Retezec Mc Donald nabizi sice standartni nabidku, takze zakaznik se muze spolehnout na to, ze dostane, co ocekava.
S respektem ke vsem zakaznikum, kteri se rozhodou pro restauraci Mc Donald, se stejne naskyta otazka, proc vlastne jist velmi nezdrave jidlo, ktere je zakladem celeho Mc uspechu? V USA se nabizi celkem vyznamny duvod k vysveteni - to jidlo patri totiz k tem nejlevnejsim, coz vsak zdaleka neni pripad Ceska.
Japonsko je dukazem fungovani trzniho hospodarstvi a jednoducheho zakona, kdyz neni poptavky, neni ani nabidky - na zacatku stoji rozhodnuti zakaznika nejit do urcite restaurace a na konci pak prvni prohra obrovskeho koncernu.
Mohli bychom se z toho poucit a svym duslednym a zodpovednym spotrebitelskym chovanim pak vlastne "volit" koho chceme videt na trhu, potazmo praktiky jake firmy schvalujeme ci neschvalujeme.