Příspěvky nebo odpovědi uživatele mára.
Výpis
příspěvků
131
až
140
(343)
(
0)
08.10.04 00:13
mára
mmara
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
tiscali.cz
(
89570)
Pište!!!
Dělá mi problémy registrace!
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
0)
08.10.04 00:12
mára
mmara
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
tiscali.cz
(
89570)
regulátor tlaku zad. brzd
Tak ani jedno, co píšeš, tam na tom autě nemůžu najít... :-)
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
0)
05.10.04 21:17
mára
mmara
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
tiscali.cz
(
89570)
Renovace paken
nevíte prosím kde by se nechaly přelepit, příp. kolik to stojí? nové budou asi dost drahé...
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
0)
05.10.04 21:15
mára
mmara
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
tiscali.cz
(
89570)
regulátor tlaku zad. brzd
nevíte někdo, jestli se regulátor dával i do Tipa 1,4 rv. 89? příp. kde ho mám hledat? hledal jsem ho a nic jsem nenašel. je snad nekde nad nádrží??
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
0)
05.10.04 20:49
mára
mmara
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
tiscali.cz
(
89570)
Držení stopy
na mlácení od pravé strany bacha. zkuste zkontrolovat radiální vůli hřebenové tyče v převodce řízení-já tam měl vymlácenou takovou vzmezovací podložku.(snad jsem ty názvy nesplet...)
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
0)
05.10.04 16:51
mára
mmara
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
tiscali.cz
(
89570)
autoelektrikář
podle toho zvyšování otáček bych soudil spíš na karburátor. v rozd. opravdu jsou 2 drátky ke krabičce s tranďákem. stačí povolit 2 šroubky co drží tu krabku na tělese rozdělovače-jsou připojený přes konektor.
mimochodem podíval bych se jestli Ti funguje odstředivá a podtlaková regulace předstihu. ale jestli otáčky bez plynu jen na sytič vylitnou opravdu až na 5000, tak bych se zaměřil na ten karbec-těsnění plovákovky apod.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
0)
05.10.04 16:41
mára
mmara
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
tiscali.cz
(
89570)
autoelektrikář
1)zkontroluj ukostření přístrojové desky. ke všem žárovkám vede společná kostra. a taky jestli nejsou nalomené nebo jinak pošk. cestičky k žárovkám. -to by mělo vyřešit problém s kontrolkama.
2) zkontroluj ukostření L. světla(je tam 8ička šroub někde vedle baterky -očisti a prostříkni) + ukostření baterie na karoserii(častá vada u Tipa)
3)konektory jsou zacvaknuté pojistkou-takovej čuplík kterej musíš stlačit ke konektoru. ALE předtím uvolni náhon tachometru-z motor. prostoru ho zatlač do kabiny asi o 10 cm. na příst. desce je zajištěný převlečným kroužkem který uvolni směrem od sebe(k motoru)
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
0)
05.10.04 13:17
mára
mmara
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
tiscali.cz
(
89570)
autoelektrikář
Tak třeba já mám ten samý motor a do eletriky taky vidim. jaký máš problém?
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
0)
05.10.04 12:55
mára
mmara
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
tiscali.cz
(
89570)
Motor
Měřil jsem to na studeným protože z teplýho se nemaji povolovat svíčky. bylo to mezi 10 a 11 atm., takže když je teplý, budou tlaky větší? a o kolik ast tak?
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
0)
04.10.04 07:52
mára
mmara
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
tiscali.cz
(
89570)
Chladíci kapalina
mě to ted nedávno teklo kolem těsnění u hřídele vod. pumpy. musel sem jí vyměnit. nevytéká to ale na řemenici, ale dolu k altíku takovou "dírou" v tělese čerpadla. omlouvám se za nepřesné názvy :-)
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení: