Příspěvky nebo odpovědi uživatele crabath









Příspěvky nebo odpovědi uživatele crabath. Výpis příspěvků 101 až 150 (299)


přečíst (0) 17.08.05 08:03  crabath  (59820)

Semotan (J&T): ČT i Unipetrol mají šanci jít do konce roku výrazně výše

Unipetrol swinguje nahoru. První profit taking dnes přišel na 179 Kč. Toto vše ještě může pokračovat dál, krátkodobé korekce samozřejmě nikdo nevyloučí. Pokles k odkupní ceně 135 Kč není dle mého soudu reálný, je to jiná story než Telecom, kde velké účty prodávají těsně nad odkupní cenou na trhu, ovšem odkupní cena v relativním srovnání Telecomu a Unipetrolu je u Telecomu oproti Unipetrolu “v podstatě férová”. Přesto si myslím, že oba tituly mají šanci jít do konce roku výrazně výše.

http://ipoint.financninoviny.cz/detail.php?article=48119

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 15.08.05 21:28  crabath  (42523)

kdo si počka ten se dočka

hmm, zajimave, v kazdem pripade v prehledu kcp jsem je videl, ovsem ted uz tam nejsou... jinak, zda se, cela vec uz pro ne vysumela, jak je videt z jejich neupdatovanych stranek.. http://www.netla.cz/
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.08.05 07:49  crabath  (38852)

Vyvlastnění bude za 180 Kč

Srovnavat akcie podle jakehosi nominalu je nesmysl. Nominal je naprosto zbytecna velicina, ostatne kdekoliv v zahranici se o takovehle hodnote nic nedozvis..
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.08.05 10:24  crabath  (60545)

Wood ...... 16.8. ?

Vetsina klientu ma svoji vlastni hlavu a netraduje podle toho, co jim rika obchodnik. Ostatne to snad dela kazdy trochu normalnejsi investor, ze
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 10.08.05 22:10  crabath  (60545)

radio

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.08.05 21:38  crabath  (60545)

asi uz jste to tady probirali ale

ano, moznost, ze komarek akcie nevlastni sam, ale ze pro nekoho pracuje, je pomerne velika. pro koho? muze to byt pro babise? muze - pkn v podstate otevrelo spor velmi razantne pres polska media a babis muze hledat, s jakou prijit protiakci. pri trose stesti by se mvh mohla konat bez hlasovacich prav pkn a to by mohlo byt velmi zajimave - napr jiste by probehly nejake zmeny v organech spolecnosti. naproti tomu nechapu, proc by komarek jako investor vh svolaval - jako vystrahu pkn, aby dalo dobrou odkupni cenu? aby prosadil extra velkou dividendu? pravdepodobnejsi mi pripada varianta s babisem...i kdyz to samozrejme muze byt uplne jinak, ze...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (4) 05.08.05 18:26  crabath  (32107)

Škoda že sme na ty feťácký děvky neposlali tank!

Ach, Kozino. Muj prispevek byl ironicky, dokonce bych v nem nasel i prvky sarkasmu a odkazoval na starsi debatu se zde pritomnou cezwoman, ktera tak trochu prosazovala zakaz nasilnych filmu, s cimz jsem jakozto liberal nesouhlasil..a ted se dockam nalepky zakazovace, to jsem dopad :-)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (2) 05.08.05 17:29  crabath  (32107)

Škoda že sme na ty feťácký děvky neposlali tank!

debilni to skutecne je, taky to tak bylo mineno - to jsem rad, ze jsme se pro jednou shodli..
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (4) 05.08.05 16:50  crabath  (32107)

Škoda že sme na ty feťácký děvky neposlali tank!

Ze bys nemela po ruce nejake razne reseni? Po vzoru nasilnych filmu nabizi se zakazat technohudbu - tvoje holcicka je behem rustu ve vaznem nebecpeci!

