https://www.investicniweb.cz/news-vysledky-moneta-money-bank-3q2020/
Příspěvky nebo odpovědi uživatele Augustin
komplet výsledky
revoluce
https://www.investicniweb.cz/gundlach-trump-vyhraje-volby-urcita-forma-revoluce-prijde-do-roku-2027/
megatrend
https://youtu.be/9Vzpsylw3pA
Po startu zaškube....
Nevim co mas presne za typ auta, ale jestli to je 149.C02.046 (1.6ie DOHC 66kw 90HP) tak to umi samodiagnostiku, to je potom "brnkacka" zjistit o co se jedna. Navod je dostupny na foru www.fiattipo.net v oddile clanky/oprava - vyblikani chyboveho kodu. Jinak veskere zavady se ukladaji do chyboveho registru zavad, pak to lze vycist, i pokud nemas dany typ pro samodiag., kazdy dobry servis to dokaze vytahnout.
Kdyz trochu rozeberu potencialni priciny zavady. Urcite bych sel po cidle teploty nasavaneho vzduchu a taky teploty vody. Tyto dve cidla delaji dost velke problemy. Dale je to lambda sonda (indikuje se vyssi spotrebou paliva). Muzou to byt take spatne kontakty na jednotlivych komponentech elektro vystroje - potreba projit veskere kontakty a vzdy ocistit a prostrikat kontaktolem, nebo jemne namazat vazelinou. Dale kabely ke svickam, palec, rozdelovac.
K tomu vstrikovani. Moc bych neveril tomu, ze to bude delat vstrikovaci jednotka, neni tedy nutne ji menit, mozna ji nechat jen procistit (www.jetservis.cz, do 1000Kc), to spise muze delat paliv. cerpadlo, ktere dodava nedostatecne mnozstvi paliva. Pokud chces jeste si muzes koupit cistic trysek a nalit jej do paliva (napr. od STP cena okolo 130Kc pro celou nadrz), muze to taky pomoci.
Tempra 2.0 i e sedan
shanim potenciometr
čidlo na 5tý dveře
Nestartuje Fiat Tipo 1.6
Zadní kolo brzdí i když nemá
Cvakanie relátka
Zrovna jsem Ti chtel napsat, ale uz jsi to vyresil. Take jsem to musel resit,to kdyz mi to uz zacalo pomalu horet. Ony se ty kontakty zanesly prachem prestaly propojovat, tak jak mely. Tak jsem to rozebral (hrozna prace se dostat k tomu, at vytahnes ty packy), vycistil, osmirkoval kontakty, namazal vazelinou a opet to slape jako hodinky.
A.
Elektroinštalácia
Vynechává a jede na 3 válce
Ja bych jeste doporucil si nechat zmerit tlaky. Pokud by byla domnenka ohledne spatneho ventilu, tak se to na tomto testovani potvrdi.
A.
Ulítl mi přední stěrač.
POŠKUBÁVÁNÍ
A.
dotaz na Augustina - výfuk
Jak jsem ten system do dneska stejne presne nepochopil, a nikdo dostatecne erudovany mi to nevysvetlil. Na druhe strane jsem slysel, ze nekteri lide jezdi s upravou, kterou navrhujes, tim padem bych take usoudil, ze pokud to zazatkujes, nic moc se nestane.
Pred rokem jsem mel Tipo (ktere jsem nasledne zboril), ktere takovou upravu take melo, a nepozoroval jsem nijak zvlast nejake zavady. Je vsak pravdou, ze jsem jej mel cca 2mesice, jeste na podzim.
Nyni mam dost zachovale z CH, a je to tam jeste puvodni. Usuzuji, ze to ma neco spolecneho s rizenim spalin/volnobehu na sytic, ale to vsak hadam.
A.
Sportovní pružiny+tlumiče
A.
Termostat
A.
motorek volnoběžných otáček
A.
filtr
A.
filtr
A.
motorek volnoběžných otáček
A.
topení - výměník
To tak, ale neni. Musis brat v uvahu to, ze to pracuje pri tlaku kapaliny, tzn. ze nejde ani o to, zda je ten bod vyse ci nize. Podle meho nazoru je dulezite, aby:
1) si mel dostatecne mnozstvi kapaliny v systemu - po vypusteni tam je mozno naplnit 6,5litru kapaliny
2) byla spravna f-ce vodniho cerpadla (funkcnost, napnuti remene) - da se to zmerit tlakomerem.
3) si mel zajistenu tesnost systemu (neni pripustne videt unik kapaliny - popr. mit netesne tesneni pod hlavou).
Pokud zajistis tyto body, tak neni mozne, aby jsi mel nespravnou f-ci systemu chlazeni.
A.
topení - výměník
A.
zas ta elektrika
A.
Výfuk 1.6 DOHC
A.
Lmabda
A.
Kontrolka vstřikování
A.
problém tempra 2litr benzin sw / 1992
Jinak muzes jit take po krokomotoru otacek, nemusi pracovat spravne (je to v podstate jadro v civce, ktere reguluje mnozstvi vzduchu). Ja bych to vsak TIPOval na lambda sondu - urcite nemas problem se spotrebou?
Pro fordmena x fiataky
A.
potenciometr skrtici klapky SOS
A.
diagnistika tempra
mrkni na www.fiattipo.info tam najdes navod jak to vyblikat. (zasuvka nebo pres plyn.pedal). Nevim, jaky obrazek jsi nasel, ale diag zasuvka je u RJ - pod nohama spolujezdce. Je mozne, ze bude i nekde jinde-nejsem k tomuto moc familiarni.
Tady je vsak nutno urcit o jaky typ vstrikovani jde - Mono Jetronic nebo Mono Monotronic. Mam vsak obavu, ze pres zasuvku to nepujde vyblikat - pouze s testerem Fiat/Lancia testeru.
A.
topeni
1. Odsroubovat plast.kryt z pod volantu.
2.Vypustit vodu z chladiciho okruhu
3.Odopojit hadice vedouci do vymeniku (pod volantem).
4.Odsroubovat tahla ovladani, ktere brani vytazeni vymeniku.
5.Vytahnout vymenik, jde to ztuha, ale musis vyklonit paku ovladani sklonu volantu.
Potom mas moznost hmatem zjistit, zda je klapka uplne ulomena, nebo pouze takovy plastovy drzak, ktery je prichycen sroubem ke klapce (toto zjistis jiz v kroku 4).
V prvni fazi opravy jsem to resil tak, ze jsem mezi klapku a prirubu (uvnitr stred. modulu) vlozil dreveny klinek. Toto fungovalo cca 3tydny, nez se to vlivem jizdy uvolnilo a spadlo. Topeni jsem ridil pouze oteviranim a zaviranim ventilu na privodu tepl.vody do vymeniku. Slysel jsem, ze nekteri tuto upravu maji - zaaretovanou klapku, topeni ovladaji pouze ventilem.
A.
topení
A.
Tipo1.4ie
A.
topení
Tak to preji chlapi hodne stesti. Nedavno jsem to delal a byl jsem tak, zly jak dlouho ne. Nefungovalo mi topeni, jak jsem zjistil bylo to zapricineno klapkou, u ktereho se ovladani (pres ovlad.knoflik , prenaseny lanovodem) ulomilo od teto klapky. Tato klapka se nataci a otevira/uzavira proudici vzduch pres tep.vymenik nebo pouze do pruduchu. Toto zajistuje, ze se vzduch ohreje, zaroven se napousti pomoci ventilu voda do vymeniku. Jelikoz jsem mel doma jeste jeden stred.modul, klapku jsem pouzil z nej, avsak ovladani (na osce) bylo take ulomeno, tak jsem jej musel upravil - pridal jsem sroubek s lepidlem. Pokud je toto ovladani ulomeno (rotace klapky), pak klapka lezi vlivem gravitacni sily dole a vzduch neproudi pres vymenik- zima v aute!
Toto vsechno melo za pricinu, ze jsem musel rozdelat uplne celou palubovku, abych to dostal ven(vymontovat cely stredovy modul, bez ventilatoru, avsak da se sundat take), vcetne vypusteni vody v chlazeni. Mel jsem po odpolednech praci na tri dny. Proste sila, vsem kutilum doporucuji, hlavne potom to slozeni.
Jen jsem ted zvedavy, jak dlouho mi to bude fungovat, protoze to reseni neni buhvijak skvele (nejlepsi by bylo udelat osku (v klapkce) z oceli.
A.
elektroinstalace
Byt Tebou podivam se na toto:
- ukostrovaci bod pod palubni deskou (nad pojistkami, pod krytem palubovky), v zadni casti kufru vlevo (pod kobercem, vedle rezervy a svetel, pod zadnimi sedackami vlevo - pod kobercem), pod baterii v motorovem prostoru.
- urcite bych si zmeril, zda jdou na kontakty danych spotrebicu udane hodnoty proudu a napeti.
Pokus se podivat do historie tohoto fora, myslim, ze Lubos se zminoval, ze nekde na svuj server, kde je mozno stahnout cca 50MB soubor - oprava samouk - je to v ENG, ale plany lze vycist, pokud Ti eng dela problemy.
A.
Zadní stěrač a ostřikovač
A.
vyhle kolo
Netopi - chladi
A.
vyhle kolo
A.
Problém s elektrikou?
Nevim proc si slapal na ten plyn? No vetsi, pi..u nemuzes ani udelat, pokud vsak nechces vedome oddelat katik. Podle mne si stacil zcela zahltit benzinem svicky a pak se stim ten motor dost zapotil.
Dodorucuji Ti zkontrolovat benzinovy filtr, pokud si jej jeste nemenil, udelej to. Zivotnost 20-30tis km.
A.
svítivost palubky u digitalu
Tak to shrneme, co rikas.
1) Svitivost palubky se da regulovat tlacitkem (treti tlacitko na leve strane/nahore, symbol zarovky), je normalni, ze po rozsviceni se snizi svitivost, staci to vyregulovat.
2) To topeni vypada na vadny odpor regulace otacek ventilatoru. Je to tam velice spatne vyreseno, pokud se tam dostane vlhkost, pak se ty odpory odpali. Doporucuji si sehnat, popr.stahnout manual k oprave (mrkni na www.fiattipo.info)
3) Ten ukazatel rychlosti zalezi na nekolika faktorech - presnosti senzoru otacek, velikosti pneumatik - jiny rozmer nez je origo Ti muze zpusobit rozdily ve spotrebe, ukaztateli rychlosti a ujete vzdalenosti.
4) Ten zadni blatnik pujde do kytek, dost casta zavada na Tipech.
Jinak mohu dodat cena dost vysoka na to co popisujes. Mam stejny motor, nemam elektrony, bez klimy. Mam jej ze CH.
A.
koupím bez papírů
Priprav se na to, ze schvaleni Fiatem stoji 5tis a k tomu dalsi vydaje na STK+E, to vse oficialnim zpusobem....
Fiat je obecne problem, nechteji dovolovat vyjimky, tak jak je to treba u Mercedesu.
A.
autoelektrikář
A.
autoelektrikář
Zeptam se mozna blbe, ale kontroloval jsi na tom levem svetle tu zarovku? Podivej se na to, jestli tam neni prepalene vlakno na dalkove svetlo. Jsou tam totiz dve - tlumene/dalkove.
Mel jsem totiz jednou podobny problem, ale stacilo pouze vymenit zarovku...
A.
Výměna oleje
A.
oprava a cukani
A.
Digitál
A.
spotřeba
Jak uz tady nekdo psal - prolez jednotlive mista v el instalaci - pripoje, konektory, promaz je a vycisti. Dale promer cidla, udaje o hodnotach najdes v knize" Jak na to...".
TIPOval bych to na problem s teplotou nasavaneho vzduchu.
Mimochodem nevsiml sis nahodou nekdy, ze by Ti problikavala kontrolka vstrikovani? (Signalizace zavady, RJ pak jede na nouzovy rezim - vyssi spotreba, mensi vykon.)
A.
Spojka u Tipa
Nejspise Te ceka kompletni vymena - pritlacny kotouc, spojkove lozisko a lamela. Priprav si tak 6tis Kc, pokud to bude nejaky slusny servis. Nech si take vymenit prevodovkovy olej, at to uz mas cele.
Je vsak zvlastni, ze Ti zustava pedal viset, zrejme to nekde vysi. Je to na pruzine, jestli se to nezasekava. Apropo kolik mas na te spojce odjete?
A.
Názory a diskuze
Burza Prime 16:27 | ||
Název | Kurz | Změna |
---|---|---|
COLT CZ GROUP SE | 680.00 | +0.44% |
ČEZ | 874.00 | -0.68% |
ERSTE GROUP BANK A | 1 129.00 | +2.26% |
GEN DIGITAL | 573.00 | +0.53% |
GEVORKYAN | 256.00 | -0.78% |
KOFOLA CS | 304.00 | 0.00% |
KOMERČNÍ BANKA | 783.00 | +0.06% |
MONETA MONEY BANK | 102.20 | 0.00% |
PHILIP MORRIS ČR A | 15 400.00 | +0.79% |
PHOTON ENERGY | 43.20 | +0.47% |
PILULKA LÉKÁRNY | 128.00 | -0.39% |
PRIMOCO UAV SE | 930.00 | -0.53% |
VIG | 769.00 | +1.59% |
Kurzy měn | |
Kurzovní lístek ČNB pro 01.07.2024 | |
USD americký dolar | 23.315
![]() |
AUD australský dolar | 15.549
![]() |
GBP britská libra | 29.541
![]() |
BGN bulharský lev | 12.808
![]() |
EUR euro | 25.050
![]() |
HUF maďarský forint | 6.352
![]() |
NOK norská koruna | 2.192
![]() |
PLN polský zlotý | 5.824
![]() |
CHF švýcarský frank | 25.860
![]() |
TRY turecká lira | 71.351
![]() |
Komodity online | ||
Ropa | 86.76 USD | 01.07
|
Zlato | 2332.13 USD | 01.07
|
Stříbro | 29.43 USD | 01.07
|
Káva | 224.90 USD | 01.07
|
Cukr | 20.19 USD | 01.07
|
Bavlna | 73.15 USD | 01.07
|