Příspěvky nebo odpovědi uživatele Augustin









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Augustin. Výpis příspěvků 101 až 150 (153)


přečíst (0) 06.05.04 16:58  Augustin  (63488)

Stredni panel - rozebrani

Tak jak se u nas rika, je to takova cypovina. Podivej se zespodu na ten plast. kryt. Je tam myslim po 3 sroubcich, ktere odsroubujes. Dale musis odtrhnout ten ctvercovy plast nad ovladacema, kde jsou myslim 2 sroubky. Pak je mozno cely ten panel vytahnout i s temi knofliky. Nic sloziteho, poradne to prohlidni a je to venku - nyni to je pro mne otazka 1 minuty, pred tim cca 30 minut. Hodne zdaru.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.05.04 07:59  Augustin  (63488)

Zase čidlo

Pokud je to jak rikas, jen by mne zajimalo, jak se tato zmena projevila pri rizeni? Nepamatujes si nahodou, zda se od te doby neridi hure? Mam na mysli, sila potrebna pro rizeni (v zatackach, pri otaceni).
Druha vec, ktera mne napadla by mohlo byt vyhrivani oleje posilovace rizeni. V zimnim obdobi by mohlo pomoci zvysit viskozitu oleje-ohriva jej a tim zlepsuje funkci posilovace rizeni.
A.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.05.04 07:44  Augustin  (63488)

Repasovane tlumice

To mas jako s protektory, muzes natrefit na vadny kus a pak je problem, a naopak. Kupoval jsem taky repasy, a zatim si nemohu stezovat. Vsechno je otazka priorit...
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.05.04 09:10  Augustin  (63488)

rezonancie

Dela mi to to stejne, ale je to kvuli tomu, ze jsem odrezal praskly vlnovec a misto nej navaril kus trubky. Take mi spatne sedi zadni cast vyfuku. Uz jsem si nejak zvykl, ale zatim to neresim, stejne musim koupit novy vyfuk, tak az potom.
A.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.05.04 10:27  Augustin  (63488)

Zase čidlo

Podle mne by mohla ta elmag. civka ovladat f-ci automat. sytice. Pokud by se to vypinalo pri teplote okolo 50°C, mohlo by to tomu odpovidat. Na nem je napojena jedna hadicka, ktera vede do vstrik. jednotky.
Bohuzel jsem zjistil, ze to cidlo teploty nasavaneho vzduchu je totalne k.o., a bohuzel i to druhe, ktere mam v zasobe. Nevykazuje vubec zadny odpor, ani pri zmenach teplot. Zkusim to jeste vyresit, pak dam vedet jak...
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 30.04.04 09:22  Augustin  (63488)

Zase čidlo

Sorry za chybu, mel jsem na mysli Honzu V.
A.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 30.04.04 09:19  Augustin  (63488)

Zase čidlo

Michale, problem je v tom, ze ty mas jiny motor nez Michal. On ma stejny typ jako ja 1.6ie DOHC. To cidlo je opravdu pro teplotu vzduchu, ktere je u toho typu umisteno na sacim potrubi na prave strane (pri pohledu zepredu). Na 1.4 je to umisteno ve vstrikovaci jednotce. Na sacim potrubi je take u 1.6 umisteno cidlo teploty vody, zezadu.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 29.04.04 07:47  Augustin  (63488)

Zase čidlo

Predpokladam, ze tady mluvis o cidle teploty nasavaneho vzduchu, protoze na vsech ostatnich lze namerit odpor. Tam plati, ze se vzrustajici teplotou odpor klesa.
Take resim podobny problem a nejsem si jist, zda cidlo, ktere mam v aute je dobre. "Priznaky" o kterych si psal, tak ty tam lze videt - vyssi spotreba, kolisani otacek.  Nove cidlo podle info, ktere mam, stoji okolo 1200Kc (1,6ie DOHC), mozna by tam sedlo nejake od Bosch, ale to bych tapal.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 28.04.04 14:53  Augustin  amachynazavinacvisteon.com  (63488)

ND 1.6ie DOHC DGT 90HP

Rad bych se zbavil ND z bouraneho kousku, pokud mate nekdo zajem napiste na e-mail. Mam od kompletnich dveri, pres motor, prevodovku (nova spojka), zadni napravu, nadrz,.... krome karoserie, chladice a predni napravy vse. Jsem z Noveho Jicina.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 26.04.04 07:49  Augustin  (63488)

Posilovač brzd

Toto slovo znamena zpusob nerozebiratelneho spojeni hadice a trubky pomoci misky. Je to mozno videt u vysokotlakych ci klimatizacnich hadic, miska ma po obvode vytvorene prolisy, ktere zajistuji hadici proti vyklouznuti z koncovky. U Tipa to muzes shledout na hadicich, ktere jsou na posilovaci rizeni. Jinak se tomu take rika - armovani, krimpovani.
A.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 26.04.04 07:32  Augustin  (63488)

Palivový filtr

Nejsem si jist, zda mluvis o tom stejnem, Tome. Dotaz byl zrejme na palivovy filtr, ktery je umisten za palivovou nadrzi (pod plastovym krytem, na dvou hadickach) nikoliv na vzduchovy filtr na inject.
Co se tyce zavislosti spotreba vs. cistota filtru nemam takovou zkusenost, ovsem vim, ze mi to delalo problemy pri jizde a take startovani. Kdyz jsem jej vymenil bylo to okay.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.04.04 15:13  Augustin  (63488)

fiat - kram nebo klenot?

Oleje 15W40 maji mineralni zaklad, tim, ze kupujes az moc levny olej to muzes brzy poslat do kytek. Polosyntetika stredni tridy Te vyjde okolo 140Kc/litr (FINA, Paramo, Slovnaft,...), ktera by Ti mela stacit. Na druhou stranu bych Ti nyni moc nedoporucoval davat polosynt. protoze ten mineral Ti zcela urcite vytvoril usazeniny, ktere by se rozpustily/uvolnily a mohl by jsi zadrit. Ted se muzes jen modlit, at to drzi. A propo jak vypadaji tlaky ve valcich?
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.04.04 08:34  Augustin  (63488)

Čidlo teploty vody

Zrovna vcera jsem zjistoval cenu na tento dil-cidlo teploty nasavaneho vzduchu (dvoukontaktni), chlapek mi sdelil, ze je to celkem slozite sehnat (1.6ie DOHC), protoze se tyto motory nedovazely do CZ. Cenu mi rikal okolo 1800Kc, coz je dost sila. Zkousel jsem se podivat na BOSCH, jestli by tam nemeli nejakou alternativu, ale nejsem si jist. Mate s tim nekdo zkusenost?
A.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.04.04 08:28  Augustin  (63488)

fiat - kram nebo klenot?

Tak to Te obdivuji. Lit do Tipackeho motoru prachsprosty mineral to je sila! Ovsem nevim, zda nechces to auto po nekolika kilometrech vyhodit.
Mel by se tam davat polosynteticky olej 10W40 - plna syntetika neni vhodna, rozpousti totiz jiz vytvorene usazeniny, ktere mohou zpusobit zadreni motoru.
Myslim si, ze investice vlozena do oleje se urcite vyplati o cem jsem plne presvedcen.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.04.04 07:57  Augustin  (63488)

Kontrolka dobijení:-(

Kdyz jsem to meril pri nastartovanem motoru ja, nameril jsem napeti mezi 14-15V a to bylo pri volnobehu 850-1000ot/min (Je pravdou, ze se mel rucickovy avomet). Kdyz jsem zvysoval otacky tak se to stale drzelo na stejnem napeti. Zda se mi, ze tech 13,5V je ponekud malo, ale nedokazu to tak zcela dobre posoudit.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.04.04 09:43  Augustin  (63488)

Dobijeni ,prosim o radu

Vsak si letecky technik, tak vo co de ;-)
Ale ted vazne. Neco podobneho jsem mel take. Zkus si nejprve zkontrolovat napeti, ktere je dodavano do baterie pri behu motoru (melo by tam byt okolo 14-15V, dej voltmetr na kontakty baterie). Take bych si zkontroval hustotu v baterii a napeti pri startovani, nesmi poklesnout pod 10V. Pokud je to spatne vymen baterii. Dalsi veci by mohlo byt kostreni. Zkontroluj vsechny dostupna mista kostreni-pod baterii, pod palubovkou,...
Pokud zjistis, ze napeti na baterii pri behu je nizsi nez vyse uvedene podivej se na alternator, muzou byt v haji uhliky...
A.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 13.04.04 09:36  Augustin  (63488)

Opěrky hlavy

Chlapi,zrovna o vikendu mi to nedalo a dival jsem se na problematiku spojenou s operkami hlavy vs. potahy. Operky jsou vyjimatelne, tudiz nevim co je tady k reseni. Pokud pootacite s tyci (na tech tyci je na koncich udelana zarazka, ktera brani vytazeni), ktera je v operce a soucasne tahate smerem od sedadla je mozno je vytahnout. Pak staci pouze udalat otvory v potazich (tak jak snad u kazdych levnejsich potahu) a nasadit operky zpet.
Zadna veda, pokud vsak nebyla problematika vztahovana na neco jineho.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.04.04 08:58  Augustin  (63488)

Tipo 1.4i  rv89 - netahne za mokra

Nemohlo by to take byt tim, ze jsou zaoxidovane kontakty na zapalovani (Digiplex-Marelli)? Zkusil bych take urcite projit vsechny kontakty na zapalovani a prostriknul to kontaxem, popr. vycistil smirkem.
Ale to je muj nazor, ktery nemusi byt spravny.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.04.04 08:47  Augustin  (63488)

zadný stierac

Ja bych to TIPOval na problem s ukostrenim. Podivej se poradne na kostrici body, ktere bych Ti doporucoval vycistit - pod pristrojovkou (odsroubuj kryci plast) jsou tam dva body, dale pod baterii, v zadu v kufru, na leve strane u svetla.
Podivej se na to a pak dej vedet, zda to bylo ono.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.04.04 08:37  Augustin  (63488)

ŠKUBÁNÍ A CUKÁNÍ

A nestacilo by Ti pouze sundat nadrz a poradne ji vycistit, vc. paliv. cerpadla a vymeny paliv. filtru? Stacilo by to pokud vsak nemas jine duvody k "prestavbe" - koroze, spatny motor, apod.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.04.04 08:34  Augustin  (63488)

studené starty

To co mas rozbite je nadrzka s aktivnim uhlim, ktera ma za ukol recyklovat benzinove vypary a znovu je vracet do palivoveho systemu. Je mozne, ze pokud tam za studena je prisavam krome vyparu take kyslik nemusi to slapat. Doporucuji Ti sehnat tuto nadrzku a vymenit.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.04.04 08:05  Augustin  (63488)

přepínání digitálu

Tobe se na DGT zobrazuji mile? To teda koukam jako blazen, to slysim poprve. Snad jen, kdyby si mel auto dovezene z GB nebo US, kde tady tyto jednotky pouzivaji. U EU aut se toto nepouziva.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.04.04 12:09  Augustin  (63488)

KONTROLKA

Podivej se na kostru, mohla by to byt take bota.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.04.04 08:55  Augustin  (63488)

kloub radici paky jakoby trosku drel

Ja jsem to namazal prvni vazelinou (myslim, ze to byla nejaka molyka), kterou jsem mel po ruce. Vubec bych se nebal, ze tomu ublizim. Pokud to nenamazes vubec, tak to bude horsi.
Vite co se rika, kdo maze ten jede...
Jinak zkuste si precist tread tak 1,5mesice zpatky, jsou tam prispevky o razeni (promazani kloubu razeni na prevodovce).
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.03.04 11:54  Augustin  (63488)

