Příspěvky nebo odpovědi uživatele Unihráč









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Unihráč. Výpis příspěvků 101 až 150 (154)


přečíst (0) 08.03.05 14:40  Unihráč  (37820)

Je to bublina. A praskne 29.4.

Nejen, že výsledky budou podobné těm za 4.Q, ale budou dokonce lepší. Čichám čichám rozpuštění některých opravných položek:-))))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.03.05 10:12  Unihráč  (37820)

Spořka cíluje UNi na 200

Souhlasím,skvělá zpráva, myslím, že teď už nebrání ani dalším začít se postupně předhánět v cílovkách (jako to probíhalo u ČEZu). :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.03.05 15:13  Unihráč  (37820)

Tady to je v jiné formě

Podobný vtip - se dvěma policajty nechce žádná v bordelu jít,tak jim na pokoji zhasnou a strčí jim pod peřinu dvě nafukovací anduly. Pak se policajti sejdou, jeden říká druhému,jak sis užil ? No nebylo to nic moc,ležela tam jak gumová, nic neříkala. Druhý na to:Tos měl dobrý já  měl nějakou čarodějnici,kousl jsem jí do zadku a ona mi uletěla oknem...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.03.05 12:28  Unihráč  (36776)

vizionáři si protiřečíš, ty jsi tak hodný

Moc ti děkujeme za tvé rady, určitě tě poslechneme, ale už nás neotravuj, ty si v pondělí zrealizuj své ztráty, aspoň žádné daně nebudeš muset platit a pa, pá
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.03.05 12:16  Unihráč  (36776)

Vizionář se shortnul a je v

pr...jinak by tu neotravoval takovou dobu všichni už to vědí tak sbohem.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.03.05 11:49  Unihráč  (37820)

k Spolchemii

Shořel jim závod na výrobu pryskyřic, tak za pojistné postavili nový to je chvályhodné, vyvážejí ale za EURa a odhaduji že asi pětinu až čtvrtinu do dolarové oblasti.Tak jak posiluje kačka, řekl bych že jim to na výsledky hospodaření moc neprospívá, ČOJ na akcii je kolem 500 Kč, kurs vylezl více než na dvojnásobek (350(. Stát to jednou prodá, takže spekluace na odkup. Za pololetí 04 ztráta bratru přes 70 mil. Kč. Já se podívám až budou výsledky za rok 04, teď mi stačí Unipetrol:-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 27.02.05 18:53  Unihráč  (91789)

Bob je bohužel jen opice -romčo přečti si raději Chemopetrol noviny

V novém vydání Chepotrol novin se dočteš romčo nejen ty, že prakticky celá výroba na hranici kapacit Chemopetrolu je prodána. Ano závisí na tom, jak se budou vyvíjet trhy, marže a další věci. Ale nezapomeň na synergické efekty s PKN. A také na to, že tím, že Unipetrol (Chemopetrol) snížil cizí zdroje a úvěry přefinancoval, budou náklady na dluhovou službu opět o něco nižší, takže to také přispěje k většímu zisku. Uvidíme co ta opravná položka Parama. Asi do modelu opravdu nebudeme dosazovat 4*4Q2004, ale až do modelu dosadíme průměr za poslední dva kvartály 2004 a první dva kvartály za 2005+synergické efekty budeme se opravdu spíše blížit k tomu co píše Bob, ale souhlas držme se při zdi a vždy ve střehu:-)))!!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 27.02.05 11:36  Unihráč  (90381)

A co když PKN odstoupí tak se můžeme těšit

na příjemnou dividendu, vzhledem k zoufalému stavu státní pokladny:-))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.02.05 10:59  Unihráč  (37820)

HV UNI v roce 2005 nezapomeňte na prodej dcerek

Tam může být mimořádný zisk a tedy i mimořádná dividenda?!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.02.05 16:12  Unihráč  (37820)

Dnes byl také super den, i když se to možná nezdá

Po tak skokovém nárůstu musela přijít technická korekce. Slabší povahy to vysypaly, celkový objem přes půl miliardy je super a svědčí o tom, že na titulu je spousta hráčů, pro které je cena kolem 170 Kč skvělou nákupní příležitostí. Myslím,že zítra už opět bude prodejců hodně málo,kdo chtěl,  prodal včera a dneska. Zítra už opět půjdeme nahoru, to je můj názor.  Výsledky za první kvartál jsou za chvíly tady. Myslím, že naši analytici budou ještě chvíli mlžit a teprve po výsledcích za 1.Q se dočkáme serióznějších stanovisek a analýz. No třeba se najde ještě někdo rozumný vedle FIA, nechám se mile překvapit:-))).  
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.02.05 00:42  Unihráč  (39016)

Re: výsledky krásné ale neopakovatelné !

proboha, částečně možná ano, ale pochop že v UNI se už přestane přihrávat Babišům, grossům a podobným. Navíc už nemluvím že posilování kačky sem žene zahraniční hráče a že ten náš trh je hodně maličký, jestli máš akcie UNI tak ti jedině mohu doporučit připoutat se protože start právě začal
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.02.05 00:26  Unihráč  (39016)

Co říkáte na objem ?? to xenon

No ti co si to koupili za 150,- asi nečekají že vydělají 4 procenta za rok ?-)))) Ale chápu, že kdo pořídil za 50,- těžko odolá:-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.02.05 00:13  Unihráč  (39016)

tiše sedět a neprodávat to BOB, sad, vaclav, hombre and etc.

Jen malá úvaha, spousta našich analytiků umí násobit čtyřmi:-)) takže výsledek za 1Q 05 prostě čtyřma vynásobí a to co jim pak vyjde za odhad ceny UNI i v těch nejtupějších hlavách způsobí revoluci (malá analogie k výsledkům ČEZ za 1Q 2004). Další zajímavý jev, na který (vedle toho že se obecně "petrochemii daří") nesmíme zapomenout je jednak posilování koruny, která dělá investice do českých akcií včetně UNI ještě zajímavější, a také maličký akciový trh, prostě ty milióny EUR  a USD zvenčí mohou raketu jménem Unipetrol odpálit do takových výšin (tam kam patří), že i my co sedíme, jak tu někdo trefně nazval v jídelním voze, můžeme dostat závrať, protože mašinky do takových kopců bežně nejezdí:-))). Zdravím všechny příznivce UNI byl to krásný den.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.02.05 23:11  Unihráč  (40366)

A nejen koní hlavy.Přímo bezmozkové.

Panáčku, já pana Boba ani tebe osobně neznám, ale možná kdyby si se podíval jak se daří podobným titulům jako je UNI v zahraničí, tak by si zjistil, že čůráš proti větru. A neboj PKN si pořádek udělá.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.02.05 17:54  Unihráč  (37820)

výměna akcií:-))))

To je hezký scénář!! Hlavně výměnný poměr stanoví kdo? PKN??:-))) Bude muset být znalecký posudek, když bude mimo mísu nejen já, ale jistě i další se budeme soudit. Hlavně by musel znalecký posudek respektovat mimo jiné poměrové ukazatele, takže bych se moc nízké ceny za UNI nebál...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.02.05 17:51  Unihráč  (37820)

měsíční strategie CS/Erste 2/05

Hezké:-)),je to sice méně demagogické, ale chápete také z článku kontext, že PKN může vlastně dát jakou chce odkupní cenu? Ani zmínka o nějakém znaleckém posudku, který musí respektovat metodiku KCP. Ani zmínka o možné dividendě, a to i mimořádné z titulu rozprodeje částí holdingu.Takže stále bla,bla, bla, bla.:-))) 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.02.05 17:44  Unihráč  (37820)

vypořádání transakce UNI/PKN až v červnu aneb názor Pesimisty

přesně tak jen bych doplnil,že ještě k tomu bude hrozit zajímavá dividenda:-)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.02.05 16:13  Unihráč  (37820)

ještě v létě tu budete "sedět" ..!!! aneb čím později tím lépe!!!

1) Vy někam spěcháte? Všechny odkupy, i další prodeje části holdingu budou muset být podpořeny znaleckými posudky. A pokud budou zahrnovat nejen výsledky za 2004, ale i za 1Q, příp. 2 a 3Q (při prodeji části holdingu) tím hůře půjdou ty posudky ohnout směrem dolů:-)))

2) Má někdo strach z PKN? Myslíte, že polostátní průmyslový podnik je ten typ dravého investora, kterému jde jen o osškubání minoritních akcionářů? :-))) A začíná tím, že má www stránky v češtině:-)))

 

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.02.05 16:01  Unihráč  (37820)

Spořka ..UNi 130, ať PKN akcie klidně stáhne

Pokud to podpoří znaleckým posudkem za 180 Kč tak se možná ani nebudu soudit (ani hledat jiného znalce) a prodám jim to
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.02.05 00:29  Unihráč  (44152)

Tohle až prodají to bude šok z HV Spolany :-)

Proboha, tolik štěstí najednou snad nemůžeme mít. :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.02.05 00:25  Unihráč  (44152)

Chlapi, ještě že Vás máme.

prasátko vykoupat v neckách a pak hned tam potopit toho Jiráska (ne vážně zažil jsme on-line řezníka, který se rozkročil na neckách a pak do toho humusu (prasátko tam bylo už před tím) zahučel:-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.02.05 00:21  Unihráč  (44152)

Tohle až prodají to bude šok z HV Spolany :-)

Počkej vážně, dá se to prodat za slušný peníz? Já bohužel chemik nejsem, vím jen že provozovat to byl hrozný průser.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.02.05 00:17  Unihráč  (44152)

Tak kolik byly ty divi ČRAF ? 0,42 Kč/akcii Uni

Valná hromada České rafinérské ve středu 15. prosince rozhodla o výplatě dividendy ze zisku v roce 2003 ve výši 147,7 mil. Kč, což odpovídá 0,42 Kč na akcii Unipetrolu, zdroj třeba parta:-))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.02.05 00:08  Unihráč  (44152)

Takže zatím BOB odhadl tyto HV před zdaněním:

přesně tak, řekl bych že v celém holdingu se opravdu ukončilo hodně investic (konečně...) a teď to začne generovat profit, naviíc makro je příznivé...takže začala klesat dlouhodobá zadluženost, super cash flow... to bude poznat¨

PKN-zoufale vždy Unipetrol chtělo (=je to nutnost), vždy se potýkalo s kurupcí - Babišem a tak, cítí tam sysnergické efekty. Vezměte si že i ty www stránky v češtině ... pokud vím v někčině nejsou že??:-))) a to mají v Německu aktivity..to zatím nevypadá že by chtěli nějakou levárnu

Po prodeji částí holdingu se opravdu stane že v UNI bude ranec peněz

Co víc si můžeme přát:-))

 

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.02.05 00:02  Unihráč  (44152)

Dotaz na Davida

U etylenu údajně vyšroubovali cenu navíc neplánované odstávky konkurenčních kapacit takže ten dopad ve 4.Q může být opravdu ještě zajímavější
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.02.05 23:53  Unihráč  (44152)

Takže zatím BOB odhadl tyto HV před zdaněním:

:-)) jo tomu se říká trefit hřebíček na hlavičku, to je přesně můj názor, Benzína je pro mě pozitivní překvapení:-)

ještě po povodních byla Benzína, Spolana hlavní průser a dnes Benzina překvapuje , investice dokončené (konečně!!! =Temelín se také stavěl dlouho) a dokonce i ta Spolana ta fabrika plná kolejí  už není takový malér jako kdysi. Přiznám se já měl bobky, když jsem kupoval Unipetrol  za 40-50 na 65 jsme z toho utekl do Čezu, ale te´d je UNI úplně o něčem jiným.  

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.02.05 23:47  Unihráč  (44152)

průměrka není bezpředmětná, podle obchodního zákoníku znalecký posudek

Díky za přesná slova, já volil trošku silnější slova, ale na tomto chatu i analytici mluví většinou jen o průměrce a ceně transakce pro stát minus 15 procent a o znaleckém posudku ani slovo. Je to samozřejmě pravda, v posudku se k tomu bude přihlížet, nicméně tím , že je to moc starý deal (mezi státem a PKN) a aktuální kurs je již jinde nemusí znalec tomu dávat takovou váhu a když to přežene ta´k se určitě mezi námi najdou tací, co se půjdou soudit....na naší straně budou výsledky UNI za 04 a možná i 1.Q 05. 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.02.05 23:40  Unihráč  (44152)

A co třeba toto? Mimořádná dividenda před prodejem PKN

:-)) jasně jak je to vlastně v Paramu tam byl takový zlobivý minoritář:-)) ale já jsem byl skoro půl roku v zahraničí tak nevím jestli tam zlobí ještě:-)) v kladném případě tím lépe

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.02.05 23:36  Unihráč  (44152)

Takže zatím BOB odhadl tyto HV před zdaněním:

Michale souhlasím, já jsem ještě maličko větší optimista u Chemopetrolu (etylén), trošku skeptičtější jsem u UNIRAF. Je to tvůj odhad nebo i nějaké info z Uni,  mohu zkusit ještě ověřit, ale hodně se to shoduje s tím, co jsem se dozvěděl - ne že bych byl u zdroje všude, ale přece jen  to až příliš koresponduje s tvými odhady:-)). Buď máš dobré odhady nebo máme společné známé:-))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.02.05 23:28  Unihráč  (44152)

A co třeba toto? Mimořádná dividenda před prodejem PKN

přišel jsem ke kompu až teď tak přece jen někoho tato myšlenka zaujala, aniž bych hledal ve výsledcích UNI z minulých let, myslím, že prostor tam (výsledky minulých let s připočtením HV 2004) je docela zajímavý. Jinak si opravdu myslím, že to bude jinak voda na mlýn "modré šanci" "jak jste to prodali za 99?" když podle znaleckého posudku je to to 150...." Nevíte jak to poradit Sobotkovi? Naplní díry ve FNM, vyhne se blamáži, kurzu to jen prospěje......

Jinak si myslíjm, že by stálo za to probrat daňové dopady na straně UNI jako prodávajícího a Babiše jako kupujícího části holdingu v kontextu znaleckého posudku. Nelze totiž moc draho koupit něco co znalec ohodnotil málo (=třeba pro případné vypořádání minorit). Jinými slovy PKN to Babišovi za úplnou hubičku dát nemůže a naopak Babiš nemůže platit výrazně víc než bude ocenění znalcem jinak bude mít daňově neúčinné náklady... nebo se mýlím? Jednou takovou transakcí jsem si prošel....

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.02.05 23:14  Unihráč  (44152)

Prosba o info k danim

u FO se vyplatí zisk napsat na menželku/manžela má-li nižší základ, jinak se vždy připočte k základu daně z příjmu, pro rok 2005 je už možné využít spol. danění manželů...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.02.05 17:25  Unihráč  (37820)

A co třeba toto? Mimořádná dividenda před prodejem PKN

Státní rozpočet v prdeli (viz prodej akcií ČEZu ČEZu), co takhle ještě mimořádná dividendq před prodejem PKN, když se to tak protahuje:-))) Aspoň může PKN zaplatit opravdu jen 115, třeba ten znalecký posudek pak na tuhle cenu při HV vyjde:-))) A hlavně nebude stát vypadat jako hlupák, že prodal ten klenot tak lacino. To by bylo překváplo co:-) tak to někdo pora´dte Sobotkovi, hezký večer.  
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.02.05 17:14  Unihráč  (37820)

průměrka je bezpředmětná, podle obchodního zákoníku znalecký posudek

Odkup bude dán znaleckým posudkem a ten musí být podle metodiky KCP, takže si ce může být plus minus ale určitě bude nad průměrkou takže ta je bezpředmětná

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.02.05 14:07  Unihráč  (37820)

Fio report

No řekl bych,že te´d se bude čekat na potvrzení očekávaných výsledků, to bude být impulsem k dalšími růstu. Jen nevím jednotlivé dcerky budou výsledky oznamovat postupně? Hezký den.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.02.05 17:51  Unihráč  (37820)

Unipetrol - Negativní zpráva,ha, ha, ha

Jinými slovy my z AFT říkáme, že

a)buď neznáme obchodní zákoník nebo

b) oblbujeme investory, abychom si sami kupovali ještě zalevno

c) myslíme si opravdu, že  znalec nebude schopen a ochoten ocenit Unipetrol na víc než 113,70 Kč. říkáme tedy, že pokud mám zisk něco jako 15 Kč na akcii bude fair cena této akcie maximálně 113,7

 

:-)))))))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.02.05 11:49  Unihráč  (37820)

no jestli tohle bu bu bu - 2miliardy !

tak to já si včera "tipl" 2,3 mld.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.02.05 11:36  Unihráč  (37820)

Opravdu bude tak obrovský zisk unipetrolu?

proč by měla být ve velkém plusu česká rafinérská?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.01.05 15:50  Unihráč  (37820)

HV Chemobetrolu - dovolím si tušit 2,3 mld. Kč, říkejte mi pesimisto:-))

:-))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.01.05 15:43  Unihráč  (37820)

kupuje PKN???

Nemyslím , že PKN kupuje:-))

- měli tam vyšetřovací komisi, management má starosti jak uhájit své židličky a ne kout takové pikle (je to strategický investor, ne finanční)

- pokud by kupovali tak by většina objednávek šla přes nějkou jim spřízněnou banku (myslíte že se dohodli s ATT?:-))

- to co říkáte je nesmysl, rozhodne znalecký posudek, ten sice jde ohnout, ale ne příliš, proti příliš nízkému znaleckému posudku (musí ho schválit KCP dlemetodiky!!) může být postaven jiný a vše se bude odejrávat u soudu, myslíte, že to chce PKN? To by se asi nepatlali s www stránkami v češtině...

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.01.05 15:35  Unihráč  (37820)

Pod 130 už to asi nepůjde:-))

Řekl bych že se prosakují informace o HV Chemopetrolu:-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 26.01.05 00:58  Unihráč  (66250)

SMA UNI - NEGATIVNI

Faktem je, že pokud PKN dostane UNI za 99 až 115 od státu a pak minoritám bude muset díky znaleckému posudku třeba 170 na akcii bude to political issue mezi našimi politickými mozkovými titány. A bude to docela zábava. No hlavně když na tom vydělají  monoritní akcionáři, a co se týká ostatních nepochybuji že ti co to myslí upřímně nepřijdou zkrátka
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 26.01.05 00:49  Unihráč  (66250)

No tódle xéňo

Á Brno (Vavřín), já Plzeň a Vavřín v komisi:-)) dávno tomu
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.01.05 23:44  Unihráč  (66250)

No tódle xéňo

Jde o to zda je uzavřena zpětná vazba a poté co na trh přijde impuls dojde k přechodové reakci, která

a) plynule bez velkých výkyvů reaguje na impuls /lepšící se HV aj.:-))/ analogií je když se spláchne na toaletě a voda dotéká do nádržky až ji zastaví plovák¨

b) dojde až k překmitu (kdy třeba chybí někomu akcie na vypořádání) a teprve pak celý přechodový jev konverguje k rovnovážnému stavu (do dalšího impulsu)

c) řídící vazba je nestabilní a kurz poletí úplně "mimo mísu" třeba na 5000 Kč za 6M, což bych zatím vyloučil

 

ach ta krásná zapomenutá kybernetická věda

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.01.05 23:17  Unihráč  (66250)

Ohlašovací povinnost - pro Xenona

Bude disponovat SPA hlasovacími právy:-)) Jednáme ve shodě? Nejsem si tou povinností vůbec ale vůbec jist, ale zatím neznám stanovy
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.01.05 23:14  Unihráč  (66250)

Zahraniční   velcí hráči  v nedohlednu ..?? to xenon and ostatní

Je to přesně tak ty hranice jsou v obch. zákoníku. Jen připomenu část kontextu:

- i pro další odkup bude muset být znalecký posudek! Tj. pokud by byly v prvním trochu ohnuty odhady vývoje v náš neprospěch (=soud...) tak stejně v tom dalším nebude možné pominout výsledky za 1Q, resp. 1.pololetí atd.

- Babiš bude kupovat části holdingu. Není dost dobře možné, aby za něco co znalec ohodnotí málo (=rozuměk pro odkup minorit) zaplatil Babiš výrazně více (dopad na daňově neúčinné náklady), a to je myslím také hodně dobrá zpráva.

- všimněte si, že v žádných komentářích v tisku od tzv. analytiků nikdo neřekl jasně celou pravdu, která je v obch. zákoníku, tj. že cena odkupu pro minority je dána maximem z

a) 6M průměrky

b) dealu s vládou minus 15procent

c) z ocenění znalcem , a o bod c) jde:-)))))

p..s. jinak jsem zvědav na to vypořádání, jestli někomu nebudou chybět akcie, přiznávám se, že jsme tento vývoj čekal, ale až v souvislosti se zveřejněním výsledků....UNI zdar!

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.01.05 21:29  Unihráč  (37053)

tip na vývoj

Nemyslím, že půjdeme výrazně dolů, jde jen o to kdy začnou chodit, přesněji prosáknou se další výsledky. Ale tady nám nic neuteče....
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.01.05 21:11  Unihráč  (54701)

PKN má www stránky už v češtině

Byl jsem pár dnů v zahraničí, překvapilo mě že jsme se už vydali s kurzem nahoru. A PKN má web už v češtině!! No asi se to tady diskutovalo, všechny zdraví Jirka

http://www.orlen.pl/cgi-bin/internet.exe/portal/ep/browse.do?BV_UseBVCookie=Yes&opnd=1&pageTypeId=8603&channelPage=%2fep%2fchannel%2fdefault.jsp&channelId=-18268

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.01.05 00:15  Unihráč  (89231)

co myslite vy, znalecké posudky

Celá krása je nejen v tom, že jsme nad nominálem, ale také v tom, že znalecké posudky nebude možné příliš mnoho ovlivnit, když chci části holdingu prodat třeba Babišovi za x, těžko je udržitelné, aby znalec ohadl cenu výrazně mimo mísu....
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.12.04 20:29  Unihráč  (79338)

Po prvním odkupu bude hned druhý to Xenon

Takže já a jeden můj kamarád držíme cca 80 tisíc akcií UNI. Takže vznikne-li sdružení jdu do toho..
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.12.04 20:14  Unihráč  (79338)

xéňa emigroval na ČEZ - proč ne ČEZ!!

ČEZ je "krásná" akcie, ale já už také prodal. Nějaká rizika bych viděl, za pár let se budou muset peníze sypat do nových uhelných elektráren či jejich obnovy. Nákupy ČEZU v zahraničí jsou zajímavé, ale zvládne tyto akvizice management ČEZ? (nebojím se, že integrovat rozvodné společnosti do ČEZ v ČR pan Roman - zeť pana Tesaře ještě zvládne, ale má management navíc? Při naší specifické politické situaci?) Opravdu budou ceny elektřiny v ČR stoupat tak rychle jak bude ČEZ potřebovat nebo tady sehrají vliv politcká rozhodnutí....Nedají se peníze do vlastních kapes lépe posílat přes Bulharsko? No já osobně bych ČEZ viděl jako zajímavý, až se přiblíží jeho privatizace... 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 08:54 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  671.00  +0.15% 
 ČEZ  919.85  -1.46% 
 ERSTE  1 093.49  +0.41% 
 GEN(NORTON)  559.52  +0.81% 
 GEVORKYAN  255.01  -0.39% 
 KB  749.00  -3.48% 
 KOFOLA  306.48  +1.48% 
 MONETA  104.38  +4.90% 
 PHOTON  43.63  -0.74% 
 PILULKA  128.01  +2.40% 
 PM  15 509.55  +0.58% 
 PRIMOCO   907.54  -0.27% 
 VIG  729.52  +0.48% 
Komodity online
 Ropa 84.74 USD 08:38   
 Zlato 2316.22 USD 08:38   
 Stříbro 28.93 USD 08:38   
 Káva 229.78 USD 25.06   
 Cukr 19.54 USD 25.06   
 Bavlna 74.82 USD 08:38   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.