Po týdenním marodění jsem byl dnes v hypernově kde je značková prodejna eurotel a vyslechl se temto hovor.Označme zákazníka Z,prodavače P,byla neděle tak se prodavači moc nechtělo.
Pan z:mám zájem o CDMA,p:ano máme ,ale pokud Vám nepůjde neuznáme Vám reklamaci,z:prosííím?,p.opakuji pokud Vám nepůjde neuznáme Vám reklamaci,z.a to jako proč?p:to jako kdyby vám nešlo spojení,z:aproč by nešlo?,p:hodně lidem nejde a pak nám tu chodí a chtějí reklamovat,z:a proč to nejde?,p.no ne všude to jde,z:to jako kvůli signálu?,p.tak nějak,z:a je u mě signál?,p:podle mapy pokrytí ano,my vám můžeme zapůjčit cdma na vyzkoušení,ale až za 2 měsíce,kvůli zájmu,máme jen 3 kusy na zapůjčení na pořadník,z:aha,a co mám dělat.,p.buď si počkat na zapůjčení nebo si to koupit,ale jak sem říkal,pokud Vám nepude nevrátíme Vám peníze.
A pokračoval další hovor prosebného zákazníka a nasraného prodavače.A nakonec pan:z řekl,tak já to tedy beru,ale jak mi to nepude hodím Vám to tu na stůl.A budu to umět nainstalovat?A co anteéna. p:tu nepotřebujete je u toho.Z: a na co mi bude když tam nebude signál.........
A to je fakt hovor který se běhém cca 4 minut vyslech ,když sem jako prohlížel telefony.Měl sem chuť tomu zákazníkovi říct ať si pozve firmu co mu CDMA proměří a pak dodá.)
Normálně sranda jako pra...e.