Příspěvky nebo odpovědi uživatele Honza K









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Honza K. Výpis příspěvků 101 až 150 (2155)


Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (6) 17.01.07 22:57  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

Pokud projde vláda -- bude ouvej

Stoji muz na vnejsim zabradli na Nuselskem moste a zastavi u nej taxikar

"Muzu Vam nejak pomoct?"

"Jo, potreboval bych hodit do Nusli"

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (4) 17.01.07 08:55  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

ropa - to: Robin

Robine, docela dobré grafy jsou  tady:

http://www2.barchart.com/mktcom.asp?section=energies

Ropa je tam jako první (crude oil), druhý sloupec jsou jednotlivé kontraktní měsíce, právě dobíhá Feb07, takže sleduj už spíše Mar07, nicméně pokud si dáš nějaký delší graf v řádu měsíců a roků, tak ti se ti zobrazí tzv. průběžný kontrakt.

Jináč se fakt divím Jardovi, že se tady o ropě tak rozpovídal a už tuplem když teď psal, že ještě nemá nakoupíno :-))) Jak ho znám, tak zase vychytá dno, no já čekám na 48 a tlačím to tam očima, takže Jardo příště pište radši o poklesu a ne vzestupu :-))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 16.01.07 08:38  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

OT

Robine, pořiď si Tradestation a začni obchodovat futures s nízkým krytím. Garantuju ti vzestup tepu na hodnoty, které jsou v odborné literatuře definovány jakožto alarmující :-)))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (6) 14.01.07 23:33  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

TA

Signály se dají rozdělit v podstatě na vstupní a výstupní. Vstupní může být long nebo short. Long je nákup, short prodej na krátko jak tady říkáte. U futures, které obchoduju jsou oba směry long short v podstatě identické co do charakteristik, u akcií je to drobátko složitější i když z hlediska samotné tvé akce totožné. Výstupních signálů už může být řada, záleží na každém jaký si zvolí money management a typ strategie, je možné vyhodit vše najednou nebo postupně, jít do reverzní pozice apod.

K pochopení signálů  - je to jenom o rovnováze nebo nerovnováze trhu. Příklad - jestli že akcie šla dolů a na nějaké ceně se zastavila, z této ceny odrazila a pak se zase na tu cenu odrazu vrátila a znovu jí odrazila, tak to v grafu je vidět, to asi těžko popřeš :-) No a pak si můžeš domyslet, že tedy ta cena která odráží je pro trh chápána jako dno, protože na ní je daleko více kupců než prodejců. Takže ti najednou vznikne nová nerovnováha na trhu - 1) kupci vidí support a možnost nakoupit s malým rizikem (SL pod touto hranicí je blízko) a zároveň prodejci vidí, že už nemá smysl prodávat, protože to nemá perspektivu. Z ničeho nic ti vznikne situace, kdy jsou vlastně skoro samí kupci a člověk neznalý se pak diví jak to že po propadu bez nějakých info cena najednou tak vystřelí. A nebavme se tady o tom, jestli za to můžou TA hráči a že bez nich by to bylo jinak, to je přece úplně jedno kdo za to může, hlavní je to zkusit předívdat a svézt se na tom.

No a kruci, jsme zase tam kde obvykle, zase nám budou nadávat, že jsme zasvinili chat několika stránkama a ať toho už necháme :-)))

Podobných situací, které na grafu vypadají jinak se na trzích vyskytuje mraky a zajímavé je, že při vykreslení nějaké takové situace obvykle následuje podobná reakce, zkuste si třeba vyhledat v googlu slovíčko bull flag. Neptejte se proč, ale jukněte na 1000 grafů a budete překvapeni, jak to krásně funguje. My TA hráči neděláme ni c jiného, než že na ten bull flag podíváme a když vidíme že se vykreslil stěžeň a dokresluje se vlajka, tak jdeme ve směru stěžně do obchodu, protože víme, že máme velmi vysokou pravděpodobnost úspěchu.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 14.01.07 22:45  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

TA

Správná otázka, je třeba rozlišovat signály a predikce. Predikce jsou čistě subjektivní záležitostí, signál je pak něco co je objektivně definováno. To co jsem prezentoval ve svém prvním příspěvku, byla predikce, která je čistě výplodem mé fantazie stejně jako cílová částka 700 Kč. Plus jsem psal, že týdenní graf měl long signál. Tudíž v tuto chvíli bych měl mít nakoupíno na 477 a měl bych čekat na další signál, tj. k zavření pozice. Ten přijde buď ve formě stop loss na 467 Kč nebo někde na signálu k zavření, jaká to bude cena nevím. Jestli to bude 650 nebo 750 nebo nějak jinak neřeším, ale někam tam bych cíloval akcii na základě toho co mám vypozorováno z mraky různých jiných grafů a akcií. Takže ano, je to tenký led, na který se pouštím jenom proto, abych věděl, kde zhruba můžu očekávat nějakou akci a připravit se případně na ní, není to ale pro můj přístup k TA důležité, kolikrát jsem už byl trhem překvapen akcí, kterou bych nečekal ani náhodou. To by se snad ani nedalo spočítat. To mi ale nevadí, protože signál k zavření vím jaký mám a tudíž když přijde, tak na něj buˇ%d já nebo stroj reagujeme.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (8) 14.01.07 22:07  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

TA

Robine přesně na to téma co píšeš, už proběhla řada velmi ohnivých diskusí, jenom si je dohledat, např. na čezu :-)) Takže jak doporučuje Pijack stručně výstižně: zavrhuješ TA - ok, nepoužívej ji. Vše co píšeš, je tvůj názor, nikoliv konstatování skutečnosti, můj názor je jiný, tečka. A stručně k poslední větě - možná si většina z vás myslíte, že díky TA můžeme v každém okamžiku vědět, co bude dál, ale jeminkote tak to není, dávat každý den na základě denního grafu doporučení na další den je podle mého názoru zbytečné a takříkajíc blbost i když i to se koneckonců dá vždycky okecat takovými těmi frázemi o bude-li pršet nezmoknem. To ale ani není cílem TA, teda alespoň v mém případě. Mým cílem není co nejpřesněji odhadnout budoucnost, ale NAJÍT TAKOVÉ TA SIGNÁLY PRO VSTUP A VÝSTUP Z POZIC, KTERÉ BUDOU CO NEJSPOLEHLIVĚJŠÍ A CO NEJZISKOVĚJŠÍ V CO NEJDELŠÍM ČASOVÉM HORIZONTU. Možná až si vy co máte o TA zkreslené představy, ale koneckonců i řada těch, kteří TA uznávají, uvědomíte pořádně smysl téhle věty, tak potom možné také přestanete na TA útočit a začnete ji respektovat jakožto nástroj, který používá historii na to, aby vstoupila na trh v situaci, kdy má největší pravděpodobnost úspěchu.

Princip je úplně stejný jako u vás odpůrců TA - taky se přeci snažíte vstoupit na trh v momentě kdy očekáváte zisk (podhodnocená akcie z hlediska FA apod.) nebo to děláte zcela náhodně? No ale to už jsem probíral tady na chatu mnohokrát.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (8) 14.01.07 20:17  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

tak jak pánové vidíte vývoj

Jo aha kurňa tady jsme na čezu. Myslel jsem že jsem na óóóó dva
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě nečíst (7) 14.01.07 20:16  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

tak jak pánové vidíte vývoj

Jukni na čez a na příspěvek Jardy Patočky. Já se mu divím, že to sem dává. No ale už má asi nakoupíno :-)
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (7)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 14.01.07 16:45  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

15.01.2007

K těm signálům, kdy jdu na trh - mám relativně složitý systém signálů a v různých stavech trhů platí jiné. A stejně jako se omlouvám všem, že nedám k dispozici algoritmy svých indikátorů a oscilátorů, tak bych si s dovolením nechal pro sebe i popis jednotlivých signálů pro vstup a výstup z pozice. No a co se týče obdivu a posměchu, tak obojí mě nijak netankuje, přispívám tu stejnak víceméně kvůli těm pár lidem, které buď znám osobně nebo vím, že sem tam utrousí něco podnětného a čtivého a často i humorného. Bez takových by chaty tady na tomhle webu byly většinou jenom bezobsažné výlevy zlosti, nadějí a zklamání. Nebo se snažím bránit TA v momentě kdy tu o ní hanlivě píšou lidé, kteří o ní nevědí vůbec nic a to mě zcela upřímně vadí nejenom v případě TA, ale všeobecně nemám rád lidi, kteří bez rozmyslu kritizují a odsuzují něco, čemu sami nerozumí.

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 14.01.07 16:35  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

to jsou mi věci :-)

Gratuluji, jestli to držíš doteď tak to jsou nákupy snů a skvělý výsledek. Ono je to otázka preferencí, člověk může být velmi úspěšný v tom, že čeká několik let na příležitost,. kdy jsou akcie výrazně pod svojí fundamentální hodnotou a pak je zase několik let drží dokud nestoupnou na hodnoty, které už zase až tak fundamentu neodpovídají :-) Já si vybral jinou cestičku, kdy těch obchodů je mnohem víc se snahou o nějaké konzistentní výsledky v čase bez ohledu na stav trhu. Je to asi víc pracné, člověk musí řešit daně, učt se novým věcem a spoustu dalších věcí, ale zase vím, že mám postavené základy, které mě udrží i když éra neustále rostoucího trhu pomine :-)

Tak hodně štěstí.

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 14.01.07 14:07  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

xx

Dlouhodobě rostoucí trh, no to je hezký pohled. Není to zas tak dávno, co byla BCPP dlouhodobě klesající trh :-) Ale díky tomu jsem si vzpomněl, co je také jedním z hlavích důvodů, proč obchoduju futures v US a ne akcie ve SPADU - a to je právě moje nezávislost na směru vývoje trhu. Je mi srdečně jedno jestli trhy budou stoupat nebo klesat, jediné co mě zajímá je to abych byl na správné straně a abych šel s trhem pokud možno co nejdále a pak včas pozici zavřel. A k tomu mi slouží TA a její nástroje. No ale nebudu se tu znovu pouštět do diskusí o TA, toho si najdete v minulých diskusích mraky.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 14.01.07 14:03  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

15.01.2007

To asi je myšleno ironicky, to s tou kůží na trh že ?:-)) Mno můžu čestně říct, že jsem někdy v prosinci dával na čezu tuším informaci, že vidím možnost růstu na UNI a doporučil k nákupu. Zároveň jsem abych nebyl stejný analytik jako většina ostatních, kteří dělají analýzy ale sami podle nich nebchodují, doložil svůj postoj i reálným nákupem akcií UNI za 207 Kč. Zjistil jsem totiž, že mám ještě živej účet u Patrie a že mi tam zbyly nějaké love, tak proč by mi tam měly ležet jen tak. Za 236 Kč jsem ten UNI vyhodil. Stejně tak rád doložím jestli chcete i nákup O2, pokud mi dojde na cenu signálu, tak ho nakoupím též. Ale jak říkám, v čechách jsem obchodování skončil a tohle udělám jenom proto, že co tvrdím, tak si za tím taky obvykle stojím a nebojím se podle toho v reálu chovat. Můj primární trh jsou futures na CME, CBOT, NYMEX.

