Příspěvky nebo odpovědi uživatele 999









Příspěvky nebo odpovědi uživatele 999. Výpis příspěvků 101 až 150 (538)


Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 17.01.06 15:10  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (95038)

Bez komentáře

Tipnul bych si, že až bude ČEZ kolem 2000, budeš řešit poněkud jiné záležitosti. Čezoland bude mít novou ústavu a vlastního prezidenta, hymnu už mají, Pražský hrad se přejmenuje na Energetické centrum a stane se sídlem Romana, v hospodách se bude podávat duhová bašta a všichni budou happy a free v barvách duhy. Tak kam to bude pane Berka ? 

To bude nářez, ale proč ne ? Kdo to pochopí, bude mít drobný na lodní lístek. Kdo ne, bude mít oči pro pláč a chytré řeči o tunelářích.

Tak zase někdy zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 17.01.06 14:35  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (95038)

Bez komentáře

Myslíš služebně ? Ale to asi nehraje roli, vypadá to v následujícím období, že budeme svědky zrození GigaČEZu a u toho určitě nebudu absentovat. Taky se zdá, že Vobořil začíná moderně myslet, to bude asi hučák, když dosud byl považován za jednoho z nejlepších, avšak velmi konzervativních, firemních účetních.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 17.01.06 14:13  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (95038)

Bez komentáře

 

Polský premiér dal šanci ČEZ

MARCINKIEWICZ V PRAZE PRAHA Spolupráce v energetice byla vedle Visegrádu a Evropské unie hlavním bodem včerejšího pražského jednání polského premiéra Kazimierze Marcinkiewicze s jeho českým hostitelem Jiřím Paroubkem. Polsko, které po krizi s ruským plynem řeší diverzifikaci svých energetických zdrojů, chce úzce spolupracovat s Českem. "Když jsme se bavili o energetice, nemohli jsme se nebavit o české elektrárenské společnosti ČEZ," řekl po Marcinkiewicz. "Hovořilo se o tom, že v dalším průběhu polské privatizace by ČEZ mohl získat některé polské energetické firmy, jako, dalo by se říci, výměnu za Unipetrol," řekl LN zdroj obeznámený s průběhem jednání obou premiérů. Foto autor: Foto LN - Hynek Glos

Já bláhový jsem tipoval 999, začínám se stydět.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 13.01.06 09:47  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (95038)

uni

Řekl bych, že jde o omezený free-float a hodně dravců, už to tam několikrát přece v minulosti proběhlo, dá se očekávat podobný průběh. Mám několik známých kteří kvůli UNI málo spí a toto je údajně reakce na prohlášení PKN, myslím, že se to hezky zhoupne, kdo má dobrý žaludek ať si nechá chutnat, já tyhle kolotoče nemusím.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 13.01.06 09:41  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (95038)

http://www.ihned.cz/1-10072050-17597880-003000_d-47

To nechápu, vítěz jsi přece Ty :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 13.01.06 09:37  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (95038)

http://www.ihned.cz/1-10072050-17597880-003000_d-47

http://www.ihned.cz/1-10072050-17597880-003000_d-47

Asi to nemáš dávat jako titulek

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 13.01.06 09:28  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (95038)

http://www.ihned.cz/1-10072050-17597880-003000_d-47

Když čtu podobné články, nemám z toho dobrý pocit, na druhou stranu vím, že slaďoučké ovoce z investice do ČEZu teprve budeme sklízet. Trh je v tomto případě opravdu nemilosrdný. Dobře, že jsi to sem dala.

Nedostatku energetických zdrojů zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 13.01.06 03:49  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (95038)

patek 13.

To jsi tedy umělec, gratuluji. Jestli dokážeš tuto vlastnost uplatnit i "doma pod peřinou", tak je Tvoje žena zřejmě š'tastná :-)))

Poslouchej, neděláš Ty tady náhodou všechny diskuze sám? Nejsi takový 5 v 1 nebo 1 v 5 ?

Kabaretním umělcům všeho druh zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 12.01.06 21:37  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (95038)

patek 13.

Takhle se zámkem to bude nejlepší.

Všechno v poho, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 09.01.06 09:31  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (95038)

Všechno nejlepší k narozeninám

V předvečer významného svátku se sluší pogratulovat, zvláště když se jedná o osobu něžného pohlaví, velmi pohlednou a také bystře uvažující.

Milá cezwomen, přeji Ti všechno nejlepší k Tvým zítřejším krásným narozeninám.

V úctě Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 23.12.05 13:18  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (95038)

Vánoční pohoda

Vážení spoluspekulantíci,

konec superveleúspěšného roku je před námi a nezbývá než si přát do toho příštího alepoň poloviční zisky z letošního. Pomalu končí doba neskutečného a neopakovatelného, několikaletého raketového vzestupu indexů na našem akciovém trhu a nezbývá, než se pomalu připravit na tvrdou realitu, kterou přináší investice do cenných papírů.

K tomu pevné zdraví, hlavně to duševní, Vám všem přeje  Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 20.12.05 11:26  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (95038)

Moc pěkná záležitost ale obávám se že nenajdeš pochopení......

Ano, dobře se to poslouchá, ale moje cílovka je 999,- a pokud se naplní, budu velmi spokojený. Na druhou stranu je pravda, že na ČEZu není nic nemožného a i proto jsem už opatrný a volím silně konzervativní odhady. Tím nechci říci, že nepovažuji Tebou nastíněný scénář za reálný a jsem na něj proto připraven. Důvod, pro který bych redukoval kolem 1.500 je patrný z mého učinkování zde, dobře víš, že nejsem ten správný surfař, ale řadím se mezi superlongaře. Také proto s ohledem na možný vývoj se začínám porozhlížet tu i onde co s načatým večerem. Jinak zcela souhlasím s názorem na "kvašení samohonky" a spousty abstinentů kolem, nerad bych asistoval u toho, až vylétne špunt. Na druhou stranu je pravda, že fundament ČEZu by vstřebal i horší otřesy, mnoho lidí do něj nastupuje a ještě bude nastupovat s vizí, kterou zde měli někteří jedinci, kteří nastupovali pod 100,-, vždyť investovat v tomto  skromném, křesťanskými tradicemi plném a proto superkonzumním regionu do energetiky v dlouhodobém výhledu nemůže prakticky znamenat ztrátu.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 20.12.05 10:55  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (95038)

Moc pěkná záležitost ale obávám se že nenajdeš pochopení......

Tak to je hezké počteníčko. Vysoce oceňuji Tvůj přípěvek, dost jsi mne překvapil velmi zajímavým názorem. K tomu se mohu připojit jen jedinou větu. Pokud tento tzv. "samohonkový jev" nastane, což se není úplně vyloučeno, budu prožívat těžké noci, jak se po dosažení 2.000 % zhodnocení zachovat a předpokládám, že od  dosažení úrovně cca 1.500/akcii začnu vytrvale redukovat.

Pijackovi zdar a 1*** k tomu, zdraví Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 13.12.05 12:05  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (95038)

Velká tipovací soutěž

Vážení spekulantíci, akcionáři a investoři i Vy ostatní, kteří jste zde poprvé. Je věcí cti se účastnit soutěže, která vyvrcholí velkou párty všech účastníků této akce na místě a v termínu, který bude upřesněn dle počtů a místa bydliště tipujících

Navrhuji proto uspořádat Velkou tipovací soutěž takto :

1, Jediným kritériem pro konečné pořadí je cena akcie ČEZu k 31.12.2006,

2, tipy budou akceptovány výhradně od tzv. "zamknutých nicků",

3, korunovace Krále tipu bude provedena na veselém spekulantském večírku, kde si vzájemně všechno odpustíme,

4, uzávěrka přihlášek je poslední obchodní den r.2005  na BCPP

Konec roku se blíží a proto Velká tipovací soutěž  může začít.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 06.12.05 10:40  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (53925)

Pro ty kdo chtějí vědět něco víc a jít trochu do hloubky......

Vážení kolegáčkové, budete-li mít někdy čas a náladu, mrkněte na tuto stránku a buďte trpěliví, opravdu stojí za to: http://pages.stern.nyu.edu/~adamodar/

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 15.11.05 11:21  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (53925)

A co takhle pokusit se o trochu perspektivní pohled?

Sláva, nejsem sám, ačkoliv to tak už vypadalo.

Tááááák a teď ještě razítečko a podpis a je to, souhlasím, kdo je prosím další na řadě :-)

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 15.11.05 08:32  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (53925)

Jak cenný je pohled pod kola jedoucího vlaku ?

Jenom jsem nepochopil v čem se mnou nesouhlasíš, lokální maximum je údaj, který mne moc nevzrušuje, není pro moji pozici inspirativní, právě tak může být 650, 550, nebo 850, zkrátka kolik se Ti líbí, nebo kolik si přeješ. Ale jsem rád, že jsme na jedné lodi s ČEZem jako nejlepší akcii pro všechny typy investorů.

Ať Tvá prkenice tloustne, Lomikar :-)))  

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 14.11.05 23:58  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (53925)

Jak cenný je pohled pod kola jedoucího vlaku ?

No hurá a tip je na světě, vidíš, že to jde. Až se 1.1.06 zamyslíš, třeba Ti dojde, proč ses mýlil a pomůže Ti to příště při odhadu nebo naopak budeš rád, že jsi to trefil skoro přesně. Já bych to takhle krátkodobě neuměl.

To se Ti povedlo s mrtvičkou, dám si bacha, chacha :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 14.11.05 23:48  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (53925)

Jak cenný je pohled pod kola jedoucího vlaku ?

Díky za upřimné zděšení, polož si sám otázku co je konečné, nebo aktuální maximum, jak zdánlivě nesmyslně píšeš. Já z Tvého názoru cítím obavy o osud investovaných peněz a mohu se Ti svěřit, že já taky pochybuji a myslím, že to patří k věci. Kolikrát se už takhle psalo o ČEZu na cenách kolem 100, pak 200 a pořád dokola.Ceny českého akciového trhu nepoměřuji výkonností amerického, nedává to totiž smysl, ta situace je úplně jinde a to srovnání s internetovou bublinou kulhá na obě nohy, přečti si o tom něco O KB jsi mluvil dle mého názoru naprosto správně, nejsou tam kupci, akcie už není tak zajímavá jak byla, zlaté časy v Praze pomalu končí, teď teprve začíne investiční prověka, kdo, jak a kolik. .

Možná jsem se zbláznil a to už několikrát za sebou, dám si to patentovat jako novou metodu "Zblázněním k vynikajícím výkonům na Burze" a proč ne, když to zabírá.

Všem bláznům zdar, Lomikar:-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 14.11.05 23:31  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (53925)

dosadte

Díky za link, je to velmi zajímavé téma, bohužel dnes se moc nenosí a jde o poněkud jinou činnost, než je přpínání knoflíků na dálkovém ovladači čehokoliv, zbývá se už jenom obávat, jestli my sami už nejsme "ovládání" nějakým remote controlem .

Přemýšlivé CW zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 14.11.05 23:27  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (53925)

Jak cenný je pohled pod kola jedoucího vlaku ?

Tak tady jsem docela klidný, možná si vzpomeneš, že pozitivně jsem viděl variantu prosazovanou managementem ČEZu, jednalo se o odkup vlastních akcií s dopadem do snižování základního kapitálu firmy - to byla jednoznačně dobrá zpráva pro akcionáře ale jestli si dobře vzpomínáš, velmi rychle se měnily názory ministrantů na způsob prodeje, jednou to měla být zmiňovaná varianta, druhý den přes kapitálový trh, pak zase vybranému zájemci a najednou z toho nebylo nic. Z toho jsem měl obavy, takové změny během několika dní, k čemu to bylo, komu to posloužilo? V každém případě podobné výkřiky, navíc ze Strakovky, akciím moc nesvědčí, na tom se snad shodneme.

S tím číslem jsem už psal, že pro mne je to jakýsi test, výzva zkusit něco přibližně odhadnout. Bylo tehdy hodně těch, kteří předpovídali pád k 200,- možná, že jsem byl o trochu úspěšnější v odhadu, nic víc, nic méně, jde jenom o naznačení trendu. Někdo to dělá, někdo ne. Určitou vypovídací hodnotu to ale má v každém případě, hovoří to o schopnostech autora odhadu a jeho šancích uspět => zpráva, zda se na autora dá spolehnout, konečně, vždyť trh je výměna informací. Tak tedy jak píšeš "co na srdci, to na jazyku", to docela sedí anevím proč to dávat do uvozovek.

ČEZu srdcem i jazykem zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 14.11.05 22:46  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (53925)

Jak cenný je pohled pod kola jedoucího vlaku ?

Tak vida, jak se najde rychle společná řeč. Já mám z predikcí přesně ten samý pocit a spíše se jedná o jakousi výzvu nebát se říci svůj odhad, já to udělal s vědomím, že nesu kůži na trh. Je to dost střelba naslepo se všemi rizky, ale asi nějaké číslo by člověk občas měl říci. To vše, co jsi napsal, tedy hlavně o směsici, která porodí jakýsi odhad dějů budoucích, je asi pravdou, do kotle se musí umět hodit všechno, každý možný vliv, postřeh i spousta hloupostí se tam najde a hodně povařit je třeba. Kdo to jen trochu umí, tak mu závidím jeho umění i bohatství, všechna čest. Při privatizaci Telecomu a Unipetrolu cena nebyla špatná, ale v případě ČEZu jsme měl obavy z toho, že vývoj firmy a její struktura nejsou ještě dozrálé a když jsem viděl tanečky kolem plánů na odprodej, myslím že se jednalo o cca 16%, měl jsem nahnáno.

Tak se měj potečkovanej,vše nej přeje  Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 14.11.05 22:03  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (53925)

Jak cenný je pohled pod kola jedoucího vlaku ?

Tento odhad jsem dělal na závěr roku 2004, kdy z ceny 340,- Kč a stávající situace na trhu jsem odhadoval závěr 2005 v relaci 30 - 50% nárůstu, tj. cca 440 - 510 Kč a nemám s tím nejmenší problém. Situace se v průběhu roku poněkud změnila, nehrozí překotná privatizace pod taktovkou Standy a jeho party a několik podobných dalších bezvýznamných událostí se odehrálo, např. nákup SD atd. nebudu Tě zatěžovat.

Dovozuji, že můj odhad dneškem viděno byl velmi konzervativní a naprosto korektní. Jestli víš o nějakých jiných, byť renomovanými stájemi posvěcených odhadech, tak se klidně svěř, myslím, že jich moc nenajdeš. Taky by neškodilo, kdybys odhalil své predikce, porovnání by bylo zajímavé.

Jelikož se tady pohybuješ dlouho, dobře víš, že DF, dříve ČF do kapsy nikdo z tohoto diskuzního fóra nestrčí, je jen nám všem na škodu, že jsme se o jeho velmi cenné názory připravili sami, možná i díky příspěvkům, které jsou podobné Tvým, ironicky zaměřeným.

I přesto Ti přeji na ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 14.11.05 21:37  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (53925)

Jak cenný je pohled pod kola jedoucího vlaku ?

Když listuji příspěvky za posledních několik měsíců a sleduji touhu určit cenu dnes večer a zítra ráno a tak pořád dokola samozřejmě s 50% jistotou správného tipu, tak mne napadá, že to možná bude trochu jinak, třeba tak, že ČEZ teprve pomalu hledá a dohání svoji "fair value" o započítávání nějakých pěti let dopředu (jak kdosi vtipně psal) zatím není řeč. Pravdou je, že růst byl trochu překotný, ale po transformačních změnách, kterými ČEZ prošel a ještě prochází, není ani divu. Strukturální proměna podobného rozsahu se těžko hledá v okolních zemích, alespoň mě nic nenapadá. Stačí si připomenout kde byl ČEZ před distribučkami a akvizicemi a kde je dnes, to je úplně jiný podnik po všech stránkách. Vzhledem k tomu, že další akvizice se nabízejí a efekt z již uskutečněných se teprve tvoří a privatizace taky jednou nastane, řekl bych, že konečný efekt z této megaakce přijde tak za 3 - 5 let a troufám si tvrdit, že bude pěkně mastný až tučný (samozřejmě pro akcionáře firmy). O zvyšující se energetické náročnosti "montážní haly Evropy" a pohodlnosti až lenosti civilizace v tomto prostoru dosud nepadlo ani slovo a dalo by se pokračovat dále.......

Pokud připustíte, že tento pohled na věc není úplně nesmyslný a jestli si podobný scénář dovedete představit, mohou se nabízet otázky typu : "Jde na ČEZu o koruny, desetikoruny a stovky nebo je řeč o jiných řádech? Je nutné vůbec se zajímat o cenu akcie ČEZu do okamžiku privatizace, vstupu do EMU nebo případně do okamžiku katastrofického scénáře (výbuch Temelína apod.)? Pokud jste ochotni přijmout naznačené směry vývoje, je odpověď jednoduchá. Stačí si akcie odložit pod polštář tak, jako to udělalo zde již pár investorů před několika lety a nesnažit se přechytračit trh. Dosavadní zisk těchto "vizionářů na ČEZu" se počítá dnes ve stovkách, u těch nejlepších i na tisíce procent z původních nákupních cen.

Už víte, proč není vždycky nutné dívat se pod kola jedoucího vlaku a je po všech stránkách užitečnější sledovat ubíhající krajinu, vychutnávat pocity objevitele a hlavně se soustředit na cíl cesty? Možná někomu tyto úvahy připadnou příliš prosté a někdo se může cítit i dotčen ve svém majestátu znalce trhu a marnosti pocitu velkého burziána, nevadí, hlavní je už konečně začít INVESTOVAT do perspektivních firem a jednou z nich je dle mého velmi silného přesvedčení i nadále ČEZ. Mimochodem, v každé příručce pro začínající i pokročilé investory se dočtete pořád dokola to samé, že investovat peníze na kapitálovém trhu znamená ochotu investora zbavit se radosti z utrácení peněz na více než jeden rok, ideální stav je podminěn investicí na 5-10 let, kdy dochází statisticky v průměru k největším ziskům za cenu nejmenšího rizika. Mnozí však tento základní zákon kapitálových trhů nechtějí praktikovat, někteří jej považují i za hloupost.Někdy k vlastní škodě a radosti obchodníků s CP.

Závěrem bych chtěl poznamenat, že jsem se nikdy netajil určitou averzí vůči příznivcům TA i když je svým způsobem pro jejich znalosti a hlavně nasazení obdivuji.Měl jsem možnost s několika z nich občas po delší dobu komunikovat a zajímavé bylo, že ačkoliv většina z nich byla patřičně hrdá na svoji schopnost nezávislého a skoro až nepřetržitého obchodování na všech možných trzích, převážná část z nich měla stejně uložené větší podíly svých prostředků na long v kvalitních titulech. 

ČEZákům všech vyznání a barev zdar, přeje ještě "na long"  Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 14.11.05 17:08  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (53925)

vymalováno - poznámka k věci

Je obecně známý fakt, že větší míra zadlužení by měla pozitivní dopad na hospodaření společnosti, proto nelze než souhlasit, že současný stav úrokových sazeb a jejiích předpokládaný vývoj jde ČEZu velmi dobře k pleti. Zajímavý názor.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 14.11.05 13:18  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (53925)

paroblb je jasnej jak facka

Namyšlený proletáři, přečti si něco o  "rovné sociální dani" a  pak komentuj, jinak to vypadá, že jsi se nepoučil a opět pošramocuješ své odborné renomé podobně, jako v případu totální neznalosti "penzijního systému v podání ODS", to byl fakt trapas. Polepši se a zahoď růžové brýle, život není jenom o nenávisti.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 10.11.05 15:35  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (53925)

Houpacka

Souhlas, myslím, že postupný pochod k metě 777 je otevřen bez dramatických výkyvů větších 10%.

A k tomu ty targety :-))))))))))))))))))

ČEZu zdar, Lomikar :-))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 10.11.05 15:01  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (53925)

..v Polsku

Můžeš doložit, kde jsi vyčetl ty hlouposti, které vydáváš za "penzijní reformu v pojetí bandy komandantů z ODS", kdybys to nemohl najít, tak tady máš link,je to na stránce 24 :

:http://www.ods.cz/docs/publikace/modra_sance-finance.pdf

To co tady píšeš je spíš "Kozinovo plácání s cílem někoho urážet", přesně v tom smyslu, jak to píšeš ve svém příspěvku :." Když chce Kozina psát o hospodářství a zjistí záhy, že o ekonomice moc neví, pustí se do penzijní reformy".

Jinak o tom, kam budou směřovat prostředky z penzijka není třeba dlouho přemýšlet, v tom souhlasím.

Telecomu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 10.11.05 13:20  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (53925)

Dobrých zpráv na ČEZu není nikdy dost !!

Přeji dobré počtení, nezapomenout na slintáčky a bryndáčky

http://ipoint.financninoviny.cz/detail.php?article=51083

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 07.11.05 11:41  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (53925)

Kde jsou

Díky, máš pravdu, je to jednoduché jako facka, souhlasím. Možná by bylo dobré ozřejmit, co pro koho znamená trend. Já jsem si vždycky myslel, že trend se vytváří v delším období než třeba 1,2 nebo 3 měsíce, to o čem mluvíš Ty, je dle mého názoru jenom volatilita a ne trend, v tom se asi lišíme. A jak je to potom s Tvým voláním po poklesu, ten pramení z čeho?

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 07.11.05 11:04  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (53925)

Kde jsou

Mohl bych se dotázet, co znamená a z čeho vyvozuješ, že není trend jasný a proč je ČEZ pod svým maximem ? To se dá někde zjistit ? A kde ? Jakou metodu používáš ?

Díky za odpověď

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 07.11.05 10:51  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (53925)

Kde jsou

Proč by měl neustále někdo něco volat ? Není to nezbytně nutné a zkušenost říká, že nejvíc volají ti, co nemají vůbec co říci. Tak nevím, když čtu Tvé nonstop příspěvky na tomto fóru, co Tě k tomu vede ? Trh neovlivníš, zřejmě se jedná o jakýsi pocit důležitosti někde vidět zhmotnělé své rozumy ve formě příspěvků, je jedno o čem, hlavně, že jsou.

Jinak k ČEZu samotnému v podstatě není co dodávat, penězostroj neustále a rovnoměrně zvyšuje obrátky a vypadá to, že není síla, která by ho zastavila. Dokončená vertikální integrace (nákup SD), vynikající pozice na politické a společenské scéně v ČR, předpokládané účasti v dalších akvizicích, nabíhající synergické efekty z restrukturalizace společnosti, poslední HV a avizované zvýšení cen el.energie spolu s celosvětovým vývojem cen všech druhů energií, jsou jasným sdělením o tom, kam by se měl investor postavit. Tady nejde o koruny, nebo desetikoruny, spíš bych to viděl o řád, nebo dva výše. Stručně řečeno, pohyby na tomto titulu v rozmezí do 20% nejsou pro superlongaře až tak zajímavé, trend je jasný. Kdo si počká, ten se dočká.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 21.10.05 12:15  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (25589)

Všem mým kritikům

Myslím, že to děláš dobře, nenech se zmechutit. Kvalitní papír je dobrý i tím, že má skupinu vyspělých dlouhodobých investorů, kteří se nebojí delšího období a hezkých zisků. Tedy Tvá osvěta je přínosem, možná se někdo z těch, kteří Ti nadávají, taky zamyslí nad podobnou možností. A těm ostatním bych nenadával, nenech se vyprovokovat, stejně to nemá smysl, kdo chce slyší, kdo je hluchý, tak bohužel.........

ČEZu zdar, Lomikar :-))) 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 21.10.05 12:00  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (25589)

Rada nerozhodným

Tak jsme na jedné lodi, kdo chceš na ČEZu něco vydělat, skoč do něj, nyní je to moc hezká příležitost, vidím to přesně tak. I když na ČEZu asi ještě hodně dlouho nebude pozdě, to si taky dovolím tvrdit a nebude to o pár stovkách:-)

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 20.10.05 14:02  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (25589)

Kolik prodejců

Souhlasím a mírně bych si dovolil korigovat, totiž pro někoho burza je a navždy zůstane právě jenom tím kasinem a buďme rádi, že tomu tak je, konečně, už jsi viděl nějakého zoufalce v kasinu, nebo u automatu, který o sobě tvrdil, že je lepší peníze házet do vody než do automatu ? O sobě si každý myslí, že tomu rozumí a domnívám se, že nás teprve čekají časy, řekl bych tak bratru za  5 let, kdy nastane třídění na investory a ty ostatní. Kdo si dneska koupí index BCPP, tak ještě dlouho neprohraje.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 20.10.05 13:27  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (25589)

Doporučení pro superlongaře.

blablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla :-)))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 20.10.05 12:49  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (25589)

Doporučení pro superlongaře.

Už jsem se několikrát vyslovil ve smyslu, že jde právě jen o standardní výkyvy trhu do 20%, které neznamenají nic jiného, než, že se kdosi rozhodl realizovat zisky, případně si připravit  prostor pro ještě větší zisky atp., dosaď si co je libo. Ovšem s fundamentální hodnotou firmy ČEZ to nemá nic společného.

Tato situace zde není ani poprvé ani naposled, na to můžete vzít jed :-))

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 20.10.05 12:05  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (25589)

Doporučení pro superlongaře.

Situace je skoro zralá k prohlášení, že jedna z pravd akciového trhu se opět potvrzuje. Tento skoro axiom zní :

" Skutečný investor teprve při poklesu (růstu) o cca 20% začne přemítat, nejedná-li se o něco jiného než o běžné, spekulativní vlny, v naprosté většině případů se totiž o nic jiného nejedná."

A zdá se, že ani nyní to nebude jinak.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 19.10.05 15:02  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (41008)

Každý trochu zkušený a sečtělý akcionář ví

Jasně, Kozino, máš pravdu, ale trvalo mi to, než jsem pochopil, že ve plivání žluče jsi opravdu nenapodobitený mistr.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 19.10.05 14:56  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (41008)

Nemají v ČEZu na 600 maximum pro nákup papírů do motiváku?

To víš, když soudruhům vadí, že by mohl někdo nadprůměrně vydělat, není daleko ke starostem, aby taky nikdo nadprůměrně neprodělal. Přítel Paroubek a přítel Sobotka na to dohlédnou. To by takhle dál nešlo, je třeba vymyslet zákon o maximálním možném poklesu a růstu ceny na Burze s tím, že víc než 1% bude muset být naplánováno a nahlášeno s týdenním předstihem, to bude legrace!!!  Poručíme větru i dešti, to už je teda evergreen:-)))

999

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 19.10.05 14:42  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (41008)

Každý trochu zkušený a sečtělý akcionář ví

Tak to je novinka, díky za nápad, protože ten papír si to zaslouží:-)))

ČEZu zdar, Lomikar .-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 19.10.05 14:37  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (41008)

Každý trochu zkušený a sečtělý akcionář ví

Ano, věřím v duchu Tvých slov dokonce v megasílu akcií ČEZu, protože se neustále zhodnocují základní parametry úspěšnosti firmy. Podívejme se na pohyb základního kapitálu a růst zisku, zastavme se u nerozděleného zisku, hovořme o managementu firmy a akvizičních plánech, restrukturalizaci firmy, dotvoření vertikální i horizontální struktury, povídejme si  o vybavenosti zdroji, o cenách energií z hlediska konkurence v krátkém i delším období atd..... Závěrem lze říci asi toto :

Ano, změnilo se toho okolo ČEZu hodně a zatím vše pozitivním směrem. Je předpoklad, že tento trend bude pokračovat k nemalé radosti akcionářů.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 19.10.05 14:23  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  (41008)

Každý trochu zkušený a sečtělý akcionář ví

Ano, správně, konečně pochopeno. Z pohledu dnešních cen to je reálná záležitost, ale kdo tomu právě dnes uvěří ? Hlavně to chce nehrát hru na minimalizaci ztrát a zajištění zisků. Když tyto fráze slyším opakovat, tak to vypadá, že všichni vyhrají, když si tyto snadné poučky zapamatují. Bohužel už nikdy nikdo neřekne, kdy je třeba zajišťovat a kdy zase minimalizovat. Jde o typicky technicistní přístup při analýze akciových trhů, který většinou nemá významných výsledků, ale přízniců a platičů za minimalizační a zajišťovací obchody je nadbytek.Proč ne, když je tento způsob utrácení peněz baví.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 19.10.05 14:07  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  anozavinacseznam.cz  (41008)

Zajímavé !!!!!

Možná by bylo zajímavé sdělit investorské veřejnosti malé tajemství. Co se dělo po Tebou uváděném poklesu. Z toho se poučme. Na Čezu bude vždycky jenom lépe!!! Nechce to ale spěchat.

ČEZu zdar, Lomikar

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 19.10.05 14:04  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  anozavinacseznam.cz  (41008)

Každý trochu zkušený a sečtělý akcionář ví

Jdeš na to asi úplně opačně, není standardní titul, kde by o tom nepsali, vyber knížku jakou chceš a hlavně si ji přečti, tzv. teorie o minimalizaci ztrát a zajištěných ziscích jsou vlastně jenom návod na obírání lidí, kteří se domnívají, že na burze lehce a rychle zbohatnou, nejlépe tím, že budou minimalizovat a zajišťovat své ztráty a to tak, že několikrát denně.

Stále stejná otázka : " Komu to nejvíc prospívá a slouží ?"

Stále stejná odpověď :  "Těm, jejichž prostřednictvím jsou tyto minimalizace ztrát a zajišťování zisků prováděny - tedy OCP !!!"

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 19.10.05 13:51  999 Jméno '999' používá stále stejný uživatel  anozavinacseznam.cz  (41008)

Každý trochu zkušený a sečtělý akcionář ví

Příteli, asi jsi zaspal dobu, to už není tak jednoduché jako v době, kdy létali pečení holubi Viktorovi do úst, píše se rok 2005, jsem trochu jinde. Možná jsi ale jenom spletl adresu příspěvku na burzu do Paroubkistánu, tam je možné všechno.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 19.10.05 13:25  999  (41008)

Každý trochu zkušený a sečtělý akcionář ví

že rychlý pokles akciových indexů cca do 20% ( právě jako nárůst ) neznamená z 95% nic jiného než fakt, že movitější investor vybírá zisky ( v případě "up"připravuje pozici pro budoucí realizaci zisků). Tato hranice je legitimní a statisticky prověřená okolnost a netřeba se nad ní nijak pozastavovat. Vedlejším efektem je očista trhu od různých marginářů a prudičů, jejichž výtvory v nezměrném počtu nyní zaplavují tento chat.

Nemám nejmenší pochybnost, že se jedná o jev dočasný.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 19.10.05 12:03  999  (41008)

Všem kteří nemění nicky každý den

Nazdar Bocku, docela dobře nechápu, proč bych měl mít z ostudy kabát. Pokud si zmáčkneš enter na 999 možná najdeš dost odvahy a slušnosti se omluvit, ale já to z Tebe dolovat nebudu. Zkráceně Ti sděluji pouze toto :

1. Moje předpověď k 31.12.2005 byla o růstu cca 30-50% ze 340 Kč (stav k 31.12.2004) tj. max. na 510 na konci letošního roku a rád se budu mýlit.

2. Již několik měsíců upozorňuji, že dojde k masivnímu výprodeji a pokud dno nebude dlouhodobě atakovat cca 600 Kč, vůbec to se mnou nehne.

3. Držím kompletně celý objem akcií ČEZu ( s výjimkou pár ks prodaných za 703 Kč).

4. Vůbec nezamýšlím cokoliv na své strategii superlonagaře na ČEZu měnit, protože o jeho ceně mám poměrně jasnou představu.

5. Tobě speciálně sděluji, že jsem nakupoval pod 100 Kč, tedy mne tyto pády nevzrušují, protože i tak vydělávám sakumprásk mnoho stovek %,  jak jsi na tom Ty, pochlubíš se?

Všem zde na ČEZu si dovolím sdělit, že ČEZ má své nejjasnější chvíle teprve před sebou a za tímto názorem si pořád stojím. To co se nyní děje, je úplně normální výprodej z důvodu realizace zisků daleko větších hybatelů než jsme my a kdo přemýšlí hlavou, musel to očekávat. Osobně lituji, že nemám volné prostředky k dalšímu posílení pozice.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 19.10.05 12:00  999  (41008)

Copak copak?

Nazdar Bocku, docela dobře nechápu, proč bych měl mít z ostudy kabát. Pokud si zmáčkneš enter na 999 možná najdeš dost odvahy a slušnosti se omluvit, ale já to z Tebe dolovat nebudu. Zkráceně Ti sděluji pouze toto :

1. Moje předpověď k 31.12.2005 byla o růstu cca 30-50% ze 340 Kč (stav k 31.12.2004) tj. max. na 510 na konci letošního roku a rád se budu mýlit.

2. Již několik měsíců upozorňuji, že dojde k masivnímu výprodeji a pokud dno nebude dlouhodobě atakovat cca 600 Kč, vůbec to se mnou nehne.

3. Držím kompletně celý objem akcií ČEZu ( s výjimkou pár ks prodaných za 703 Kč).

4. Vůbec nezamýšlím cokoliv na své strategii superlonagaře na ČEZu měnit, protože o jeho ceně mám poměrně jasnou představu.

5. Tobě speciálně sděluji, že jsem nakupoval pod 100 Kč, tedy mne tyto pády nevzrušují, protože i tak vydělávám sakumprásk mnoho stovek %,  jak jsi na tom Ty, pochlubíš se?

Všem zde na ČEZu si dovolím sdělit, že ČEZ má své nejjasnější chvíle teprve před sebou a za tímto názorem si pořád stojím. To co se nyní děje, je úplně normální výprodej z důvodu realizace zisků daleko větších hybatelů než jsme my a kdo přemýšlí hlavou, musel to očekávat. Osobně lituji, že nemám volné prostředky k dalšímu posílení pozice.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 13.10.05 15:29  999  (91284)

Volám na pomoc Blanické rytíře vyjedte z hory ven !!!

Máš to popletený, národ není v ohrožení, právě naopak, ti správní rytíři teď dávaj dohromady cash na nákup ČEZu.

ČEZu zdar, Lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:09 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  677.00  +0.15% 
 ČEZ  880.00  -5.02% 
 ERSTE  1 098.00  +0.60% 
 GEN(NORTON)  565.00  0.00% 
 GEVORKYAN  255.01  +0.40% 
 KB  774.00  +0.39% 
 KOFOLA  300.00  -1.32% 
 MONETA  100.00  0.00% 
 PHOTON  43.30  -1.48% 
 PILULKA  125.00  0.00% 
 PM  15 300.00  -0.26% 
 PRIMOCO   915.00  +0.55% 
 VIG  736.00  +0.68% 
Komodity online
 Ropa 85.15 USD 15:50   
 Zlato 2321.67 USD 15:50   
 Stříbro 29.00 USD 15:50   
 Káva 226.82 USD 15:50   
 Cukr 20.00 USD 15:50   
 Bavlna 74.61 USD 15:50   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.