Příspěvky nebo odpovědi uživatele Honza K









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Honza K. Výpis příspěvků 151 až 200 (2155)


Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 09.11.06 19:49  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

US

To je velmi zajímavá otázka na kterou není lehké odpovědět. Dow Jones je totiž pouze číselný index, jinak dá se obchodovat jakožto futures tzv. mini dow (YM) nebo big dow (DD). Hodnoty YM a DD se od Dow Jonesu ($INDU) se liší a snaha o manipulaci těchto dvou futures indexů by vytvořila prémii vůči $indu, který se počítá od koše akcií a ta prémie by zřejmě dlouho nevydržela. Bylo by tedy asi nutné zmanipulovat ceny akcií s nějvětší vahou v indexu, tj. XOM a GE, možná ještě MSFT a to jsou takoví giganti, že na úspěšnou manipulaci by nestačilo ani doporučení Rosse nebo Wooda a jiných guru (příznivci prominou). Zbývají dva možné zdroje manipulací - dohoda velkých hedge fondů nebo offshorové účty americké vlády (které de jure neexistují, ale většina spekulantů ví že jsou realitou) :-))
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 09.11.06 13:02  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

To HonzaK -- příspěvek ke včerejší oslavě

To víš Špáďo, ja to vyblil za chodu, prostě jsem tam hodil nějakou krávovinu hlavně ať se to rýmuje :-) Už bylo vyhlašování výsledků a předávání cen? :-))
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 08.11.06 18:41  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

včera měli TAvysavači volno i na close?:-))

To si mery už nepamatuju, zkoušel jsem si to dohledat, ale nikde ode mne doporučení na shorta u CSCO nevidím. Budeš mi to muset připomenout :-)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (5) 08.11.06 12:19  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

včera měli TAvysavači volno i na close?:-))

Jj jukni na tu krávu, to je čez. Pořád vítězí a vítězí a podívej jak dopadla :-))))

http://sevenload.de/videos/YwrKlEB

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 08.11.06 11:16  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

včera měli TAvysavači volno i na close?:-))

No ve skrytu duše v to doufám ale zatím to na shorta fakt nemám postavené :-)))) Myslím, že v tomto případě se spíš vyplatit čekat na signál než jít short už teď a doufat, že se to zvrtne.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 08.11.06 10:44  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

včera měli TAvysavači volno i na close?:-))

http://ts.nazory.cz/img/cez.gif

Možné je všechno Pavle, vždycky je možné všechno. Tohle co se teď tvoří bývá obvykle jen odpočinek před dalším růstem, ale viděl jsem i situace, kdy se to otočilo prudce dolů a proč by tomu nemohlo být i teď. Hranice 900 je silná a cena o ní naráží už nějaký ten den. Jinak když jsem na delším grafu úplně mimo co jako může přijít, jdu na nižší, v případě čezu bych šel na 30 - 60 minutový graf. Teď by se např. docela hodil, podívat se co se děje.

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (5) 08.11.06 10:21  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

včera měli TAvysavači volno i na close?:-))

Macku, ber to s humorem a s klidem, když nejde o život, jde o ho.... A tady jde o život jenom ve zcela výjimečných případech :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (5) 08.11.06 10:18  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

včera měli TAvysavači volno i na close?:-))

Ale jo rýpej, v pohodě. Na denním grafu prostě dneska není z hlediska TA doporučení k akci. Proto jenom názor. Dej mi 3 minutový graf a vsadím boty že tam nějaký signál přijde :-) Být longařem, držím, být shortařem, tak je logický stop loss těsně nad 901, i kdyby mělo dojít jenom k výběru stopů a potom k jízdě dolů. Být longařem krátkodobým, který jede swingy s rychlým zavíráním, mám stopa 854 Kč, být longařem dlouhodobým, mám stopa 790 Kč. No a sleduju jak si to tady maníci vyřešej :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (5) 08.11.06 09:55  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

včera měli TAvysavači volno i na close?:-))

No jako šhorťák mám naděláno :-))) Cokoliv nad 850 je totiž na denním grafu hodně bullish, jednoduše řečeno dokud jsme nad tím, tak to co nevidět mohou vzít do ruky longové a pak musíme chtě nechtě nad 900. Rozhodne se zřejmě dost brzo, tj. v řádu dnů. Signál ke shortu teď tedy rozhodně není.
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (29) 08.11.06 08:48  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

Abyste se nenudili -- když kurzy stojí

Ať je zima nebo mráz,

z aurory se střílí zas.

U kormidla kapitán s pihou,

hravě poradí si s okolní mlhou,

nevšiml si však blbeček,

že má loď plnou sra.ček,

po výstřelu z hlavního děla,

na nábřeží strhne se hned mela,

místo dýmu a vůně střelného prachu,

cítit je cosi silnějšího, brachu.

Na stěnách zimního paláce,

hnedle se objevily pěkné kreace,

barva spíše hnědá,

zdáli vypadá jak rudá,

soudruhy hned napadlo,

že vyrobí divadlo.

A tak barva rudá,

je ta, na kterou se každá soudružka hrdá.

Dosavadní doporučení: přečíst (29)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 07.11.06 11:24  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

Futures nebo funus?

Vážená burzo, jestli mě tam někdo slysíšte - říkejte si tomu třeba zkušební provoz nebo i jinak, ale tohle není funkční futures trh. Upozorňoval jsem na to kolegy, kteří vám pomáhali tento trh prezentovat - futures trh založený na systému jaký je ve SPADu je na nic. Podívejte se na CBOT, CME, NYMEX a další futures trhy, jak lámou jeden rekord za druhým. Myslíte že je to díky pitovému systému založeném na kotacích MM? Jejich obliba exponenciálně roste díky elektronickému obchodování e-mini kontraktů, které jsou dostupné, zcela transparentní a ke kterým existuje spousta platforem, přes které se k nim dá přímo přistupovat a které disponují nástroji TA. Tak vzniká potřebná likvidita a tady to nemůže být jinak. Teprv až bude možné obchodovat přímo přes nějakou platformu, která bude umisťovat příkazy přímo na trh bez zásahu brokera, nebudou existovat povinné kotace MM, které vytvářejí umělou likviditu, a obchodní platformy budou disponovat použitelnými nástroji TA, pak to teprv tady bude fungovat.
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 06.11.06 22:58  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

TA ci ne TA to je otazka ....

Jo a víš jak to vypadá na ...iku?

http://www.nevtron.si/borderline/nyse.gif

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (3) 06.11.06 22:55  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

nejrelevantnější je pouze FA

No jestli to Pavle u tebe vypadá jako tady na ipointu:

http://ipoint.financninoviny.cz/technicka-analyza-telfefonica-o2-27-9-2006.html

tak se nedivím, že bys podle TA dopadl na hubu. Mě ty grafy připomínají mojí diplomku, resp. způsob myšlení když jsem jí dělal - je úplně jedno, jaký bude mít obsah, hlavně tam dej pěkně barevný mapičky a ať vypadaj co nejsofistikovanějc :-)))) A světe div se, ono to opravdu fungovalo, diplomka prošla v pohodě, za tu práci jsem dostal dvojku, protože ten sbor učitelů k tomu přistupoval obdobně - nikdo nevěděl o čem to pořádně je, protože jsem dělal v té době dost nové věci a tudíž je blbost mi dát za jedna, protože co když tam budou nějaké kraviny, no a na to aby to propadlo nebo to bylo za 3 to zase bylo hezky barevné :-))

Takže zpátky k TA - no možná ty grafy někomu něco řeknou, ale mě jako člověku který se domnívá, že si s TA už potykal, by ty grafy byly téměř na hov.no, prostě podle mě dělaj TA ostudu. Je to možná dobré pro kouknutí, co zrovna nejvíc lidí v grafu vidí (většina TA hráčů ani neví, že MACD může mít jiné parametry apod.), takže to pomůže Pavlovi v PA, ale divil bych se, kdyby někdo z těchto grafů sestavil funkční TA obchodní systém. Tenhle graf je prostě sesbíranej z nejběžnějších indikátorů a oscilátorů aby tam něco bylo a tady to máte. Ještě přidáme jednu trendlinku, aby to jako bylo už hodně sofistikované a každý to ocenil :-)) No nic jdu chrnět.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (2) 06.11.06 22:36  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

DJI

článek 2 - když to nepůjde nahoru, půjde to dolů :-)))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.11.06 22:24  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

kategorie typu investora dle přístupu k PAFATA

Já jsem RATATATÁČ :)))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 06.11.06 22:17  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

DJI

V tom případě máš asi nějakou divnou TA. Za prvé denní graf DJI narazil na support, takže se reakce dala když nic jiného tak aspoň očekávat a za druhé nezapomeň že jsou v US volby a není přeci možné, aby trhy těsně před volbami padaly. Pavléééé nahoď sem první lekci PA :-))
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 06.11.06 22:05  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

nejrelevantnější je pouze FA

Kdyby tak fundovaně diskutovali všichni, tak by diskuse přestala přeci fungovat ne? :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (3) 06.11.06 21:48  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

nejrelevantnější je pouze FA

No já bych spíš řekl, že TA může být přesně taková jaká chceš :-)) Může být naprosto primitivní stejně tak neuvěřitelně složitá, záleží JEN NA TOBĚ. Stejně tak PA. Můžeš mít přístup ten, že nakoupíš před divi a prodáš půl roků po ní. Proč ne. Je to velmi primitivní a třebas i funkční co já vím a můžeš to klidně nazvat PA. Já stejně tak můžu nazvat TA křížení dvou průměrů a nazdar máňa a může to být úspěšnější než systém s 5 grafy a 20 podmínkami pro vstup na trh. TA stejně jako PA je prostě rozsypané lego, které si můžeš poskládat do naprosté patlaniny stejně tak jako vytvořit krásný domeček s křesílkem a lahváčem piva a možná ti zbude i na nějakou pěknou babu :-)))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 06.11.06 21:35  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

já teda nevim ale TA mě nepřesvědčila

No vidíš a já netušil, když byl uni za 183, že mám v čechách u Patrie ještě nějaké peníze :-)) Jsem se zařekl, že v čechách končím a taky jsem to dodržoval. Když jsem to zjistil, byla nejlepší cena 207 tak to tak dopadlo. Ještě mi řekni, kdy znova nastoupíš, jsem zaslechl na chatu UNI, že jsi to už vyprodal :-))))
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 06.11.06 21:29  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

nejrelevantnější je pouze FA

Pavle vycházíš totiž ze špatné premisy - že TA je přesně definovaný systém pro všechny, kteří jí používají. Osobně si dokážu představit stovky a tisíce různých přístupů TA k trhu, sám jsem jich desítky a možná i stovky na vlastní kůži vyzkoušel. I kdyby se ti podařilo z trhu odstranit všechny investory a spekulanty kromě TA hráčů, trh by zůstal nadále trhem, možná by se začal chovat trochu jinak, nicméně si troufnu tvrdit, že by se prostě pokračovalo dál. Stačí si představit počet kombinací jenom z používání různých grafů ve smyslu časové definice. Máš hráče co používají tick grafy, volume grafy, minutové grafy, denní grafy, týdenní grafy. A teď si vem, že každý z tick, volume grafů může mít interval od 1 až dejme tomu do 10 000, minutové grafy 1 - 1000 (a někteří jedou i po půlminutách apod.). No a každý z těch grafů ti dá signál jindy, každá platforma má jinak rychlý přístup na trh atd. atd. No a teď to všechno vynásob stovkami různých indikátorů a oscilátorů, každý z nich může mít jiné parametry a všechny navzájem mohou být kombinovány. Dále pak co TA hráč to jiná definice signálu pro vstup a výstup, někdo použije 1 indikátor, jiný kombinaci 3 indikátorů a oscilátorů atd. Vzniká ti NEKONEČNO kombinací, které tvoří TA jako takovou. Není možné prostě tvrdit, že TA něco NEMŮŽE nebo naopak že něco ZCELA URČITĚ UMÍ. Nemůžeš prostě dokázat, že TA nemůže fungovat i kdyby nebyl na světě jediný člověk, který by ti dokázal opak.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 06.11.06 21:08  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

já teda nevim ale TA mě nepřesvědčila

No jak znám CW tak v tomhle jsi opravdu vedle. Zkoušej dál :-)))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 06.11.06 20:21  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

já teda nevim ale TA mě nepřesvědčila

Rambajsi problém bude asi ten, že tady nikdo nemá pořádné rychlé grafy kormě MM :-)) Budeš muset hodit spíš signál na daily swinga :-))
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 06.11.06 20:18  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

pokus

Tož Bohúšú robil som robil až som porobil. Máš u ňa panáka.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 06.11.06 20:06  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

pokus

Jenom zkouším, omlouvám se...
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 06.11.06 19:59  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

já teda nevim ale TA mě nepřesvědčila

Díky. No s tou občankou to není tak jasné, já ji nějak nemůžu najít, asi jsem jí člověče někde prochlastal nebo co :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 06.11.06 19:23  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

já teda nevim ale TA mě nepřesvědčila

Ten uni byl přiznávám spíše spekulatiní rozhodnutí než jasný signál. On je teď na důležitém rozhraní a měl by brzy vznikout poměrně razantní pohyb. Ten signál teprv přijde po proražení 212 Kč hranice, jenomže pak už může být pozdě... Když nechám mluvit graf, tak vidím to, že po prudkém pádu dochází k poměrně razantní skryté akumulaci. Po prvním rázu dolů přišel bounce, který byl ještě stažen dolů díky velkému momentu akcie k poklesu a short spekulacemi na dead cat (TA formace). Nicméně zbytek prodejců už neměl sílu dovést akcii pod stávající dno a tudíž předpokládám, že pod hranicí 200 Kč je akcie podhodnocena a držena silnými nákupy. Dostali jsme se podruhé na lokální vrchol 211 Kč a reakce na něm nesvědčí o silných prodejích, takže těch, kdo by chtěli prodávat už moc není a stačí víceméně vykoupit pouze limitní prodeje na ceně 211 - 212 Kč. Nákupy jsou zatím pomalé, protože hlavní část investorů teprv čeká na impuls. Kartama můžou samozřejmě zamíchat velmi výrazně výsledky, ale tomu já nerozumím, a čistě z technického hlediska vidím u této akcie velký potenciál růstu, protože tohle je kousek, který má tendence reagovat dost prudce a přehnaně a to se mi líbí :-) Pokud reagovat nebude tak jak si myslím, je pod zadkem 200 Kč, kousek pod bude podle mně čas utéct před průšvihem.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 06.11.06 19:00  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

já teda nevim ale TA mě nepřesvědčila

Ok, chceš li konkrétní příklad, zjistil jsem nedávno, že mám u Patrie ještě nějaké prachy, tak aby neležely ladem, koupil jsem unipetrol za 207 podle TA. Tady je důkaz že ho mám:

http://ts.nazory.cz/img/uni.gif

Ještě bych prosil, aby tady nikdo nikoho neoznačoval slovem guru zní to spíš jako výsměch, možná jsou někteří, kteří bezmezně věří Rossům apod., ale nemyslím si že to jsou lidi kteří tu na chatu vystupují a už vůbec si nemyslím, že by tady byl kdokoliv kýmkoliv jako guru vnímán :-) Pakliže tady díky některým příspěvkům vznikl u kohokoliv dojem, že si myslíme, že je TA neomylná, pak se za všechny omlouvám.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.11.06 17:40  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

Nekonečné diskuze

Intuici ani rozum v seznamu indikátorů a oscilátorů TA nemůžu nikde najít :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.11.06 17:30  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

Nekonečné diskuze

Napiš mi Pavlíku, které indikátory radily nakupovat před tím pádem. Díky
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.11.06 17:27  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

Nekonečné diskuze

Hele už toho krucinál nechte s těmi 50:50, víte o tom opravdu prd, když to tvrdíte. Nedivte se že pak zase ti, kteří TA používají, mají proti vám výpady, když tu házíte takové nesmysly. TA není krabice Windows XP, který si nainstalujete a začnete používat všichni stejně. Jsou tisíce způsobů jak podle TA obchodovat, co z TA využijete, jaké tomu hodíte parametry nebo zda si vyrobíte úplně komplet svojí TA. Soudíte něco, co vůbec nemá pevně dané hranice. Podle vás všichni používají úplně to samé, prostě si asi myslíte, že když se překříží MACD tak mají všichni signál k nákupu nebo k prodeji. Naštěstí tomu tak není a nikdy nebude.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 06.11.06 17:21  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

Nekonečné diskuze

Lomikare, máš tu ode mně na chatu konkrétní výsledky konkrétního systému, založeném čistě na TA. Jestli chceš ode mě výsledky za 3 - 4 roky, tak ti je nemůžu jednoduše dát, protože tak dlouho systém v reálu neobchoduje, můžu ti ukázat jenom hypotetické výsledky.

Mimochodem jestli chceš zažít obchodování v přímém přenosu, dej mi na sebe ICQ, msng nebo skype číslo a můžeme obchodovat, jestli máš tedy k dispozici online data, nějakou tu minutut nebo hodinku s tebou klidně ztratím a zadara neboj :-) Maila na mě máš viď? Aby mi nepřišlo 20 emailů s tím že každý z nich je lomikar :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 04.11.06 16:31  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

TA má má jen jednu stranu mince !!

Já nikdy moc nezkoumal skutečné důvody akcí, které se na trhu dějí, takže ti neřeknu, jestli třeba velký pohyb po proražení nějaké trendlajny je způsoben z 90% TA hráči nebo k tomu vedly nějaké fundamentální důvody, tj. že vyprodávali nebo nakupovali FA hráči. Je to koneckonců jedno, zůstává rozhodnutí, jestli si pak na to vsadíš - tj. jestli vsadíš na proražení trendline a jdeš do trhu ve směru proražení, tak se ti to může dlouhodobě vyplácet, pokud ovšem víš, kdy taky vystoupit. Dál bych se v tom nepitval, já fakt nevím, jestli jako TA hráč potřebuju další TA hráče k tomu aby mi to fungovalo nebo ne. Mě spíš než tohle teoretizování zajímají historické zkušenosti ve formě grafů a informací v nich obsažených. Tam je těch základních informací malinko - vlastně když se to veme, tak jenom čas, cena a objem uskutečněných obchodů. Všechno ostatní je už odvozené, ale je až fantastické, co všechno se z takové prkotiny dá vydolovat :-)

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (1) 04.11.06 15:55  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

TA má má jen jednu stranu mince !!