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 05.08.05 16:42  crabath  (32107)

Off topic: jeden z mála lidí které má smysl číst

Keller stoji za cteni? Sociolog, byvaly clen ksc, za coz se nestydi, anitamerikanista, prezvykavec myslenek tvrdeho jadra ekologu a intelektualnich seladonu z francouzskych universit. za poznamku stoji stoji jeho uvaha, ze technotanecnici konzumuji ve velkych davkach pokud mozno stale totez - usuzuje tak zrejme proto, ze jde o delsi hudebni plochy, velmi rytmicke, u drum base az na dren, takze panu kellerovi se zda, ze vlastne poslouchaji furt to same. z tohoto pohledu jsou take klasickymi konzumenty treba minimalisti jako brian eno - ten by koukal!, ale treba i punkeri /furt tam mastej jen tri akordy) nebo posluchaci vivaldiho (to smidlani je na jedno brdo a nema to konce). nejuzasnejsi na tom je, ze keller dostava pro svoje sociologicke uvahy (pustil jsem se i do nekolika jeho knih - je to cisty vzduch aneb maceni prazdne slamy) prostor ve vsec moznych periodikach, a jka vidno, nekteri je i ctou.
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 03.08.05 13:59  crabath  (27739)

BH sec : cílová cena: 546 Kč/akcii doporuceni:koupit

https://www.kurzy.cz/zpravy/110271-bh-sec-mesicni-hodnoceni-pro-ctel/

                                                                        

Události s možným vlivem na hodnotu akcie:

- další postup Telefónicy (způsob přebírání řízení, komentáře k dosavadnímu vývoji spol., praktické kroky v produktové nabídce atd.; do konce roku 2005)
- změny konkurenčního prostředí - úspěch konkurence při vstupu Vodafonu a při přenositelnosti mobil. čísel (2006-2008),
- změny v regulačním prostředí – ústup regulace ČTÚ (2006-2007),
- pokračující redukce nákladů, případný prodej majetku (nemovitostí),
- zaúčtování kladného goodwillu může snížit celková aktiva a nerozdělený zisk o cca 13 mld ; nemá vliv na výsledky hospodaření a cash flow,
- spory s ČTÚ a ÚOHS, spor s TELE 2
- elektronické mýtné – příležitost (tendr do konce roku 2005)

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 30.07.05 06:04  crabath  (44168)

zatím je to v rovině krásy :-)))

Obecne jiste neni pravda, ze cena na burze se odviji od vyplacene dividendy, existuji stovky akcii, ktere dividendy nevyplaceji a jejich kurz uz leta utesene roste, a proc take ne, pokud jde o likvidni akcii, investice maji v danou chvili vetsi smysl nez proste vyplaceni majitelum, je zrejme, proc to tak delaji a investori to chapou a veri tomu. Pokud jde o telecom,tak momentalni zmena (tj pozastaveni vyplaceni pomerne velkeho procenta a dividendach v minulych letech) mi vubec nevadi. Telecom proste nelze v tuto chvili oznacit nalepkou dividendova akcie, tam zustava treba phillip morris, ale to prece nic nemeni na tom, ze telecom je schopen generovat pomerne silne cash flow, coz je v principu nejdulezitejsi. Nevyplaceni divi nebylo zpusobene nizsi ziskovosti,coz by byl duvod, proc se znepokojovat, neznamena, ze telefonica chce odvadet penize jinam, utlumovat podnikani atd. Pokud se telefonice podari udrzet to, co telecom generoval, pripadne samozrejme navysit :-), pak nemam s dividendou problemy - nebojim se take, ze nikdo nebude chtit telecom kupovat, (i kdyz cena muze zustat delsi dobu na tehle urovni nebo jit i dolu, to je snad jasne!) vetsina investoru se diva dal nez na horizont nekolika mesicu..
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 29.07.05 21:00  crabath  (89233)

zatím je to v rovině krásy :-)))

Mam dojem, ze ta cena byla nizsi, tusim, ze se mluvilo o 10-15 mld,a  taky mam dojem, ze se v tom zatim nic nedeje. Jinak jsem s Telefonicou taky v pohode a papiry dal drzim
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 28.07.05 21:55  crabath  (38126)

Raiffeisenbank zvýšila cílovku pro Telecom na 490 Kč

Raiffeisenbank dnes oznámila, že navzdory horším než očekávaným výsledkům Českého Telecomu za prvních šest měsíců letošního roku zvýšila své odhady pro rok 2005. V důsledku toho došlo ke zvýšení cílové ceny pro akcie ČT (pro konec letošního roku) na 490 Kč.http://ipoint.financninoviny.cz/detail.php?article=47432
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 27.07.05 08:30  crabath  (50694)