škubání v motoru

Podle mne odpojil RJ a tim vymazal registr chyb. Po znovu zapojeni se postupne nacitaji hodnoty z jednotlivych cidel a porovnava se to s tvrde nastavenymi hodnotami v RJ.
Jen by mne zajimalo jaky, ze to mas motor, kdyz pises o spotrebe.
Jeste neco. Kdyz Ti rekl cenu noveho potaku, tak neni nutno kupovat zcela novy, resil bych to nejakym slusnym vrakacem (predpokladam max. 1500Kc). Lambda je jiny pripad, tu bych urcite koupil novou.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.03.04 16:17  Augustin  (63488)

SPOTŘEBA

To si zrejme narazil na nejake fachmany, kteri se orientuji na Fiaty, co?
Souhlasim s Michalem, ze to je trosku mimo. V RJ je mnoho obvodu, ktere mohou byt poskozeny a nemusi predavat odpovidajici informace do ostatnich casti (nastaveni jednotlivych velicin, ktere jsou natvrdo urceny od vyroby).
Co se tyce lambda sondy, urcite bych ani nahodou nesel do starsi, ale to si rozhodni sam (zivotnost cca 60-80tis km).
Termostat - pokud nemas zajistenu provozni teplotu, zvlaste v zime, dochazi nejen k vyssi spotrebe paliva, ale take opotrebovani jednotlivych komponentu, jako jsou pisty, valce, krouzky, loziska....
Staci se jen zamyslet nad takovym prohlasenim tech odborniku od ...
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.03.04 16:10  Augustin  (63488)

Zdechá na volnoběh

Michale,jak to myslis, ze pootocis potenciometrem?Vim, ze mas jiny motor nez ja, ale vsiml jsem si, ze tam jsou dve matice na sroubku (matka+kontra k zajisteni polohy). Kdyz pootocim s tim sroubkem, ktery se vytoci melo by to zmenit polohu otevreni skrtici klapky v telese strikacky. Je to tak?
A.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 25.03.04 11:11  Augustin  (63488)

Komprese u 1,4 ie (Tipo)

Podle informaci co mam by to melo byt v rozmezi 900-1200kPa. Min. hodnota je 700kPa. Pokud vsak budes mit vyrazny rozdil mezi dvemi sousednimi valci, muze to poukazovat na poskozene tesneni pod hlavou. Kouri Ti to? Ztraci se Ti voda? Mas vodu v oleji (bublinky na vicku od oleje)?.
Je take mozne, ze mas pripalene pistni krouzky-snizeni komprese.
A.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.03.04 09:01  Augustin  (63488)

Blue Octan 99

No moc bych Ti to nedoporucoval. Ono to sice muze castecne zvysit vykon, ale na druhe strane to zcela urcite snizuje zivotnost ventilu. Podle mne by jsi musel mit serizeny motor na vyssi oktanove cislo (tady se hovorilo o Shell V-Power, ktery je 95 oktanovy, ne o Shell V-Power Racing, ktery ma 99 oktanu).
Avsak rozhodnuti je na kazdem z nas, vse je za neco...
A.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.03.04 08:52  Augustin  (63488)

Zabezpečení

A proc jsi to delal tak slozite? Sundat tapecirunky, vymontovat kliky prehodit,... celkove rozlozit a slozit ctvery dvere. Vzdyt stacilo pouze oddelat to kratke tahlo nastrcene od zamku do otocneho mechanismu tlacitka kliky. Nemyslis, ze je to jednodussi?
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 24.03.04 10:28  Augustin  (63488)

Zabezpečení

Ja jsem to resil tak, ze jsem si z toho bouraneho auta premontoval autoalarm-od Jablotronu (dalka, blokace starteru,  ruzna cidla) a doufam, ze by to mohlo byt lepsi. Pokud nekdo prekona central, pri otevreni dveri to zacne houkat a je blokovany starter. Dale jsem tam pro jistotu namontoval tajny vypinac.
Tady jde take o to, zda to ochranit proti vykradeni nebo ukradeni, takovou otazku je nutno si polozit nejdrive.
S temi "cudliky" to je dobry tip, ale stejne si myslim, ze pokud to bude nekdo chtit ukrast tak mi ani ten autoalarm nepomuze, z toho jsem uz vyrostl, tady jde spise o snizeni sanci, neni-liz pravda.
A.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 24.03.04 10:20  Augustin  (63488)

Tipo93

Pokud mas seslapnutou spojku a radis zpatecku a pritom Ti to "zachrchla" muze to byt spatna spojka.Dale si vsimni jestli mas spojkovy pedal vyse nez brzdovy, mohla by potom spojka jit do kytek. Alespon u mne to tak je a chystam se jit s tim do servisu ( v mem pripade -- material - lozisko, lamela, pritlacak - cca 3500Kc, vymena okolo 1500Kc). Servisak mi sdelil, ze nejdrive to zacina zpateckou a pak prijdou na radu dalsi rychlosti.
Mozna v tom mohou byt i synchrony, ale nejsem si 100-pro jist.
A.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 16.03.04 08:01  Augustin  (63488)

Náhradní díly - pro Augustina

Sorry, ale mel jsem tam nejake kratsi, ktere mne dost stvaly. Parkrat jsem hlavou bouchnul do dveri a pak jsem si zvykl. Na to novem je to lepsi...
Chystam se na vetsi autoburzu do PL, zkusim tam zjistit cenu a dam vedet.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.03.04 14:26  Augustin  amachynazavinacvisteon.com  (63488)

Náhradní díly - spojka

Mam jednu na prodej, pokud mas zajem. Je sice z 1.6DOHC DGT, ale slapala dobre. Kdyz tak napis, mozna je problem, ze jsem ze SM kraje (NJ). Pokud mas zajem mam i ostatni dily z bouraneho auta.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.03.04 08:13  Augustin  (63488)

Teplota motoru 1,6 DOHC

S tim termostatem je to podobne jako u mne. Na nahrazce byla gumicka pouze na prirube (ne na pistku). Podle mne by jsi mel vyzkouset, zda je hadice (vedouci z termostatu do chladice) tepla, jeste pred tim, nez se dosahne teploty 90 stupnu. Vsadil bych se to propousti (snizuje se Ti vykon ohrevu a prodluzuje cas).
Tady je jasne videt, ze to nejlevnejsi nemusi byt to nejlepsi...ale to si musi rozhodnout kazdy sam.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.03.04 15:50  Augustin  (63488)

SPOTŘEBA-PROSÍM, POMOZTE

Co se tyce svicek zalezi na tom, jak dlouho je tam mas, kolik si na tom ujel? Kdyz popisujes, ze jsou zcela cerne svedci to o tom, ze je tam velice bohata smes-vstrik. jednotka hodne davkuje. Ted je otazkou proc. Nekolik udaju, ktere RJ dostane a zpracuje:
Lambda sonda - hodnoty CO ve spalinach,
Cidla - prevadi teplotu na signal, podtlak na signal (napeti, odpor).
Bylo by vhodne, aby si si nechal prekontrolovat vystupy jednotlivych cidel - ohmicke hodnoty. Jsou uvedeny v knize Jak na to... (str.83).Pokud chces poslu Ti to, napis e-mail.
Nebal bych se toho,ze kdyz odpojis RJ pak by nejela. Po cca 1hodine jizdy se veskere hodnoty nactou do registru, melo by to slapat, mam to vyzkousene.
Take doporucuji promerit kabely-hodnoty odporu v nekolika Mohm (pokud mas uhlikove, flexibilni kabely).
Mala otazka na zaver: Proc chces vyloucit spatny termostat? Vzdyt v lete Ti to "zralo" mene, nevidis v tom nejakou souvislost?
A.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.03.04 15:35  Augustin  (63488)

