosti je té povolené veřejné podpory podnikům až až) a sleduji jen meziroční statistiky, jasně mne převálcuje ten, kdo masivně podporuje byznys a sleduje pouze strategické cíle. Navíc je to vše o disponibilních zdrojích, a těch v Německu a celkové v euroatlantickém prostoru rychle ubývá, zatímco jinde jsou takřka nevyčerpatelné. No, dokud bude fungovat Škoda Auto a vrátí se k osvědčeným pohonným systémům, může nám být německé utápění zdrojů v Číně vcelku tam, kam slunce nesvítí. A škodovek se nejen na německém trhu prodává opět více...
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (10)
Vaše doporučení:


Diskuze Hořký kalich potupy. Německé automobilky v Číně drtivě prohrávají, možná prý je bude muset sanovat německá vláda, další stránky: 1
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi Hořký kalich potupy. Německé automobilky v Číně drtivě prohrávají, možná prý je bude muset sanovat německá vláda

Hořký kalich potupy. Německé automobilky v Číně drtivě prohrávají, možná prý je bude muset sanovat německá vláda - zdrojová stránka k tématu diskuze Hořký kalich potupy. Německé automobilky v Číně drtivě prohrávají, možná prý je bude muset sanovat německá vláda.

Zasílání Denního souhrnu názorů na Hořký kalich potupy. Německé automobilky v Číně drtivě prohrávají, možná prý je bude muset sanovat německá vláda e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Hořký kalich potupy. Německé automobilky v Číně drtivě prohrávají, možná prý je bude muset sanovat německá vláda.

 Burza Prime 12:16 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  606.00  -2.10% 
 ČEZ  854.00  -0.47% 
 ERSTE  1 254.00  +0.28% 
 GEN(NORTON)  644.00  -0.31% 
 GEVORKYAN  256.00  0.00% 
 KB  801.50  -0.68% 
 KOFOLA  330.00  -0.30% 
 MONETA  110.40  -1.25% 
 PHOTON  35.55  -2.60% 
 PILULKA  151.00  0.00% 
 PM  15 900.00  +0.51% 
 PRIMOCO   890.00  +0.56% 
 VIG  760.00  +0.66% 
Komodity online
 Ropa 74.33 USD 12:00   
 Zlato 2680.68 USD 12:00   
 Stříbro 31.90 USD 12:00   
 Káva 258.49 USD 12:00   
 Cukr 22.85 USD 12:00   
 Bavlna 71.08 USD 12:00   
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.