Příspěvky nebo odpovědi uživatele cimo.
Výpis
příspěvků
11
až
15
(15)
Kdo máte Tipo 1,4 s karburátorem?
Ahoj. Mam 1.4 karburator rocnik 89. Je to v pohode. Nezmar auto. Normalne by som ho uz predal, ale nemam dovod. Jediny problem su plechy. Na zadnych blatnikoch odpadava lak a zacinaju hrdzaviet. Menil som kable v rozdelovaci, trhal motor pri rozjazde, teraz ide ako nove turbo.. Ahoj
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
DOHC vs. OHC
+ vykon
- 2x rozvody (vic penez na udrzbu)
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Kolisave otacky na volnobeh, blikani olejnicky
Problemom bude prasknute tesnenie na sacom potrubi. Daj ho skontrolovat!
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Vynechavanie motora pri vyssich otackach
Ahoj Tom
Pred dvoma rokmi vo Fiate menili rozvodovy remen a poskladali to samozrejme tak ako im to prislo pod ruku. Samozrejme, ze znacka HU 1.valca pre vackovy hriadel nesedela so skutocnostou. Nastastie je tam este jedna znacka na klukovom hriadeli. Podla tejto znacky motor nabehol.
Zaverom dobra RADA> Ak sklbe motor 1.4, rozober rozdelovac a pozri na kable! Urcite budu rozpadnute!
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Vynechavanie motora pri vyssich otackach
Ahoj
Po 10! rokoch, od kedy vlasnim Tipo 1,4 Karburator sa mi objavil vaznejsii problem s vypadavanim motora pri vyssich otackach. Po dobrej instruktazi som sa pozrel do rozdelovaca, kde bola skutocne potrhana elektrokabelaz. Je nutne ale najprv rozobrat rozdelovac, inak to nevidno. Vsetko som vymenil poskladal, natocil motor do polohy 1.valec, zasunul rozdelovac do bloku tiez nastaveny na 1.valec. Motor ale nenaskoci. Ma niekto skusenosti s takymto problemom? Znacka na remenici je jasne viditelna, ale na bloku motora to az take jasne nie je. Dik
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení: