Příspěvky nebo odpovědi uživatele Honza V..
Výpis
příspěvků
11
až
20
(20)
Řídící jedn. 1,6 DOHC vstřikování GM
Jak se pozná špatná jednotka od dobré? Moje spotřeba je 9 litrů mimo město. Problémy se startováním nemám volnoběh drží pěkně. Za studena než se ohřeje pouze kolísá. Akcelerace je dobrá filcka je však lepší. Čidlo teploty vzduchu občas zahlásí vysoký vstupní signál jinak funguje a má i správný odpor. Celé skoro dva roky hlásí jen tuto jedinou chybu. Ví někdo jak na to? Dík Honza V.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zase čidlo
To je docela bomba. Říkáš že je všechno v pohodě a žádná změna otáčky za studena volnoběh spotřeba a spousta dalších kravin? Díky Honza
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zase čidlo
Hadička tam je ale mě vede do sání až pod vstřikovací jednotkou. Nemyslím že by to byl sytič. Když půjdeš po hadičkách a trubičkách tak se dostaneš skoro až k výfuku a tam je něco co nevím jak pojmenovat. Od výfuku je to napojené kovovou trubičkou průměr 10 pak je ta věc (mimochodem mám jí lehce natrženou takže je slyšet výfuk) a přechází to do gumové hadice pak je další věc a potom je elektromag. cívka. Neví někdo k čemu je dobrý to co mám špatný(natržený). Musí to tam být? Není to jen kvůli ekologii? Jinak jsem šel po čidlech a sehnal jsem obě jak vzduchové tak na vodu(má pouze jiný konektor což se dá upravit osobně jsem tam neměl ani originál Fiat). Vzduchové za 350 a na vodu 250 +/-. Augustine vem si poštu Honza
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zase čidlo
mÁŠ PRAVDU JE TO POUZE TERMOSPÍNAČ KTERÝ SPÍNÁ ELEKTROMAG. CÍVKU
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zase čidlo
Ptal jsem se na něj a nabídli mi čidlo za 270 s daní má pouze jiný způsob připojení (stejný jako je čidlo vzduchu) zatímco to u termostatu aspon u mně je na klasiku ploché autokonektory. To spodní má taky nějakou koncovku ale na tu si nepamatuju. Chci to o víkendu vyfotit vyndané a pak s tím jít do mototechny(pěkný zastaralý název ale všichni víme o co jde) a porovnat. Uvidíme. Honza
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zase čidlo
Jde o čidlo na vodu co je vedle termostatu. A ještě jedno navíc taky na vodu je pod vstřikováním na vyhřívání sacího potrubí je špatně vidět jde ho líp nahmatat ale to záleží na modelu motoru. Ten můj je snad rarita.Honza
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zase čidlo
Na čidlo teploty vzduchu mě pořád upozornuje dvorní mechanik ze stáje Fiat. Když dělá diagnostiku tak říká že je to čidlo vzduchu. Je pravda že když ho vyndám tak je ta kapička v tý klícce trochu nalomená taky bych ho rád vyměnil jenže ještě jsem nesehnal náhradu. Ještě jsem ho zatím neměřil na to se teprve chystám. Jestli víš o nějaké náhradě pošli mi prosím číslo nebo něco takovýho.Díky Honza
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zase čidlo
Tak s tím kolísání otáček při volnoběhu a za studena to sedí. Jenom natural 95 nic jinýho jsem nezkoušel. Dnes jdu do mototechny tak uvidíme. Díky Honza
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zase čidlo
proměřoval jsem odpory čidel a narazil jsem hned u prvního. Čidlo teploty vody pro řídící jednotku umístěné vedle termostatu mi při teplém motoru ukázalo takový odpor že mi to ani měřák nevzal. Myslím že odpor nemůže být víc než 2 Mohmy. Když to zchladlo tak na pade už jsem se doměřil 55 ohmů a to jak mezi kontakty tak i jednotlivé proti kostře. Mám dojem že to čidlo to má za sebou. Tím by se i vysvětlilo proč mi pořád (občas ale dost) svítí porucha řj. Ví někdo co s tím a jestli se dělá čidlo v náhradě? Díky Honza
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zatracené chlazení
Měnil jsem ho před týdnem a je to to mezi svíčkama(mě to zase ukazovalo málo) Nový jsem měřil ohmmetrem a mělo při 10 stupních přibližně 3,2 kiloohmu. Čidla vody pro řídící jednotku jsou řekl bych 2. Jedno je u termostatu a druhý je ve vyhřívání sacího potrubí(difuzoru) pod vstřikováním ůplně dole na sání je to dvoudrátový.Honza V.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení: