Příspěvky nebo odpovědi uživatele mára.
Výpis
příspěvků
151
až
160
(343)
(
0)
18.06.04 13:25
mára
mmara
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
tiscali.cz
(
37649)
Komprese u 1,4-ky
Ja bych viděl, že to je z 50 % subjektivní dojem. Pokud ale najedeš pomalu třeba 5000 km, tak bych se nedivil, že to trochu zleniví...
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
1)
14.06.04 19:25
mára
mmara
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
tiscali.cz
(
37649)
Komprese u 1,4-ky
Tak jsem konečně sehnal manometr na kompresní tlaky. Výsledek: Všechny válce jsou v rozmezí 10 až 11 atmosfér. Měřil jsem to u studenýho motoru. To ještě není zas tak špatný, ne? Nevím přesně kolik má najeto, asi 250 až 300 a žere 6,5-7 l.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
(
0)
14.06.04 19:08
mára
mmara
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
tiscali.cz
(
37649)
karbec
Můžeš buď zajet na emise, tam to seštelovat Nebo by se to asi dalo poznat podle barvy svíček- ale jenom orientačně. Říká se, že mají bejt světle šedý až cihlový. Když budou černý tak to je moc bohatý. K tomu motoruznámej měl takhle předělanou Regatu.-asi by to šlo, ale je tady několik problémů-hlavně převodovka. u benzína jsou určitě kratší kvalty takže diesl by asi moc točil. A taky pružiny jsou u disla silnější+předělání elektriky...zkrátka moc to nedoporučuju.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
0)
14.06.04 18:57
mára
mmara
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
tiscali.cz
(
37649)
vodní čerpadlo
Mám čerpadlo z tipa 1,4 . mohlo by být stejné. bližší info máš na E mailu!
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
0)
11.06.04 12:45
mára
mmara
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
tiscali.cz
(
37649)
Tipo- koroze
Jo ale ja bych to predtim vystrikal nakym previtem, aby to bylo v ty mezere mastny... to by slo, ne?
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
0)
11.06.04 12:41
mára
mmara
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
tiscali.cz
(
37649)
Sháním ráfky
Na bohatost je srouben na karbeci jak je tahlo plynu, tak na ty strane vlevo dole. svicky maji bejt cihlovy az bily. ja je mam bily. zdravim.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
0)
04.06.04 11:33
mára
mmara
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
tiscali.cz
(
37649)
Schéma zapojení
nevím - mohlo by to být špatné spojení mezi jednotlivýma cestičkama na tom "plošňáku" v přístrojovce....
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
1)
04.06.04 11:31
mára
mmara
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
tiscali.cz
(
37649)
řazení
nevím přesně, co je to to stabilizacni tahlo, ale mne neco podobnýho dělaly zatuhlý klouby, viz starší přízpevky
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
(
0)
04.06.04 11:29
mára
mmara
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
tiscali.cz
(
37649)
porucha, asi zapalovani
Cívku zkus jinak: nemá dávat jiskru při připojení ke zdroji, ale při odpojení!!! těch 20 A je skoro dost, možná je částečně ve zkratu. Zkousel bych to tak, že sejmeš kabel od svíčky, konec dej asi 1 cm od kostry(motor). při točení by na tuhle vzdálenost měla spolehlivě skákat jiskra.Ale hlavně bych vyzkoušel, zda se od ř.j. dostávaj do cívky impulsy. Jestli nemáš měřáky tak bych skusil zajet někde kde maji osciloskop. tím to de zjistit nejlíp (já ho mám :-) jinak 4400 za pitomou cívku? to je i s motorem, ne? :-) nevím, jestli je to stejný typ jako u mé 1,4 nebo Lancie Delta 2,0 Turbo, ale vypadaj všechny podobně. pokud seženeš na vrakáči podobnou se stejným konektorem, mělo by to taky jet...
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
0)
04.06.04 11:17
mára
mmara
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
tiscali.cz
(
37649)
motor 1.4i nebo 1.6 i
Jedině podle čísla jinak vypadaj stejně-mají pouze jiný vrtání+průmer pístů, jinak blok+hlava atd. je stejná.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení: