Příspěvky nebo odpovědi uživatele kocór (ze stromu)









Příspěvky nebo odpovědi uživatele kocór (ze stromu). Výpis příspěvků 201 až 210 (1359)


přečíst (4) 06.09.07 10:32  kocór (ze stromu)  (113489)

japató? RMS

Kdepak, už jsem to tady vysvětloval. RMS má algoritmus takovej, že se aukční cena stanoví jako průměrná mezi poptávkou např. 600 a nabídkou např. 590, tak aukční cena bude za 595. Takže stačí, když dá někdo prodejní pokyn bez udání ceny a v tom případě se udělá průměr z nejlepší poptávky, která tam visí a té jeho nabídky, která je vlastně na dolní hranici p. cenového pásma. A proto jsou ty ceny obchodů občas níž než trvalá poptávka. Samozřejmě to koupí ten s nejvyšší poptávanou cenou, protože cena je nejvyšší priorita. Za nižší cenu. Taková pastička na DIKy. :----()
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 06.09.07 10:14  kocór (ze stromu)  (113489)

9:33 - 7 45%

ZzZ: Tak to byl ten pokus! Dobrá finta, prodat to ráno za 605 a mít zadarmo divi. Pěkné. :----() Asi na peníze zadarmo byla velká tlačenice. Ale nebuď měkkej a chtěj, ať ti vysvětlí, proč se to nezobchodovalo a jaký jsou algoritmy atd.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 05.09.07 23:41  kocór (ze stromu)  (113489)

question

Dík. Mám ho od Vodafónů. Odrazuje mě, že tam mám uložený kontakty,který si napřed musím přepsat, a proto to odkládám. Přinesu jim to vokamžiku, kdy to  bude zaseklý, jinak bych se samozřejmě dočkal toho,že jim by se chyba zrovna neprojevila, to je jasný. S tím měsícem tomám vychytaný. Když  ti to vezmou do opravy, tak si proto přijď přesněza měsíc. Jednou jsem to tak udělal s jedním el. přístrojem v Globusu.Oni mi to předávali "opravený" ve stavu, kdy to nešlo zapnout. Prej žeasi jsou vybitý baterky. Já na to, že si ho převzali s nabitejma a žeto nefunguje. Po 10 minutách asertivity na téma, jestli to funguje snovejma baterkama či ne, přičemž nad tím střídavě mudrcovalo několikprodavaček, ta holčina řekla, že tam dá nový baterky. Když se ukázalo,že ani potom to nefungovalo, tak prej, že to tam pošlou na opravuznovu. Já na to, že už uplynula 30 lhůta na opravu a že si tedy vezmupeníze. Oni že ne, že jsem si mohl pro to přijít dřív a že by to ještěstihli opravit (napodruhý) a že je to vlastně nová vada a kdesi cosi.Pak tam přišel jakýsi povolaný manager či co a zkoušel mi vysvětlit, žemi to opraví, ale peníze vrátit nemůže. Já jsem mu vysvětlil, žebohužel už 30 dnů na opravu uplynulo a tak už není čas na opravu a žepůjdem k němu do kanclu sepsat protokol. Po další rozpravě na téma zdauplynula lhůta či ne a že jsem si pro to mohl přijít dřív, jsem muřekl, že pro mýho právníka to budou snadno vydělaný peníze a je to budestát několikrát víc než ten přístroj. Nakonec ustoupil a řekl, že jimzáleží na spokojenosti zákazníka a že mi tedy peníze vrátí. Proupřesnění: daný přístroj už neměli v prodeji, páč jsem ho šelreklamovat těsně před uplynutím 2 r. záruky, a myslím, že cena byla asi5 tisíc, už nevím přesně. 
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 05.09.07 23:06  kocór (ze stromu)  (113489)