Tipo - brazilská verze

Nemuzu rici, ze mam patent na rozum, ale myslim si, ze je to hloupost. Dovedes si predstavit, jaky by tam musel byt podtlak a diry, ktere by byly schopny nasavat tak velke mnozstvi vzduchu ovlivnujiciho hodnoty na lambde? Spise bych rekl, ze ty praskliny budou mit vliv na hlucnost.
Podle meho nazoru, tak na spotrebu maji vliv tyto veliciny - vysledky mereni z cidel, tj.teploty motoru, chladici kapaliny, nasavaneho vzduchu a mnozstvi CO ve spalinach a dale tlaky. Zminoval si se, ze tlaky jsou okay, mimochodem vis hodnoty? Spise bych to TIPOval na lambdu, nemas moznost zajet na emise a nechat si to zkontrolovat. Urcite by se Ti to vyplatilo, vzhledem k dnesnim cenam benzinu.
A.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.03.04 11:08  Augustin  (63488)

Kolysanie otacok na Tipe 1.6 ie OHC

Jsi si 100pro jisty, ze mluvis o zazehovem motoru?Pokud mam informace, tak toto cidlo je umisteno na vznetovych motorech. Podle konstrukce snimace bych rekl, ze to cidlo o kterem mluvime je pro snimani teploty vody (je ponoreno v chladici kapaline).
Avsak mozna, ze se mylim.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.03.04 08:15  Augustin  (63488)

Kolysanie otacok na Tipe 1.6 ie OHC

Jak to muze snimat prubeh detonaci, kdyz je na druhe strane chladici voda? Tomu nejak nerozumim. Kdyby to melo snimat detonace (zrejme tlakovy snimac) tak by mel byt primo ve valci, nemyslis? To uz by bylo skvele videt na palubovce i tlaky, ktere mas ve valcich :-)
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.03.04 08:08  Augustin  amachynazavinacvisteon.com  (63488)

Kolysanie otacok na Tipe 1.6 ie OHC

Zrejme jde o male nedorozumeni. Nejprve se Te zeptam na to, jakou mas vstrikovaci jednotku? Myslim si, ze mas Bosch -Monotronic/Monojetronic, ktery je vyobrazen v knize Jak na to...
Podle mne je zasadni problem v rozmisteni tech cidel. Kdyz se tedy vyjadri k jednotlivym castem, tak to je:
Cidlo teploty vody (zrejme pro RJ) - dvou kontaktni umistena vedle termostatu,
Cidlo teploty vzduchu - na sacim potrubi (pod hrncem z bocni strany) - pro RJ
Cidlo teploty vody (na sacim potrubi ze zadni strany) - zrejme pro RJ,
(Cidlo razu motoru -jednokontaktni mezi svickami (to opravdu slysim poprve-kdyz jsem jej odpojil, tak mi teplota na palubovce zmizi).

Pokud mas na mysli kabliky, ktere jsou napojeny do vstrikovaciho modulu (tak jak to mam ja), tak by meli podle mne vest pres nejake ovladaci rele do RJ, ktera by mu mela davat signaly o davkovani smesi.Muzu zkusit jednotliva cidla nafotit a poslat Ti jej, pokud mas zajem, mohli bychom to probrat mimo tread, kdyz tak napis.
A.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.03.04 10:46  Augustin  (63488)

Kolysanie otacok na Tipe 1.6 ie OHC

Pokud mluvis o cidle teploty, tak je treba rici, ktere to je. Co vim ze sveho auta (1.6 DOHC 66kw) tak tam mam v podstate ctyri cidla teploty. Dva jsou umisteny na sacim potrubi (pod "hrncem"-vzduchove filtr, ze zadni strany) - jedno cidlo je na chladici kapalinu, druhe na teplotu nasavaneho vzduchu-kdyz to vymontujes tak z vnitrni strany ma v tom domecku, takovou malou kapicku)-je umisteno z boku.
Dalsi dve jsou na teplotu vody - umistene mezi svickama a take vedle priruby termostatu.

Co vim, tak by tato "porucha" mohla byt zpusobena automatickym syticem (alespon doufam, ze to je ono). Kdyz si vytahnes teleso strikacky je ze sadni strany nasroubovana valcova soucastka se zasuvkou pro koncovku. Z pohledu zezdola jde videt, ze vnitrni cast je slozena z nejakeho pistku, ktery se zasouva a vysouva a pruziny, zrejme v zavislosti na informacich z cidel resp. RJ. Je mozne ze tato soucastka je zdrojem problemu ale mozna ze se pletu...
A.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.03.04 10:31  Augustin  (63488)

Teplota motoru 1,6 DOHC

Zkus si vzpomenout, jestli jsi tam mel dve gumicky. Jedna na uzaviracim pistku, druha/kruhova nasazena na prirube termostatu. Mel jsem take na tom starem aute nejakou nahrazku (nejaky z Francie, mozna stejne jako u Tebe), ktera mela pouze jednu gumicku a to tu kruhovou. Na pistku nic nebylo, tudiz tam bylo pouze tesneni kov-kov. To vede k tomu, ze jeste pred dosazenim teploty 83°C propousti termostat do chladice.
Jinak co se tyce cidla, je otazkou, zda nevykazuje jinou teplotu (je to odporove cidlo - teplotu prevadi na odpor). Melo by to byt to, ktere je uprostred svicek/valcu-jednokontaktni. Pokud mas obavy, ze je spatne, jde nasimulovat jeho funkci tak, ze jej vymontujes pak ohrejes-mel by jsi sledovat teplotu, napojis na ohmetr a sledujes hodnoty (pri pokojove teplote tam je okolo 2-3kOhm) - se zvysujici se teplotou odpor klesa (pri 80°C  0,2-0,3 kOhm). Vyzkousej uvidis.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.03.04 07:04  Augustin  (63488)

Tipo - brazilská verze

To je sice hezke, ale mam 1.6 DOHC - 66kW (SPI) a jak jsem se zminoval je tam WEBER. Jak se tady uz nekdo, myslim, ze Michal, zminoval tak to tam pekne ti italove mastili. Co kus to original.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.03.04 16:47  Augustin  (35634)

Tipo - brazilská verze

Chlapi, nejak jsem nepochopil z jakeho duvodu jste menily  vyfukove potrubi? Co byl ten jev, pro ktery jste se proto rozhodli?Mam take 1.6ie DOHC z roku 1989, byla privezena z CH. Vcera jsem zkoumal, zda mam nejake "vlasove" praskliny na potrubi a objevil jsem jednu cca 4cm dlouhou, z predni strany. Ze zadu to neslo poznat.
Chtel jsem tim jen neco podotknout. Moje Tipko, ktere jsem bohuzel sestrelil nevykazovalo takovy stupen hluku, jaky mam v soucasne dobe u toho dovozu.Je pravdou, ze jsem tam prehodil vyfuk, ze stareho auta na novejsi-byl dost jety, a take jsem odpalil vlnovec(oplet byl popraskany) a navaril kousek trubky. Kdyz jsem se informoval u servisaka, sdelil mi, ze tim mohu zpusobit ulomeni vyfukoveho potrubi (vlnovec ma oddelit chveni motoru od karoserie). Momentalne je to dost poznat, auto drnci, jdou citet vibrace. Chci to spravit, ale az po te zasr... zime. Zrejme pojedu do PL na autoburzu (GLIWICE), jdou tam koupit levnejsi dily. Uvidim.

Jake mate zkusenosti s timto? Je tam nejaka souvislost mezi prasklinami na vyfukovem potrubi a hlucnosti v interieru? Zpozorovali jste neco?

Co se tyce spotreby, bylo to tady dost diskutovano. Myslim si, ze pokud zajedes na emise, jsou schopni analyzovat funkci lambdy/sondou do vyfuku - tak jsem to zjistil i ja (reseni: jednodratova lambda 1750Kc).
Jeste neco. Zrovna vcera jsem prohlizel tu nahradni vstrikovacku ze stareho auta. Je tam vyrazen znak WEBER, ze by to byl BOSCH MONO-JET-TRONIC?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.03.04 09:54  Augustin  (65996)

Teplota motoru 1,6 DOHC

Termostat jsem mel stejny, pouze priruba s nasazenou gumickou a uzaviracim pistkem (BEHR). Jen jsem se pozastavil nad tim, proc si to mazal silikonem?Vzdyt prece tam je tesnici plocha vyplnena tou gumickou (nasazena na kruhove prirube)?
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 27.02.04 12:00  Augustin  (65996)

Teplota motoru 1,6 DOHC

Kupoval jsem ho u nas v NJ, je to origo BEHR, cena 460Kc. Dival jsem se na i-netu pro srovnani a nekde jsem to i nasel o par korun levneji. Svagr, ktery  mel to predchozi auto tam koupil nejakou nahrazku (Made in France, cena okolo 250Kc), ktera stejne neslapala,jako by mela-teplota stale na 70°C. Nemyslim si tudiz, ze v tomto pripade nejlevnejsi znamena to prave orechove... avsak posud sam.

A.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.02.04 11:39  Augustin  (35634)

Havárie

Mam podobnou zkusenost jako Ty. Ty nalepky (papirovo/hlinikova samolepka, kde bylo myslim uvedeno neco o inventarizaci), jsem tam nasel dve. Jedna v motorovem prostoru-u predniho praveho tlumice-pod plastem a druha vzadu vpravo.

Jen snad,nevis co to je za cislo v kufru na tom plast. stitku s carovym kodem? Nesedi mi to ani na stare cislo.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.02.04 11:34  Augustin  amachynazavinacvisteon.com  (35634)

Zapojovaci plany

Chtel bych se zeptat,zda nekdo z Vas nema moznost poskytnout planky zapojeni pro ridici jednotku, vstrikovaci jednotku, jednotliva cidla, apod? Doma mam knihu Jak na to... ale v ni to bohuzel neni. Zajimalo by mne, jakym zpusobem to pracuje,popr. porozumet pripadnym problemum. Muzete nekdo pomoci?

Predem diky.A.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.02.04 11:29  Augustin  (35634)

Teplota motoru 1,6 DOHC

Zrovna vcera jsem koupil origo termostat  (BEHR) do stejneho Tipa,jak popisujes.Zkusil jsem to a normalne mi to vyhreje na 90°C. Kdyz jsem zkousel a porovnaval ten puvodni a novy, bylo videt, ze na tom novem je gumicka (na pistku) zatlacena hloubeji do priruby nez na starem, kde si pri dovreni mel moznost videt mezeru. Dalsi poznatek mam, kdyz jsem kontroloval otevirani/zavirani v hrnci na varici,tak slo videt,ze pri ohrati se otevrel normalne,ale uz se nevratil nazpet, coz vedlo k propousteni kapaliny do chladice (vytahl jsem termostat, nechal jej chvili vychladnout na vzduchu-cca 40°C a nebyl stale zavreny). Co se tyka spotreby vidim to jako jeden ze stezejnich faktoru majicich na to vliv (dalsi jsou cidla teploty vzduchu, chladici kapaliny a lambda sondy). Jeste zjistim spotrebu provozem a dam vedet...

A.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.02.04 09:53  Augustin  (35634)

Spotřeba

FIAT HORAK -2hy kruhovy objezd v Novem Jicine (neberte to jako reklamu, je to jen dobry tip od TIPARE).

A.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  677.00  +0.45% 
 ČEZ  880.00  +0.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 104.00  +0.73% 
 GEN DIGITAL  570.00  +0.89% 
 GEVORKYAN  258.00  +1.57% 
 KOFOLA CS  304.00  +1.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  782.50  +1.56% 
 MONETA MONEY BANK  102.20  +2.51% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 280.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.00  -0.69% 
 PILULKA LÉKÁRNY  128.50  +2.80% 
 PRIMOCO UAV SE  935.00  +2.19% 
 VIG  757.00  +2.85% 
Komodity online
 Ropa 84.94 USD 28.06   
 Zlato 2323.94 USD 28.06   
 Stříbro 29.09 USD 28.06   
 Káva 227.58 USD 28.06   
 Cukr 20.31 USD 28.06   
 Bavlna 72.70 USD 28.06   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.