Příspěvky nebo odpovědi uživatele kocór (ze stromu)
Příspěvky nebo odpovědi uživatele kocór (ze stromu).
Výpis
příspěvků
201
až
210
(1359)
Téma: Akcie TELEFÓNICA O2 C.R
japató? RMS
Kdepak, už jsem to tady vysvětloval. RMS má algoritmus takovej, že se aukční cena stanoví jako průměrná mezi poptávkou např. 600 a nabídkou např. 590, tak aukční cena bude za 595. Takže stačí, když dá někdo prodejní pokyn bez udání ceny a v tom případě se udělá průměr z nejlepší poptávky, která tam visí a té jeho nabídky, která je vlastně na dolní hranici p. cenového pásma. A proto jsou ty ceny obchodů občas níž než trvalá poptávka. Samozřejmě to koupí ten s nejvyšší poptávanou cenou, protože cena je nejvyšší priorita. Za nižší cenu. Taková pastička na DIKy. :----()
Dosavadní doporučení:
přečíst
(4)
Vaše doporučení:
Téma: Akcie TELEFÓNICA O2 C.R
9:33 - 7 45%
ZzZ: Tak to byl ten pokus! Dobrá finta, prodat to ráno za 605 a mít zadarmo divi. Pěkné. :----() Asi na peníze zadarmo byla velká tlačenice. Ale nebuď měkkej a chtěj, ať ti vysvětlí, proč se to nezobchodovalo a jaký jsou algoritmy atd.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
Téma: Akcie TELEFÓNICA O2 C.R
question
Dík. Mám ho od Vodafónů. Odrazuje mě, že tam mám uložený kontakty,který si napřed musím přepsat, a proto to odkládám. Přinesu jim to vokamžiku, kdy to bude zaseklý, jinak bych se samozřejmě dočkal toho,že jim by se chyba zrovna neprojevila, to je jasný. S tím měsícem tomám vychytaný. Když ti to vezmou do opravy, tak si proto přijď přesněza měsíc. Jednou jsem to tak udělal s jedním el. přístrojem v Globusu.Oni mi to předávali "opravený" ve stavu, kdy to nešlo zapnout. Prej žeasi jsou vybitý baterky. Já na to, že si ho převzali s nabitejma a žeto nefunguje. Po 10 minutách asertivity na téma, jestli to funguje snovejma baterkama či ne, přičemž nad tím střídavě mudrcovalo několikprodavaček, ta holčina řekla, že tam dá nový baterky. Když se ukázalo,že ani potom to nefungovalo, tak prej, že to tam pošlou na opravuznovu. Já na to, že už uplynula 30 lhůta na opravu a že si tedy vezmupeníze. Oni že ne, že jsem si mohl pro to přijít dřív a že by to ještěstihli opravit (napodruhý) a že je to vlastně nová vada a kdesi cosi.Pak tam přišel jakýsi povolaný manager či co a zkoušel mi vysvětlit, žemi to opraví, ale peníze vrátit nemůže. Já jsem mu vysvětlil, žebohužel už 30 dnů na opravu uplynulo a tak už není čas na opravu a žepůjdem k němu do kanclu sepsat protokol. Po další rozpravě na téma zdauplynula lhůta či ne a že jsem si pro to mohl přijít dřív, jsem muřekl, že pro mýho právníka to budou snadno vydělaný peníze a je to budestát několikrát víc než ten přístroj. Nakonec ustoupil a řekl, že jimzáleží na spokojenosti zákazníka a že mi tedy peníze vrátí. Proupřesnění: daný přístroj už neměli v prodeji, páč jsem ho šelreklamovat těsně před uplynutím 2 r. záruky, a myslím, že cena byla asi5 tisíc, už nevím přesně.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(3)
Vaše doporučení:
Téma: Akcie TELEFÓNICA O2 C.R
question
Dík. Mám ho od Vodafónů. Odrazuje mě, že tam mám uložený kontakty, který si napřed musím přepsat, a proto to odkládám. Přinesu jim to v okamžiku, kdy to bude zaseklý, jinak bych se samozřejmě dočkal toho, že jim by se chyba zrovna neprojevila, to je jasný. S tím měsícem to mám vychytaný. Když ti to vezmou do opravy, tak si proto přijď přesně za měsíc. Jednou jsem to tak udělal s jedním el. přístrojem v Globusu. Oni mi to předávali "opravený" ve stavu, kdy to nešlo zapnout. Prej že asi jsou vybitý baterky. Já na to, že si ho převzali s nabitejma a že to nefunguje. Po 10 minutách asertivity na téma, jestli to funguje s novejma baterkama či ne, přičemž nad tím střídavě mudrcovalo několik prodavaček, ta holčina řekla, že tam dá nový baterky. Když se ukázalo, že ani potom to nefungovalo, tak prej, že to tam pošlou na opravu znovu. Já na to, že už uplynula 30 lhůta na opravu a že si tedy vezmu peníze. Oni že ne, že jsem si mohl pro to přijít dřív a že by to ještě stihli opravit (napodruhý) a že je to vlastně nová vada a kdesi cosi. Pak tam přišel jakýsi povolaný manager či co a zkoušel mi vysvětlit, že mi to opraví, ale peníze vrátit nemůže. Já jsem mu vysvětlil, že bohužel už 30 dnů na opravu uplynulo a tak už není čas na opravu a že půjdem k němu do kanclu sepsat protokol. Po další rozpravě na téma zda uplynula lhůta či ne a že jsem si pro to mohl přijít dřív, jsem mu řekl, že pro mýho právníka to budou snadno vydělaný peníze a je to bude stát několikrát víc než ten přístroj. Nakonec ustoupil a řekl, že jim záleží na spokojenosti zákazníka a že mi tedy peníze vrátí. Pro upřesnění: daný přístroj už neměli v prodeji, páč jsem ho šel reklamovat těsně před uplynutím 2 r. záruky, a myslím, že cena byla asi 5 tisíc, už nevím přesně.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
Téma: Akcie TELEFÓNICA O2 C.R
question
Dík. Mám ho od Vodafónů. Odrazuje mě, že tam mám uložený kontakty,který si napřed musím přepsat, a proto to odkládám. Přinesu jim to vokamžiku, kdy to bude zaseklý, jinak bych se samozřejmě dočkal toho,že jim by se chyba zrovna neprojevila, to je jasný. S tím měsícem tomám vychytaný. Když ti to vezmou do opravy, tak si proto přijď přesněza měsíc. Jednou jsem to tak udělal s jedním el. přístrojem v Globusu.Oni mi to předávali "opravený" ve stavu, kdy to nešlo zapnout. Prej žeasi jsou vybitý baterky. Já na to, že si ho převzali s nabitejma a žeto nefunguje. Po 10 minutách asertivity na téma, jestli to funguje snovejma baterkama či ne, přičemž nad tím střídavě mudrcovalo několikprodavaček, ta holčina řekla, že tam dá nový baterky. Když se ukázalo,že ani potom to nefungovalo, tak prej, že to tam pošlou na opravuznovu. Já na to, že už uplynula 30 lhůta na opravu a že si tedy vezmupeníze. Oni že ne, že jsem si mohl pro to přijít dřív a že by to ještěstihli opravit (napodruhý) a že je to vlastně nová vada a kdesi cosi.Pak tam přišel jakýsi povolaný manager či co a zkoušel mi vysvětlit, žemi to opraví, ale peníze vrátit nemůže. Já jsem mu vysvětlil, žebohužel už 30 dnů na opravu uplynulo a tak už není čas na opravu a žepůjdem k němu do kanclu sepsat protokol. Po další rozpravě na téma zdauplynula lhůta či ne a že jsem si pro to mohl přijít dřív, jsem muřekl, že pro mýho právníka to budou snadno vydělaný peníze a je to budestát několikrát víc než ten přístroj. Nakonec ustoupil a řekl, že jimzáleží na spokojenosti zákazníka a že mi tedy peníze vrátí. Proupřesnění: daný přístroj už neměli v prodeji, páč jsem ho šelreklamovat těsně před uplynutím 2 r. záruky, a myslím, že cena byla asi5 tisíc, už nevím přesně.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(3)
Vaše doporučení:
Téma: Akcie TELEFÓNICA O2 C.R
question
Dík. Mám ho od Vodafónů. Odrazuje mě, že tam mám uložený kontakty, který si napřed musím přepsat, a proto to odkládám. Přinesu jim to v okamžiku, kdy to bude zaseklý, jinak bych se samozřejmě dočkal toho, že jim by se chyba zrovna neprojevila, to je jasný. S tím měsícem to mám vychytaný. Když ti to vezmou do opravy, tak si proto přijď přesně za měsíc. Jednou jsem to tak udělal s jedním el. přístrojem v Globusu. Oni mi to předávali "opravený" ve stavu, kdy to nešlo zapnout. Prej že asi jsou vybitý baterky. Já na to, že si ho převzali s nabitejma a že to nefunguje. Po 10 minutách asertivity na téma, jestli to funguje s novejma baterkama či ne, přičemž nad tím střídavě mudrcovalo několik prodavaček, ta holčina řekla, že tam dá nový baterky. Když se ukázalo, že ani potom to nefungovalo, tak prej, že to tam pošlou na opravu znovu. Já na to, že už uplynula 30 lhůta na opravu a že si tedy vezmu peníze. Oni že ne, že jsem si mohl pro to přijít dřív a že by to ještě stihli opravit (napodruhý) a že je to vlastně nová vada a kdesi cosi. Pak tam přišel jakýsi povolaný manager či co a zkoušel mi vysvětlit, že mi to opraví, ale peníze vrátit nemůže. Já jsem mu vysvětlil, že bohužel už 30 dnů na opravu uplynulo a tak už není čas na opravu a že půjdem k němu do kanclu sepsat protokol. Po další rozpravě na téma zda uplynula lhůta či ne a že jsem si pro to mohl přijít dřív, jsem mu řekl, že pro mýho právníka to budou snadno vydělaný peníze a je to bude stát několikrát víc než ten přístroj. Nakonec ustoupil a řekl, že jim záleží na spokojenosti zákazníka a že mi tedy peníze vrátí. Pro upřesnění: daný přístroj už neměli v prodeji, páč jsem ho šel reklamovat těsně před uplynutím 2 r. záruky, a myslím, že cena byla asi 5 tisíc, už nevím přesně.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(3)
Vaše doporučení:
Téma: Akcie TELEFÓNICA O2 C.R
question
Jeanet, ty to umíš? Já tedy rozhodně ne. :-) Telefén je ale v záruce, tak ho tam asi odnesu. Ono se to stane cca jen jednou za 14 dní, ale vždycky to nasere. :----()
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(3)
Vaše doporučení:
Téma: Akcie TELEFÓNICA O2 C.R
question
Klídku, mám ho taky. K750i. Ale zamrzá mi a občas ho musím vypnout a někdy vytáhnout i baterku, aby zase šel nahodit. Už mě ty SE serou. Už druhej, kterej má SW chybu. Až bude čas, asi ho půjdu vrátit. Ty s ním nemáš žádnej problém??
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(5)
Vaše doporučení:
Téma: Akcie TELEFÓNICA O2 C.R
Taky jsem byl na obědě...
On myslí ten příští. To by se mu mohlo podařit nakoupit do 600 možná zítra. Bezva příležitost k nákupu. :----() 800
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(5)
Vaše doporučení:
Téma: Akcie TELEFÓNICA O2 C.R
vyjádření MM
Nebojím se zveřejnit svoji nákupku. Ale taky nemám potřebu se chlubit. Sorry, každej jsme nějakej, aspoň je to pestrý. Držet Telebejka se nebojím, páč je to bezpečný jak mlíko. :----() 800
Dosavadní doporučení:
přečíst
(4)
Vaše doporučení:
X
Názory a diskuze
Burza Prime 16:29 | ||
Název | Kurz | Změna |
---|---|---|
COLT CZ GROUP SE | 637.00 | -0.47% |
ČEZ | 865.50 | -0.52% |
ERSTE GROUP BANK A | 1 232.00 | +0.45% |
GEN DIGITAL | 610.00 | -1.13% |
GEVORKYAN | 256.00 | -0.78% |
KOFOLA CS | 330.00 | 0.00% |
KOMERČNÍ BANKA | 787.00 | +0.64% |
MONETA MONEY BANK | 110.00 | 0.00% |
PHILIP MORRIS ČR A | 15 340.00 | -0.65% |
PHOTON ENERGY | 37.20 | +0.81% |
PILULKA LÉKÁRNY | 160.00 | 0.00% |
PRIMOCO UAV SE | 890.00 | +0.57% |
VIG | 745.00 | +0.13% |
Kurzy měn | |
Kurzovní lístek ČNB pro 04.10.2024 | |
USD americký dolar | 22.982 |
AUD australský dolar | 15.717 |
GBP britská libra | 30.260 |
BGN bulharský lev | 12.958 |
EUR euro | 25.345 |
HUF maďarský forint | 6.316 |
NOK norská koruna | 2.169 |
PLN polský zlotý | 5.874 |
CHF švýcarský frank | 26.983 |
TRY turecká lira | 67.104 |
Komodity online | ||
Ropa | 78.08 USD | 04.10 |
Zlato | 2650.53 USD | 04.10 |
Stříbro | 32.17 USD | 04.10 |
Káva | 254.95 USD | 04.10 |
Cukr | 23.00 USD | 04.10 |
Bavlna | 73.30 USD | 04.10 |
Zobrazit sloupec