question

Dík. Mám ho od Vodafónů. Odrazuje mě, že tam mám uložený kontakty, který si napřed musím přepsat, a proto to odkládám. Přinesu jim to v okamžiku, kdy to  bude zaseklý, jinak bych se samozřejmě dočkal toho, že jim by se chyba zrovna neprojevila, to je jasný. S tím měsícem to mám vychytaný. Když  ti to vezmou do opravy, tak si proto přijď přesně za měsíc. Jednou jsem to tak udělal s jedním el. přístrojem v Globusu. Oni mi to předávali "opravený" ve stavu, kdy to nešlo zapnout. Prej že asi jsou vybitý baterky. Já na to, že si ho převzali s nabitejma a že to nefunguje. Po 10 minutách asertivity na téma, jestli to funguje s novejma baterkama či ne, přičemž nad tím střídavě mudrcovalo několik prodavaček, ta holčina řekla, že tam dá nový baterky. Když se ukázalo, že ani potom to nefungovalo, tak prej, že to tam pošlou na opravu znovu. Já na to, že už uplynula 30 lhůta na opravu a že si tedy vezmu peníze. Oni že ne, že jsem si mohl pro to přijít dřív a že by to ještě stihli opravit (napodruhý) a že je to vlastně nová vada a kdesi cosi. Pak tam přišel jakýsi povolaný manager či co a zkoušel mi vysvětlit, že mi to opraví, ale peníze vrátit nemůže. Já jsem mu vysvětlil, že bohužel už 30 dnů na opravu uplynulo a tak už není čas na opravu a že půjdem k němu do kanclu sepsat protokol. Po další rozpravě na téma zda uplynula lhůta či ne a že jsem si pro to mohl přijít dřív, jsem mu řekl, že pro mýho právníka to budou snadno vydělaný peníze a je to bude stát několikrát víc než ten přístroj. Nakonec ustoupil a řekl, že jim záleží na spokojenosti zákazníka a že mi tedy peníze vrátí. Pro upřesnění: daný přístroj už neměli v prodeji, páč jsem ho šel reklamovat těsně před uplynutím 2 r. záruky, a myslím, že cena byla asi 5 tisíc, už nevím přesně.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 05.09.07 23:03  kocór (ze stromu)  (113489)

question

Dík. Mám ho od Vodafónů. Odrazuje mě, že tam mám uložený kontakty,který si napřed musím přepsat, a proto to odkládám. Přinesu jim to vokamžiku, kdy to  bude zaseklý, jinak bych se samozřejmě dočkal toho,že jim by se chyba zrovna neprojevila, to je jasný. S tím měsícem tomám vychytaný. Když  ti to vezmou do opravy, tak si proto přijď přesněza měsíc. Jednou jsem to tak udělal s jedním el. přístrojem v Globusu.Oni mi to předávali "opravený" ve stavu, kdy to nešlo zapnout. Prej žeasi jsou vybitý baterky. Já na to, že si ho převzali s nabitejma a žeto nefunguje. Po 10 minutách asertivity na téma, jestli to funguje snovejma baterkama či ne, přičemž nad tím střídavě mudrcovalo několikprodavaček, ta holčina řekla, že tam dá nový baterky. Když se ukázalo,že ani potom to nefungovalo, tak prej, že to tam pošlou na opravuznovu. Já na to, že už uplynula 30 lhůta na opravu a že si tedy vezmupeníze. Oni že ne, že jsem si mohl pro to přijít dřív a že by to ještěstihli opravit (napodruhý) a že je to vlastně nová vada a kdesi cosi.Pak tam přišel jakýsi povolaný manager či co a zkoušel mi vysvětlit, žemi to opraví, ale peníze vrátit nemůže. Já jsem mu vysvětlil, žebohužel už 30 dnů na opravu uplynulo a tak už není čas na opravu a žepůjdem k němu do kanclu sepsat protokol. Po další rozpravě na téma zdauplynula lhůta či ne a že jsem si pro to mohl přijít dřív, jsem muřekl, že pro mýho právníka to budou snadno vydělaný peníze a je to budestát několikrát víc než ten přístroj. Nakonec ustoupil a řekl, že jimzáleží na spokojenosti zákazníka a že mi tedy peníze vrátí. Proupřesnění: daný přístroj už neměli v prodeji, páč jsem ho šelreklamovat těsně před uplynutím 2 r. záruky, a myslím, že cena byla asi5 tisíc, už nevím přesně. 
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 05.09.07 22:55  kocór (ze stromu)  (113489)

question

Dík. Mám ho od Vodafónů. Odrazuje mě, že tam mám uložený kontakty, který si napřed musím přepsat, a proto to odkládám. Přinesu jim to v okamžiku, kdy to  bude zaseklý, jinak bych se samozřejmě dočkal toho, že jim by se chyba zrovna neprojevila, to je jasný. S tím měsícem to mám vychytaný. Když  ti to vezmou do opravy, tak si proto přijď přesně za měsíc. Jednou jsem to tak udělal s jedním el. přístrojem v Globusu. Oni mi to předávali "opravený" ve stavu, kdy to nešlo zapnout. Prej že asi jsou vybitý baterky. Já na to, že si ho převzali s nabitejma a že to nefunguje. Po 10 minutách asertivity na téma, jestli to funguje s novejma baterkama či ne, přičemž nad tím střídavě mudrcovalo několik prodavaček, ta holčina řekla, že tam dá nový baterky. Když se ukázalo, že ani potom to nefungovalo, tak prej, že to tam pošlou na opravu znovu. Já na to, že už uplynula 30 lhůta na opravu a že si tedy vezmu peníze. Oni že ne, že jsem si mohl pro to přijít dřív a že by to ještě stihli opravit (napodruhý) a že je to vlastně nová vada a kdesi cosi. Pak tam přišel jakýsi povolaný manager či co a zkoušel mi vysvětlit, že mi to opraví, ale peníze vrátit nemůže. Já jsem mu vysvětlil, že bohužel už 30 dnů na opravu uplynulo a tak už není čas na opravu a že půjdem k němu do kanclu sepsat protokol. Po další rozpravě na téma zda uplynula lhůta či ne a že jsem si pro to mohl přijít dřív, jsem mu řekl, že pro mýho právníka to budou snadno vydělaný peníze a je to bude stát několikrát víc než ten přístroj. Nakonec ustoupil a řekl, že jim záleží na spokojenosti zákazníka a že mi tedy peníze vrátí. Pro upřesnění: daný přístroj už neměli v prodeji, páč jsem ho šel reklamovat těsně před uplynutím 2 r. záruky, a myslím, že cena byla asi 5 tisíc, už nevím přesně.  
 
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 05.09.07 21:23  kocór (ze stromu)  (113489)

question

Jeanet, ty to umíš? Já tedy rozhodně ne. :-)  Telefén je ale v záruce, tak ho tam asi odnesu. Ono se to stane cca jen jednou za 14 dní, ale vždycky to nasere.  :----()
 
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 05.09.07 19:32  kocór (ze stromu)  (113489)

question

Klídku, mám ho taky. K750i. Ale zamrzá mi a občas ho musím vypnout a někdy vytáhnout i baterku, aby zase šel nahodit. Už mě ty SE serou. Už druhej, kterej má SW chybu. Až bude čas, asi ho půjdu vrátit. Ty s ním nemáš žádnej problém??
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 05.09.07 17:57  kocór (ze stromu)  (113489)

Taky jsem byl na obědě...

On myslí ten příští. To by se mu mohlo podařit nakoupit do 600 možná zítra. Bezva příležitost k nákupu.                   :----()                                    800
 
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 05.09.07 16:48  kocór (ze stromu)  (113489)

vyjádření MM

Nebojím se zveřejnit svoji nákupku. Ale taky nemám potřebu se chlubit. Sorry, každej jsme nějakej, aspoň je to pestrý. Držet Telebejka se nebojím, páč je to bezpečný jak mlíko.    :----()                              800
 
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  637.00  -0.47% 
 ČEZ  865.50  -0.52% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 232.00  +0.45% 
 GEN DIGITAL  610.00  -1.13% 
 GEVORKYAN  256.00  -0.78% 
 KOFOLA CS  330.00  0.00% 
 KOMERČNÍ BANKA  787.00  +0.64% 
 MONETA MONEY BANK  110.00  0.00% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 340.00  -0.65% 
 PHOTON ENERGY  37.20  +0.81% 
 PILULKA LÉKÁRNY  160.00  0.00% 
 PRIMOCO UAV SE  890.00  +0.57% 
 VIG  745.00  +0.13% 
Komodity online
 Ropa 78.08 USD 04.10   
 Zlato 2650.53 USD 04.10   
 Stříbro 32.17 USD 04.10   
 Káva 254.95 USD 04.10   
 Cukr 23.00 USD 04.10   
 Bavlna 73.30 USD 04.10   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.