Víš přeci jak jsem to myslel ne? Správně zareagovat ve smyslu očekávání TA hráče ne ve smyslu co je na trhu to správné chování :-) To spíš slýchávám tady od FA hráčů, že když jde trh nahoru, tak je to "správně", když dolů, tak "špatně". My co hrajeme na futures indexech, kde je jedno jestli jsi long nebo short, spíš říkáme jestli jde trh s náma nebo proti nám :-) Jojo tady platí kdo není s námi, je proti nám :-))

Jinak i ty a ostaní, kteří se neorientují podle TA, dělají úplně totéž, taky přeci vsázíš na to, že trh zareaguje podle nějaké historické zkušenosti. Očekáváš že když dobře dopadnou volby, že to trh ocení, protože se tak stalo i minulosti, že když vyjdou pozitivní makra, stane se totéž, že když společnost vydá špatné výsledky, že trh půjde dolů atd. Není v tom rozdíl, oba děláme totéž jenom s jinými nástroji. A taky není pravidlem, že po skvělých výsledcích akcie vystřelí vzhůru, takže i tvoje rozhodnutí jsou podobně riskantní.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (5) 04.11.06 15:28  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

TA má dvě stránky mince

Přiznej Periere, že to házíš od oka těch 50:50. Jinak bych tvojí větu opravil a dal tam místo "rozpoznání" slovíčko "odhadu". Pak by se mi to docela i líbilo jako definice TA :-)))) Moje praktická zkušenost mi říká, že pokud je TA aplikovaná v praxi pouze jako taková, tak to varíruje od 100:0 až po 0:99 podle toho kdo co dělá :-)))) Ten jeden bod jsem ubral pro to, že ještě žádnému TA hráči se nepodařilo zcela podmanit trh a vyžrat z něj všechny prachy :-)))) Ale to se nepovedlo ani žádnému FA, PA, MA, HA, BLA hráči :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 04.11.06 15:13  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

TA má má jen jednu stranu mince !!

No hele hele vy zas nějak moc filozofujete a haníte TA, to se mi teda ale vůbec nelíbí, nene ani to kafe si dneska nedám jako Zilvar :-)) Tu korekci řada s nás TA páprdů očekávala, viz např. http://ts.nazory.cz/analyzy/, takže prrr. K Zilvarovi - Pavle hele fakt dobrý, filosofická úvaha dobrá, ale nějak jsem to nepochopil. Proč jako by TA neměla brát vůbec v potaz ty tvoje PA, FA a já nevím co ještě? Nemusíme se snad doahdovat nad tím, že třeba atentát na Bushe v TA skutečně není, ale obavy investorů, nadšení, zklamání atd. to všechno v těch grafech prostě je, každičké rozhodnutí je v grafu objektivizováno učiněným obchodem a věř nevěř - ty grafy ti v určitý moment krásně ukazují, jak je trh napjatý jak struna nebo naopak pohodový, naladěný na jednu notu atd. Prostě ty ubohé grafy umí "mluvit" a častokrát si v duchu odpočítávám čas do nějaké větší akce (např. v ID obchodování) a vychází to na téměř sekundy. Tedy nejenom že TA ukazuje co se dělo v duších spekulantů, ale tvrdím, že ukazuje i to co se právě teď i děje a co tedy bude s určitou pravděpodobností následovat. Tečka nic víc. A v tom je asi jádro pudla. Jde o pravděpodobnost, nikoliv 100% jistotu. A cílem TA hráčů je vstupovat na stranu, která má podle analýzy grafu větší pravděpodobnost úspěchu. Pokud se to nepodaří, je třeba vylézt z trhu pryč. A to samé dělají automatické systémy, úspěšně či neúspěšně. A celá analýza grafu spočívá defacto na historické zkušenosti a paměti trhu, stejně jako když ti někdo u ucha vytřelí, tak sebou pokaždé škubneš (pokud nejsi hluchý :-)) tak i trh reaguje na určité situace podobně. TA se je jenom snaží najít a vsadit na ně. Je toho mraky a každý si vybere. Většina TA hráčů ale doplatí na to, že stejné výchozí podmínky nevedou vždy ke stejným reakcím a pak jsou zmatení a frustrovaní. Nicméně i to neznamená že tedy TA nefunguje, protože když na stejnou situaci trh zareaguje 5x správně a 2x špatně, tak to bohatě stačí.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě nečíst (2) 03.11.06 14:43  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

Pánové ujasněte si prosím

Tam nic nemáš, tam mířit nebudu :-))))))))
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 02.11.06 15:08  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

ČEZ ČEZ ČEZ

Pavle to nechci vidět, až mi se jednou spolu ožereme, tak bude muset soudruh Bush odvrátit pozornost od Koreje a Íránu a nasměrovat satelity směrem k Brnu a k Praze, protože mám stejný názor jako ty. Praze by třetí defenestrace a podobné akce mooooc slušela, je to jedna z pěkných tradic, bohužel velmi zřídka realizovaná :-))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 02.11.06 15:02  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

CW Joe a ti ostatní

Jé hele Lomikarův příspěvek. Stručně ad 1) souhlasím s tebou, kdo mě zná ví, že pochybuju taky o veleúspěších zmíněných "guru", nechápu to, proč někdo kdo vydělává balíky, dělá tyhle věci.

Ad 2) Týdenní graf čezu a intepretace TA v mém podání mi dala short signál tuším 780 - 770 Kč před tím pádem k 520. Očekávání potenciálu pádu někam k 500 jsem předem také jestli si pamatuju hlásil předem. Myslím že obojí nebylo až tak špatné, nicméně souhlas s tebou - ten týdenní graf bude zřejmě pořád ještě short, takže je možné, že až dá swing signál k ukončení shorta, může to být klidně ve ztrátě. Abych nestál pořád mimo, tak jsem ti nahlásil short někde na 720, abych měl pozici jako ty, takže výsledek za ty léta bude o pár desítek korun horší no :-)) Tyhle dlouhé grafy mají prostě svojí setrvačnost a potřebují tedy velké krytí a slušnou dávku trpělivosti. K mašince na prachy - viz můj samostatný příspěvek před chvílí zveřejněný.

ad 3) No proč - protože je tady živo a jsou tu inteligentní lidé :-))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (10) 02.11.06 14:38  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

To je zase vřava :-))

Jsem si po delší době začal číst na chatu čezu a hle, zase TA a spol. :-)) Ok, nebudu tady dalekosáhle psát o TA, moje názory většina z vás zná, nechme tedy za sebe mluvit reálné výsledky, na které obzvlášť Lomikar možná oprávněně čeká. Moc jsme ho a další odpůrce TA nepřesvědčili a nedivím se, musím přiznat že čezík jede jak zběsilý a mě osobně překvapil tím jak rychle se mu podařilo vymanit z průseru. Nahodím si to do grafu, bude to jistě velmi zajímavé, co na to týdenní graf. No ale teď k tomu, co provozuji v reálu a jak se tomu vede - automatický obchodní systém. Tvrdím stále a budu tvrdit, že TA je nástroj, pomocí kterého lze na trzích konstantně vydělávat a domnívám se, že jediným důkazem mohou být  výsledky systému, který obchoduje POUZE na základě TA. Jeden takový mi běží doma na počítači od října a i když měsíc není zrovna nějak závratně dlouhá doba na finální hodnocení nebo dokazování, alespoň určitý obrázek určitě dá. Minimálně lze systém zhodnotit ve vztahu k hypotetickým výsledkům v backtestingu a tady můžu říct, že si zatím vede "standardně" nejen z hlediska výkonnosti, ale nevznikly ani žádné významné problémy při tradingu samotném kromě jednoho případu, kdy automat jakoby zavřel, ale v reálu zůstal obchod otevřený díky tomu, že šlo o obchod, který se zavíral limitem a na dané ceně se zobchodovalo málo kontraktů. Muselo se to zavřít ručně. Kromě tohoto případu automat nikdy nepotřeboval jediný manuální zásah a vše si řídil sám.

Výsledky jsou zde (vstupní kapitál 50.000 USD, obchoduje se 5 kontraktů indexu ER2 a tedy s krytím 10.000 USD na kontrakt):

Souhrnná analýza obchodů - http://ts.nazory.cz/automat/perf_summary.gif

Podrobná analýza - http://ts.nazory.cz/automat/trade_analysis.gif

Souhrny za jednotlivé týdny - http://ts.nazory.cz/automat/weekly_perf.gif

Výnosová křivka - http://ts.nazory.cz/automat/equity_curve.gif

Současný stav účtu - 66.564 USD.

Za měsíc se opět ozvu jak se vedlo. Zároveň upozorňuju, že na případné emaily ohledně dostupnosti a použité logice systému nebudu odpovídat, díky za pochopení.

TA zdar, Honza K. :-)))))

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (10)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (2) 18.10.06 23:12  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

Zítra UP

Míra dneska nedorazil, tak jsem t ovíno musel dát sám. Ale zvládl jsem to škyt :-)))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 16.10.06 23:12  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

shortuje už někdo v US ?

Taky jsem už vlezl do shorta na ER2, první kontrakty, počítám že bude ještě doředění. Trhy nabraly silné momentum a je velmi mnoho long pozic. Zítřejší rudá kniha doufám udělá čest svému jménu, jinak nám longové udělaj další short squeeze a to bude sranda :-)) Automat měl dneska jeden long a udělal +180 USD na kontrakt.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 12.10.06 09:30  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

Rossové TA a spol.

