předreklamační statistika chyby zaviněné zaměstnanci společnosti je 1/100, nevyřízených reklamací 0%, snaha o poškození jména Špirek je útok přímo na společníky,
vedený anonymním sdělením, kde není uvedeno číslo smlouvy, nebo zakázky,
nebo osoby, která vyřizovala zakázky...(pak se nejedná o osobu se vztahem ke společnosti - odběratele/dodavatele!!!)
Proto uveďte vždy jméno zaměstnance, který a kdy (číslo faktury) měl údajně učinit chybu, (nebo i smlouvu / datum), snaha útočit přímo na společníky je ze zkušenosti
jen jinou snahou konkurence poškodit dobré jméno společnosti protizákonným způsobem, což tento web do jisté míry dovoluje
Malé upozornění pro správce serveru, který dovoluje poškozovat jméno osob nebo pomlouvat jiné, aniž mají právo nechat vymazat anonymní nebo abstraktní tvrzení!
V případě že by se podařilo kdykoliv v budoucnu, že se jedná o poškozování pověsti, nebo dobrého jména. Může být i majitel tohoto serveru soudem odsouzen k náhradám vzniklých škod, které by se týkaly, hned dvou osob. Z nichž minimálně jedna by tento spor vyhrála. Protože lze s jistotou říci, že je velmi nepravděpodobné, že by se jakkoli obě současně dopustili téže chyby. Dále se může stát, že se mohou obrátit o náhradu další osoby, které byly dotčeny v souvislostech jako i firma samotná.