Přiznávám, taky divi nedaním. Přijde mi to jako zbytečné-ě (komplikované - jak už je to v ČR s daněmi zvykem) papírování. Jde totiž o to ( dle mých chabých informací), aby jsi si obstaral dobrozdání od brokera ( který by ti to mněl vystavit), o tom že už je daň odvedena a tudíž že to sice v daňovém přiznání uvedeš, ale že to vlastně nebude zdaněno. Zamezí se tím dvojímu zdanění. ČR má na 110% smlouvu s D která to řeší. Jak psal Pavel daňově na tom spíše tratíme (rozdílná sazba). Nevím zda se nedá spíše udělat opak to jest, nedanit v D ale v ČR (jsi ve smlouvě s brokerem jistě veden jako rezident v ČR - tzn. daně odvádíš v ČR) a mít z toho vjětší zisk, ale to už mi připadá jako totální papírové harakiri či sepuka ( jak kdo chce). Broker by se z toho asi po....
Příspěvky nebo odpovědi uživatele Bývalý hejl
Dane a dividendy
dotaz ne pro zvanily
Taky myslím, že momentálně je nejlepší strategie nedělat nic, a to u všeho ne jen KB. Předpokládám že tenhle "voraz" (těď nevím jestli jsem to napsal správně- severní morava tenhle výraz nemá) mi ještě min. 2-3 týdny vydrží. Krásný konec týdne všem.
dotaz ne pro zvanily
PoRosteme, ale pomalu. Pod 4200 už to nepůjde. Max. chvilkový podkmit 4250. Do divi!! Pak ?? Jestli to dneska neshodilo Portugalsko tak tomu v...řim.
Takytrochunázor
Jak jsem psal minule, z dlouhodobého hlediska je to dobře, ale to znamená že taky musíš uvažovat o tom že si akcie necháš dlouho. Pak to ale zase naráží na to, že 2% dividendy resp. "úroku" nejsou nic moc. Pokud říkám že nakoupím na 1/2 roku je tahle situace špatně. Myslím že 1-1,5 E navíc by byl ideální kompromis. V kurzu jsou akcie s dividendou nad 4% nebo spekulativní komoditní tituly. VW nejsou ani jedno a to je brzdí. Situace je z dlouhodobého hlediska nejistá. Momentálně si málo kdo dovolí nakupovat akcie na víc než 2 roky.
P.S. Nechci držet VW další víc než rok. Už jsem myslel že budu mít prodáno.
Takytrochunázor
Je trochu škoda že VW škudlí na dividendě (hodně by to pomohlo). Dneska ohlásil výsledky MAN jehož je podílníkem právě VW (tuším že kolem 30% - jestli to má někdo přesně pak mně prosím opravte), a i když byl čistý zisk spíše pod odhady a loni byla dokonce ztráta tak vyplácí kolem 2 Eur na akcii což je skoro stejně jako u VOW. Připomíná to výrazně Komerční banku. Tam taky uvážlivě zvolili dividendu a to nemyslím ironicky, spíš naopak. Pro zachování kapitalizace pro případné investice na dobu kdy se nejlíp nakupuje, to jest v krizi udělali správný krok. Stejně jako VW ale i KB po takto zveřejněné dividendě ( i přes fantastické výsledky klesla). Na trhu jsou prostě "lepší" akcie s "vyšším" divi výnosem než cca 2 a u KB cca 6-6,5%. Je to skutečně divné, souhlasím. Možná je to otázka pohledu na tu či onu akcii, a my všichni tady se na to díváme asi jinak než ostatní:?? Uvídíme kdo bude mít pravdu. LOL
Dvě stránky téhož jevu
Ano, bylo by to krásné žít v Platónovské společnosti, ale realita je jiná a historie ukazuje že nikdy taková jako píšeš nebude.
Na obranu vltavské kaskády je třeba říct že je jaro, tudíž období tání sněhu a větších srážek. Až zas přijdou povodně všichni budou vřískat že byly přehrady plné a nezachytily vodu. Já to tady v Beskydech vidím taky. Tak málo vody v podhorských oblastech v potocích v tomto období dlouho nepamutuju (letos bude o vodu nouze), ale s jakou přesností se dá příroda odhadnout? Pravda je někde uprostřed.
pro bývalého hejla
Gratuluji. Včera se dalo krásně nakupovat. GE jsem koupil bohužel ještě před Japonskem za 20,18 (na tu dobu taky super kauf) za prachy z prodaného Intelu (22,19). Momentálně vyčkávám. Situace není pro nákup ani prodej. Pokud to v J zcela řechne ( a to jim nepřeji - už tak je to tragédie) tak se můžeme podívat ještě vic down. Bude odrožena rychlá obnova J. průmyslu (zasažená oblast = cca. 40% průmyslu J). Prostě do mrtvé zóny dle předpisů nikoho nepustí viz. Černobyl.
Dvě stránky téhož jevu
Souhlas
Dvě stránky téhož jevu
Kdo je technik tak to chápe zcela jednoznačně. Existují něco jako koeficienty bezpečnosti, to jest něco jako poměr cena/výkon. Pokud by se technicky všechno projektovalo na nejnebezpečnější situace dle všech pravidel lidskosti dle sociologů, tak to nikdo z Vás ekonomů nezaplátí. Příklad pokud se budou auta konstruovat tak že vydrží srážku s vlakem tak člověk sice přežije, ale auto bude vypadat jako tank a budou v něm jezdit jen milionáři.
Technika je nožná více než kde jinde o hledání kompromisů, a rizika budou vždy.
Dvě stránky téhož jevu
Člověče já tě nechápu, co děláš na těchhle stránkách. Tady je to o kapitálu a úsporách resp. ziscích pro firmy potažmo akcionáře. Tím neříkám že to schvaluji, jen konstatuji že taková je momentálně doba a změna v dohledné době nebude. Nehledě na to že společnost je tvořena jedinci, a co si budem nalhávat každý z nás hraje hru "co je doma to se počítá".
A jestli popíráš soukromé vlastnictví tak se nemáme o čem bavit. Charita a pomoc druhým by měla být na každém z nás, né že mi to bude stát přikazovat. Je to povinnost, ale pouze čistě morální. Tohle je doklad vyspělosti civilizace né poroučení a příkazy.
Dvě stránky téhož jevu
Nechci být teď za chytrého (i když v rámci mého studia něco o jádru vím), ale včera to kásně vysvětlila pro laickou veřejnost Drábová. Vše je o penězích a tak jaderka u moře nepotřebuje chladící věže, které jsou dominantou např. Dukovan. Prostě se chladí "do moře" a je to tak stavebně levnější. Evropa má podobné případy.
K politice se nevyjedřuju.
Kdo se toho zbavuje?
Cena rozhoduje, a včera byla sakra dobrá pro nákup. Nikde ale není psáno že to nemůže jít ještě dolů. Pokud by to v J bouchlo s radioaktivním vlivem, tak je to, řekl bych jistota. Opak (tj. stabilizace elektrárny) a konec bouří v Libii může naopak způsobit raketu, ale kdo to umí odhadnout. Já ne.
Kdo se toho zbavuje?
Ludvo, kdybych panikařil tak prodávám, ale já neprodávám. A co se týče Pavla, si troufnu tvrdit že je tady dlouhodobě největší optimista.
Kdo se toho zbavuje?
Souhlasím. + lehká panika k tomu. Když se něco začervená -3% tak už to pak fičí dál i bez dalších informací.
Je zvláštní že včera byl v evropě ještě relativní klid. Zdá se že to nastartovalo až včerejší US obchodování a když se dívám na dnešní pre-markety v US tak ještě zřejmě nejsme u konce. To skutečně může nahrávat tezi o japoncích prodávajících US akcie.
Už je ale jasné že to všechno pojišťovny nepokryjí. Zadlužený stát se musí přidat a je otázkouu co to s ním udělá.
Přišlo to do "blbého" období.
Akcie Vw
Pro VW by mohlo být jedinou výhodou dočasné slevnění komodit resp. možnost vylepšit marži vlivem propadu výroby v J.
Akcie Vw
Ludvo promiň vím že mně máš za pesimistu, tak abych nezklamal.
VW budu osobně považovat za jedničku, až v případě že překoná výrobou standartní výrobní kapacity Toyoty. Né že výrobní kapacita VW zůstane stejná a vlivem tsunami jsou poničené továrny konkurence. Matematicky se tak možná stane jedničkou, ale skutečný růst by byl nulový!! Jesli tobě to stačí tak mně né. Nehledě na to že GM (General motor) se nestalo nic.
Takže až VW postaví nebo koupí nové továrny bude faktickou jednčkou.
Zapomínáš taky na jednu věc. Již nyní jede výroba VW na 100% takže kde chceš zvyšovat bez výrobních kapacit??
Pro pravého Franze
No jestli tě založil (doláčema) Káďa, tak to máš dobré. Teď mně napadá, že ty mu už pereš prašule do exilu, a sem tam ti taky něco ukápne do kapsy.
No možná je to předčasné, začíná mít navrch.
P.S: PMkový tabák už ti nevoní?? :) že jezdíš čoudit do Libie --- jiná kvalita co !!! No nic ve zlém ...... přej a bude ti přáno. alejkum salam.
Pro pravého Franze
Sakryš Franzi - tvoje průpovídky mi připomínájí toho strarého "dobrého" Franze. Kde jsi byl.
Někdo tu používá tvůj nick.
105 EURO vw dokupujem
..... ale jinak fajn. Nic ve zlém. Díky rozdílným názorům přece funguje trh.
105 EURO vw dokupujem
..... ale v tuto chvíli to hýbe s akciemi více než to že "si přijde po celém světě koupit Audi Škodu VW a Seat tisíce lidí" .
U akcií se kšeftuje s budoucností a né současností.
A je to tu?
Bohužel výsledky nepřišly zrovna v dobrý čas. Navíc se provalily už dřív a žádné další pozitivní překvapení nepřinesly (např. to o čem se zmiňoval Alastor v souvislosti s Porsche). Škoda - lítám v tom taky a představy z počátku roku se mnění.
Špatný čas: Čína ohlásila deficit obchodní bilance - na to tam nejsou moc zvyklí. Komodity jsou prostě drahé a už přišla první odezva na měď. Takže čína šlape na brzdu- zatím lehce.
Us- taky deficit, i když ekonomika roste. Do toho Libie, Portugalsko a dneska ještě info z Japonska.
A je to tu?
Nepochopils.
10.03.2011- 10:00 - odkaz
Zatím jedeme výsledky za poslední Q. Vše celkem pohoda, je ten seat +0,8% to je bída. A Lamborgini dokonce - .
Zato comerční auta frčí + 42%
A je to tu?
Počkej si a uvidíš, pokud nechápeš.
10.03.2011- 10:00 - odkaz
Omlouvám se za minulý zavádějící název tedy k věci: Kdo vládne němčinou může konferenci sledovat on-line. Odkaz přikládám:
http://www.volkswagenag.com/vwag/vwcorp/content/en/investor_relations.html
Začíname v 10:00 CET
A je to tu?
(1) 04.03.11 11:01 Bývalý hejl (141377)
Můj odhad
Pokud to takhle půjde dál tak je US do konce dubna o 10% UP a s tím se sveze EU min. o 5% UP. EU bude brzdit Portugalsko kterému končí splatnost půjček a jejich refinancování novým úvěrem se 7% je smrtící. Pomoc EU bude nevyhnutelná a doufám že v souvislosti s tím posílí dolar.
-------------------------------------------------------------------------------------
(PT) Včerejší aukce Portugalských dvouletých dluhopisů potvrdila nedůvěru investorů. Poptávka sice 1,6-násobně překročila nabídku (při poslední aukci to bylo 1,9x), trh však žádal vyšší výnos, ten v průměru dosáhl 5,993% oproti 4,086 v poslední aukci. Výnos dluhopisu se stejnou splatností na sekundárním trhu ještě před aukcí vystoupil na 6,6%. Výnos na 10letém dluhopisu vyletěl včera na historické maximum 7,78%.
· (ES) Agentura Moody’s snížila hodnocení závazků Španělska z AA2 na AA1 s negativním výhledem.
Jana Krajčová
Česká spořitelna, a.s.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Euro se zatím drží uvidíme jak dlouho mu to vydrží. Nepřichází to zrovna v dobrou dobu pro VOW - v kontextu s dividendou - předpokládám v eurech.
Rath (ČSSD)
To jsem tim právě myslel. Jen jsem chtěl říct že v některých případech se jim nevyhneš, ale pokud to jde tak to v maximální míře omezuju. A to důchodové spoření držím jen z důvodu příspěvku od stát (když dává tak beru - už tak mu dávám víc než dostávám) a v míře z mého pohledu výhodné.
Rath (ČSSD)
Upříjmě ty bys tomu vjěřil i když by to Rath neřekl? Já bych do toho určitě nešel. Z mého pohledu to je jen cesta jak z člověka vytřepat další dvě procenta navíc. Ať mi nikdo neříká že dalších 20-40 let nebude žádná ekonomická krize, která šmahem znehodnotí klidně 10 let spoření. Při rychlosti fondů reagovat na mněnící se situaci je to jistota. Pokud si portfolio řídí člověk sám a on-line, má jakous takous naději reagovat rachleji, když tak může nadávat jen sám sobě. V rukou fondů je pouze platící loutkou. Uvaž také co ostatní už ti může lítat ve fondech (a taky lítá), životní pojistky nevyjímaje. Tomu se říká diverzifikace?? HaHa !! Podle mně né.
Já si situaci řeším po svém, investuji do nemovitostí ( doufám že lukrativních -lokalita rozhoduje, protože obyč. nemovitosti nemá smysl kupovat, budou ztrácet také), snažím se udržet les který jsem zdědil (díky předci). Není lepšího topení než krb ( efekt a ještě k tomu teplo- super , zvlášť na chlupě v Beskydech) a to nemluvím že je to určitým způsobem univerzální komodita.
Na závěr pro objektivnost nutno dodat že mi je 33 a jsem nucen kvůli hapotéce platit životní pojištění (nechci v případě nehody někoho zatěžovat), a minimální důchodové - vzhledem k poměru můj vklad / příspěvek od státu tj. 200/90 Kč.
doufám že se do desátýho pohne VW up
Buď v klidu erstyna ti neuteče. Taky jsem si počkal, a hle - včera jsem konečně zpátky nakoupil GE za cenu kterou jsem chtěl (20,18). Nákupní příkaz mi tam skoro týden visel.
Nevím v jakém pořadí to máš prodat - koupit nebo koupit - prodat. Z hlediska prvního bys tim pádem nějaký kapitál měl mít. Z hlediska druhého bych do toho nešel. Pořád čekám že se projeví blížící se problémy Portugalska a opět Řecka.
ČEZ údajně vyplatí mimořádnou dividendu 80 Kč na pokrytí rozpočtu
Jo??? Jedna, jediná věc tomu může skutečně přispět. VV obejdou vládní koalici a neschválí zvýšení DPH. Zůstane aktuální stav a pak možná bude potřeba vyvést z Čezu peníze. Jinak nevidím důvod proč by to dělali.
Dalším plusem je nerozdělený zisk který je 160 mld. Kč
Podle mně je mimořádná divi z ČEZu neraálná. Vzpomínám si jak se tady o tom debatovalo už loni a nic. Navíc byla jíná, řekl bych lepší situace pro výplatu. Podle vyjádření Kalouska není a nebude možné použít divi z ČEZu na reformy. Z toho mi plyne že divi zůstane jako obyčejně a zisky o kterých mluvíš se prioritně použijou pro investice ( např. dostavby a stavby elektráren - paroplynových či Temelína). Kalousek se také vyjádřil že nechce aby se Čez zadlužoval vydáváním zbytečných dluhopisů.
Jen úvaha - Čez už nemám prodáno za 860.
Můj odhad
Pokud to takhle půjde dál tak je US do konce dubna o 10% UP a s tím se sveze EU min. o 5% UP. EU bude brzdit Portugalsko kterému končí splatnost půjček a jejich refinancování novým úvěrem se 7% je smrtící. Pomoc EU bude nevyhnutelná a doufám že v souvislosti s tím posílí dolar.
Pokud se ukončí problém v Libii, a je celkem jedno kdo bude winer důležité je obnovit těžbu a rafinaci ropy, a to budou chtít udělat oba tábory neb prachy jsou prachy. Těch 1mil. barelů denně prostě chybí. Takže pokud ano, tak + dalších 5% k předešlému.
VOW odhaduju na max 3200 Kč po výsledcích. A prodávám.
Vytřepávání drobasů pokračuje...
P.S: Kdysi tu psal Pavel odhady na 120 (VOW). Taky si tipnu že do 10 těch 120 bude, pak těžko odhadnout jak moc a jak rychle. :)
Vytřepávání drobasů pokračuje...
Najíždíme na letmý start, to jest v klidečku, ale nahoru. Spoustů nákůpů brzdí v porovnání k ceně malá dividenda, zvlášť v porovnání např. s KB nebo O2. Co tomu chybí je troška mediálního povzbuzení a to příjde až po 10. Pak tvoje raketa.
nic - jen info
S tím uvidíme jsem to myslel pozitivně, už se těším.
nic - jen info
Pro sousedy z SK asi nic nového, je to z jejich "tlače"
http://ekonomika.sme.sk/c/5783270/volkswagen-vytvori-50-tisic-pracovnych-miest-do-6-rokov.html
http://ekonomika.sme.sk/c/5784523/fuzia-volkswagenu-a-porsche-naraza-na-nove-prekazky.html
Uvídíme co dnes ?? :))
Zábava
No dneska se fakt bavím na rozdílu mezi DAXem a RM.
Ještě v 9:50 byly v prodeji VOW v RM za 2600 - přes 300Ks !! Nějaký šílenec dokonce prodal pod 2600 cca. v 9:30. A to i přes to že info je v luftě veřejně už od včerejška !!.
Opakem budiž D Telekom - výsledky no škoda mluvit a průběh "téměř" opačný v podobném gardu. Mimochodem pod 220 dobrý nákup.
Rusko
Tohle je totiž zpráva, která má sílu jít i proti možné obecné negativní (červené) náladě na trhu. Tím myslím že i kdyby šel DAX jako celek dolů, VW půjdou nahoru.
Rusko
Tohle je trochu něco jiného. To že zatím chodí zprávy o dobré prodejnosti se předpokládá, platí to pro celý auto průmysl. Na kurz akcií to nemá valný vliv, prostě se s tím počítá a kromě malých to mají ostatní už zohledněno (s vyjímkou papírově podložených výsledku, které asi přijdou 10.3). Tohle je prostě pecka, protože u jednání s rusama není nikdy výsledek zaručen, takže se počítají až výsledky a to je jeden suprový.
Dneska očekávám min + 2-2,5%.
Rusko
Trochu mně zaráží že to tady ještě nikdo nekomentoval. Včera se dohodl Děripaska (vlastník GAZu) s vedením VW na výrobě aut pro ruský trh. No jestli tohle není dobrá zpráva tak nevím. Není totiž jednoduché dostat se na ruský trh. Rusové totiž většinou chtějí podmínit výrobu na jejich území vyšším podílem dodávek z Ruska, čemuž však zatím brání nízká rozvinutost dodavatelské sítě, případně její nízká úroveň. Zdroj: motornews
Prostě a jednoduše není to pro všechny.
MAN pro marje
Do Intelu už nepujdu. Příjde mi, že už od nej nelze růstově očekávat závratné výsledky. Jediným argumentem zůstává dividenda, ale není to málo?! Myslím nákupy nad 20$. Co se týče GE a Siemensu, tak to jsou moji favoriti. Proto se chci do GE vrátit, a jak se zdá asi dnešní ceně (20,37) neodolám. Zhruba na této pozici jsem byl nucen vystoupit.
Z mého pohledu nelze brát VW a Siemens jako dividendové tituly, takže pokud srovnám zbytek s důrazem na vizi, vychází mi Siemens líp. Obecně v auto průmyslu za poslední 2 roky výrazně klesají marže. A prodejní množství není všespasující. Navíc se vzrůstajícím množstvím stoupají nároky odborů na mzdy takže (viz letošní rok +3,2% ) ... Myslím že u produktů siemensu to tak zatím není.
Nevěřím že ve výhledu 5-8let VW (VOW) překonají hranici 3800Kč.
Erste zvyšuje cílovou cenu NWR
Začátek dobrý , konec nic moc.
MAN
Jedna z mála pozitivních zpráv. MAN má vyšší cílovku.
Momochodem Marji jak vidíš GEčka? V pátek jsem prodal Intel na 22,19 tak by bylo za co nakoupit, když je dolar nyní pro change navhodný. Cena začíná být lákavá.
Akcie Vw
Není co komentovat nuda od nudy pojde ....teda co to kecám nula od nuly .... :))
Volkswagen vykázaly silný růst tržeb
Jo já taky. Kladu si otázku zda ještě přikoupit nebo né. Cena v RM je na 1-5 lotíků stále zajímavá. :)
semtu prvni vw
Čaute, dovolím si s tebou nesouhlasit. To že akcie prudce neroste ještě přece neznamená že je nudná. Dokonce bych řekl že i spekulativně se na ní dalo (grafika to krásně ukazuje) v letošním roce vydělat. Těm co chtěli nakoupit nebo přikoupit to přišlo jistě náramě vhod. I z pohledu na ostatní akcie hlavně v PX a RM se VW nijak zásadně nevymykalo. Řekl bych normální průběh. S odstupem se dá i říct že se dostavil i lehký lednový efekt ( u všech) který byl následně zkorigován.
Uvidíme. Už držím jen KB, NWR a VW bez dalších dokupů. I když by se dalo. Čez jsem stihnul vypustit na 865 (/777). O2 na 403 (/386) a Erste na 895 (/716). Škoda toho GE no nic.
Pro bývalého hejla
Rozsah GE je skutečně větší to máš pravdu, ale myslím že stěžeň (a to i historicky) je energetika. Mimo jiné při určitých nákupních cenách je zajímavá i zmíněná dividenda, takže to nevylučuje dlouhodobější držení, přesně jak říkáš. Jsou taky pružnější co se týče jejich stanovení, na rozdíl od např. další dividendové akcie Intelu (tam je to na rok jasné)
Pro bývalého hejla
Kdybych nemusel neprodávám to. FIO má skluz někdy i více než 24h.
Mimo jiné cena úhlí bude tlačit na zefektivnění provozu výroby elektřiny, tj. turbíny s vyšší účinností a to nemluvím o celkové koncepci takových elektráren a distribuci tepla z nich. To vše plně řeší GE a Siemens, největší kolosy v oboru.
Trochu se v tom pohybuju tak doufám že vám nelžu. Alespoň né vjedomně :).
Omlouvám se ostatním za GE vsuvku.
Pro bývalého hejla
Souhlas. Bohužel nedisponuji takovým objemem hotovosti, abych nakupoval dopředu.
Jinak GE jsem nakupoval jako alternativu Siemensu který mi utek někde na úrovni 90 $. A taky jsem nechtěl na XETRU. Siemens jsem chtěl koupit přes US trh.
Díky vlivu solární enrgetiky aj. očekávám světově obrovské investice do obnov energetických sítí (ČR nevyjímaje) to se projeví na ziskovosti Siemensu a GE.
GE je momentálně krátkodobě překoupené může jít lehce dolů tak na 19,3. Pak ale bude UPovat viz. předešlé.
Pro bývalého hejla
Já měl nákup 16,72 (prum. nákup) tj. 21% +. Stačí. Fio zatím nepřipsalo divi. Jako obvykle si dávají na čas. K dolaru. Taky očekávám růst v březnu by mělo toším Portugalsko nebo Řecko prodávat další dluhopisy. Předpokládám že úroky dosáhnou (a již i dosáhly) nesplatitelné úrovně. Bohužel momentálně kdy bych zrovna potřeboval rozumný kurz se nacházíme na dně. Budu hrát o čas.
Názory a diskuze
Burza Prime 16:28 | ||
Název | Kurz | Změna |
---|---|---|
COLT CZ GROUP SE | 677.00 | +0.45% |
ČEZ | 880.00 | +0.34% |
ERSTE GROUP BANK A | 1 104.00 | +0.73% |
GEN DIGITAL | 570.00 | +0.89% |
GEVORKYAN | 258.00 | +1.57% |
KOFOLA CS | 304.00 | +1.33% |
KOMERČNÍ BANKA | 782.50 | +1.56% |
MONETA MONEY BANK | 102.20 | +2.51% |
PHILIP MORRIS ČR A | 15 280.00 | +0.13% |
PHOTON ENERGY | 43.00 | -0.69% |
PILULKA LÉKÁRNY | 128.50 | +2.80% |
PRIMOCO UAV SE | 935.00 | +2.19% |
VIG | 757.00 | +2.85% |
Kurzy měn | |
Kurzovní lístek ČNB pro 28.06.2024 | |
USD americký dolar | 23.386 |
AUD australský dolar | 15.568 |
GBP britská libra | 29.573 |
BGN bulharský lev | 12.798 |
EUR euro | 25.030 |
HUF maďarský forint | 6.334 |
NOK norská koruna | 2.196 |
PLN polský zlotý | 5.810 |
CHF švýcarský frank | 25.976 |
TRY turecká lira | 71.145 |
Komodity online | ||
Ropa | 84.94 USD | 28.06 |
Zlato | 2323.94 USD | 28.06 |
Stříbro | 29.09 USD | 28.06 |
Káva | 227.58 USD | 28.06 |
Cukr | 20.31 USD | 28.06 |
Bavlna | 72.70 USD | 28.06 |