No je to možný rambajsi, je mi plus minus něco kolem 30 a kdoví, co se mi bude honit v hlavě třeba v šedesáti. Nicméně zatím musím dát za pravdu Lomikarovi a dalším v jejich názorech, že se to celé tak trochu podobá Amwaji, Herbalifu a spol., už jenom tón těch upoutávek ve stylu "žijící legendy", nepropásněte svojí "životní šanci" mi dává pocit, že je to jenom snaha přilákat co nejvíc platících lidí a že vůbec nejde o to, předat lidem zkušenosti protože já už nevím co s nima. No snad mě život ještě poučí.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (6) 12.10.06 00:02  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

Rossové TA a spol.

Teda vy tu jedete, kdo to má všechno číst :-)) Ad Ross apod., člověče Lomikare taky dost přemýšlím nad tím, proč ty "legendy" vlastně vůbec maj potřebu jezdit po světě a dělat semináře. Notabene jestli je Ross jestli se nemýlím docela chlapík v letech, dyslektik a kdoví, jestli vůbec dobře snáší cestování :-)) Jestli krucinál na burzách vydělávají ty balíky, že jim stojí za to dělat kurzy. Mě to připadá docela ujeté, když se zkouším sám sebe přesvědčit, proč bych měl jezdit někam třeba do Rumunska pindat vidlákům o TA, když mi stačí ráno zapnout komp a hodinku obchodovat. Smysl mi to opravdu dává jenom když si sám nevěřím, nebo mi to nějak zrovna moc nejde a občas mám zisky a občas ztráty. Pak to smysl má, začnu hlásat vážení, já jsem udělal z 10 k 1 mega za rok a hned jsem legenda a můžu to zužitkovat že :-)) Myslím, že sám sebe rozhodně můžu pasovat do role čistě TA hráče, a obchodování mraků malých hráčů s jedním az 5 kontrakty podle Rosse a Wooda je na trzích docela pěkně vidět, je to opravdu hodně rozšířené. No a taky vidím, jak často dostávají na frak, když jsou mraky těchto drobásků vystopovaných na přesně dané ceně. No fakt by měl zajímaly názory lidí, kteří toho Rosse apod. dlouhodbě obchodují, jaké jim poskytuje výsledky.

Co se mne týče, zdaleka nemám úspěšnost (dlouhodobou) 80% ziskových obchodů ku ztrátovým, přesto rozhodně nemám pocit, že bych strádal. Poměr ziskových ku ztrátovým obchodům není v úspěšnosti hráče vůbec klíčovým ukazatelem. I 30% ziskových obchodů může být ok, pokud je průměrný zisk na obchod výrazně vyšší než u ztrátových obchodů. Pro mě byl dnešek ztrátový díky automatu, který měl smůlu na FED den a poté zprávě o nárazu letadla v NY. V manuálním obchodování jsem skončil v plusu.

Nějaký závěr na konec, no asi tak - já bych za seminář byť s megalegendou ty prachy rozhodně nedal, na druhou stranu je pro začátečníka dobré nahlédnout do tajů TA a obchodování podle ní. TA považuju za dostatečný nástroj pro obchodování a nástroj, který skutečně umožňuje vyrobit stroj na peníze, když už se tady o tom bavíte. Jeden takový stroj obchoduju v reálu a až bude mít za sebou nějaké delší období obchodování, můžu sem pak hodit jeho výsledky když bude zájem.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 05.10.06 12:09  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

to Honza K (FX)

Dík Otto, ano máš pravdu že výhodou Forexu je úročení, které může být v tvůj prospěch v případě držení pozice overnight. Nicméně spread 1.5 pips už znamená jestli se nemýlím (jestli si to pamatuju) u 1 lotu 15 USD poplatek za jeden fill, tj. 30 USD round turn a to je výrazně více než u Euro FX, kde je RT malinko přes 5 USD za kontrakt s hodnotou ticku 12.5 USD. A to je ještě 1.5 pips spread velmi dobrý, obvykle se setkávám se 2 až 3 pips v případě EURUSD, u jiných měnových párů to může být ještě dokonce více. Problém FX brokerů vidím také v tom, že ti občas při prudších pohybech vypisují kurz se zpozděním a vznikají poměrně výrazné slippage v případě že máš stop market příkaz o velikosti třeba 5 pips a více, což se mi na EuroFX ještě nestalo. Od lidí, kteří Forex obchodovali jsem zaslechl taky něco o tom, že klienti ve skutečnosti neobchodují na Forexu, ale broker jim vlastně udělá takové větší hřiště, pseudotrh a operuje v podstatě pouze s účty těchto klientů mezi sebou a vznikají tak oproti skutečnému forexu drobné rozdíly, na kterých se pak brokeři pakují. Ale můžou to být jenom spekulace. Kotace na CME jsou ale zcela jistě kotacemi na burze, takže přesně vím na čem jsem nehledě na to, že se hodí vidět hloubku trhu a mít detailní informace o jednotlivých obchodech, na demech forexu, které jsem zkoušel, jsem tohle k dispozici neměl.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.10.06 10:10  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

