Příspěvky nebo odpovědi uživatele mára









Příspěvky nebo odpovědi uživatele mára. Výpis příspěvků 161 až 170 (343)


přečíst (0) 04.06.04 11:15  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

Tipo- koroze

Čau u Tebe bych to viděl s tou podlahou takhle: Není ještě tak shnilá, ale v servise to zvedali za špatný místo- podlahu vedle prahu, který na to neni stavěný-tam to máš taky vydutý dovnitř. Má se to zvedat v místě, kde je zpevněný práh(viz. orig. zvedák) nebo jsou tam pak navařený takový opěrný místa, když se podíváš dál pod auto. nevím jak to popsat přesněji. Kdyby to bylo shnilý, tak by se tam přece udělala díra. Natřel bych to zvenku Tlumexem, aby to dál nerezlo a technickou by to mělo projít, když jim to nějak takhle vysvětlíš...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.06.04 11:06  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

Tipo- koroze

Já sem na tom asi takhle: Do 10ti let stáří auta bez koroze, jen kolem lemů prahů zespoda-minimum. (jezdilo 7 let po Itálii :-) a 3 roky u nás.) Tak jsem se rozhodl udělat něco proti korozi. odendal jsem koberec a tak jsem se po vymáčknutí gum. zátek dostal dovnitř do dutiny prahů. tam 1 cm silná vrstva prachu(nebyly tam špunty odspoda)-tu jsem odstranil a pod ní originál čistá barva (není tam jiná ochrana!) tak jsem to vystříkal přípravkem ML. Po roce jsem zjistil shnilý plech mezi kufrem a L podběhem=kitovačka, OK. Další rok (minulý) jsem kouknul do prahů a s hrůzou jsem zjistil, že přes mojí snahu s rezistinem jsou ohnilé. tak jsem to důkladně prolil resistinem, ale moc od toho neočekávám :-( měl sem tam dát hned ty špunty aby tam neteklo, ale dodnes je tam nemám. Že by to vrstva bahna chránila líp než nějakej Rezistin??? Zkusím letos jako poslední záchranu ještě jednou důkladně nakonzervovat a vystříkám je asi montážní pěnou (DOPORUČUJU!) a dám tam konečně ty špunty. Jinak to hnije přesně na všech místech co tady píšete+plechy co drží spodek před. nárazníku-jeden jsme již navařili nový.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.06.04 10:45  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

Merak paliva

To zachrchlání znamená, že výsuvný pastorek nezaskočil do ozubení setrváku a při točení de přes zuby. mně se to jednou za rok stane z ničeho nic taky, pak se to parkrat zopakuje a pak je to zase rok OK, tak nevím. Ve Tvém případě jsi asi trefil na špatný servis (generálka) a urychleně bych jim vynadal+reklamoval.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.06.04 10:35  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

Prosba o radu

Taky mi to rosí olej kolem víčka, přestože je nový, stálo 100,- ale ve skutečnosti je to již z výroby na ....(Teda pokud máš taky takovou celogumovou "stříšku") Jak to myslíš s tím zakarbonovaným sáním-podle toho se dá posoudit stav motoru (komprese)? kde se tam přesně ten karbon usazuje? a jak silná vrstva? přímo pod karbecem to mám myslím čistý a i dál k ventilům myslím skoro taky-a to mám odhadem 300 tisíc-je to možné? Kompresi přesně nevim, snad kolem osmi-nemám na to ten manometr...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 27.05.04 14:03  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

Schéma zapojení

Schémata máš na mailu! Zdraví Mára.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 27.05.04 13:59  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

nestartuje a podobné problémy

Ano s tím souhlasím - TIPICKY u TIP je špatný spoj nezi minusovým  kabelem od baterky a kostrou auta (v místě pod zapal. cívkou). Doporučuju očistit a kabel zapájet do očka.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 27.05.04 13:55  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

tipo 2,0 ie

Vlastní zkušenosti nemám. Záleží taky na tom, jestli jde o motor s osmi (83 kW) nebo šestnácti ventily (102 a 107 kW) spotřebu bych viděl kolem osmi litrů při rozumné jízdě a dobrém stavu motoru (samozřejmě takhle silný motor láká k rychlejší jízdě a tak to klidně může jít i přes 10). Který motor je ideální? Z benzínových bych volil 1,6 OHC 55 nebo 57 kW nebo maximálně 1,8 80 kW a z dieslů 1,9 TD, pokud chceš slušnou akceleraci a malou spotřebu. Nepřeplňovaný motor 1,7 žere skoro stejně(5-6 l), ale je mnohem línější.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 27.05.04 13:45  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

Sbíhavost předku

Nevíte prosím, jestli se má seřizovat, když stojí auto na kolech, nebo ve vzduchu? Zkoušel jsem to je to rozdíl několika mm. Sjížděly se mi kola zevnitř, tak jsem to seřídil na nulovou sbíhavost (když to stálo na kolech) a zdá se mi, že se stále sjíždí zevnitř. Taky jsem slyšel, že tohle může mít na svědomí u starších aut to, že se jakoby "bortí" horní lůžka tlumičů (jejich vzájemná poloha). je to možné?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 27.05.04 13:37  mára  mmarazavinactiscali.cz  (37649)

Dotaz na přestavbu- pro Toma

Díky Vám oběma! A ještě další 2 otázky:

1) Pokud se rozhodnu pro možnost č. 3- kde mám odříznout ten "hrnec"? tam, kde je vidět jeho obvod z motorového prostoru, nebo někde níž? asi se to taky bude muset přivařit asi hodně precizně, že?(o to bych se samozřejmě postaral)...protože to určuje jednak geometrii předních kol a hlavně kdyby ten svár náhodou povolil, tak.... :-(   Apropo jak to vypadá u vás v  místě spojení toho lůžka tlumiče a ostatních plechů? Mám to zamázlý nějakým kitem nebo čím(na obou stranách)...Jestli to už u mýho auta někdo nedělal...

2) Jak to udělat s tím ABS apod., když to v papírech nebude a v autě bude? Dá se to taky nějak přepsat? 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.05.04 20:56  mára  (71725)

Nárazníky

 

Na to existuje takový plnič který se nastříká na plast pod barvu. Má nažloutlou barvu a koupíš ho v prodejně s autolaky. Pak se to nesloupe. Nevybrušuje se to, pouze se odmastí atd.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:29 (4.7.2024) 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  672.00  +0.90% 
 ČEZ  888.50  +1.31% 
 ERSTE  1 164.00  +0.34% 
 GEN(NORTON)  568.00  -2.07% 
 GEVORKYAN  258.00  +0.78% 
 KB  788.50  +0.51% 
 KOFOLA  304.00  0.00% 
 MONETA  103.00  +0.19% 
 PHOTON  43.20  -0.69% 
 PILULKA  124.00  0.00% 
 PM  15 400.00  0.00% 
 PRIMOCO   1 020.00  +6.81% 
 VIG  761.00  -1.30% 
Komodity online
 Ropa 87.34 USD 11:24   
 Zlato 2365.93 USD 11:24   
 Stříbro 30.54 USD 11:24   
 Káva 227.47 USD 11:24   
 Cukr 20.57 USD 11:24   
 Bavlna 72.38 USD 11:24   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.