A teď ty důvody - vělkou část z nich jsem popsal tady:

https://www.kurzy.cz/nazory/A-V-T-9132-TP-/

Ale není to jen o ceně. Baví mě likvidita a rychlost obchodování, baví mě sledovat, jak za mě obchoduje stroj, sám nakupuje, sám zavírá, je příjemné vidět veškeré obchodní statistiky v jednom příjemném prostředí, všechno se zobrazuje online bez zpoždění i vývoj financí atd. Baví mě být na trhu dříve než bych řekl švec a baví mě, že si můžu vybrat z mnoha instrumentů, které se dají obchodovat. Baví mě mít aspoň trochu jistotu, že se pohybuju na trhu s dobře nastavenými pravidly. Baví mě vidět úplnou hloubku trhu bez zpoždění, baví mě koukat na grafy, které si můžu vylepšit neomezeným počtem indikátorů a jiných technik, baví mě vytvářet si svoje vlastní a pak podle nich napsat a na mracích dat otestovat stroj. Kdo mi tohle v čechách dá?

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 14.01.07 13:54  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

To jsou kecy nedodstatek instrumentů není důvod živoření

Jo Easyclick je určitě krok správným směrem a určitě proti tomu nic nemám. Jináč Tradestation mám zdarma, stačí zobchodovat měsíčně více jak 10 kontraktů, což je naprostá brnkačka. Ano, úplně zdarma to ale i tak není, protože si platím data z burz, které obchoduji a to mě stojí cca 100 USD měsíčně. Ale mohlo by to stát i 20, mě jde i o komfort a rád si za něj připatím.

Za registraci jsem u TS taky nezaplatil nic narozdíl od RMSystému a dokonce mi zdarma z TS poslali kurýra, který si ode mně převzal příslušné smlouvy.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (6) 14.01.07 00:51  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

15.01.2007

No jo jde to tak nějak hehe bokem, to jo. No ale my tu nejsme od toho abychom konstatovali že to šlo hehe bokem ale abychom se někdy rozhoupali a řekli si tak teď nakoupím nebo prodám nebo shortnu nebo budu dál sedět na zadku. No a mě ten graf řekl  ty vole co sedíš, nakupuj ne. A já na to hm, to je sice hezký, ale já v čechách neobchoduju, obchoduju v US ale neva, když se tu tak hezky bavíte, tak proč taky neříct svůj názor. To se smí ne? :-)))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

přečíst (8) 14.01.07 00:45  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

15.01.2007

c) je správně G10. Tohle se mi tady líbí, že tady může psát kdokoliv cokoliv kromě slov které se vytečkujou :-) Třeba jsem někdo, kdo se snaží zmanipulovat myšlení českého retailu, nebo jsem úchyl, který si zveřejňováním nějakých rádoby fundovaně vyhlížejících analýz snaží dokázat jak je dobrej a že mu nikdo nesahá po kotníky. Nebo jsem pracovník nějakého market makera nebo jsem jenom okopčil něčí myšlenky nebo se jenom bavím jak mi tu skáčete na špek, třeba jsem přemaskovanej tutovka nebo někdo známej, možná politik nebo nějaký TA guru, kruci těch možností je tolik, paráda :-))

Vykašli se na upozorňování na střízlivý vlastní rozum, je to na nic, protože buď ho máš a pak se nenecháš názory jiných ovlivnit pokud s nimi nesouhlasíš, no a pokud ho nemáš, tak ti varování stejnak nepomůže. Radši napiš sám něco konstruktivního nebo se chceš zařadit mězi ty 90% nic neříkající bláboly? Zdvihnout prst a varovat umí kdejaký šamšula bez vlastního názoru.

Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (8) 13.01.07 22:18  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

15.01.2007

No dívej já se o fundament nezajímám, takže vůbec netuším jestli O2 je na tom fundamentálně natolik silně aby predikce TA vyšla. Já jakožto technický hráč vycházím POUZE z grafů a z předpokladů, že TA se dá použít na JAKÝKOLIV graf. Ten předpoklad jsem si dovodil na základě historické praktické zkušenosti, kterou mám. Prostě ať se dívám na jakýkoliv graf, vidím podobné a opakující se situace, vidím kupu tzv. patternů, vidím překoupeno přeprodáno, vidím trendy, trendové kanály atd. atd. A také vycházím z toho, že čím delší graf (z pohledu jak dlouhý časový interval zobrazuje 1 svíce v grafu), tím větší význam a váhu mají ony patterny, trendy, kanály atd. Vždyť se na ty 3 grafy podívejte, na každém z nich vidíte jak křivky vedou cenu v trendu, jak po divergenci ceny vs. oscilátorů došlo k prudkému obratu apod. Stačí vymazat slovíčko monthly a dosadit si tam 1 minute a změnit stupnici a vsadím boty že nepoznáte, že jsem to změnil, i když budete v TA profík.

Takže shrnul bych to asi tak - přesnost "předpovědi" TA se snižuje s časem, ale ne měřeno v absolutních hodnotách, ale relativně v měřítku grafu. Tj. odhadnout následujících 5 svící v grafu je "lehčí" a přesnější než odhadnout vývoj dalších 50 svící, protože vývoj šesté až dejme tomu desáté svíce bude záviset na tom, jak bude vypadat následujících 5 svící. Většinou se dostaneme k nějaké rezistenci nebo supportu a tam prostě člověk neví, jak se zachová a musí se to odhanout podle celkové situace. Je výrazně větší pravděpodobnost že např. rezistence bude překonána pokud je trh přeprodaný než když je překoupený apod. Jenomže jak odhadnout, jestli bude za dalších 20 svící trh překoupenej nebo přeprodanej? To už začíná být opravdu vaření z vody, jenom lze odhadnout že nějaké výchozí podmínky ústí obvykle v nějaké dlouhodbé reakce, nic víc. V reálu je pak síla TA v tom, že pokud jako hráč znáte přesné podmínky pro vstup a výstup z pozice, tak na ně prostě jenom čekáte. Tyto podmínky nejsou nijak objektivně předepsané, každý si je stanoví jak chce, někomu se překříží MACD, někomu narazej na trendlinku, někdo nakupuje na supportech daných předchozím dnem apod.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 13.01.07 20:52  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

15.01.2007

No ještě aby ti Franto dělala radost i cena :-))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (5) 13.01.07 20:35  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

Nekdo tu chtěl můj pohled na O2

Tak tady ho máte:

https://www.kurzy.cz/akcie-cr/nazory/A-P-T-40-PR-547716-from-1-hpp-20-O-0-TP-A/

A fakt ho nemám nakoupenej, opravdu ne, vždyť víte že tu neobchoduju :o)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (12) 13.01.07 20:33  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

15.01.2007

Ahoj spekulanti, obvykle se k telefonice nevyjadřuju, ale tentokrát udělám výjimku. Netuším jaké nástroje TA používají ti šikulové, ale s jejich závěry více než souhlasím. Domnívám se, že je dokonce teprv teď ten pravý čas telefoniku výrazně posilovat v portfoliu a pokud bych měl dávat doporučení k titulům na BCPP, tak v případě telefoniky by to rozhodně bylo BUY. Osobně bych sem přesouval kapitál z titulů jako je čez. Poslední dobou (cca měsíc) Telefoniku se zájmem sleduju a říkám si jestli se jí povede udržet support na 469 Kč nebo ne a nedávný přeživší útok na tuto hranici byl podle mého názoru poslední a nákup se SL těsně pod touto hranicí je pro mne ideální long na delší swing v horizontu roku dvou. Nevím jestli z O2 bude raketa nebo ne, ale rozhodně cítím, že risk cca 25 Kč ztráty vůči potenciálu cca 200 Kč zisku (můj odhad) je sakramentsky dobrá investice. Longy podporujou v podstatě všechny grafy, denní, ale hlavně týdenní a měsíční a ty by měly mít velkou sílu. Dalším plusem tohoto titulu je velmi silná likvidita a tak je atraktivní i pro opravdu velké hráče.

Takže co mi říká TA? Pojďme na to od nejdelšího grafu - měsíčního. Vidím krásně vykreslený bullish pattern - šálek s ouškem, to ouško právě kreslíme a pokud to vidím skutečně správně, čeká nás pěkný trend někam, ano buďme smělí, nad 700 Kč v horizontu do dvou let. Očekávám poměrně silné objemy a velký zájem o titul.

Co říká týdenní graf? Nic jiného než long signál na ceně 477 Kč již v prosinci. Důvodů je hned několik a každý vyznavač TA si nějaký najde.

A co denní? No v podstatě už můžeme říct že jsme začali první fázi trendu a akcie se skutečně vymaňuje z problémové oblasti po předchozím pádu. Buduje si pěkný trendový kanál a přestože jsme u jeho horní části, neznamená to, že jsme na konci růstu. Že bude možné nakoupit někde u 480 a možná dokonce níž samozřejmě nelze vyloučit, ale řekněte sami jestli hodně z vás jenom nečeká co udělá hranice 490 a 500 a nakupovat začnete až pak :-) čekáte že pokud bude útok na 490 a 500, že si potom v pohodičce nakoupíte zase na 480 a že vám na tomhle líném titulu nic neuteče. No dobrá stát se to může, ale taky tu může pěkně ujet vlak, protože průjezd přes silné rezistence může získat výrané momentum díky aktivaci velkých nákupních příkazů v řádech stovek lotů. No a pak už budete jenom koukat a říkat si že já vůl nenakouil níž.

No nic už kecám až moc, tak radši jukněte na grafy :-)

měsíční - http://ts.nazory.cz/img/o2_m.gif

týdenní - http://ts.nazory.cz/img/o2_w.gif

denní - http://ts.nazory.cz/img/o2_d.gif

Hele a až bude v březnu telefonica na 440, tak mi nenadávejte, jestli podle toho nakoupíte, máte mít taky zadaný SL holomci :-)))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (12)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (5) 12.01.07 23:39  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

podivny

Lumíre, prosím šetři mě, já nejsem Ross a jemu podobní, kteří jsou tu od toho aby šířili svoje systémy a svůj pohled na trh a dělali někomu gurua. Prostě když mám náladu a někdo mě požádá, abych řekl svůj názor tak to občas udělám, ale abych odpovídal ještě na maily, promiň tohle jsem típnul, zabírá to dost času, a prosím neber si to osobně, málokdy je v odpovědi i slovíčko díky. Jestli se chceš zeptat na něco ohledně obchodování v US, tak to hoď do placu, třeba budu mít a) náladu a b) budu to vědět, tak odpovím, tady se to aspoň dozví i další.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (10) 12.01.07 20:55  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

podivny

Mílo Dow Jones je v trendu, to je první a základní charakteristika, na kterou snad ani TA není potřeba. Má všechny trendové charakteristiky na denním, týdenním i měsíčním grafu. Na denním grafu mně zejm. zaujal výrazný objemový peak 5.1.2007, pro který nemám vysvětlení, páč po něm ani nepátrám, pokud někdo ví, budu rád když to dá do placu. Na přiloženném denním grafu je krásně vidět uptrend daný podporou žluté a modré trendové křivky. Oscilátory v trendech nemají obvykle výrazný význam, nicméně je dobré si všímat divergencí a zde jedna vzniká, není nijak výrazná, nicméně by bylo chybou jí ignorovat. Takže zatím trend, uvidíme co aktuální odraz od trendových křivek udělá, zda-li dovede cenu výrazněji nad maxima nebo ne. Support je aktuálně cca 12.400, denní závěr pod tím indikuje možnost korekce k 12100 bodům. Toť závěr denního grafu, pojďme na týdenní.

Týdenní graf ukazuje samozřejmě také trend a to poměrně výrazný v jednom zátahu, což obvykle ústí v silnou labilitu. Pro Dow Jones jsou pětistovky silná čísla, což vidíte pěkně v grafu a tudíž i zde je trh už poněkud nervózní. Na jedné straně profit taking a otvírání shortů, na druhé straně optimismus investorů když vidí pokračování trendu na denním grafu. Jelikož jsme vysoko nad trendovými křivkami a týdenní graf je výrazně překoupený, je možné očekávat možná trochu překvapivě prudké reakce na obě strany - prudký pokles třeba během 1 týdne na hladinu kolem 12000 - 12100 bodů (realizace zisku velkých fondů v období kdy je prorůstová nálada) tak short squeeze (zavírání otevřených short pozic na SL) a výstřelu k 13 000 bodům. Pokud nastane druhá situace, tak hladina 13.000 bude už velmi velmi lákavá pro otevření shortů s cílem na 12500. V tuto chvíli ani na denním ani na týdenním grafu short signál rozhodně není.

Pojďme k měsíčnímu grafu - a tady by jeden řekl že to snad ani není možné, ani známka po únavě, trendujeme vesele nad předchozí maxima a my "shorťáci" nevycházíme z údivu, jaktože byl červnový propad z hlediska měsíčního grafu tak mělký a říkáme si kruci oni snad chtějí někam k 14.000. Ten červnový propad byl odraz od předchozího high a na dlouhých grafech mívá obvykle výraznější vliv než jenom malý retrace k trendové křivce. čekal jsem výrazně větší reakci, což si jistě pamatujete a tak jsem pozdějším long signálům denních grafů nepřikládal výraznější váhu. Mě se tím potvrzuje jedno pravidlo - lepší je si vyrobit stroj protože ten tyhle problémy nemá, ten prostě na signálu jde na trh a zůstane dokud zase nemá signál :-))

Ještě slíbené grafy:

http://ts.nazory.cz/img/daily.gif

http://ts.nazory.cz/img/weekly.gif

http://ts.nazory.cz/img/monthly.gif

Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 12.01.07 16:57  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

podivny

A já ještě přidám pro názornost jeden příklad z praxe :-)))))

http://ts.nazory.cz/img/75.gif

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (3) 12.01.07 11:58  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

anonymný dopis to Dower

No Truhlíku taky mi nedalo si trochu rýpnout :-)

https://www.kurzy.cz/zpravy/nazory/A-P-T-9135-PR-547154-TP-Z/

Hodil jsem tam i graf, kde jsou obě předchozí situace vidět včetně OBV.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 12.01.07 09:10  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

Ono se to dá vždy interpretovat různě

A pokud si chce člověk udělat trochu jasno, musí se taky juknout na souvislosti. Např. u čezu se dá hodiny strávit nad tím, jestli ta dnešní situace je z hlediska OBV podobná té ze začátku října nebo té ze začátku května 2006. No ať si každý vybere, někomu to určitě vyjde :-)

http://ts.nazory.cz/img/66.gif

Mě osobně se zdá, že jde v tuto chvíli o odraz od dlouhodobého supportu, jistě si pamatujete že před pádem k 550 cena narazila na 860 Kč hranici. Ovšem zda jde o konec retrace v uptrendu (a tudíž o náznak pokračování trendu up) nebo zda jsme nyní svědky retrace v začínajícím downtrendu případě konsolidační fáze, je podle mého názoru předčasné a čistě z pohledu volume nejasné. V obou případech, které jsou v grafu vyznačeny, totiž došlo k výraznému nárustu volume. Není tedy možné čistě z OBV vyvodit jednoznačný úsudek nebo konkrétní signál, alespoň ne v mých strategiích.

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě nečíst (5) 12.01.07 00:09  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

to Martik

Ne. Jasně že to "nějaké průměry jsou", ale není to AMA, EMA, IMA, OMA ani UMA, programoval jsem si je sám :-) Jsou použitelné víceméně univerzálně, ale dělal jsem je speciálně na futures ER2, EC, ES. Fungujou krásně taky na komoditách.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě nečíst (5) 11.01.07 23:29  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

to Martik

No tak to sorry, každá z těch křivek, tj. oscilátory i indikátory, jsou pro mne velmi cenné know how, pracoval jsem na nich velmi dlouho a tohle z ruky nedám ani za 100 mega, jestli mi rozumíš. Můžeš si zkusit udělat klony, no problem, ale algoritmus ti nedám.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě nečíst (6) 11.01.07 22:42  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

to Martik

Ano obchoduju, to co jsi viděl není backtest, ale výsledek dnešního reálného obchodování které skončilo před necelou hodinou. Dneska jsem měl dokonce tzv. pozitivní slippage, tj. v reálu nakoupíno za lepší ceny než automat. A to se počítá, každý tick (minimální pohyb) je 10 USD k dobru na kontrakt.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (7) 11.01.07 22:39  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

to Martik

No ale tvoje otázka spíš směřovala jestli používám grafy BCPP v Tradestation. V tom případě ano, mám denní  a z toho odvozené (týdenní, měsíční) grafy SPADových titulů kvůli několika svým přátelům, kteří tu ještě obchodují. Předpokládám že další otázka by zněla "a mohl bys dát sem tvůj graf?" Nu dobrá, tady je, ovšem bez komentáře nebo tu zas zkejsnu a vyvolám humbuk :-)

http://ts.nazory.cz/img/56.gif

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (6) 11.01.07 22:22  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

to Martik

Tak tos mě teda fakt rozesmál :-) Kdyby maníci v Tradestation viděli naší burzu, tak by v panice sviňským krokem utíkali zpátky do US :-) Tohle je dnešní ER2, futures na akciový index, obchouje se na CME (Chicago Mercantile Exchange, neplést s televizí :-))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě nečíst (5) 11.01.07 22:11  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

to Martik

Znám jednoho, co chytat dna občas umí. No není to úplné dno já vím, ale je to jenom blbej stroj, tak mu to odpusťte :-))

http://ts.nazory.cz/img/54.gif

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (8) 11.01.07 12:32  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

Diskuse o našem kapitálovém trhu

No ono asi je potřeba rozlišovat poplatky BCPP a poplatky brokerů. On může mít nakonec Koblic i pravdu, že je BCPP levná. Jenomže to mě jako klienta vůbec nezajímá, mě zajímá kolik platím já a jestli jsou z toho poplatky burze polovina nebo desetina, je mi u pr...
Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (9) 11.01.07 11:44  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

Diskuse o našem kapitálovém trhu

Jj správně, já už to udělal. všude dobře tak co doma :-) Oni jsou stejnak natolik vycvičený, že když se jim budou krátit zisky díky nezájmu, tak akorát ty poplatky zase zvýšej. Nebo udělaj něco jako telekom - prostě budeš platit měsíční ultravýhodný paušál a víkendové obchodování dostaneš zadara :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (8) 11.01.07 11:40  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

Diskuse o našem kapitálovém trhu

No to je fakt, nicméně ber v potaz velikost trhu jako celku a ne likviditu a cenu jednotlivých titulů. Na OTC jako celku se uzavře určitě dohromady velké množství obchodů a tudíž fixní náklady budou tvořit malou část nutné výše poplatku. Nemluvím o NASDAQu, NYSE nebo futures burzách, kde se denně otočí několik milionů kontraktů a stovky milionů akcií. To tady nebude nikdy a tak ani poplatky nebudou nikdy tak malé.
Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (7) 11.01.07 11:28  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

Diskuse o našem kapitálovém trhu

No tak si to asi zasloužej, když do sebe nechaj kopat... Neříkám že by to tady mělo být stejné jako v US, likvidita obou trhů je úplně jinde, takže je nereálné chtít aby obchod stál řádově desetikoruny i ve velkých objemech, ale na druhou stranu chtít cca 3% provizi z objemu obchodu (1.5% při koupi a to samé při prodeji) je podle mně naprosto nekřesťanské. Akceptovatelné je podle mne tak 0.2% s tím že minimální poplatek je dejme tomu 30 Kč a samozřejmě u velkých obchodů progrese směrem dolů. Nebo něco podobného
Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (10) 11.01.07 11:12  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

Diskuse o našem kapitálovém trhu

Zdravím po delší době všechny spekulanty. Četl jsem si článek o prezentaci RM Systému https://www.kurzy.cz/zpravy/129075-rm-system-chce-v-tomto-roce-privest-na-trh-zahranicni-akcie-maji-se-obchodovat-v-korunach/ a nestačím se divit. Už mi to celé připadá jako velké pindy a hledání kostlivců kde už ani nejsou. Jasně souhlasím s tím že lidi nejdou do akcií proto že cosi slyšeli o nějakých skvíííízautech a že je lepší do toho nestrkat nos, ale napadlo mě taky zjistit co je za onou "limitovanou poptávkou tuzemských investorů". Tak jsem se podíval na ceny u nás a v zahraničí. Nejdřív jsem spadl že židle a pak jsem radši něco napsal. Možná když se tohle téma trochu rozvíří, tak by to mohlo být ku prospěchu vás, co tu v čechách obchodujete ne? co myslíte? Třeba se to dostane až k uším Koblice, Vodičky, Šimáčka a dalších... :-))

https://www.kurzy.cz/zpravy/nazory/A-P-T-9132-PR-546696-TP-Z/

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (10)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 11.01.07 10:39  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

To jsou kecy nedodstatek instrumentů není důvod živoření

Jo ještě se omlouvám za špatné počty, jak jsem byl vyosenej z těch cen, tak jsem to trochu podcenil :-) Samozřejmě že 50 Kč není 10x méně než 863 Kč, ale něco málo víc jak 17x :-)))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (15) 11.01.07 10:35  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

To jsou kecy nedodstatek instrumentů není důvod živoření

Vážení přestaňte laskavě už dumat nad tím proč to tady stojí s porminutám za starou bačkoru, ten důvod je úplně primitivní. Obchodoval jsem v čechách a teď obchoduju aktivně v USA a tak snad můžu lehce a jednoduše srovnávat, i když popravdě řečeno situace je prakticky nesrovnatelná.

1) a 2) a 3) Ceny.

Buďme konkrétní. Např. v RMsystému přímo podle jejich vlastních výpočtů na stránce http://www.rmsystem.cz/inf/inf_zakweb.asp stojí Web zákazníka nákup akcií v hodnotě 50.000 Kč celkem 863 Kč. Když to přepočtu na dolary a na instrument, který obchoduju, tak nevycházím z údivu. Obchoduji futures eminy kontrakty, kde za ekvivalent 50.000 Kč (tj. cca 2350 USD) mohu např. nakoupit 1 kontrakt nějakého akciového indexu. Za tento nákup zaplatím 2.36 USD tj. 50 Kč, jinak řečeno 10x méně!!! U akcií to je ještě dramatičtější, pokud použiju stejnou situaci, tj. nákup 20 akcií za cca 100 USd za každou, zaplatím u svého brokera 1 USD, ano, cca 21 Kč, tj.  cca 40x méně !!!! Navíc neplatím nikdy za příkaz pokud není vykonán, tj. pokud dám příkaz a nenakoupím nebo ho zruším, neplatím nic!!!

4) Systém a aplikace

Opět buďme konkrétní. Obchoduji přes platformu Tradestation, která umožňuje jak perfektní technickou analýzu titulů, tak má velmi vyspělé možnosti zadávání inteligentních příkazů, tj. nejen jednoduché limit a market příkazy a SL, ale i tzv. bracket příkazy, OCO, trailing a další, u kterých si navíc mohu nastavit řadu parametrů a celý proces také automatizovat. Být na trhu do sekundy včetně nastaveného automatického SL a profit targetu je doslova hračkou. Než vyplním WWW formuláře u českých brokerů a než to dojde na trh, je často několik minut víte kde.

Dále pak vím, že moje příkazy jdou přes platformu brokera přímo na trh a tudíž nemusím řešit rizika, že broker bude obchodovat proti mě nebo mi vzniknou jiná rizika díky dalšímu článku v řetězu mezi mnou a trhem.

Je několik dalších věcí, které bych osobně považoval za limitující pro náš trh, ale ty mě připadají fakt nepodstatné proti těm co zmiňuju. Likvidita přijde ihned s tím, jak bude snadné a levné pro kohokoliv se na trh dostat.

Dosavadní doporučení: přečíst (15)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (4) 24.11.06 12:56  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

otázka ohledně onvista...

Nebo druhá varianta - s obrovským balíkem peněz, ale taky na psychiatrii :-))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 24.11.06 09:52  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

Tomu říkám TA :)

No fakt dobrý. Nebylo by lepší sem ty grafy radši vůbec nedávat a nehlásat kraviny? Kde má MACD na O2 prodejní signál? Co ta TL na MACD? To má být jako že divergence? Ale tam žádná divergence není. Jestli berete jako signál předpoklad, že se oscilátory MACD teprv možná překříží, tak to vám přeju hodně štěstí v obchodování, protože se tak vůbec nemusí stát. Ono totiž stačí jenom podívat se na druhou stranu MACD směrem dolů a v pohodě klidně napsat titulek "MACD hlásí nákup". No fakt nevím, jestli tohle je TA.

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (7) 24.11.06 01:42  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

dolary

Doporučuji naložit do octa, přidat trochu pepře, soli, asi dvě kila pokrájené cibule. Za rok se na to podíváš a hodnota těch naložených doláčů bude zhruba odpovídat jejich reálné hodnotě v tu dobu :-)) Kruci už aby Tradestation umožňoval mít účty v EUR :-)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 23.11.06 13:21  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

Ódička o vítězství nad VŘSR v Čechách - ukončení soutěže

Špáďo, pokud už se nesoutěží, tak to vypadá, že jsem asi vyhrál že? Jenomže já v pátek nemůžu a tudíž, pokud je výhra v tekutém stavu, tak jí prosím pokud možno rovnoměrně rozlej mezi přítomné spekulanty a vyřiď mé srdečné pozdravy :-)))

Díky Honza

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (5) 13.11.06 11:17  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

nákupy

Neblbni člověče a radši si běž koupit zimní boty, určitě ještě nemáš přezuto :-))))

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2006111101

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (6) 13.11.06 09:37  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

K penzijni reforme

No jo ty to bereš až takhle globálně, tak to mlčím :-)) No já si svou vinu uvědomuju a tak se to snažím naivně napravit tím, že mám jenom 1 dítě, poctivě třídím odpad už od doby co se to tu provozuje (a pak si vylejvám zlost u kontejnerů, kde v plastech jsou ocelové dráty, v papíru flašky a jiné svinstvo, a v kartónech chcíplá kočka apod.), nosím si do megasuperextrakrámů (to jsou ty krabice o velikosti několika fotbalových hřišť, do kterých bohužel díky absenci pořádného krámu u nás musím jednou za měsíc vypravit) svoje tašky a přepravky, abych netahal domů dalších 100 igelitů a i jinak se snažím, fakt  :o)) Jenomže ten problém asi bude jinde než v tom, že konzumujeme. Dám příklad - když si sestavuju počítač, tak koupím komponenty a dám to do kupy. No a když to spočítám a dohledám, tak zjistím, že ty 3 krabice co mi přivezlo DPD, byly celkem x krát převezeny od výrobce někde v řiti do centrálního skladu, z centrálního skladu do distribučního skladu, pak do skladu DPD, který to převezl do skladu tady v Praze a pak to rozvezl ke mě. Když pak ty krabice rozbalím, zjistím, že každý brouk je pečlivě a zvlášť zabalen do igelitu nebo do další krabice atd. Takže výsledek je ten, že já mám nový komp a vyhodím plnou krabici papíru a plnou krabici igelitu. A já se ptám proč? Proč musí mít blbej kabel k dvd mechanice nějaké cancoury s logem firmy a proč musí být baleny. Proč musí být v igelitu zabalený i kabel od monitoru a proč polystyren, který cchrání obsah, musí být tak silný, když jiní výrobci ho mají tenčí a nikdy nepřišel rozbitý.

No a když přijdu ke kontejneru, tak tam kromě té chcíplé kočky vidím půl kontejneru letáků na nějaké židle a koberce. V tu chvíli si říkám, že ne za 50 let, ale zítra už budeme jako lidstvo v té prd.eli :-)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 13.11.06 09:02  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

K penzijni reforme

Za 50 let budeme Pavle shortovat jako o život, jestli se toho dožijeme :-))) Už vidím jak pak zadávám příkaz pomocí syntetizátoru řeči a slepeckou holí mávám divoce kolem....
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (3) 13.11.06 08:58  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

K penzijni reforme

Asi pláčeš Pavle na nesprávném hrobě, s tím bys měl jít spíš na chat jménem "rozvojové zěmě" :-) V tzv. "rozvinutých státech" je problém úplně opačný než v těch "rozvojových" - tady totiž populace v podstatě vymírá, míra plodnosti bývá dokonce nižší než je nutné k zachování zhruba stejného počtu lidí. Takže velkej prů.ser v rozvinutých zemích a jeden prů.ser v rozvojových zemích a výsledek je stejný jak píšeš, akorát tam možná dojdeme trochu jinou cestičkou :-)))

Ovšem tohle je debata na 150 stránek chatu, tak se v tom asi tady nemá cenu piplat.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (2) 10.11.06 11:14  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

Rozumná hladina je

taková hladina, na které koupím futures kontrakty, které pak začnou nepřetržitě stoupat po dobu alespoň 10 minut a zpevní alespoň o 0.5%. Výsledek je stejný jako u cenného papíru. Děje se to párkrát do měsíce zcela určitě (jenom se toho pořád účastnit že?) :-)))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (2) 10.11.06 10:07  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

už je to tady?

JJ kup si hybridního Lexuse, super káry. GS450h nebo když potřebuješ místo RX400h. No a jestli jsi executive, tak si počkej na LS600h :-))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (5) 09.11.06 23:51  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

Ahoj . vy zasraní spekulanti

Nemám člověče, chceš koupit nějakou opci na klokany jo?
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (7) 09.11.06 23:27  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

Ahoj . vy zasraní spekulanti

Takových příspěvků není nikdy dost, každý názor, který má hlavu patu je určitě vítán. BTW. Lepší být zas.raný spekulant než pos.raný :))
Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 09.11.06 21:00  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

US

Ne, jedině načíst jako 3rd patry data, když mi dáš OHLCV data, můžu to tam hodit. Další možnost je přes API napojit se na nějaký streamer.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:14 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  677.00  +0.15% 
 ČEZ  881.50  -4.86% 
 ERSTE  1 098.00  +0.60% 
 GEN(NORTON)  565.00  0.00% 
 GEVORKYAN  255.01  +0.40% 
 KB  769.00  -0.26% 
 KOFOLA  300.00  -1.32% 
 MONETA  99.70  -0.30% 
 PHOTON  43.30  -1.48% 
 PILULKA  125.00  0.00% 
 PM  15 300.00  -0.26% 
 PRIMOCO   915.00  +0.55% 
 VIG  736.00  +0.68% 
Komodity online
 Ropa 85.77 USD 07:56   
 Zlato 2326.22 USD 07:56   
 Stříbro 29.14 USD 07:56   
 Káva 226.65 USD 27.06   
 Cukr 20.24 USD 27.06   
 Bavlna 74.85 USD 07:56   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.