Závady - podvozek + brzdy-22tis.km totálně vymlácené kul.čepy ramen (čepy součástí kompletního spodního ramene), 50% destičky odpovídají, ale brzdové kotouče zvlněné, takže při brždění vibrace do volantu - co na to značkový servis BMW (bez nároku na záruční opravu - pozor prý tzv. přirozené opotřebení). Jinak brzdové kotouče s oboustraným opotřebením do 0,75mm a jsou nespálené/nezabarvené. Další závady odlupující se lak Z nárazníku (samozřejmě origo z výroby)- bez nároku. Odlupující se zabarvení plastu na středu volantu-bez nároku, patou prodřený koberec u plyn pedálu-bez nároku (jaký byl asi vývoj orig koberečků BMW za 4600,-kč, když se nedá na ně šlapat-upozorňuji opotřebení po 22tis.km)Takže si udělejte obrázek sami o voze typu ,,SUV,, za 1,6mil s 2-letou zárukou bez omezení počtu km s normální jízdou po silnicích a k přístupu značkových servisů BMW, kde cena 1hod ,,práce,, odpovídá +- 1350,-Kč. Vše krásné naoko, ale pouze pokud jim nesete prachy, prachy a zase prachy. Pokud budete chtít uplatnit záruční požadavky, tak pouze na to, co se netočí, na co se nesahá, nestoupá atd. Pak je jasné, že u záručních statistik dle výrobce je BMW Quality jednička.Bohužel platí a bude platit - když ptáčka lapají pěkně mu zpívají.