Příspěvky nebo odpovědi uživatele JEDNATEL DAMAINVEST s.r.o..
Výpis
příspěvků
11
až
20
(28)
Odpoved na zprávu
Dobrý den, na váš uvedený email nemáme žádnou evidovanou objednávku, na emaily odpovídáme max do 24 hodin. Prosíme tedy o odpoved a uvedení na pravou míru. Děkuji přeji hezký den
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Odpoved- omluva od zákazníka Děkujeme
Dobry den, cely vikend som sa tomu venovala, mala som kameru v aute a stale mi zamrzala, konecne mi zacala nahravat a zmrzol obraz, a neukazovalo uz vobec nic. Neskor som prisla na pricinu :). Mam v aute aj radioamaterske vysielacky a to rusi kameru. Tymto e-mailom sa vam hlboko ospravedlnujem a prosim o prepacenie, ale uz som mala nervy na prasknutie :) Prajem prijemny den
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(2)
Vaše doporučení:
HD kamera - odpoved jednatel
Dobrý den, Děkuji za zprávu, záležitost vyřešíme k Vaší spokojenosti, jen prosíme o napsání na náš email. Děkuji přeji hezký den
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
Kladná odpoved
Dobrý den, zboží bylo vyměněno a následně zdarma zasláno. Děkuji za kladný přístup, přeji hezký den
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
odpověd na neoprávněný příspěvěk
Dobrý den, děkuji za zprávu, jestli Vám přišlo poškozené zboží, zdarma vyměníme, nebo vrátíme peníze i s poštovným. Vaší první zprávu o problému jsme dostali v pátek, email s odpovedí jsme vám zasalli v neděli. Děkuji přeji hezký den
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(3)
Vaše doporučení:
Dobry den objednala som si hodinky zasielku som si prevzala 14.1.a boli mi poslane uplne ine hodinky.Pisala som e-mial na ktory mi nebolo odpisane a na tel.c.mi nikdo nezdviha.Budem hodinky reklamovat!
Dobrý den, moc se omlouváme za špatně azslané zboží, poslali jsme vám jiný typ dámských hodinek, na email i na fcb zprávu jsme vám kladně odpovedeli a nasměrovali vás na reklamaci, kterou vyřešíme k vaší maximální spokojenosti. Děkuji přeji hezký den
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Vysvětlení klamného názoru
Dobrý den pane Foukner,
V objednávkovém formuláři jste neuvedl celé jméno, které jsme tedy dohledali v přijaté platbě, větší problém byl ten, že jste neuvedl číslo popisné vašeho domu, proto nemohla být zásilka zaslána. Zasilku jsme mohli zaslat obratem po objednání, ale na vaší adresu by bez uvedených udajů nedošla. Děkuji az pochopení, přeji hezký den
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
Vysvětlení klamného názoru
Dobrý den, děkuji za odkaz a váš názor, s tímto serverem nespolupracujeme ( ale pokud dobře čtu výrobek vám pošlou za více než měsíc, navíc nikde neni psáno o clu a dalších poplatkách) dále myslíme si, že výrobek prodáváme na nejvýhodnější cenu na našem trhu, navíc nabízíme exkluzivní služby v podobě rychlého zaslání zboží, převážně do druhého pracovního dne a také možnost vrácení zboží. Dále bych chtěl doplnit, že jste neuvedl vaše jméno, proto vás numežeme dohledat s našem systému, proto nevíme, kde jste vzal 23 dní, hodinky zasíláme obratem. Děkuji
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(1)
Vaše doporučení:
odpověd
Dobrý den, děkuji za odkaz a váš názor, s tímto serverem nespolupracujeme ( ale pokud dobře čtu výrobek vám pošlou za více než měsíc, navíc nikde neni psáno o clu a dalších poplatkách) dále myslíme si, že výrobek prodáváme na nejvýhodnější cenu na našem trhu, navíc nabízíme exkluzivní služby v podobě rychlého zaslání zboží, převážně do druhého pracovního dne a také možnost vrácení zboží. Navíc vaše jméno neprochází naší databází kupujících, pokud chcete zvěřejňovat názory na naší společnost, bereme jako čestné uvést vaše pravé jméno, případně email. Děkuji
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(5)
Vaše doporučení:
odpověd
Dobrý den, děkujeme za odkaz, ale musíte vzít na vědomí, že v ceně není započítané clo, celní poplatky a především doba dodání a další naše exkluzivní služby, ( možnost vrácení zboží atd.) které nabízíme. Přeji hezký den
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení: