Příspěvky nebo odpovědi uživatele Madagaskar.
Výpis
příspěvků
101
až
110
(123)
ING opět úřaduje .. proč???
Ještě malý detail! ING investiční fond drží cca 1/2 mil akcií UNIPETROLu za cca 171,- .... PROČ ?? To nečtou vlastní doporučení????
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(4)
Vaše doporučení:
ING opět úřaduje
Ano, s odstávkou rafinérie v Litvě to asi Trzebinia a Jedlicze nebudosu stačit vykrývat a určitě se zvýší produkce i v Unipetrolu. Akcionáři J&T by 110,-/akcii asi neunesli. Je vidět, že i 170,- jim dělá problémy a níž to klesnout nechce.
Já bych moc také chtěl 110, stačilo by i 120 nebo 130! To by se nakupovalo!!!!
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Pomozte ! Žalujme stát ! I u ERSTE ! Raději ne!
Já jsen na shortu ERSTE vydělal menší balík. Tak se raději nesuďte, třeba bych to musel vrátit. Já totiž používám vlastní hlavu, na názory vysokoškolských odborníků se.u! Zvláště těch od Goldmana Sachse....
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(2)
Vaše doporučení:
jezkovy voci
Erste má ještě dost prostor k vyklesání. Vždyť v 2009, pokud mne paměť neklame, byla až na 7 Euro. A tehdy si jen pár (stovek tisíc) amíků vzalo půjčky, které nemohli splatit. Dneska je podobná situace pro milióny lidí v Evropě, navíc neplatí státy, a ze strany EU je to vše zametáno pod koberec. ..... Tipuju dno až na 3-4 Euro.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(17)
Vaše doporučení:
Správná čísla pro Maďarsko jsou 6M Euro (!)
Sorry, je to 6 miliard Euro
Dosavadní doporučení:
přečíst
(6)
Vaše doporučení:
Správná čísla pro Maďarsko jsou 6M Euro (!)
a min 38% ztráta na kurzu. A to jen pokud Maďaři všichni vše splatí. Pokud to obvyklých 10-15% nesplatí a půjdou do exekuce pak další ztráty!!!!
Dosavadní doporučení:
přečíst
(6)
Vaše doporučení:
ČEZ = 666 Kč
Dosavadní doporučení:
přečíst
(3)
Vaše doporučení:
ČEZ dnes za 666......
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(3)
Vaše doporučení:
Baterie s kapacitou zlepšenou o 300%
Pokud se rozvinou elektricky poháněné automobily, systém napájení bude zcela jiný. Benzinky (dobijárny/aku ve vozidle a nabijárny/výměna aku) budou jen krajní řešení mimo systém. Akumulátory budou standardně nabíjeny přímo z vozovky, resp. translačních vedení ve vozovce nebo úsecích vozovky. Pouze při "dojezdech" mimo napájené komunikace (cca 50-70 km) bude energie odebírána plně z akumulátorů. Akumulátory pak v novém¨pojetí nebudou jen akumulátorem pro auta, ale akumulátorem obecně - v době přebytku energie (soláry, větrníky) budou akumulátory nabíjeny "levnou - přebytkovou" energií, v době nedostatku energie budou moci "dodávat" energii do sítě (ať přes sběrače ve vozovce nebo z napaječe v garáži). Elektro auta nebudou moci zatěžovat sítě ve špičkách - pokud to bude řidič vyžadovat, bude čerpat proud za "jiné ceny" než mimo špičky. Vývoj nejde jen ve zvětšování kapacity akumulátorů, ale i zefektivněníé přenosů (supravodivá pole).
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(3)
Vaše doporučení:
Proč odměny v bankách?
Mám od jedné své známé, že v nejmenované tuzemské pobočce zahraniční banky si ředitelé "kupovali" pozemky a nemovitosti zabavené z hypoték za třetinové ceny. Vše s požehnáním zahraničního vlastníka.....
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení: