Příspěvky nebo odpovědi uživatele Maki
Dividenda.
Nafta nesmí dále klesat!!
dobre ti tak ty bukvice
ČEZ prodej
Sázím na intuici, začínám prodávat a doufám, že brzy dokoupím s 10% ziskem. A když ne, tak to vrazím do Monety, co nejdřív, nebudu čekat na úpis za 82 :-(
Hlasování
ať tak nebo tak, je nejvyšší čas, termín doručení je 20.12 v 8 hodin, dnes určitě poslední den na poslání poštou, aby to do pátku došlo. Nechala jsem si poslat sms o převzetí a přišla za dva dny.
Jak stohoven ?
Žádné 4 pracovní dny na úpis.
Čtvrtý pracovní den od zveřejnění "Nabídky na úpis akcií s využitím přednostního práva" bude rozhodný pro úpis akcií s uplaťněním přednostního práva!!!
Úpis akcií s uplatněním přednostního práva bude trvat DVA TÝDNY a začne patnáctý pracovní den od zveřejnění "Nabídky na úpis akcií s využitím přednostního práva"
Jak stohoven ?
do 12 měsíců od přijetí rozhodnutí - podmínky níže str. 18-19
Pozvánka na valnou hromadu - prosinec 2021 | MONETA Money Bank
To nesmí projít!! Největší podvod od doby kdy někdo zabil lidi cez padáky!!
Jsem optimista, co se týče hlasování, ale pokud náhodou to svinstvo projde, doberu za 82 co mi můj počet dovolí. Za současnou cenu nebudu rozhodně prodávat, ani kupovat!
Moneta
Valná hromada - Moneta Investors | MONETA Money Bank
na této stránce je korespondenční hlasovací lístek, za mě posláno, body 7a 8 PROTI
Petrus Advisers je stále proti návrhu PPF na spojení Monety s Air Bank
Fond Petrus Advisers, akcionář MONETA Money Bank, nesouhlasí s upravenou nabídkou na sloučení Monety s Air Bank a doporučuje všem akcionářům Monety, aby na mimořádné valné hromadě 20. prosince hlasovali proti transakci se skupinou Air Bank. Informovala o tom dnes agentura Reuters.
Fond říká, že požaduje fúzi pouze v akciích s následnou povinnou nabídkou na převzetí nebo přímé převzetí, je-li PPF ochotna sloučit skupinu Air Bank s Monetou.
Na základě revidovaného výhledu jsme ještě více přesvědčeni, že se Moneta bude těšit zářné budoucnosti coby samostatná společnost, citoval Reuters ze sdělení fondu. Podle něj je výhled čistého zisku Monety téměř o 50 procent lepší, než bylo komunikováno.
Skupina PPF a Moneta Money Bank se dohodly na novém modelu financování spojení Moneta Money Bank a bankovní části PPF, kam patří Air Bank, český a slovenský Home Credit a společnost Benxy (Zonky).
Kupní cena AirBank zůstává na 25,9 mld. Kč, MONETA zaplatí až 20 % z přebytečného kapitálu plus minimálně 80 % prostřednictvím dvoukolové emise nových akcií. Nabídka v prvním kole emise všem akcionářům na základě přednosti bude za 82 Kč/akcie a ve druhém kole za 90 Kč/akcie u akcií, které nebyly umístěné v prvním kole. Cena 90 Kč/akcie by rovněž stanovila minimální cenu, za kterou by byla v budoucnu učiněna případná povinná nabídka převzetí všem akcionářům Monety. Moneta odhaduje, že celková potenciální hodnota pro akcionáře mimo PPF může dosáhnout až 104 Kč/akcie. Transakce podléhá schválení valnou hromadou naplánovanou na 20. prosince a také schválení regulačních orgánů.
Jaké cena bude akcie na burze v době úpisu za 82 Kč ?
Přesně tak. A proto budu hlasovat, zkusit se to musí.
PPF nebrat hlasovat proti úpisu
zajímavý příspěvek na diskuzi Patrie
Z hlediska ZOK se jedná o pokračování v kulišárně, nastartované VH v červnu: - Nákup akcií AB, HCCZ a HCSK je kamufláží nepeněžního vkladu PPF a obcházením § 426 b a 427 odst. 1 ZOK, podle nichž nesmí vkladatel ani s ním ve shodě postupující akcionář, hlasovat na VH! Tedy Tanemo ani nikdo ze skupiny PPF nesmí vykonávat hlasovací právo v bodech 7 a 8 programu VH?! - Znalce k ocenění nepeněžitého vkladu vybírá dle § 251 ZOK představenstvo společnosti (tedy MMB), nikoliv, jak v daném případě vkladatel (PPF)!? Tedy posudek, krom toho, že je starý, je pro daný účel nepoužitelný! - Když MMB je kupujícím AB + přívěsků, neměla by AB již vyplácet divi, o kterou se výplatou sníží již tak předražený majetek AB, oceněný pro transakci znaleckým posudkem E&Y?! Jelikož nehrozí, že by k našim protestům bylo na VH přihlédnuto a už vůbec, že by Tanemo nehlasovalo. zbývá všem, kdo chtějí, aby se kurz MMB vydal na sever, nikoliv na jih, poslat hlasovací lístek zaškrtnutý alespoň v bodech 7. a 8. programu VH ve čtverci „PROTI“.
Akcie ČEZ
smutek z odpol. vývoje mi bohatě vynahradil Tvůj příspěvek, tleskání také nemělo chybu, kde bereš čas na tyhle ptákoviny
Tak a sme na 800 !!
Díky Sire, prodávat nebudu
Akcie ČEZ
Díky, díky, Šedý vlku
Tak a sme na 800 !!
Já nevím za kolik bude zítra natož za měsíc a tak se ptám, počkat a držet, nebo prodat, nebo něco prodat. Může mi zde někdo poradit, díky
Dejte už pokoj
proč bych je měla někam házet - nechci o ně přijít, ale můžu si dovolit o ně přijít, a to je velký rozdíl
Dejte už pokoj
Vysvětlení k akcii VW: teď na to koukám - nakupovala jsem na podzim 2015 postupně jak cena klesala - po emisním skandálu, prodala jsem vše v březnu 2021. Nebylo to na burze ale RMS. Nákup průměr 3085,80 - prodej 8405,50
Nikdy bych neinvestovala do akcií, pokud by mne mělo trápit, že to nevyjde a prodělám, s tím rizikem do toho jdu. Také to nesmí ohrozit rodinný rozpočet. Mysli si a piš co chceš, já vím svoje, tyhle peníze můžu oželet !!!!!!!!!!!!!!
Dejte už pokoj
hele tipovat teda neumíš, investuji jen peníze navíc, které můžu oželet a kdybych měla kvůli burze někdy brečet bylo by to už dávno ( KIT, NWR ). Jinak díky za radu - auto ale nyní nepotřebuji, nové mi nedávno pořídil volkswagen, 3000 nákup, 8400 prodej. A dovolená na Šumavě nemá chybu.
Dejte už pokoj
Ty dej už pokoj, když Tě ta debata nezajímá, tak to nečti, nebo alespoň nereaguj - to zas nezajímá mě
ještě k tý hurá akci PK
Včera jsem to poslala (mám jen 14t ks), když nás budou miliony :)
Tak přátelé...
Díky za super příspěvky. Zaškrtávám 4x PROTI a jdu na poštu pro nové ověření.
Tak přátelé...
Můžu se prosím zeptat proč 1 a 2 Proti ? Já dala PRo, no, ještě jsem to neposlala, díky za odpověď
Diví výplata
Souhlas, také to mám ráda. Otipnou mne na menší spotřebitelský úvěr (bez šance na schválení), pokaždé je překvapím.
Dobrá myšlenka - Je čas hlasovat proti!
Jakého zmocněnce? máš akcie, hlasujes za sebe, v ramci podilu. Já to pošlu, i když to bude k ničemu. At se PPF klidne udavi, nejsem věřící, ale na těch božích mlynech něco bude.
Dobrá myšlenka - Je čas hlasovat proti!
Hlasování je velmi jednoduché, stačí si na následujícím odkazu stáhnout hlasovací lístek, podpis ověřit na poště a zaslat na níže uvedenou adresu.
https://investors.moneta.cz/valna-hromada
MONETA Money Bank, a.s.
Valná hromada
Vyskočilova 1442/1b
140 28 Praha 4 - Michle
Česká republika
Korespondenční hlasovací lístky, prosíme, doručte na uvedenou adresu MONETY Money Bank, .a.s. ve lhůtě mezi 24. 5. 2021, 9:00, a 22. 6. 2021, 9:00.
Prosíme, mějte na paměti, že pouze hlasy
• těch, kteří byli akcionáři k rozhodnému dni 15. 6. 2021, a
• doručené v uvedené časové lhůtě mohou být akceptovány.
Budu posílat po 15.6. - jak zde někdo radil - pokud tedy nezapomenu
Je čas hlasovat proti!
Moc děkuji za radu, zaškrtávám a běžím na poštu :)
Je čas hlasovat proti!
V hlasovacím lístku jsou čtyři body - u všech zatrhnou Proti? Nebo 1 a 2 Pro? Děkuji, nevím si rady
hypotéky
Jo jo je to fakt. Teď jsem taky četla článek o hypotékách https://www.financni-navigator.cz/hypoteky-2019/. Zase podle mě reagují na to, že se blíží krize.
matrace
Ahoj,
my vybírali nedávno a zjistili jsme, že v internetové nabídce nejsme schopni se kloudně zorientovat, protože toho je tak strašně moc! A to si myslím, že nejsme extrémně hloupí... :-) Nakonec jsme zašli u nás v Hradci Králové do www.centrum-matraci.cz/, kde nám ochotně poradili, vysvětlili co co znamená v té matracové hatmatilce a co bylo úplně nejlepší, na těch matrací je možné si tam poležet! To vyzkoušení prostě stojí za to! Nakonec jsme si vzali každej jinou.:D Ale maximální spokojenost na obou stranách. Akorát ještě přemýšlíme nad lepšíma roštama, protože to je základ toho, jak ta matrace pak funguje... no teď jsem prostě chytrá.:-D
Kto vlastni patenty suportne kontrakty .....
Debata sa toci iba o exekucii fabriky, kto ale vlastni patenty, suportne kontrakty, .....
Mozno sa mylim ale podla mna je toto najdolezitejsie. A mozno dalsie "malickosti".
Bol som v podobnej situacii na inej vyznamnej komunistickej a.s., v ktorom figuroval financny zralok. A ak si myslite ze mali dotiahnute a vymyslene vsetko do najmensieho detailu tak sa STRASNE, ale ozaj STRASNE mylite.
Neverim ze exekuciu Tatry pripravovali vacsi geniovia. Moze sa vynorit nespocet veci ktore sa nedomysleli. Preto je mozno cena akcie taka aka je (nezodpovedajuca matematickym vypoctom) a jedinym clankom v novinach sa moze zmenit o obrovske percenta (hore aj dole).
Nikoho nezaujima predaj 788 tatier v INDII?
Nikde som nezaregistroval ziadnu zmienku o predaji 788 Tatier Inickej armade. Preco?
788 TATRA za 6.32 mld Rupee = 2.6 mld CZK
Co znamena ze to dodava BEML? Je to dodavka rozlozenych sad z CZ do Indie kde to budu kompletovat?
http://frontierindia.net/indian-army-orders-788-tatra-vehilces-from-beml-worth-rs-632-crores
MVH
Prevod u FIO
Převod
Dik Maki
Stále věřím v budoucnost Tatry.
Vloni nárůst prodejů na trhu Ruska a Indie
Nárůst prodeje v oblasti nákladních vozidel i náhradních dílů se zákonitě odrazil i v dosažených tržbách automobilky. V roce 2007 naše společnost utržila za prodej zboží a vlastních výrobků i služeb celkem 5 938 milionů korun, když v roce 2006 to bylo 4 465 milionů korun, což představuje 33procentní nárůst. Uvedené částky se vztahují pouze k tržbám za prodej TATRA, a. s. a nezahrnují tržby dceřiných společností Taforge, Tafonco a Tawesco.
V roce 2008 opět předpokládáme zvýšení obratu z prodeje našich nákladních automobilů, přičemž mezi hlavní teritoria řadíme Rusko, Indii, Českou republiku, kde budou nemalý podíl tvořit dodávky středních nákladních vozidel pro Armádu ČR, a Evropu. Předpokládáme také vstup na trh USA, pro který jsme vyvinuli speciální hasičská vozidla. Soustředíme se také na rozvoj trhů v jihovýchodní Asii a Africe, z marketingových segmentů to bude oblast vojenských vozidel, těžební a ropný průmysl.
Vloni nárůst prodejů na trhu Ruska a Indie
Nárůst prodeje v oblasti nákladních vozidel i náhradních dílů se zákonitě odrazil i v dosažených tržbách automobilky. V roce 2007 naše společnost utržila za prodej zboží a vlastních výrobků i služeb celkem 5 938 milionů korun, když v roce 2006 to bylo 4 465 milionů korun, což představuje 33procentní nárůst. Uvedené částky se vztahují pouze k tržbám za prodej TATRA, a. s. a nezahrnují tržby dceřiných společností Taforge, Tafonco a Tawesco.
V roce 2008 opět předpokládáme zvýšení obratu z prodeje našich nákladních automobilů, přičemž mezi hlavní teritoria řadíme Rusko, Indii, Českou republiku, kde budou nemalý podíl tvořit dodávky středních nákladních vozidel pro Armádu ČR, a Evropu. Předpokládáme také vstup na trh USA, pro který jsme vyvinuli speciální hasičská vozidla. Soustředíme se také na rozvoj trhů v jihovýchodní Asii a Africe, z marketingových segmentů to bude oblast vojenských vozidel, těžební a ropný průmysl.
čtěte v MFdnes
Tatra chce získat nové trhy
Podle generálního ředitele Ronalda Adamse vede cesta k úspěchu přes specializaci na různé regiony
Kopřivnice - Ještě před pár lety by na budoucnost kopřivnické Tatryvsázel jen málokdo. Automobilka ale krizová léta pravděpodobněpřekonala a pomalu se začíná vracet na světové trhy nejen v civilním,ale i v armádním sektoru.
Po úspěšném zvládnutí armádních zkoušek nového středního nákladního automobilu pro českou armádu se Tatramůže prosadit i v prostředí jedné z nejnáročnějších armád světa,zkouškami pro americkou námořní pěchotu nyní prochází bojový vůzzaložený na tatrováckém podvozku Wildcat. Současný rozmach automobilkyz pozice generálního ředitele kontroluje jeden ze spolumajitelů podnikuRonald Adams.
* Jste ve funkci rok a půl, jakých změn v podniku si nejvíce ceníte?
Nejdůležitější je, že se nám podařilo zaměstnance přesvědčit, že je Tatra perspektivním zaměstnavatelem a získat je na svou stranu. Zaměstnanci nás podporují a to je největší jmění každé společnosti.
Adams: Problémy s Pragou byly politicky ovlivněné
* Kolem Tatry byl v poslední době rozruch hlavně kvůli armádní zakázcena dodávku nových středních nákladních automobilů. Problémy byly hlavněs váhou vozidel. V čem ty problémy spočívaly?
Šlo vlastně onedorozumění. Podepsali jsme smlouvu, ve které byly jisté specifikace amy jsme při nich vycházeli z norem ISO, Evropské unie i z českýchnorem. Ale zástupci armády si výraz pohotovostní hmotnost vykládalijinak než my. A tak jsme museli vozy upravovat, protože zákazník mávždy pravdu. Je to ale pro nás poučení, příště budeme důsledněji trvatna přesné specifikaci požadavků zákazníka, abychom podobným problémůmpředešli a nepřidělávali si zbytečné problémy.
* Problémy byly ale také s převodovkami a nápravami, které měla dodávat společnost Praga.
Problém se společností Praga byl částečně zpolitizován. Něco podobnéhojsme zažili také při zakázce pro izraelskou armádu, ale tady to bylopoliticky mnohem špinavější. Angažovali se v tom bývalí politici, kteřív Tatře nikdy nebyli, ale věděli vše nejlépe. Nebylo to ale stranickyrozdělené na koalici a opozici, ti politici vystupovali podle svýchzájmů napříč politickým spektrem. Kvůli problémům při armádníchzkouškách jsou dodávky nových automobilů ve skluzu. Zvládnete dodatauta v termínu, nebo se dodávky celé posunou? V průběhu čtyř až šestitýdnů bychom měli harmonogram dodávek srovnat. Příčiny skluzu jsou alena obou stranách, protáhly se testy, vojáci ale měli požadavky naněkteré změny, takže se auto za pochodu upravovalo. Navíc má armádadenní limit, kolik vozů může maximálně převzít. My sice máme vyrobenovíc automobilů, ale s předávkou musíme čekat.
* Ozvali se vám v souvislosti s ukončením zkoušek zájemci ze zahraničních armád, že by chtěli nové vozy koupit?
