K tabakove reklame:to je prece nesmysl, zakaz tabakove reklamy jen podpori dominantniho vyrobce coz je PM z vice nez 80% trznim podilem a ostani mensi znacky ostatnich vyrobcu pomalu budou zanikat, reklama na cigarety je o tom jakou znacku kdo zvoli, to neni otazka jestli bude kourit nebo nebude.Kouknete se na vyjadreni Vavrika z konkurencni Reemtsmy a ten o tom neco vi.Pokud da PM kazdy rok do reklamy a sponzoringu 15% trzeb, tak to znamena rocni usporu 1,8mld. Kc, pokud vezmeme v uvahu to, ze cast penez prece jen zustane na reklamy ve vybranych casopisech a prodejnach tabaku, tak stejne muze byt uspora kolem 1mld. Kc a to je velmi slusne.
Dale souhlasim s tim, ze PM v prvnim pololeti jeste nezohlednil posilenou korunu vuci usd, protoze mel surovinu(tabakove listy) nakoupene na skladech za vyssi kursy a to kursove posileni by se melo tedy projevovat az v druhe polovine roku na vysledcich.
A co rikate na mozne snizeni dane z prijmu PO ze soucasne hladiny 31% ze by az na 25%, to by znamenalo dalsi zvyseni cisteho zisku o 0,3 az 0,4mld. coz odpovida dalsich cca 127Kc/akcii.