Čágo,do komletní přestavby se nepouštěj!!!Je to časově,finančně a nervově velice náročná věc.Právě mám za sebou jednu přestavbičku,tak vím o čem mluvím.Vyplatí se to max. v případě,že seženeš krasavca z venku doslova za hubičku,protože ty další povolení,hromada STKček,emisí,evidenček ti pěkně vycucnou peněženku.A to lítání po magistrátech,ofic.přerážení čísla karoserie,atdatdatd.Kdybych tohle věděl před samotnou přestavbou raději bych vyřízl číslo kastle u tlumiče a nechal tam (hodně kvalitně a pečlivě) navařit to co mám v dokladech.Opravdu na našich starejch popelušách už se dělat s ofic.přestavbou prostě nevyplatí.Jo něco jinýho je jak píšeš výměna motoru.Jediná podmínka je sehnat motor naprosto stejnýho typu co máš v techničáku(při jiným typu už potřebuješ povolení z Fiatu a to už stojí penízky),vyměníš ho a jedeš na evidenčku(STK).Tam ti napíšou do drobných závad,že máš sice shodný typ motoru s tím co máš v TP,ale že ti nesedí číslo motoru(pozor musí ti do toho protokolu vypsat přesně jaký číslo tam momentálně máš a jaký číslo bys tam měl mít podle TP-chtějí to technici na magistrátě !!!).No a s tímto papírem,velkým i malým techničákem,vyplněnou žádostí o změnu čísla,ale spíš o výmaz čísla z evidence a hlavně s dokladem o nabití toho nového motoru(kupní smlouva,v mým případě to byl něměckej TP a smlouva o koupi auta v německu+celní papíry,který teď už tuším nejsou).Tohle všechno mrskneš technikovi do okýnka,zaplatíš 50,-Kč a máš novej motor.S kaslí je to podobný,ale finančně a časově mnohem náročnější,takže doporučuji flexu do ruky a šikovnýho svářeče k tomu.Tak dobrý pořízení.Čágo Z.