Vím o dvou případech, kdy se představitelé zahraničních armád o naševozy vážně zajímali, chtějí je i civilní firmy, ale zatím jsme s nikýmzávazně nejednali.
* V jakém stavu jsou námluvy Tatry samerickou námořní pěchotou, kde jste v minulých měsících absolvovalizkoušky s vozem Wildcat?
Zatím tam jen testujeme, zástupciarmády Spojených států nás vyzvali, abychom se těch zkoušek zúčastnili.Tatry si všímají už tak čtyři až pět let a velký vliv na tom mělanapříklad i naše zakázka pro izraelskou armádu. Americká armádapotřebuje odolná vozidla s vysokou nosností a průchodností terénem. Avšechny tyto požadavky naše automobily splňují.
* Jak tedy vidíte šance na získání této prestižní armádní zakázky?
Zkoušky probíhaly v těžkém terénu s plným zatížením a velitel, který mátyto zkoušky na starosti byl nadšen. Kromě nás tam byli i našikonkurenti, naší velkou výhodou ale je, že díky unikátnímu podvozku Tatramůžeme nabídnout podstatně vyšší nosnost i lepší pancéřování, nežkonkurence. Nechtěl bych se mýlit, ale byl bych překvapený, kdyby tonevyšlo.
Prodej má zvýšit specializace na regiony
* Jakou vidíte budoucnost automobilky v civilním sektoru?
Chceme jít cestou specializace na jednotlivé regiony, připravovatnabídky na míru. Poslali jsme například naše vývojové pracovníky doAustrálie, kde si prohlédli jak prostředí dolů, tak ropná pole.Přestože jde o jeden kontinent, jsou tato prostředí naprosto odlišná anaše vozy pro ně nejsou optimálně řešené. To chceme změnit apřipravovat našim zákazníkům nabídky na míru.
* Tatra spoustu trhů ztratila, asi bude těžké se na ně vrátit.
Nikdy není lehké získat nového zákazníka. V dobách plánovanéhohospodářství jsme vyráběli 15 tisíc aut ročně, ale po roce 1989 se trhyrozpadly amy ...
DIVI 50
Tak už mám divi v kapse
102 lotov
vůbec vám nerozumím :-)))
vůbec vám nerozumím :-)))
Možno to bude nad 300, ale kukni okolo, po europe a svete , nikomu sa moc nece teraz nakupovať......
nicméně pokud us strhnou dalši lavinu výprodejů díky FED
minorita
TurboNeko je zpět
japonci
pujčka ?
dobrá cena
když už
Názory a diskuze
Burza Prime 16:27 | ||
Název | Kurz | Změna |
---|---|---|
COLT CZ GROUP SE | 680.00 | +0.44% |
ČEZ | 874.00 | -0.68% |
ERSTE GROUP BANK A | 1 129.00 | +2.26% |
GEN DIGITAL | 573.00 | +0.53% |
GEVORKYAN | 256.00 | -0.78% |
KOFOLA CS | 304.00 | 0.00% |
KOMERČNÍ BANKA | 783.00 | +0.06% |
MONETA MONEY BANK | 102.20 | 0.00% |
PHILIP MORRIS ČR A | 15 400.00 | +0.79% |
PHOTON ENERGY | 43.20 | +0.47% |
PILULKA LÉKÁRNY | 128.00 | -0.39% |
PRIMOCO UAV SE | 930.00 | -0.53% |
VIG | 769.00 | +1.59% |
Kurzy měn | |
Kurzovní lístek ČNB pro 01.07.2024 | |
USD americký dolar | 23.315
![]() |
AUD australský dolar | 15.549
![]() |
GBP britská libra | 29.541
![]() |
BGN bulharský lev | 12.808
![]() |
EUR euro | 25.050
![]() |
HUF maďarský forint | 6.352
![]() |
NOK norská koruna | 2.192
![]() |
PLN polský zlotý | 5.824
![]() |
CHF švýcarský frank | 25.860
![]() |
TRY turecká lira | 71.351
![]() |
Komodity online | ||
Ropa | 86.76 USD | 01.07
|
Zlato | 2332.13 USD | 01.07
|
Stříbro | 29.43 USD | 01.07
|
Káva | 224.90 USD | 01.07
|
Cukr | 20.19 USD | 01.07
|
Bavlna | 73.15 USD | 01.07
|