BrandPartners Podepíše $3.8 Milión v Nových Smlouvách
Čtvrteční Prosinec 16, 8:30 být ET
NEW YORK, Dec. 16 /PRNewswire-FirstCall/ -- BrandPartners Skupina, Inc. (OTC BBSka: BPTR - Zprávy), vedoucí poskytovatel z strategického značkového umístění, prodejního designu a stavby, maloobchodně merchandising a point-of-sale komunikace oznámily dnes že jeho zcela vlastněný subsidiary, Willey Brothers, nedávno podepsal kontrakty uvnitř dva jeho hlavních povolání totaling $3.8 milión.
Pozoruhodně, společnostní design/budovat se divize nedávno podepsala dohodu s hlavní oblastní bankou snažící se podporovat jeho expanzivní iniciativy pro 2005. Projekt je očekáván začít časně 2005.
Willey Brothers ' tvořivý a reklamní oddělení mají také nedávno been udělil nové smlouvy, obsahující tvořivé kampaně a větvové inventáře pro první čtvrt příštího roku.
"Finanční odvětví služeb pokračuje ukázat souhlasný větvový růst a Willey Brothers je schopný těžit z tohoto přes jeho dobře rozvinutý design/stavět program," říkal James F. Brooks, BrandPartners ' Výkonný Ředitel. "My věříme našemu integrovanému přístupu ne jen vytvoří význačné větvové bankovní kanceláře, to také poslouží, že staví bankovní značku, zlepšit jejich zákaznický zážitek a nakonec pěstovat prodeje pro naše zákazníky."
O BrandPartners Skupině, Inc.:
BrandPartners Skupina, Inc. spolu s jeho zcela vlastněný subsidiary, Willey Brothers, Inc., poskytuje jeho klienty plná škála z integrovaný, end-to-end point-of-purchase komunikace řešení přes jeho tři doplňující se obchodní části: odvětvovat plánování a design, merchandising a tvořivé služby. Společnost poskytne řešení k více než 1,600 společnosti krytina přes 24,000 prodat umístěním.
Sdělení v tomto tisku uvolní to nejsou konstatování historického nebo aktuálního faktu představují "prozíravá sdělení " uvnitř významu Soukromých Cenných Papírů Vedení Sporu Reformovat Akt z 1995. Taková prozíravá sdělení zahrnují známá a neznámá rizika, nejistoty a jiné neznámé faktory, které mohly způsobit faktické výsledky Společnosti být materiálně odlišný od historických výsledků nebo od jakékoliv budoucnosti výsledky vyjádřily nebo naznačující takovými prozíravými sděleními. Prozíravá sdělení obsahovala zde být také vystavit obecně k jiným rizikům a nejistotám, které jsou popisovány od času k času v Společnostních zprávách a registračních výkazech zařazených s Cennými Papíry a Výměnnému Pověření.