Chlapi, nejak jsem nepochopil z jakeho duvodu jste menily vyfukove potrubi? Co byl ten jev, pro ktery jste se proto rozhodli?Mam take 1.6ie DOHC z roku 1989, byla privezena z CH. Vcera jsem zkoumal, zda mam nejake "vlasove" praskliny na potrubi a objevil jsem jednu cca 4cm dlouhou, z predni strany. Ze zadu to neslo poznat.
Chtel jsem tim jen neco podotknout. Moje Tipko, ktere jsem bohuzel sestrelil nevykazovalo takovy stupen hluku, jaky mam v soucasne dobe u toho dovozu.Je pravdou, ze jsem tam prehodil vyfuk, ze stareho auta na novejsi-byl dost jety, a take jsem odpalil vlnovec(oplet byl popraskany) a navaril kousek trubky. Kdyz jsem se informoval u servisaka, sdelil mi, ze tim mohu zpusobit ulomeni vyfukoveho potrubi (vlnovec ma oddelit chveni motoru od karoserie). Momentalne je to dost poznat, auto drnci, jdou citet vibrace. Chci to spravit, ale az po te zasr... zime. Zrejme pojedu do PL na autoburzu (GLIWICE), jdou tam koupit levnejsi dily. Uvidim.
Jake mate zkusenosti s timto? Je tam nejaka souvislost mezi prasklinami na vyfukovem potrubi a hlucnosti v interieru? Zpozorovali jste neco?
Co se tyce spotreby, bylo to tady dost diskutovano. Myslim si, ze pokud zajedes na emise, jsou schopni analyzovat funkci lambdy/sondou do vyfuku - tak jsem to zjistil i ja (reseni: jednodratova lambda 1750Kc).
Jeste neco. Zrovna vcera jsem prohlizel tu nahradni vstrikovacku ze stareho auta. Je tam vyrazen znak WEBER, ze by to byl BOSCH MONO-JET-TRONIC?