A hele tady ještě nikdo není :-)

:-)) No já se těším až konečně přijdou nějaké obchody, jestli to tady bude mít likviditu 5 kontraktů za den, tak to moc velké terno nebude :-)) Uvidíme, musíme dát čas MM, aby stihli obvolat své klienty :)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 05.10.06 09:59  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

A hele tady ještě nikdo není :-)

No jelikož to vypadá, že jsem první, kdo přispívá na futures indexu, tak bych toho využil a popřál futures kontraktu dlouhý a úspěšný život (.... a pokud neexpiroval, žije dodnes :-))), těm kdo ho obchodují pevné nervy a hodně štěstí, protože se obchoduje přes MM stejným systémem jako SPAD a tudíž ho opravdu budete potřebovat.

Obchodování zdar, Honza K. :-))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 05.10.06 00:15  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

to Honza K

Otto díky za nabídku, já ale spíš čekal odpověď na mojí otázku. Opravdu by mě zajímalo, proč bych třeba já měl přejít z Euro FX (CME) na Forex. Nižší poplatky? Vyšší likvidita? Nižší marginy? Lepší platformy na obchodování?

1. EuroFX má velmi vysokou likviditu a hloubku trhu (stovky kontraktu na každé straně téměř vždy), cenu při obchodování mám bez slippage, poplatek cca 5 USD RT za kontrakt, hodnota bodu 125USd. Pohoda

2. ID Margin je cca 1000 na kontrakt, tj ekvivlanet cca 100 pips je 100% investice, dost rizikove jako na forexu :-)

3. EuroFX je klasicky emini, tj. příkazy jdou přes platformu přímo na trh. To je pro mne mnohem důležitější než pseudotrh na forexu, který vám vytváří váš broker. Máte pocit, že jste přímo na forexu, ve skutečnosti jste jenom na malém hřišti s poměrně zřetelnými riziky.

Já bych se osobně Forexu vyhnul, ale nikomu ho nechci vymlouvat, pořád je to lepší než házet mince do automatu v baru na rohu :-))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 05.10.06 00:00  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

Lomikare čezvoman Jeanetko

Dow Jones bude útočit na 12.000, je to tak blizoučko a lákavé, ale nedivil bych se, kdyby se vyčerpal už na 11.900 - 11.930 bodech, pak může přijít pěkná sprcha. Musím říct, že jsem vývojem docela překvapenej a nemůžu se zbavit dojmu, že se lapají ptáčkové. Mě osobně makra v US nějak nepřesvědčují o sociálních jistotách. Týdenní graf nestačil otočit na long signál a očekávám v průběhu několika nejbližších týdnů signál add short. Uvidíme řkal slepej. Jinak dnešní výkon indexů byl obdivuhodný, už dlouho nepamatuju na ER2 růst v trendu o téměř 20 bodů za den. Nádhera. Člověk se pohybuje v intradenních grafech a občas když juknu na denní a týdenní grafy, tak se kolikrát nestačím divit co se to vlastně děje :-))

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 04.10.06 15:20  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

Lomikare čezvoman Jeanetko

Jaká je výhoda forexu proti futures obchodovaných na CME (konkrétně např. Euro FX)? Pavle být tebou, radši studuju futures :-))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 28.09.06 00:50  Honza K Jméno 'Honza K' používá stále stejný uživatel  (97172)

PÁNOVÉ

Hele Sekáči, já ti prodám svojí starou 20" wide jestli chceš, už je mi taky malá :-)) Budu si objednávat 30", bohužel nic většího zatím nevymysleli. http://www.dell.com/content/topics/topic.aspx/global/products/monitors/topics/en/monitor_3007wfp?c=us&l=en&s=gen&redirect=1. Nemáte ho někdo, že byste se podělili o zkušenosti?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  674.00  -0.30% 
 ČEZ  877.00  -5.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 096.00  +0.41% 
 GEN DIGITAL  565.00  0.00% 
 GEVORKYAN  254.00  0.00% 
 KOFOLA CS  300.00  -1.32% 
 KOMERČNÍ BANKA  770.50  -0.06% 
 MONETA MONEY BANK  99.70  -0.30% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 260.00  -0.52% 
 PHOTON ENERGY  43.30  -1.48% 
 PILULKA LÉKÁRNY  125.00  0.00% 
 PRIMOCO UAV SE  915.00  +0.55% 
 VIG  736.00  +0.68% 
Komodity online
 Ropa 85.32 USD 27.06   
 Zlato 2326.62 USD 27.06   
 Stříbro 28.96 USD 27.06   
 Káva 226.65 USD 27.06   
 Cukr 20.24 USD 27.06   
 Bavlna 74.57 USD 27.06   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.