Příspěvky nebo odpovědi uživatele Augustin









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Augustin. Výpis příspěvků 141 až 153 (153)


přečíst (0) 11.03.04 10:46  Augustin  (63488)

Kolysanie otacok na Tipe 1.6 ie OHC

Pokud mluvis o cidle teploty, tak je treba rici, ktere to je. Co vim ze sveho auta (1.6 DOHC 66kw) tak tam mam v podstate ctyri cidla teploty. Dva jsou umisteny na sacim potrubi (pod "hrncem"-vzduchove filtr, ze zadni strany) - jedno cidlo je na chladici kapalinu, druhe na teplotu nasavaneho vzduchu-kdyz to vymontujes tak z vnitrni strany ma v tom domecku, takovou malou kapicku)-je umisteno z boku.
Dalsi dve jsou na teplotu vody - umistene mezi svickama a take vedle priruby termostatu.

Co vim, tak by tato "porucha" mohla byt zpusobena automatickym syticem (alespon doufam, ze to je ono). Kdyz si vytahnes teleso strikacky je ze sadni strany nasroubovana valcova soucastka se zasuvkou pro koncovku. Z pohledu zezdola jde videt, ze vnitrni cast je slozena z nejakeho pistku, ktery se zasouva a vysouva a pruziny, zrejme v zavislosti na informacich z cidel resp. RJ. Je mozne ze tato soucastka je zdrojem problemu ale mozna ze se pletu...
A.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.03.04 10:31  Augustin  (63488)

Teplota motoru 1,6 DOHC

Zkus si vzpomenout, jestli jsi tam mel dve gumicky. Jedna na uzaviracim pistku, druha/kruhova nasazena na prirube termostatu. Mel jsem take na tom starem aute nejakou nahrazku (nejaky z Francie, mozna stejne jako u Tebe), ktera mela pouze jednu gumicku a to tu kruhovou. Na pistku nic nebylo, tudiz tam bylo pouze tesneni kov-kov. To vede k tomu, ze jeste pred dosazenim teploty 83°C propousti termostat do chladice.
Jinak co se tyce cidla, je otazkou, zda nevykazuje jinou teplotu (je to odporove cidlo - teplotu prevadi na odpor). Melo by to byt to, ktere je uprostred svicek/valcu-jednokontaktni. Pokud mas obavy, ze je spatne, jde nasimulovat jeho funkci tak, ze jej vymontujes pak ohrejes-mel by jsi sledovat teplotu, napojis na ohmetr a sledujes hodnoty (pri pokojove teplote tam je okolo 2-3kOhm) - se zvysujici se teplotou odpor klesa (pri 80°C  0,2-0,3 kOhm). Vyzkousej uvidis.
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.03.04 07:04  Augustin  (63488)

Tipo - brazilská verze

To je sice hezke, ale mam 1.6 DOHC - 66kW (SPI) a jak jsem se zminoval je tam WEBER. Jak se tady uz nekdo, myslim, ze Michal, zminoval tak to tam pekne ti italove mastili. Co kus to original.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.03.04 16:47  Augustin  (35634)

Tipo - brazilská verze

Chlapi, nejak jsem nepochopil z jakeho duvodu jste menily  vyfukove potrubi? Co byl ten jev, pro ktery jste se proto rozhodli?Mam take 1.6ie DOHC z roku 1989, byla privezena z CH. Vcera jsem zkoumal, zda mam nejake "vlasove" praskliny na potrubi a objevil jsem jednu cca 4cm dlouhou, z predni strany. Ze zadu to neslo poznat.
Chtel jsem tim jen neco podotknout. Moje Tipko, ktere jsem bohuzel sestrelil nevykazovalo takovy stupen hluku, jaky mam v soucasne dobe u toho dovozu.Je pravdou, ze jsem tam prehodil vyfuk, ze stareho auta na novejsi-byl dost jety, a take jsem odpalil vlnovec(oplet byl popraskany) a navaril kousek trubky. Kdyz jsem se informoval u servisaka, sdelil mi, ze tim mohu zpusobit ulomeni vyfukoveho potrubi (vlnovec ma oddelit chveni motoru od karoserie). Momentalne je to dost poznat, auto drnci, jdou citet vibrace. Chci to spravit, ale az po te zasr... zime. Zrejme pojedu do PL na autoburzu (GLIWICE), jdou tam koupit levnejsi dily. Uvidim.

Jake mate zkusenosti s timto? Je tam nejaka souvislost mezi prasklinami na vyfukovem potrubi a hlucnosti v interieru? Zpozorovali jste neco?

Co se tyce spotreby, bylo to tady dost diskutovano. Myslim si, ze pokud zajedes na emise, jsou schopni analyzovat funkci lambdy/sondou do vyfuku - tak jsem to zjistil i ja (reseni: jednodratova lambda 1750Kc).
Jeste neco. Zrovna vcera jsem prohlizel tu nahradni vstrikovacku ze stareho auta. Je tam vyrazen znak WEBER, ze by to byl BOSCH MONO-JET-TRONIC?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.03.04 09:54  Augustin  (65996)

Teplota motoru 1,6 DOHC

Termostat jsem mel stejny, pouze priruba s nasazenou gumickou a uzaviracim pistkem (BEHR). Jen jsem se pozastavil nad tim, proc si to mazal silikonem?Vzdyt prece tam je tesnici plocha vyplnena tou gumickou (nasazena na kruhove prirube)?
A.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 27.02.04 12:00  Augustin  (65996)

Teplota motoru 1,6 DOHC

Kupoval jsem ho u nas v NJ, je to origo BEHR, cena 460Kc. Dival jsem se na i-netu pro srovnani a nekde jsem to i nasel o par korun levneji. Svagr, ktery  mel to predchozi auto tam koupil nejakou nahrazku (Made in France, cena okolo 250Kc), ktera stejne neslapala,jako by mela-teplota stale na 70°C. Nemyslim si tudiz, ze v tomto pripade nejlevnejsi znamena to prave orechove... avsak posud sam.

A.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.02.04 11:39  Augustin  (35634)

Havárie

Mam podobnou zkusenost jako Ty. Ty nalepky (papirovo/hlinikova samolepka, kde bylo myslim uvedeno neco o inventarizaci), jsem tam nasel dve. Jedna v motorovem prostoru-u predniho praveho tlumice-pod plastem a druha vzadu vpravo.

Jen snad,nevis co to je za cislo v kufru na tom plast. stitku s carovym kodem? Nesedi mi to ani na stare cislo.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.02.04 11:34  Augustin  amachynazavinacvisteon.com  (35634)

Zapojovaci plany

Chtel bych se zeptat,zda nekdo z Vas nema moznost poskytnout planky zapojeni pro ridici jednotku, vstrikovaci jednotku, jednotliva cidla, apod? Doma mam knihu Jak na to... ale v ni to bohuzel neni. Zajimalo by mne, jakym zpusobem to pracuje,popr. porozumet pripadnym problemum. Muzete nekdo pomoci?

Predem diky.A.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.02.04 11:29  Augustin  (35634)

Teplota motoru 1,6 DOHC

Zrovna vcera jsem koupil origo termostat  (BEHR) do stejneho Tipa,jak popisujes.Zkusil jsem to a normalne mi to vyhreje na 90°C. Kdyz jsem zkousel a porovnaval ten puvodni a novy, bylo videt, ze na tom novem je gumicka (na pistku) zatlacena hloubeji do priruby nez na starem, kde si pri dovreni mel moznost videt mezeru. Dalsi poznatek mam, kdyz jsem kontroloval otevirani/zavirani v hrnci na varici,tak slo videt,ze pri ohrati se otevrel normalne,ale uz se nevratil nazpet, coz vedlo k propousteni kapaliny do chladice (vytahl jsem termostat, nechal jej chvili vychladnout na vzduchu-cca 40°C a nebyl stale zavreny). Co se tyka spotreby vidim to jako jeden ze stezejnich faktoru majicich na to vliv (dalsi jsou cidla teploty vzduchu, chladici kapaliny a lambda sondy). Jeste zjistim spotrebu provozem a dam vedet...

A.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.02.04 09:53  Augustin  (35634)

Spotřeba

FIAT HORAK -2hy kruhovy objezd v Novem Jicine (neberte to jako reklamu, je to jen dobry tip od TIPARE).

A.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 16.02.04 15:30  Augustin  amachynazavinacvisteon.com  (65996)

Tempra 1,6 i.e. cat, ohc - už nevím jak dál

Souhlasim s Michalem, take mam podobny problem s teplotou.Nejprve jsem to resil pres lambdu,ktera mi vykazovala nizke hodnoty napeti (rj je informovana o chude smesi a tak inj. dava vice paliva), ted mam takovy pocit,ze vyssi spotreba je dana teplotou motoru - termostat.Je to tak hloupe reseno, pres dve gumicky,ktere vlivem teplot ztraci sve mechanicke vlastnosti...novy je bratru za 480Kc a mel by otevirat pri 83°C (pro 1,6ie DOHC).

V servisu Fiatu mi servisak rekl, ze mel stejne auto,ale prodal jej - vysoka spotreba. Na druhe strane tech 90koni je tam znat...

Augustin

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 06.02.04 10:28  Augustin  amachynazavinacvisteon.com  (91326)

Napětí na lambda

Pokud mi napises svuj e-mail, jsem schopen Ti poslat jeden list s popisem typu lambda sond a dalsich detailu (zkouseni, funkci,...).

A.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 10:55 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  677.00  +0.15% 
 ČEZ  883.00  -4.70% 
 ERSTE  1 100.00  +0.78% 
 GEN(NORTON)  565.00  0.00% 
 GEVORKYAN  255.01  +0.40% 
 KB  770.00  -0.13% 
 KOFOLA  302.00  -0.66% 
 MONETA  99.80  -0.20% 
 PHOTON  43.30  -1.48% 
 PILULKA  126.76  +1.41% 
 PM  15 340.00  0.00% 
 PRIMOCO   907.54  -0.27% 
 VIG  735.00  +0.55% 
Komodity online
 Ropa 84.85 USD 10:32   
 Zlato 2303.95 USD 10:32   
 Stříbro 28.73 USD 10:32   
 Káva 225.65 USD 10:32   
 Cukr 19.74 USD 10:32   
 Bavlna 75.14 USD 10:32   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.