Atlantik FT: PKN Orlen proces spojený s nabídkou převzetí nezvládá a nekontroluje

http://ipoint.financninoviny.cz/detail.php?article=47322

Rozhodnutí předložit nabídku „ihned“ přichází po pondělní zprávě, podle které mělo PKN nabídku zaslat KCP do konce příštího týdne. Tento - podle našeho názoru - zásadní obrat v postupu působí velmi nedůvěryhodně a potvrzuje naši obavu, že PKN minimálně proces spojený s nabídkou převzetí nezvládá a nekontroluje. Změna postupu je podle našeho názoru vyvolána tím, že management PKN Orlen si uvědomil možné důsledky plynoucí z konání mimořádné valné hromady v okamžiku, kdy by společnost nemohla vykonávat hlasovací práva k 63% podílu.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 26.07.05 11:16  crabath  (92507)

Vize...

Tady nehrozi, a i kdyby ano, tak telefonica neni pkn - ferovou cenu odkupu ted nabizeji pri vyvlastnovani i ceske firmy nevalne povesti, telefonica se svym doposud velmi ferovym pristupem by mela ukazat solidni cenu. Ale jak rikam, tady ted podle me paragraf nehrozi
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 23.07.05 01:23  crabath  (79235)

jeste dodatek

jo, jeste jsem chtel dopsat, ze pokud, tak ze stavajicich vlastniku se netla zrejme neschovava za Artisan Partners     http://www.artisanfunds.com/data/pdfs/ixcc_vR.pdf,    ale spis za The bank of New York     http://www.bankofny.com/htmlpages/index.htm   a daleko nejspis za  Bear Stearns  http://sg.biz.yahoo.com/050720/15/3tl8g.html, cemuz odpovida 3 procentni podil...coz je tak akorat sumicka, kterou je treba brat vazne, takze do trhu postupne by to spis jit nemuselo, protoze pak uz by spekulovali na delsi fundament a na to oni viditelne nejsou, zda se ze chapou trh hlavne jako prilezitost k pravnim sporum..no, kazdej ma jinej pristup...

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 23.07.05 01:09  crabath  (79235)

Osobní názor

hm, to je dobra otazka, v prehledu scp jsou uvedene jen jejich podily u radia (viz http://www.sec.cz/export/CZ/Seznamy_a_p_ehledy/Hlaseni_hlasovacich_prav.page?vztah=oznamovatel&key=&query=Netla&clear=Smazat ) nebo take http://www.sec.cz/export/CZ/Seznamy_a_p_ehledy/Hlaseni_hlasovacich_prav.page?vztah=emitent&key=&query=Telecom&clear=Smazat . hlasit se musi pres tri procenta? tusim, nemuzu si ted v noci vzpomenout :-) ale je pravdepodobne, ze akcie vlastni pres nekoho, protoze jinak by nemohli ani svolat MVH..pres koho, to se uvidi prave na ni..pokud ke svolani vubec dojde, situace neni zdaleka pro netlu tak prizniva jak tomu bylo u radia..pak by opravdu mohlo dojit k prodeji,ale je mozne, ze ne pres trh, ale naprimo v celym baliku...no, koukam, ze stejne jen ta placam, takze konec, zdravim, v pondeli zdar
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 21.07.05 13:38  crabath  (34081)

swisscom si spravuje chut

Byli kousek , nabidli docela hodne, Telefonica je prekvapila. Taky si myslim, ze hodne spolehali na Mladka, potazmo na Grosse..behem due dillgence byli podle informaci i nejvice aktivni, ale nakonec jim to nevyslo.. nam to muze byt jedno, Telefonica se chova docela slusne, zvolila cestu, ktera Telecomu neuskodi a jeji pristup vypada rozhodne profesionalneji nez pkn vedle, at uz se to bere z jakykoliv strany...
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (2) 19.07.05 15:14  crabath  (92507)

zazitkove vrazdeni

mas pravdu, nesouvisi, slo jen o debatu o jevech, ktere by mohli mit vliv na male, malicke deti:-), primarne tedy o nasili na obrazovkach.  samozrejme, ze sex nemusi mit s nasilim nic spolecneho, muj prispevek tak rozhodne nebyl mysleny, koneckoncu muj vztah k sexu velmi liberalni, at si dela kazdy, co ho bavi..
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (2) 19.07.05 13:12  crabath  (92507)

zazitkove vrazdeni

svoje jsem k tomuhle tematu napsal, reagoval jsem na tvoji vetu, cituji " I kdyz nejsem pritelem omezovani asi by se mela v tomto smeru zavest cenzura - vubec tyto typy filmu nevyrabet a nevysilat stare"......coz je trochu neco jineho nez .."aby se ve 3 hodiny odpoledne pred pohadkama vysilaly praseciny,ktere maji byt po 22 hod. ", coz uz mimochodem zakon dnes upravuje, a pokud se tak deje, muzete zasahnout napr stiznosti u nasi vesele rady tv.  nechci to uz dal rozebirat, jak uz jsem napsal, tahle debata sem nepatri, a konecne, stejne se neshodneme, viditelne zkratka mame odlisny nahled na reseni spolecenskych problemu...
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (3) 19.07.05 12:01  crabath  (92507)

zazitkove vrazdeni

mas pravdu, nebojim se. nasilne filmy zcela jiste nejsou pricinou toho, ze mame mlade vrahy (ostatne ty tu byli vzdycky, jen nebyli medialne prezentovany). nebezpecnych veci neni na svete malo, riziko je tady vzdycky,a le to je soucasne s nerovnosti cenou za svobodu. muzes zakazat filmy, pak muzes zakazat podezrelou hudbu s podivnymi texty( co az tvoje dcera bude poslouchat v deseti zavadnou hudbu u kamaradky?), muźes zakazat pornografii nebo vubec nahe obrazky, muzes davat za travu trest smrti (co kdyz tvoje dcera na gymplu propadne drogam?), muzes zakazat alkohol (vecirky, ve ctrnacti, kde se osahavaji devcata1!) atd. je otazka jestli v takovem svete chces zit... a nejsem si jisty, jestli vyrostou z deti hodmi, mili, samostatni lide...ale kazdy mame jiny nazor a ani to sem vlastne nepatri...osobne proti temto tendencim, ktere vidim hlavne u socilistu, kteri vzdycky chteji ochranit hloupe volice a lidovcu, protestuji aspon ve volbach.. 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (2) 19.07.05 09:47  crabath  (92507)

zazitkove vrazdeni

mam triletyho syna, ale vim, ze za jeho vychovu muzu ja, a ne producenti filmu..

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 19.07.05 09:35  crabath  (92507)

zazitkove vrazdeni

ano cenzura! zakazat! o problemu nic nevim, ale reseni znam - jestli bude uspesny nebo ne, uz je jedno. typicky postoj starnouci stredni vrstvy. taky drogy, agresivni hudba, rychla jizda autem - vsechno omezit, deti budou hodne! rodice nechaji sve male deti divat na filmy, ktere pro ne nejsou naprosto vhodne, resenim je, ze se na ne nesmi divat ani klidny tricatnik. vyborne. psychologove se shoduji...tak treba cyril hoschl, velmi dobry psychiatr ma jiny nazor - tvrdi, ze u dospelych maji nasilne filmy funkci ventilu nasili, nikoli agresivniho spoustece.. jinak, podobne obavy - tj bude to jeste horsi- meli uz va starem rime...
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 16.07.05 15:10  crabath  (90211)

jaký je váš názor?

Schvaleni KCP zrejme opravdu probehne bez problemu, mozna si tento fakt i nekdo vysvetli negativne, ale pripadny pohyb na cene dolu by me naprosto zanedbatelny, pokud vubec nejaky. Telecom je stale dobra akcie se solidni moznosti zhodnoceni 10-15 procent do pul roku, konzervativnim investorum by to melo bohate stacit, ti navic musi byt spokojeni pri pohledu na ocekavanou nizkou volatilitu a male pravdepodobnosti propadu ceny. Celkove bych tipnul: odkup probehne, cena se bude tocit cvili na miste a ak se vyda pres 500. Snad se nemylim. 

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 16.07.05 15:02  crabath  (90211)

to: pijack jezevec

Panove, jakozto jazzovym fajnsmekrum bych se s vam rad podelil o radost, kterou jsem si udelal: zakoupil jsem komplet dianu krall a jsem z ni unesen. Sice je to oproti petersonovi, davisovi nebo coltraneovi takovy zanrovy muzak (nekde zni skoro jako jonu mitchell), ale i tak je to fajn...

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (4) 12.07.05 16:53  crabath  (88736)

UBS zvyšuje cílovou cenu akcií ČEZ na 610 Kč

UBS zvyšuje cílovou cenu akcií ČEZ na 610 Kč, doporučení buy
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 12.07.05 15:53  crabath  (88736)

cez 509

v tom pripade je dulezite s kym,,,jestli s nekterym ze svych analytiku, tak budou mit podilnici dalsi smutne leto.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 12.07.05 15:35  crabath  (88736)

cez 509

kde je petr zajic z pioneeru?
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 07.07.05 11:40  crabath  (60923)

Co se děje?

Londýnským metrem otřásl výbuch, část City je bez proudu Liverpool Street a přilehlé finační centrum v Londýně bylo evakuováno po výbuch v metruLondýnská policie hlásí výbuchy na dalších místech v Londýně !!
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 28.06.05 14:18  crabath  (55358)

PIONEER - Zajic radi!!! Kouknete na odbornika

O Zajicovi skoda mluvit - sebevedomi a preziravost velke, vysledky dlouhodobe chabe. Ale na internich poradach se urcite placa s kolegy po zadech a povazuje se za financni elitu. Smesne, trapne..
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 21.06.05 17:49  crabath  (70041)

tak vxvoj dal panu zajicovi za pravdu

no, mozna by mu nekdo mhl prozradit, ze index px50 byl vcera na svem historickem maximu. ale copak pan zajic, ten vi svoje, podle neho je cez od 220 nadhodnoceny..
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (6) 27.05.05 08:42  crabath  (57596)

Morgan Stanley

Morgan Stanley zvyšuje cílovou cenu pro Český Telecom na 493 z 401 Kč

Morgan Stanley snižuje doporučení pro Český Telecom na "equalweight"

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.05.05 14:01  crabath  (55358)

ten "zajimavy a kontroverzni clanek"

zvednul ve me stejnou vlnu emoci, jako parta nacku, co minulej mesic pred hospodou nejdriv rvala cechy cechum, nic nez narod, pozdeji zidi do plynu a  treti rise. stejny zaklad mysleni, stejne postoje. nepovazuju ten clanek za zpravu o kriminalite, trochu legracne odlisny, protoze se tam pise o zidech, jak ho mozna chapes...mas pravdu, ze to neni to lecjaky clanek, pokud nejses pravidelny ctenar core skinhead webu, ne takovy neni, je to proste svinstvo.  

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 20.05.05 13:51  crabath  (55358)

ten "zajimavy a kontroverzni clanek"

je antisemitsky svinstvo z antisemitskyho webu. priste ocekavam zajimave a kontroverzni clanky o rasove segragaci, celozidovskem spiknuti nebo o nove komunisticke revoluci. vskutku vyborny vyber materialu!
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 19.05.05 22:58  crabath  (66245)

Posraní až za ušima

jo, a ty jses hrdina. akorat, ze jsi to pseudohrdinstvi, z ktereho nic nehrozi, uplatnil jako ostatni pod nickem. tak jsi to vsem nandal a ja uz jdu spat. zdarec
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 19.05.05 22:56  crabath  (66245)

tady je pravda o kriminálnících v PS a vládách po r.1998

Nevim, ale kdyz neco ctu, vzdycky se nejdriv divam, KDO to pise a kdyz to doctu, tak premyslim, PROC to pise. Muzu tady dat mraky linku, od ultrafeministek pres mlpk, socialistickou brigadu az po mlady nacky, co taky maji ve vsem jasno. Tenhle clanek neni zadne upozornovani na zlocin, je to jednoznacna propaganda, navic zcela zretelne antisemitsky zamereno. To ot hergot, nevidis? Vzdyt nejsi hloupej. Odvazny autor se ani nepodepsal! Kdyz si dam na svuj web jakykoliv canc, kde napisu, ze klaus s havlem prodal republiku americanum (nevc je treba oznacim jako zidobolseviky, ono to tak pekne zni), budes tomu verit? No nic, trochu jsi me prekvapil, pokud jde o personifikaci debaty, tak od toho jsem daleko, takze v pohode. A priste zas o cezu, jo?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 19.05.05 22:36  crabath  (66245)

Případ  V.K.

neda mi to, abych nereagoval i tady. at je nekdo zid nebo ne, tak jako z toho plyne co???
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 19.05.05 22:33  crabath  (66245)

tady je pravda o kriminálnících v PS a vládách po r.1998

teda odkazovat se na militantni antisemitsky web, vcelku nezakrytou nenavistnou propagandu podporenou uvahami o vylhanem holocaustu a detailnim oznaceni propiranych osob: zid vaclava klaus, ortodoxni zid tosovsky apod (graficky velmi pekne ve stylu nacistickych hlaseni nebo procesu se slanskym) chce silny zaludek. jestli tohle pokladas za neco, s cim se da sympatizovat, tak mam vaznou obavu o tvuj zdravy rozum. cista a nefalsovana prasecina.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 18.05.05 15:49  crabath  (58316)

mazec

je dobre, ze se vzdalujeme od support lvls..
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 18.05.05 10:51  crabath  (58316)

http://ipoint.financninoviny.cz/detail.php?article=45075

tak ynovu jen pro upozorneni:


Pro ĆEZ by jakékoliv zvýšení vlivu nad zásobami uhlí v regionu severozápadních Čech bylo velmi pozitivní zprávou vzhledem k tomu, že zde vlastní řadu uhelných elektráren, které si v příštích 15 letech vyžádají investice v řádu vysoko přes 100 miliard korun."

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 17.05.05 21:47  crabath  (70648)

dnska si toho trh ani nevsimnul, ale je to dobra zprava

nemylis se, mas naprostou pravdu, fundament ted skutecne nehraje zadnou roli. momentalni support na urovnich 375-380 vypada velmi zranitelne, a i kdyz sance na udrzeni existuje, nedivil bych se, kdyby jsme sli v nasledujicich dnech niz..pripadny druhy silny support 320-330 by mel byt silnejsi a odvazil bych se na nich dobrat, coz se na soucasnych urovnich neodvazim udelat..no, mozna jsem vetsi pesimista nez je nutne a za dva mesice uz budeme zase v pohode...kazdopadne svoji long term core pozici na cezu budu drzet dej se co dej... 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 17.05.05 21:36  crabath  (70648)

dnska si toho trh ani nevsimnul, ale je to dobra zprava

Czech Industry Minister Urban Comments on Severoceske Doly Sale
May 17, 2005 06:09 EDT -- Czech Industry and Trade Minister Milan Urban comments on preparations of a plan to sell the government's 55.4 percent stake in Severoceske Doly AS, the nation's biggest coal-mining company.
Urban vidi prodej mozna uz na konec cervna, cez je skoro jistym kupujicim, at uz primo nebo jako partner.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 16.05.05 17:12  crabath  (30105)

Začátečník

souhlasim, ze jsme v redistribucni fazi, to je ted snad uz zcela zretelne, samo o sobe to ovsem nerika nic o dalsim vyvoji...osobne bych tipnul, ze i pres pokusy o nastoleni downtrendu je porad vetsi nadeje, ze nakonec prorazime resistance...na podzim? ..uvidime
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 16.05.05 15:43  crabath  (30105)

porad vice optimismu nez naopak....

Prvni support na urovni 370 zrejme pro dnesek vydrzi, ale vyhrano neni, pravdepodobnost, ze dnes vidime dno na delsi dobu bych odhadnul na 60 procent...pokud v nasledujicich dnech prorazi, je mozny sjezd nekam k 320, tam uz by mozne uhajeni supportu mohlo byt tak 85-90 procentni...Takhle bych videl short term - nekolik tydnu.... z hlediska 2-3 leteho view je pohled daleko daleko veselejsi a i procenta bych dosadil vysoka...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.05.05 10:01  crabath  (68255)

Pozort Jezevče - to pijakc, jezevec

Panove, myslim, ze by se vam libila tahle adresa


http://www.bluenote.com/


spis nez radio to funguje jako jukebox - bluenote radio vyzaduje registraci, ale si muzete vyhravat jazzove standardy cely den...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.05.05 18:11  crabath  (34441)

Pokud nakupuje

Nechci se vam tady do te vesele debaty nejak misit, ale osobne bych tuto verzi tj. "Přes banky v malém množství nemusí nic hlásit,banky jim to pak jen levně prodají." za zcela vyloucenou. Nevim, jak si to predstavujete, ale asi nevite,jak funguji dealingy bank. Moznost, ze by si neoficialne zaparkovaly cast akcii v knihach bank a koupily si je pozdeji je hloupost, je skoro jiste,ze prpadny klientsky nakup by byl okamzite prepsasn na ucet pkn.. Krome toho, nakup akcii bude muset byt velmi pravdepodobne schvalen VH, jak tady naznacuje bob. Nevim, kdo by ted v pkn byl tak odvazny a daval bez vedomi akcionaru prikaz k takove transakci...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.05.05 08:08  crabath  (29565)

opravdu me udivuje,

ze tady zcela vazne diskutujete nad papperbackem, ktery dokonce priznava, ze je castecne fikci, nevite ani, kdo ho napsal (autor se odvazne skryva pod pseudonymem) ale vubec vam to nevadi v tom, abyste nezacali psat vety typu: stydim se za sveho prezidenta..spis nez o kritckem mysleni to svedci o pristupu ctenaru blesku s hesly - politika je svinstvo, vsude se krade, na kazdym sprochu pravdy trochu a bylo to v novinach, tak je to pravda. jestli takovymhle zpusobe zpracovavate fakt, musim vam doporucit halonoviny, byvaly spigl, ppripade hrom - ve vsech jsou reklamy na spousty dalsich zajimavych knih - od UFO, pres esoteriku az po knihy ktere pisi o churchillovy jako o valecnem zlocinci.. ja vime, na kazdem spochu..takze si uzijete. 


to cross: nemohu se nevyjadrit k vasim poctum a uvaham. Vase "Vzpomínám si, jak mi tehdy ten velmi chytrý pán říkal, že pokud začneme teď(1996) všichni pořádně makat, dostaneme se zpět na úroveň roku 1990 za 50! let. No a my jsme nezačali, bohužel"...je skutecne zajimave. vas chytry pan tedy odhaduje, ze se v letec 1990-9 ztratlo, vyvezlo, ukradlo pres 100 000 miliard (!) majetku? jen bych vas rad upozornil, ze cssd, ktere jiste netrpi sympatii k pravici, odhadly loni naklady cele transformace na, tusim, 800 miliard..jinak pracuje se u nas dost, nevim, jak jinak byste interpretoval 4 pct narust hdp, relane mzdy a duchody jsou nad urovni 1990od predlonskeho roku.."pokud jde o  v roce 1996 jsme byli zpět na úrovni roku 1860: "v kterych parametrech? v hdp na hlavu? v exportu? v poradi ve svete? definujte presne, jinak jsou to jen takove nesouvisle vykriky...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.04.05 12:03  crabath  (32754)

ING

no, se omlouvam, anonymita predevsim, ze ano, jen jsem si tipnul podle jiste formulacni podobnosti a traderskeho zakonceni prispevku...ale jinak unipetrol je jedna velka radost, ne? :-)  zdravim

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.04.05 11:47  crabath  (32754)

ING

no jo, ted tam misto neho bude honza, ten snad bude sikovnejsi...hm..skoro bych si tipnul, je jsi taky honza ..nebo se pletu:-)

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  674.00  -0.30% 
 ČEZ  877.00  -5.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 096.00  +0.41% 
 GEN DIGITAL  565.00  0.00% 
 GEVORKYAN  254.00  0.00% 
 KOFOLA CS  300.00  -1.32% 
 KOMERČNÍ BANKA  770.50  -0.06% 
 MONETA MONEY BANK  99.70  -0.30% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 260.00  -0.52% 
 PHOTON ENERGY  43.30  -1.48% 
 PILULKA LÉKÁRNY  125.00  0.00% 
 PRIMOCO UAV SE  915.00  +0.55% 
 VIG  736.00  +0.68% 
Komodity online
 Ropa 85.32 USD 22:10   
 Zlato 2326.62 USD 22:10   
 Stříbro 28.96 USD 22:10   
 Káva 226.65 USD 22:00   
 Cukr 20.24 USD 22:00   
 Bavlna 74.57 USD 22:00   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.